Tiedättekö mitä? Katselen ulos aurinkoa ja huomasin tässä, että olen harvinaisen onnellinen ihminen. Lisäksi olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Ja peilikuvakin näyttää mielestäni hyvältä. Lisäksi jaksan aina hymyillä ja olla ystävällinen. Ja kuulen siiitä useasti. Ja asianikin ovat hyvin. Taidan olla onnekas ihminen(= Tahdonkin nyt kuulla mistä te olette onnellisia elämässänne? Miehet ja naiset. Ai niin....muistakaa keep on smiling(=
Dolce Vita.
24
834
Vastaukset
- Vilppu Kveeni
Minä olen vain perustyytyväinen. En kulje naama murjussa, mutten juuri hymyilekään.
- Jihuuu
Olen onnellinen siitä, että minulla on ihana mies, pian yhteinen rakkauden hedelmä kainalossa x), ihana kaunis koti, ihania lemmikkejä, jääkaapissa ruokaa ja kaikki muutkin perustarpeet kunnossa.. että nuo juuri pestyt matotkin lattialla näyttää hyviltä. Tämä elämä itsessään on niin ihanaa! :)
- pönttö sekasin
Ja mitähän tajuntaa laajentavaa sitä tänään nappais. Jos vaikka vähän uppereita tähän threadiin ja sitten kunnon downereita toiseen. Jeespoks.
Mun mielestä Linnanmäelle voisi tehdä sellasen heitä-palloa-upota-naminami-bjurström - värmeen. Olsin joka päivä heittelemässä ja nauraisin vmäisesti perään, kun hopihopi hippataa tippuu jääkylmään vodaan. Loppus se prkln virnuilu.
Rait. Pidä toi lääkitys, lienee kohallaan. Toivottavasti tuo "mielentilasi" kestää ja kestää... Monella itsenäistyminen ja aikuistuminen (ja sen mukana tuomat "vaikeudet") tappavat tuo "yltiö" positiivisen elämänasenteen.
- Jihuuu
..voi ne vaikeudet olla takana päin siinä vaiheessa ja sen takia osaa arvostaa asioita ja olla iloinen ;)
- Muikku.
Jihuuu kirjoitti:
..voi ne vaikeudet olla takana päin siinä vaiheessa ja sen takia osaa arvostaa asioita ja olla iloinen ;)
Nimenomaan. Ja sitähän ei moni tajua. Minun puolestani marisijat saavat ryvetä omassa itsesäälissään ja katkeruudessaan. Minä olen ja pysyn iloisena(=Jep jep....
Jihuuu kirjoitti:
Voihan se olla noinkin, jos on ollut ns. vaikea lapsuus/nuoruus.
- Muikku.
Kyllä elämä on ihanaa. Aah. Enkä edes syö mitään lääkkeitä ja aikuinenkin jo olen. On sitten mukava olla onnellinen. Pyrkikää ihmiset samaan)Keep on smiling.....(=(=(=
- Jihuuu
Mä voin kans vähän tuuletella sun kanssa *viuhviuh* Aurinko paistaa sateellakin!! :D
- Muikku.
Jihuuu kirjoitti:
Mä voin kans vähän tuuletella sun kanssa *viuhviuh* Aurinko paistaa sateellakin!! :D
Jihuuu...Päivänpaistetta ja Onnea tulevalle mamille(=
"Tahdonkin nyt kuulla mistä te olette onnellisia elämässänne?"
Monestakin asiasta, mutta tiivistäen sanottuna siitä, että perusasiat (terveys, ihmissuhteet, työ, toimeentulo, mahdollisuudet toteuttaa itseään) ovat kohdillaan.
On toteutettuja haaveita, joista olen ylpeä mutta toteuttamattomiakin löytyy, joten elämässä on vielä paljon odotettavaa ja saavutettavaa.
Olotila on useimmiten tyytyväinen, onnellinen ja rauhallinen. Ainakin nyt, kun vatsa on täynnä ;D- RLBitch
Tänään olen niiiiiiiin ihqu iloinen siitä että saldo näytti tilillä taas niin muikeita lukuja ettei voi kuin hymyillä. Siinä yksi syy. Toinen kun katson peiliin; tsiisus mä oon hoikka ja kaunis. Ihqua. Ei huolta silläkään rintamalla. Miehet; mhhh, vähän liikaa, ei ketään johon viitsisi satsata, perskärpäsiä. Mut ihan jees, oon tottunu niihin. Ja aaaahhh, taas saa laittaa duuniin uudet ihqut vaatteet, a´la Prada ja Marc Jacobs.
Parasta kaikessa tietysti se että paitsi näytän, myös olen, röyhkeä, lahjakas, varakas ja sairaan hyvännäköinen.
Tästä se taas lähtee.- Muikku.
Ja kaikki meni ihan väärin. Mutta kuvitteleppa, että jos näin olisikin niin se tarkoittaa sitä, että sinä olisit KATEELLINEN toisen merkkivaatteista. Muista kateus ei kannata ja lisäksi se on uskomattoman säälittävää...
Toisille on vain suotu rikas isä ja niitä ihquja vaatteita. Minulle on suotu iloinen luonne...lällätilää....potuttaako kun itse olet tuollainen aasinnaama? Kyllä elämä on ihanaa....aaaaaaaaaaahhh(=(=(=(=(=Taidanpas tänäään taas mennä hankkimaan lisää ystäviä ja olemaan ihmisille mukava.....Tästä se taas lähtee;)Jep jep - Muikku.
Muikku. kirjoitti:
Ja kaikki meni ihan väärin. Mutta kuvitteleppa, että jos näin olisikin niin se tarkoittaa sitä, että sinä olisit KATEELLINEN toisen merkkivaatteista. Muista kateus ei kannata ja lisäksi se on uskomattoman säälittävää...
Toisille on vain suotu rikas isä ja niitä ihquja vaatteita. Minulle on suotu iloinen luonne...lällätilää....potuttaako kun itse olet tuollainen aasinnaama? Kyllä elämä on ihanaa....aaaaaaaaaaahhh(=(=(=(=(=Taidanpas tänäään taas mennä hankkimaan lisää ystäviä ja olemaan ihmisille mukava.....Tästä se taas lähtee;)Jep jepJa aurinkoista päivänjatkoa...halipusi ja pusi pusi pusi kaikille...älä viitsi nyt enää möksää;)Kyllä säkin vielä sitä huomiota saat jokupäivä.....(=
- ei voi muuta
Muikku. kirjoitti:
Ja aurinkoista päivänjatkoa...halipusi ja pusi pusi pusi kaikille...älä viitsi nyt enää möksää;)Kyllä säkin vielä sitä huomiota saat jokupäivä.....(=
sanoa. sekasin ja vähän saakelin kateellinen. uhhuh.................*yäk*
- Muikku.
ei voi muuta kirjoitti:
sanoa. sekasin ja vähän saakelin kateellinen. uhhuh.................*yäk*
Tilaa vaan aika sinä sinne masennusklinikalle, niin sitten et jaksa olla niin kateellinen iloisille ihmisille.....käyt vaan pyytämässä reseptin niin kyllä ne lekurit antaa sulle lääkityksen ihan suosiolla....muista...maltti on valttia...huonot hermot ja ärsyyntyminen ei...lällälä lää...pänniikö joku?:)
- Ihquihquu
Muikku. kirjoitti:
Tilaa vaan aika sinä sinne masennusklinikalle, niin sitten et jaksa olla niin kateellinen iloisille ihmisille.....käyt vaan pyytämässä reseptin niin kyllä ne lekurit antaa sulle lääkityksen ihan suosiolla....muista...maltti on valttia...huonot hermot ja ärsyyntyminen ei...lällälä lää...pänniikö joku?:)
hquuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! muiqqqquuuuuuuuuuuuu!!! mee terapiaan!!!!!!! jihuuuuuuuuuuu!!!!!
*qualeeeeeeeeeee nauruuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn*** - Muikku.
Ihquihquu kirjoitti:
hquuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!! muiqqqquuuuuuuuuuuuu!!! mee terapiaan!!!!!!! jihuuuuuuuuuuu!!!!!
*qualeeeeeeeeeee nauruuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn***Onkos sulla vähän huonot hermot?Mee säkin hoitoon....jooo...ihquuuuuuu....sun sanavarastoon taitaa kuulua se aika usein kun sitä noin täällä huudat....onko hermo kireellä?taitaa sinua nyt vähän ärsyttää....hih hii...aijai jai...taitaa olla huono huumorintaju....lällätilääääää....hih hih hii....heikkohermo heikkohermo...HEIKKOHERMO HEIKKOHERMO lällälläää....muista keep on smiling(=(=(=
- Torpedo 87
Rehellisesti sanottuna en tiedä.
- Torpedo 87
Tunsin kaverin joka vaikutti aina onnelliselta ulospäin,hymyili,heilutteli käsiä,oli naimisissa kaksi lasta,reippaasti maistu kaljakin,paljon harrastuksia kaikin puolin iloinen.Kunnes yhtenä päivänä kuultiin uutinen hän oli hypännyt junan alle,mitään viestiä hän ei jättänyt,järkytys oli perheelle suuri,(ei ollutkaan niin onnellinen mitä antoi vaikuttaa)Olkaahan varovaisia onnellisuutenne kanssa.
Mitä varomista onnellisuudessa on?
Huolestuttavaa olisi, jos olisi murheita joista ei pystyisi puhumaan kenellekään. Pitäisi aina vain esittää, että hyvin menee. Omalla kohdallani tilanne ei ainakaan ole tuollainen.
Mikä kumma siinä on, että jos joku kertoo hyvistä asioista elämässään, niin heti on lauma ihmisiä varoittelemassa: Ei se kestä ikuisesti! Entä sitten? Jos jokin asia on nyt mallillaan, pitäisikö heti alkaa murehtia sitä, koska asiat alkavat taas mennä pieleen? Ihan vaan varmuuden vuoksi?
Ei kiitos. Minä nautin mieluummin nyt ja murehdin sitten kun siihen on aihetta.- Torpedo 87
Limbo kirjoitti:
Mitä varomista onnellisuudessa on?
Huolestuttavaa olisi, jos olisi murheita joista ei pystyisi puhumaan kenellekään. Pitäisi aina vain esittää, että hyvin menee. Omalla kohdallani tilanne ei ainakaan ole tuollainen.
Mikä kumma siinä on, että jos joku kertoo hyvistä asioista elämässään, niin heti on lauma ihmisiä varoittelemassa: Ei se kestä ikuisesti! Entä sitten? Jos jokin asia on nyt mallillaan, pitäisikö heti alkaa murehtia sitä, koska asiat alkavat taas mennä pieleen? Ihan vaan varmuuden vuoksi?
Ei kiitos. Minä nautin mieluummin nyt ja murehdin sitten kun siihen on aihetta.Tarkoitin että onnellisuus on pintapuolista.?Ymmärrätkö,ei se tarkoita sitä etteikö saisi olla onnellinen.Tarkoitin sitä että onnellisuus tulee ja menee joten miksi tehdä niin suurta numeroa siitä.?
- kiitos.
Torpedo 87 kirjoitti:
Tarkoitin että onnellisuus on pintapuolista.?Ymmärrätkö,ei se tarkoita sitä etteikö saisi olla onnellinen.Tarkoitin sitä että onnellisuus tulee ja menee joten miksi tehdä niin suurta numeroa siitä.?
Yksi harvoista, joita ymmärrän...
Torpedo 87 kirjoitti:
Tarkoitin että onnellisuus on pintapuolista.?Ymmärrätkö,ei se tarkoita sitä etteikö saisi olla onnellinen.Tarkoitin sitä että onnellisuus tulee ja menee joten miksi tehdä niin suurta numeroa siitä.?
Suru ja murhekin tulee ja menee, ja niistä on hyväksyttävää jankata iät kaiket. Siihen oikein kannustetaan. Miksei sitten onnellisuudesta voisi mainita? Ilman, että joku heti lyttää toisen ilon juuri toteamalla, ettei se kestä kuitenkaan.
Minusta on ihan hyvä joskus herätellä ihmisiä (ja itseäni) huomaamaan, kuinka hyvin asiat loppujen lopuksi on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013