Näin pärjää 2 500 €:lla / kk

Pihi mies...

Brutto 2 500
- verot 700
----------------
= brutto 1 800

Tuosta pois vuokra (kolmio) -470
Ruoka -200
Yms.

MULLE JÄÄ RAHAA N. 1 000 €/kk BILETTÄMISEEN! :D

11

5636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpa on

Missäs päin Suomessa noin halvalla saa kolmion vuokrattua .Paljonko neliöitä ?

• ...

Esim Kurikassa etelä-pohjanmaalla uuden kolmion saa vuokralle jopa 450e! (Kävin itse semmoista katsomassa) saunallinen, rivitalossa, 68neliöö.

• alipalkattu AD

Turha uikuttaa että palkka ei riitä jos palkka on yli 2000e/kk
      Kokeilkaa elää alle 1500 euron palkalla...ST***ana!

• Kartza

Valittakaahan vasta sitte, kun yritätte elättää perhettä 700-900 eken kuukausituloilla kun emäntä saa pelkkää kodinhoidontukea lapsilisää ja lisäksi 1 lapsi. Kun menoihin kuuluu lisäksi 590 euron vuokra ja asumistukea saa "hurjat" 29,60 euroa, niin repikäähän siitä, marisijat!

• jee ...
        Kartza kirjoitti:

Valittakaahan vasta sitte, kun yritätte elättää perhettä 700-900 eken kuukausituloilla kun emäntä saa pelkkää kodinhoidontukea lapsilisää ja lisäksi 1 lapsi. Kun menoihin kuuluu lisäksi 590 euron vuokra ja asumistukea saa "hurjat" 29,60 euroa, niin repikäähän siitä, marisijat!

Lopeta itse mariseminen ja laita eukko töihin. Sosiaalipummi!

• sohvaperuna
        Kartza kirjoitti:

Turha valittaa ku voi tehä asialle jotain.

Itseäni masentaa kun ei jaksa lähteä aina töihin, ei motivoi. Pitäis saada itseäni niskasta kiinni.
        Tänään jäin kotiin juomaan kaljaa ja katsomaan dvd:tä, kuten myös eilen klo 12 jälkeen lähtiessäni toimistolta.

Olen 26v ylempi toimihenkilö, laskin huvikseni päiväpalkkani tältä päivältä täysin nollapanoksella: 152eur

• tuo

Eiks kaks ja puoltonnia ole suomalaisten keskipalkka, jolla elätetään jopa koko perhe?

• voitte

2500 E (-verot) lapsilisät ja elatustuki (yht. 500 e). Ja siitä sitten asuntolaina (700 e/kk), sähkö ja yhtiövastike (200 e / kk), aktiivisten muksujen harrastukset (ratsastus, jääkiekko, jalkapallo, leirit ja kilpailu/pelireissut väh. 200 e/kk), ruoka ja juoma, leffat, musiikki, lehdet,3xkännykälaskut, netti,
        vaatteet, kengät, urheiluvälineet...
        ..ei ihme, että äidin kampaamokäyntien väli sen kun pitenee ja pitenee:)

• nainen!!

Brutto 900 E/kk, netto 704E/kk. = 8448E/vuosi
      Asunto 0,5 x 242E/kk (hoitovastike) = 1452E/vuosi
      Ruoka 180E/kk = 2160E/vuosi
      Sähkö, vakuutukset, TV, lehdet,ym 0,5 x 100E/kk=600E/vuosi
      Matkustus noin 7000E/vuosi.
      Biletystä ei lainkaan!

Vuodessa noin 20000E. Menee pakkaselle noin 12000E/vuosi = 1000E/kk!!!

Onneksi menin aikanaan naimisiin. Tosin ukon työttömyyseläkkeessä ei ole kehumista.

• pihi muija

2500e/kk
      800 egellä elää kitsas yksinasuja ihan leveesti. Tonni jää yli joka kuukausi, tosin en ryyppää sitä vaan osan säästän, osan sijoitan.
      Nautitaan vielä kun työpaikka on! ;)

• priorisoida!

Entisestä työpaikasta jäi tonni käteen josta 400 vuokraan. Silti tuona aikana reissasin aktiivisimmin vuosikausiin, kaukomaita myöden..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3334
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      549
      2060
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1937
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1210
    Aihe