Näin pärjää 2 500 €:lla / kk

Pihi mies...

Brutto 2 500
- verot 700
----------------
= brutto 1 800

Tuosta pois vuokra (kolmio) -470
Ruoka -200
Yms.

MULLE JÄÄ RAHAA N. 1 000 €/kk BILETTÄMISEEN! :D

11

5605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpa on

      Missäs päin Suomessa noin halvalla saa kolmion vuokrattua .Paljonko neliöitä ?

      • ...

        Esim Kurikassa etelä-pohjanmaalla uuden kolmion saa vuokralle jopa 450e! (Kävin itse semmoista katsomassa) saunallinen, rivitalossa, 68neliöö.


    • alipalkattu AD

      Turha uikuttaa että palkka ei riitä jos palkka on yli 2000e/kk
      Kokeilkaa elää alle 1500 euron palkalla...ST***ana!

      • Kartza

        Valittakaahan vasta sitte, kun yritätte elättää perhettä 700-900 eken kuukausituloilla kun emäntä saa pelkkää kodinhoidontukea lapsilisää ja lisäksi 1 lapsi. Kun menoihin kuuluu lisäksi 590 euron vuokra ja asumistukea saa "hurjat" 29,60 euroa, niin repikäähän siitä, marisijat!


      • jee ...
        Kartza kirjoitti:

        Valittakaahan vasta sitte, kun yritätte elättää perhettä 700-900 eken kuukausituloilla kun emäntä saa pelkkää kodinhoidontukea lapsilisää ja lisäksi 1 lapsi. Kun menoihin kuuluu lisäksi 590 euron vuokra ja asumistukea saa "hurjat" 29,60 euroa, niin repikäähän siitä, marisijat!

        Lopeta itse mariseminen ja laita eukko töihin. Sosiaalipummi!


      • sohvaperuna
        Kartza kirjoitti:

        Valittakaahan vasta sitte, kun yritätte elättää perhettä 700-900 eken kuukausituloilla kun emäntä saa pelkkää kodinhoidontukea lapsilisää ja lisäksi 1 lapsi. Kun menoihin kuuluu lisäksi 590 euron vuokra ja asumistukea saa "hurjat" 29,60 euroa, niin repikäähän siitä, marisijat!

        Turha valittaa ku voi tehä asialle jotain.

        Itseäni masentaa kun ei jaksa lähteä aina töihin, ei motivoi. Pitäis saada itseäni niskasta kiinni.
        Tänään jäin kotiin juomaan kaljaa ja katsomaan dvd:tä, kuten myös eilen klo 12 jälkeen lähtiessäni toimistolta.

        Olen 26v ylempi toimihenkilö, laskin huvikseni päiväpalkkani tältä päivältä täysin nollapanoksella: 152eur


    • tuo

      Eiks kaks ja puoltonnia ole suomalaisten keskipalkka, jolla elätetään jopa koko perhe?

      • voitte

        2500 E (-verot) lapsilisät ja elatustuki (yht. 500 e). Ja siitä sitten asuntolaina (700 e/kk), sähkö ja yhtiövastike (200 e / kk), aktiivisten muksujen harrastukset (ratsastus, jääkiekko, jalkapallo, leirit ja kilpailu/pelireissut väh. 200 e/kk), ruoka ja juoma, leffat, musiikki, lehdet,3xkännykälaskut, netti,
        vaatteet, kengät, urheiluvälineet...
        ..ei ihme, että äidin kampaamokäyntien väli sen kun pitenee ja pitenee:)


    • nainen!!

      Brutto 900 E/kk, netto 704E/kk. = 8448E/vuosi
      Asunto 0,5 x 242E/kk (hoitovastike) = 1452E/vuosi
      Ruoka 180E/kk = 2160E/vuosi
      Sähkö, vakuutukset, TV, lehdet,ym 0,5 x 100E/kk=600E/vuosi
      Matkustus noin 7000E/vuosi.
      Biletystä ei lainkaan!

      Vuodessa noin 20000E. Menee pakkaselle noin 12000E/vuosi = 1000E/kk!!!

      Onneksi menin aikanaan naimisiin. Tosin ukon työttömyyseläkkeessä ei ole kehumista.

    • pihi muija

      2500e/kk
      800 egellä elää kitsas yksinasuja ihan leveesti. Tonni jää yli joka kuukausi, tosin en ryyppää sitä vaan osan säästän, osan sijoitan.
      Nautitaan vielä kun työpaikka on! ;)

      • priorisoida!

        Entisestä työpaikasta jäi tonni käteen josta 400 vuokraan. Silti tuona aikana reissasin aktiivisimmin vuosikausiin, kaukomaita myöden..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe