perustetaan miestenvapautusliike

kuka tulee mukaan?

Vapautetaan itsemme siitä kauhuntasapainosta ja epätasa-arvoisuudesta jota naiset kylvää. Tasa-arvo ei koskaan toteutunut koska kun sitä koitettiin niin mentiin överiksi, jolloin koko käsite "tasa-arvo" sai absurdin maineen. Naiset alkoivat toteuttaa itseään epänaisellisella, lähes miehekkäällä tavalla, harrastaen jokaviikkoista ryyppäämistä, pettämisiä ym. joista miehiäkin tuomitaan, tämä kaikki tasa-arvoon vedoten. Miehiä alistetaan, miehiä ei arvosteta vaikka hyviäkin miehiä on olemassa. Olisi aika nousta barrikaadeille ja vaatia sitä todellista tasa-arvo miehen ja naisen välille. Huonoissa asioissa ei naisen tarvitse todellakaan ottaa mallia miehistä ja alkaa matkia renttumiehiä. Se ei ole tasa-arvoa vaan apinamaista matkimista.

28

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet pitää

nyt sitten vapauttaa? Tuollainen surkimus kavereineen päinvastoin tulisi sulkea eläintarhaan.

• sinut pitäis sinne

tarhaan sulkea. Ketäs kuvittelet haukkuvas surkimukseksi, ja mikä luulet itse olevas? Nämä naisasianaiset on juuri kaiken pahan alku ja juuri. He ei edusta todellista tasa-arvoa vaan miesvihaa. Tuo feministimiesvihaajaliike on levinnyt valitettavasti näköjään nyt ruotsista Suomeenkin asti, siellähän liike on saanut jo pahan maineen kun tuo feministimiesvihaajaliike on tappanut miehiä.

Kunnia todellisille ei-miesvihaajanaisille ja miesvihaajat telkien taa.

• kannatan

miestenvapautusliikettä jos se saa miehet apinoimaan naisia.
      Mikäs sen söpömpää kuin miehet minihameissa ja verkkosukissa polvet linksuen stilettikoroissa... hehe...

• teitä naisia kulkemaan

korkeissa koroissa ja minihameissa! Muistakaa se. Te itse päätätte millaisissa kledjuissa kuljette ja ainakaan minun takiani ei yhdenkään naisen tarvitse kulkea korkeissa ja ahdistavissa koroissa ja minihameissa. Sama vaikka laittaisit tennarit jalkaasi samantien.

• en kannata
        teitä naisia kulkemaan kirjoitti:

korkeissa koroissa ja minihameissa! Muistakaa se. Te itse päätätte millaisissa kledjuissa kuljette ja ainakaan minun takiani ei yhdenkään naisen tarvitse kulkea korkeissa ja ahdistavissa koroissa ja minihameissa. Sama vaikka laittaisit tennarit jalkaasi samantien.

että miehet ja naiset alkaisivat apinoimaan toisiaan... minkähänlainen mutaatio siitäkin syntyis... kärjistin vain tilanteen ketjun aloittajan väitteeseen naisten alkaneen apinoimaan miehiä kaikessa pahassa... ja halusi vapautusliikettä miehille... jos se todella toteutuisi samalla tavalla kuin aloittaja väitti naísten kohdalla tapahtuneen niin silloinhan roolit vaihtuisi... niin huonoissa tavoissakin.
        Eiköhän vain kuljettais rintarinnan ja tultais toisiamme puolitieheh vastaan.
        Henkilökohtaisesti en ymmärrä koko vapautusliikettä... Kenet pitäisi vapauttaa ja mistä??? Tasa-arvo onkin sit ihan eri juttu. Ihan täydellistä tasa-arvoa ei koskaan tule olemaan ihan luonnolisestakaan syystä koska esim. miehet ei voi synnyttää eikä imettää lasta jolloin naisen on pakko olla se aika pois töistä... Miehet voi myöhemmin olla hoitamassa lasta... mutta, mutta... siinähän tuleekin sitten se yhteiskunnan laatima epätasa-arvo... taloudellisista syistä on kannattavampaa että pienempi palkkainen onkin kotona joka on useimiten nainen... Siis, vaikka kuinka ihmiset haluaa tasa-arvon, niin yhteiskunta ei sitä tee... ja sit, saako miehet ja naiset samaa palkkaa samasta työstä... onko miehet ja naiset samassa asemassa töitä hakiessa??
        No joo... tästä asiasta vois jauhaa vaikka kuinka paljon tulematta hullua hurskaammaksi...

Lopuksi ilmoitan vain että korkeita korkoja mun kengissä ei ole, eikä tule olemaan... mikään ei ole niin karmeen näköistä kuin piikkikorot joilla ei osata kävellä...minihametta kylläkin käytän tällaisilla helteillä ihan vain vilpoisuuden takia enkä suinkaan miehiä miellyttääkseni...

• Charles Darwin

Eiköhän maksakirroosi ja keuhkosyöpä korjaa tilanteen 30-40v sisällä, nou hätä.

• valoa....

maksakirroosi ja keuhkosyöpä eivät kuulu evoluutioon, toiksekseen ihmiset eivät ole sukua apinoille, vaikka se nykyään siltä näyttääkin,

• ???

Mihin aiot miehet vapauttaa? Vapauttaa olemaan naisia vai olemaan entistä äijempiä? Vai ulkomaille?

• ap.

Vaan miehet vapautetaan naisten ikeestä, siis tossunalla olemisesta. Me emme ole mitään halpoja makkaroita joita naiset saa kohdella miten tahtoo! Siitä on kyse, ei mistään sukupuoliroolien vaihtamisesta. Tai oikeastaan kyllä siitä osin että naisten pitää olla naisia eikä äijiä!

• ???
        ap. kirjoitti:

Vaan miehet vapautetaan naisten ikeestä, siis tossunalla olemisesta. Me emme ole mitään halpoja makkaroita joita naiset saa kohdella miten tahtoo! Siitä on kyse, ei mistään sukupuoliroolien vaihtamisesta. Tai oikeastaan kyllä siitä osin että naisten pitää olla naisia eikä äijiä!

mitä kuuluu suunnitelmaan? Toteutuksen eka vaihe?

• adrianleewerkuhn

Vuosiahan sitä on puhuttu jonkinlaisesta "Vastaiskusta", mutta vastaisku ketä tai mitä vastaan...?

Mulle sopii tämä "Pohjoismainen malli", enkä erityisemmin kaipaa tasa-arvoa tyyliin thaimaa...

Nimensä mukaisesti "vapautusliikkeen" pitäisi ikäänkuin vapautua jostain ja en ainakaan mä halua vapautua naisista enää yhtää enempää...Nytkin oon jo liian vapaa...

• 2580

ap. taitaa tarkoittaa, että naiset tulisi alistaa takaisin asemaansa. Sillai tahdottomiksi, että saisi sitten itselleenkin jonkun alistettua. Kun ei piru voi niitä itsenäisiä ihmisiä pakottaa saman katon alle!

• ap.
        2580 kirjoitti:

ap. taitaa tarkoittaa, että naiset tulisi alistaa takaisin asemaansa. Sillai tahdottomiksi, että saisi sitten itselleenkin jonkun alistettua. Kun ei piru voi niitä itsenäisiä ihmisiä pakottaa saman katon alle!

Mä tarkoitin sitä että NAISEN EI TARVII APINOIDA MIEHIÄ HUONOISSA ASIOISSA!!! Ja sitten että nainen voi olla tasa-arvoinen olematta äijä ja kovis!!! Se ei mun mielestä ole mitään alistamista. Vanha kunnon rakastava pehmonainen takaisin, me vaadimme! Emme halua mitään räksöttäviä ikipissiksiä jotka makaa toisten naisten kanssa, ottavat miehen vaan vähäksi aikaa lapsen tekoon ja sitten se helvetillinen ryyppäys ym. sikamaisuus. Me haluamme naiselliset kivat naiset takaisin, emme jotain pissis-bi-lesbo-telaketjufema-miesvihaajia!

• 2580
        ap. kirjoitti:

Mä tarkoitin sitä että NAISEN EI TARVII APINOIDA MIEHIÄ HUONOISSA ASIOISSA!!! Ja sitten että nainen voi olla tasa-arvoinen olematta äijä ja kovis!!! Se ei mun mielestä ole mitään alistamista. Vanha kunnon rakastava pehmonainen takaisin, me vaadimme! Emme halua mitään räksöttäviä ikipissiksiä jotka makaa toisten naisten kanssa, ottavat miehen vaan vähäksi aikaa lapsen tekoon ja sitten se helvetillinen ryyppäys ym. sikamaisuus. Me haluamme naiselliset kivat naiset takaisin, emme jotain pissis-bi-lesbo-telaketjufema-miesvihaajia!

jep,naiset haluaa samaa kuin miehet--->miehet muuttuu---->naiset perässä. Muutos lähtee myös itsestä. Malta mielesi, kyllä ne naiset vielä tajuaa, ettei sikailu ole niin siistiä. Aaltoliike.

• oltais jotain

Holmesin Johneja niin varmana saatas naisia, niitä olis jonoksi asti mutta ei tällaisilla tavallisilla miehen rievuilla ole mitään toivoo. Parempi vaan että säkin totuttelet siihen ajatukseen että naista ei oo eikä tuu. Sama kohtalo tietysti mulla. :C

• hhhhhhhhhh
        ap. kirjoitti:

Siinä on ensimmäinen virheesi, että yrität vapauttaa miehiä sanelemalla naisille mitä saavat ja mitä eivät saisi tehdä.

Kiellettäisiinkö naisilta ravintolaan meno? Alkoholi kokonaan? Vai menetkö vain banderollien kanssa kadulle ja huudat naisille ettei tarvi!?

Vanha kunnon pehmonainen? Semmoinen kuin elokuvissa? Naiset oli ennen vielä kovempia kuin nykyään ja niin oli tietysti miehetkin.

• Revolveri

Ei siitä mitään tulisi, kun akat tulisivat barrikaadeille nalkuttamaan ja ajaisivat äijät takaisin kotio.

• >:-[

Minnekään barrikadeille ette lähde ennen kuin roskat on viety!

• roskat on jo viety!
        >:-[ kirjoitti:

Minnekään barrikadeille ette lähde ennen kuin roskat on viety!

Minä vein roskat jo aamulla. Pikkasen myöhästyit tosta käskyttelystäs.

• sentään
        roskat on jo viety! kirjoitti:

Minä vein roskat jo aamulla. Pikkasen myöhästyit tosta käskyttelystäs.

Säästä se seuraavalle kerralle sitten :)

• ihan tuohon olisi tarvetta.

Mutta kuitenkin voitaisiin vähän pitää puoliamme, naiset kun näköjään mielellään ottavat vastaan "naiseuden" edut ja tasa-arvon mukanaan tuomat edut. Eli ei anneta naisten vaan poimia niitä parhaita paloja tasa-arvosta, vaan myöskin ne huonommat palat.

• jaksan aina nauraa näille karvan yli kakskymppisten 'korvantaustat vielä märkinä' tyyppien ja ns. kunnon miesten tunteen purkauksille :-) Yrittäkää nyt perkele saada ensin kerran eläissänne sitä pillua ja edes jonkun sortin naisäätöä aikaseksi ennenkun tuutte tänne leijumaan sillä kunnollisuudellanne,mikään vituta mua yhtäpaljoa kuin ihmiset jotka on saatanan asiantuntijoita asiassa josta heillä itellä ei oo minkään sortin käytännön kokemusta.

• sua

yrtsi!

• todellinen tasa-arvo

sitten olisi? Kielletään naisilta ryyppääminen ja pettäminen? :)

Kun minä naisena ryyppään, niin en suinkaan apinamaisesti matki renttumiehiä. Itseasiassa ensimmäiset ryypyt ja kunnon lärvit otin tyttökaverin kanssa lukioaikana läheisessä metsikössä, enkä sitä ennen ollut kokenut/nähnyt viinalla läträäviä miehiä tai naisia eläissäni. Puliukkoja tietenkin olin nähnyt, mutta se ei liene syynä omiin viinakokeiluihini.

Sittenkö olisit tyytyväinen, kun ryyppääminen ja pettäminen olisi taas pelkästään miesten "etuoikeus"?

Miksi koet tarvitsevasi miestenvapautusliikettä? Mistä sinut täytyisi vapauttaa? Kauhistuttaako naisten ryyppääminen sinua niin paljon ja viekö se sinulta jotenkin tasa-arvon? Kummallista logiikkaa. Mielestäni käsitteeseen mies tai miehekkyys ei millään lailla kuulu ryyppääminen tai pettäminen. Päinvastoin.

• ap.

"Sittenkö olisit tyytyväinen, kun ryyppääminen ja pettäminen olisi taas pelkästään miesten "etuoikeus"?"

Nimenomaan noiden ei pitäisi olla KUMMANKAAN sukupuolen etuoikeus. Olen kuullut joiltakin naisilta perusteluina esim. pettämiseen sen että "kun miehetkin tekee niin". Tämä raivostuttaa minua! Se ei ole mikään perustelu että "kun miehetkin tekee".

Parempi olisi jos MOLEMMAT sukupuolet osaisi käyttäytyä ihmisiksi, niin ettei toinen joudu siitä kärsimään! Ymmärrätkö? Mutta juuri noiden vuoksi että "kun miehetkin tekee niin" niin pitää koittaa saada muutos aikaan. Miten sen muuten tekee kuin liikkeellä?

Kysymys: miksi pitää ryypätä ihan perseet olalle? Eikö voi ottaa fiksummin sitä viinaa? Ei perskänni anna hyvää kuvaa sen paremmin naisesta kuin miehestäkään. Viina on viisasten juoma ja muistakaamme se. Pieni iloinen hiprakka on ok mutta ne perskännit, naiset räkä poskella eiiiiih...

• tämä nainen
        ap. kirjoitti:

"Sittenkö olisit tyytyväinen, kun ryyppääminen ja pettäminen olisi taas pelkästään miesten "etuoikeus"?"

Nimenomaan noiden ei pitäisi olla KUMMANKAAN sukupuolen etuoikeus. Olen kuullut joiltakin naisilta perusteluina esim. pettämiseen sen että "kun miehetkin tekee niin". Tämä raivostuttaa minua! Se ei ole mikään perustelu että "kun miehetkin tekee".

Parempi olisi jos MOLEMMAT sukupuolet osaisi käyttäytyä ihmisiksi, niin ettei toinen joudu siitä kärsimään! Ymmärrätkö? Mutta juuri noiden vuoksi että "kun miehetkin tekee niin" niin pitää koittaa saada muutos aikaan. Miten sen muuten tekee kuin liikkeellä?

Kysymys: miksi pitää ryypätä ihan perseet olalle? Eikö voi ottaa fiksummin sitä viinaa? Ei perskänni anna hyvää kuvaa sen paremmin naisesta kuin miehestäkään. Viina on viisasten juoma ja muistakaamme se. Pieni iloinen hiprakka on ok mutta ne perskännit, naiset räkä poskella eiiiiih...

vetää halutessaan perskännit piti joku mies tai nainen siitä tai sitten ei. Mitä ihmettä se muille kuuluu? Miksi ihmessä välittäisin, mitä joku ihminen ajattelee siitä, että vedän joskus kaveriporukalla ravintolassa perskännit ja pidän hauskaa. Ei se ole keneltäkään mitään pois. Enkä sitäpaitsi ole bilettäessäni antamassa kenellekään mitään kuvaa itsestäni. Jos joku saa minusta ikävän kuvan, niin se on hänen ongelmansa. Pysyköön kotona sitten, jos ei kestä kännisiä ihmisiä, joita nyt yleensä ravintoloissa on.

Ilmeisesti viinatoleranssini on niin korkea, että en perskännisenäkään painele räkä poskella pitkin mantuja. Harjoituksen tulosta, ilmeisesti.

Mä en koskaan "puolustelisi" kännäämistäni sillä, että kun miehetkin niin tekevät. Typerintä maailmassa olisikin matkia miehiä. Mutta katsos, nykypäivänä alkoholin juominen on sallittua naisille siinä kuin miehillekin. Sehän on oikeus ja kohtuus, että molemmat sukupuolet saavat tehdä samoja asioita, jos siltä tuntuu.

Vastaus kysymykseesi, miksi pitää ryypätä ihan perseet olalle: se on välillä ihan pirun hauskaa. No niin, noin yksinkertaista se on. Suosittelen sinullekin.

Ps. suosittelen sinulle asenteiden muuttamista naisia kohtaan. Me emme ole yhtään sen hienompia ihmisiä kuin miehetkään.

• mieltä
        tämä nainen kirjoitti:

vetää halutessaan perskännit piti joku mies tai nainen siitä tai sitten ei. Mitä ihmettä se muille kuuluu? Miksi ihmessä välittäisin, mitä joku ihminen ajattelee siitä, että vedän joskus kaveriporukalla ravintolassa perskännit ja pidän hauskaa. Ei se ole keneltäkään mitään pois. Enkä sitäpaitsi ole bilettäessäni antamassa kenellekään mitään kuvaa itsestäni. Jos joku saa minusta ikävän kuvan, niin se on hänen ongelmansa. Pysyköön kotona sitten, jos ei kestä kännisiä ihmisiä, joita nyt yleensä ravintoloissa on.

Ilmeisesti viinatoleranssini on niin korkea, että en perskännisenäkään painele räkä poskella pitkin mantuja. Harjoituksen tulosta, ilmeisesti.

Mä en koskaan "puolustelisi" kännäämistäni sillä, että kun miehetkin niin tekevät. Typerintä maailmassa olisikin matkia miehiä. Mutta katsos, nykypäivänä alkoholin juominen on sallittua naisille siinä kuin miehillekin. Sehän on oikeus ja kohtuus, että molemmat sukupuolet saavat tehdä samoja asioita, jos siltä tuntuu.

Vastaus kysymykseesi, miksi pitää ryypätä ihan perseet olalle: se on välillä ihan pirun hauskaa. No niin, noin yksinkertaista se on. Suosittelen sinullekin.

Ps. suosittelen sinulle asenteiden muuttamista naisia kohtaan. Me emme ole yhtään sen hienompia ihmisiä kuin miehetkään.

Ja lisään, että ryypiskely ei ole mitenkään miehekästä tai naisellista, se on vain ryypiskelyä. Kippis! (ehkä viikonloppuna).

Älytöntä laittaa joku termi miehekkääksi tai naiselliseksi ja sitten sanoa, että toinen sukupuoli ei saa niin tehdä. - Miehet eivät saa tästälähin puhua, koska se on naisellista!

• ja pohjanmaan
        mieltä kirjoitti:

Ja lisään, että ryypiskely ei ole mitenkään miehekästä tai naisellista, se on vain ryypiskelyä. Kippis! (ehkä viikonloppuna).

Älytöntä laittaa joku termi miehekkääksi tai naiselliseksi ja sitten sanoa, että toinen sukupuoli ei saa niin tehdä. - Miehet eivät saa tästälähin puhua, koska se on naisellista!

kautta taas viikonloppuna ;)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe