Tatuoitu takapuoli

tom jones

Tapasin ihanan naisen. Seurustelumme eteni rakkaudeksi. Ensimmäistä kertaa nähtyäni hänet alastomana, kaikki loppui.

Pieni pirun kuva pakarassa teki hänestä niin halvan. Mietin missä ja kuka sen on tehnuyt?

Älkää ruvetko neuvomaan, että asiasta ei kannata tehdä numeroa. Minulle se oli elämäni vaikein ja kovin paikka. Miettikää ennekuin tatuoitte itsenne.

Monet sanovat, että ottavat tatuoinnin itseään varten. Voivat myös menettää silloin paljon kaikkea kaunista.

129

6837

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25 mies

Jatka sitten tumputtamista.

• ............

Samaa mieltä edellisen kanssa. Miksi tulit tänne provoamaan? Ihmeellistä touhua, jos hänellä on yksi tatuointi, onko se nyt NIIIN ylitsepääsemätön asia, että sen takia kannattaa hylätä kumppani? Mietippä nyt asiaa oikein järjen kanssa.

• tyuuyt

..tom jonesilla olevan niin paljon rahaa että on varaa valita :) (kirjoittaa muuten hyvää suomea)

• pakarassa..

mitä sitten? kukaan ei näe, et sinäkään näkisi sitä niin pahana, jos katsoisit kokonaisuutta. Juuri tuollaisel käytöksen takia sitä menetettääkin jotain kaunista.
      Eli sinä et ollut tuon naisen arvoinen, eikä toisin päin!!
      Minusta, jos naisella tai miehel on tatska, ei tee häntä halvaksi.. sillä ei tatskatkaan ole ilmaisia, vain töissä käyvillä ja kunnon kansalaisilla on rahaa hommata kunnon tatskat.

• Ei mitenkään

jos mun muija alkas esitellä pakara tatuointiaan,sanosin sille että "vedä kuulle ne mummun villahousut takasin jalkaan"

• julia

otin eilen tatskan, oon 47v, poika sano jees äippä! en oo halpa nainen, ostin sen isolla rahalla ja se on komee, selässä...oon siitä ylpee, jos joku
        ei minuu, eronnutta, sinkkua sen takii huoli, olkoon se hänen menetyksensä.. en niin pikkusieluista oo kiinnontunut ,,,mut mul on ihku tatska!!!!

• Totta tosiaan.

Nykyinen elämänkumppanisi voi hyväksyä tatuoinnin, mutta jos tilanne muuttuu, et varmaan haluaisi olla eri asemassa tatuoinnin takia verrattuna muihin.

• Avioeroon

Jos vaimoni minulta lupaa kysymättä tatuoisi perseensä, minä jättäisin hänet. Se on varma.

• !!!

suomalaiset tehneet itsestään niin narreja että. Vai ulkonäkö on kaikki kaikessa? Te ette ansaitse ketään!

• Ystävä hyvä
        !!! kirjoitti:

suomalaiset tehneet itsestään niin narreja että. Vai ulkonäkö on kaikki kaikessa? Te ette ansaitse ketään!

Ulkonäön tahallinen pilaaminen tatuoinneilla ei ole naurun asia.

• .................
        Ystävä hyvä kirjoitti:

Ulkonäön tahallinen pilaaminen tatuoinneilla ei ole naurun asia.

Sehän on, ystävä hyvä, sinun mielipiteesi! Ja jos ei kestä sitä, että toisella on jossain pieni tatuointi, voi palata takaisin aikakoneella keskiajalle. Ai piru! Mutta eihän se ole mahdollista! Jaksamisia, kun olet noin pinnallinen.

• my friend
        ................. kirjoitti:

Sehän on, ystävä hyvä, sinun mielipiteesi! Ja jos ei kestä sitä, että toisella on jossain pieni tatuointi, voi palata takaisin aikakoneella keskiajalle. Ai piru! Mutta eihän se ole mahdollista! Jaksamisia, kun olet noin pinnallinen.

Kyllä minä sen hyvin kestän. Tärkeintähän on, että niitä jotka ottavat tatuoinnin ei koskaan alkaisi kaduttaa.

• Kertomus.

Hieno kertomus elävästä elämästä. Se että pilaa mahdollisuutensa määrättyjen ihmisten kanssa ei saisi johtua tatuoinnista. On mahdotonta kuvitella, että vain tatuoidut ihmiset alkaisivat seurustella keskenään.

• niin pinnallista

onneksi kaikki loppui väliltänne!Olisi ollut musertavaa tytön vasta vuosien päästä havaita että et hyväksynytkään häntä sellaisena kuin hän on!Yksi pieni kuva pakarassa ja koko tyttö muuttui kertaheitolla halvaksi!Ei enää muistoa hänen älystään,huumorintajustaan tai muusta mihin hänessä rakastuit.Miten halpaa sinulta ensin vietellä tyttö ja sitten jättää!!!Ja syykin on NIIN pinnallinen ja olematon!Käytit hyväksesi hänen rakkauttaan sinuun!!Toivottavasti hän ei enää sinua huoli ja huomasi miten paskan tempun teit!!Sinä varmasti menetit enemmän kuin hän!!

• tom jones

Hyväksyisitkö sinä, jos seurusteluvaiheessa huomaisit poikakaverisi kädessä olevan hänen entisen naisystävänsä nimen.

Hän olisi peitellyt sen kuukausien ajan pikähihaisella paidalla. Hyväksyisitkö?

• Fool's Gold
        tom jones kirjoitti:

Hyväksyisitkö sinä, jos seurusteluvaiheessa huomaisit poikakaverisi kädessä olevan hänen entisen naisystävänsä nimen.

Kyse on menneisyydestä, tatuointien kanssa monet tekee tällaisia typeryyksiä. Ja sen tatuoinnin voi aina peittää uudella kuvalla.

• tom jones
        Fool's Gold kirjoitti:

Kyse on menneisyydestä, tatuointien kanssa monet tekee tällaisia typeryyksiä. Ja sen tatuoinnin voi aina peittää uudella kuvalla.

Sitä peittelyä pitkähihaisella paidalla.

• _Jack
        tom jones kirjoitti:

Eikö ole hieman eri asia jos kädessä on entisen nimi kuin se että takapuolessa on pieni piru? Vai muistuttaako piru entistä?

• tom jones
        _Jack kirjoitti:

Eikö ole hieman eri asia jos kädessä on entisen nimi kuin se että takapuolessa on pieni piru? Vai muistuttaako piru entistä?

Kyse on ainoastaan siitä hyväsyvätkö kaikki ihmiset tatuoinnit. Ei sillä ole väliä, onko iso vai pieni. Tai onko tatska kädessä vai perseessä. Tärkeintä on huomata, että jollekin tatuointi voi olla riittävä syy suhteen lopettamiseen.

• omfo
        tom jones kirjoitti:

Kyse on ainoastaan siitä hyväsyvätkö kaikki ihmiset tatuoinnit. Ei sillä ole väliä, onko iso vai pieni. Tai onko tatska kädessä vai perseessä. Tärkeintä on huomata, että jollekin tatuointi voi olla riittävä syy suhteen lopettamiseen.

jos on noin pinnallinen,niin sitten varmaan.Onneksi kaikki eivät suinkaan ole kaltaisiasi.

• Tatskapellet
        omfo kirjoitti:

jos on noin pinnallinen,niin sitten varmaan.Onneksi kaikki eivät suinkaan ole kaltaisiasi.

Tatskapellet on oppineet uuden sanan. Pinallinen. Sitä käytetään ihmisistä,jotka eivät pidä tatuoineista. Pinnallinen, heh

Onko tatskapellet sitten eipinnallisia, epinnallisia vai pinnoitettuja.

• Ammu
        _Jack kirjoitti:

Mitä väliä jollain pirulla perseessä. Joskus kännipäissään menny stringien kanssa =P ajattele et joillain on tatuioitu vaikka mitä paikkoja. Ja mitä väliä vaikka onkin, ei niitä muut näe kun sinä. Joten olet aika ihmeellinen äijä.

• Fool's Gold
        Ammu kirjoitti:

Mitä väliä jollain pirulla perseessä. Joskus kännipäissään menny stringien kanssa =P ajattele et joillain on tatuioitu vaikka mitä paikkoja. Ja mitä väliä vaikka onkin, ei niitä muut näe kun sinä. Joten olet aika ihmeellinen äijä.

Toki ihmettelisin, että miksi ei ole voinut heti sanoa. Muttei suinkaan olisi syy, minkä takia laittaisin poikki. Ulkoiset syyt pidemmissä suhteissani ovat siellä vähiten merkkaavien päässä.

Ja sinä "Tatskapellet" joka ei osaa kirjoittaa. Tietenkin. Ulkonäkökriteereitä noudattavat, mahdollisesti sairaalloisesti, ovat tietenkin pinnallisia. Yawn.

• Tatskapelle
        Fool's Gold kirjoitti:

Toki ihmettelisin, että miksi ei ole voinut heti sanoa. Muttei suinkaan olisi syy, minkä takia laittaisin poikki. Ulkoiset syyt pidemmissä suhteissani ovat siellä vähiten merkkaavien päässä.

Ja sinä "Tatskapellet" joka ei osaa kirjoittaa. Tietenkin. Ulkonäkökriteereitä noudattavat, mahdollisesti sairaalloisesti, ovat tietenkin pinnallisia. Yawn.

Tatuointi on muoti-ilmiö.

• Tatskapellet kirjoitti:

Tatskapellet on oppineet uuden sanan. Pinallinen. Sitä käytetään ihmisistä,jotka eivät pidä tatuoineista. Pinnallinen, heh

Onko tatskapellet sitten eipinnallisia, epinnallisia vai pinnoitettuja.

Siis oikeasti jos ei pidä tatuoinneista muuten vaan ei ole sen pinnallisempi kuin muutkaan mun mielestä. Mutta jos jättää Rakkaan ihmisen VAIN tatuoinnin takia, niin silloin on mielestäni tosi pinnallinen.

tosin ompahan "hyvä" syy jättää toinen kun sillä on tatuointi...ei tarvitse itselleen selitellä sen syvällisemmin jättämisen motiiveja.

• TattooBiatch
        Tatskapelle kirjoitti:

Joillekin se on vaan ei kaikille.

• Tatskapelle
        TattooBiatch kirjoitti:

Joillekin se on vaan ei kaikille.

Muoti-ilmiöitä seuraavat ovat pinnallisia ihmisiä, eli sitten heitä löytyy myös tatuoitujen joukosta.

mot

• Fool's Gold
        Tatskapelle kirjoitti:

Muoti-ilmiöitä seuraavat ovat pinnallisia ihmisiä, eli sitten heitä löytyy myös tatuoitujen joukosta.

mot

Niitä löytyy. Joka tyyliluokasta, työluokasta ja ikäluokasta. Pointtisi oli?
        Tatuointi on muoti-ilmiö aika monille nuorille, eli näille alle 16 -vuotiaille (ei kaikille, mutta monille) ja he ovat niitä, jotka poistattavat tatuoinnin sitten viiden vuoden päästä, koska ottivat sen esim. syystä että ku kaverillakin on.

• Tatskapelle
        Fool's Gold kirjoitti:

Niitä löytyy. Joka tyyliluokasta, työluokasta ja ikäluokasta. Pointtisi oli?
        Tatuointi on muoti-ilmiö aika monille nuorille, eli näille alle 16 -vuotiaille (ei kaikille, mutta monille) ja he ovat niitä, jotka poistattavat tatuoinnin sitten viiden vuoden päästä, koska ottivat sen esim. syystä että ku kaverillakin on.

Ulkonäkökriteeriä noudattavat, mahdollisesti sairaaloisesti, ovat pinnallisia ihmisiä.

Tällöin tatuoidut ovat pinnallisia ihmisiä, lainaus oli omasta tekstistäsi.

• Nealeh
        Fool's Gold kirjoitti:

...pitää heti muistaa kertoa että ai niin mulla on muuten tatska, haluatko enää jatkaa tutustumista? Mistä muista asioista teille ihmisille pitää muistaa kertoa, ettei tule paha mieli? Harmi vain kun tuo kuva ei itsellä ole aina päälimmäisenä mielessä...

Ja Tom Jonesille; Oisko parempi ollut, jos tytsi ois kulkenut takapuoli paljaana jotta kuva ois näkynyt? Vähän eri asia siellä kuin käsivarressa. Ja miten tuo nimitatska liittyy tähän?
        Yhdyn edellisiin, pinnallista.

• Fool's Gold
        Nealeh kirjoitti:

...pitää heti muistaa kertoa että ai niin mulla on muuten tatska, haluatko enää jatkaa tutustumista? Mistä muista asioista teille ihmisille pitää muistaa kertoa, ettei tule paha mieli? Harmi vain kun tuo kuva ei itsellä ole aina päälimmäisenä mielessä...

Ja Tom Jonesille; Oisko parempi ollut, jos tytsi ois kulkenut takapuoli paljaana jotta kuva ois näkynyt? Vähän eri asia siellä kuin käsivarressa. Ja miten tuo nimitatska liittyy tähän?

Et taida nyt oikein ymmärtää, tatskapelle. Epäilen, että tatuoidut haluaa välttämättä tatuoidun puolison. Epäilen, että juuri tatuoidut haluaa puolisokseen blondin. Epäilen, että tatuoidut haluaa puolisokseen 178,5cm puolison.

Ymmärrätkö? Toki joillakin tatuoiduilla (joka on muuten typerä luokittelu, koska heitä on niin paljon nykyaikana, sama kuin luokittelisi tummaihoisia johonkin täysin tiettyyn muottiin).

Ulkonäkökriteereillä siis tarkoitin sitä, jos et tajunnut, että ihmisellä saattaa olla vaatimuksena, ettei puoliso saa olla lihava. Kalju. Vammainen. Tatuoitu. Blondi. Isoneinäinen. Näillä tarkoitan sairaalloisia ulkonäkökriteereitä, jolloin ei voi sietää jos jollakin on joku ominaisuus.

• tom jones
        Nealeh kirjoitti:

Toivottavasti Nealeh ei ole niin tyhmä miltä kuullostaa. Tarkoitin tietenkin, että ei kannata hankkia lainkaan tatuointia. On paljon ihmisiä joiden suvaitsevaisuus ei riitä hyväksymään elämänkumppanikseen takapuoleen tatuoitua naista.

• ja sinä
        tom jones kirjoitti:

Toivottavasti Nealeh ei ole niin tyhmä miltä kuullostaa. Tarkoitin tietenkin, että ei kannata hankkia lainkaan tatuointia. On paljon ihmisiä joiden suvaitsevaisuus ei riitä hyväksymään elämänkumppanikseen takapuoleen tatuoitua naista.

tom jones, teit taas itsestäsi täydellisen pellen yleistämällä että kaikki on samanlaisia kuin sä!

• minni.
        ja sinä kirjoitti:

tom jones, teit taas itsestäsi täydellisen pellen yleistämällä että kaikki on samanlaisia kuin sä!

Ainakin minut tom jones sai hyvin mietteliääksi...

• minni. kirjoitti:

Ainakin minut tom jones sai hyvin mietteliääksi...

jos pitäis kokoajan yrittää miellyttää muita ja miettiä, että jos otan kuvan niin tykkääköhän joku tuleva tai nykyinen miesystävä minusta ja minun kuvista.

Itsellä ainakin kuvat tekevät minut onnelliseksi ja kokonaiseksi ihmiseksi ja minulle se tunne on tärkeämpää kuin yhdenkään miehen mielipide.(tosin onneksi mieheni tykkää kuvistani pitää niitä erittäin kauniina ja seksikkäinä :D )

• minni.
        Ruis kirjoitti:

jos pitäis kokoajan yrittää miellyttää muita ja miettiä, että jos otan kuvan niin tykkääköhän joku tuleva tai nykyinen miesystävä minusta ja minun kuvista.

Itsellä ainakin kuvat tekevät minut onnelliseksi ja kokonaiseksi ihmiseksi ja minulle se tunne on tärkeämpää kuin yhdenkään miehen mielipide.(tosin onneksi mieheni tykkää kuvistani pitää niitä erittäin kauniina ja seksikkäinä :D )

Tässä oli kyllä käsittääkseni kyse siitä, että jos ei tatuoinnin takia saa sitä oikeaa. Itse ilmeisesti olet saanut ja voit olla tyytyväinen. Mä en ainakaan haluaisi, et joku mies lemppaa mut ulos oman virhearvioinnin takia. Ei tatuointi sentään rakkautta suurempi asia saa olla.

• Fool's Gold
        minni. kirjoitti:

Tässä oli kyllä käsittääkseni kyse siitä, että jos ei tatuoinnin takia saa sitä oikeaa. Itse ilmeisesti olet saanut ja voit olla tyytyväinen. Mä en ainakaan haluaisi, et joku mies lemppaa mut ulos oman virhearvioinnin takia. Ei tatuointi sentään rakkautta suurempi asia saa olla.

Voin ainakin minä sanoa, että se ei todellakaan ole se oikea, jos tuomitsisi minut tatuointien takia. Niin pinnallisten ihmisten kanssa en halua olla tekemisissä.

• Nealeh
        tom jones kirjoitti:

vain uskomaton kauneuteni ylittää suunnattoman älyni;)

Onneksi on vara valita. On paljon ihmisiä joiden suvaitsevaisuus (Luojalle kiitos) riittää hyväksymään tatuoinnin, oli se missä hyvänsä. En varmaankaan haluaisikaan elämän kumppanikseni niin suvaitsematonta ihmistä. Jos ei hyväksy kuvaa iholla, ei varmaan hyväksy montaa muutakaan asiaa.

Onneksi on aikoja sitten löytynyt oma kumppani, joka on "vähän" avarakatseisempi. :P

• minni.
        Nealeh kirjoitti:

vain uskomaton kauneuteni ylittää suunnattoman älyni;)

Onneksi on vara valita. On paljon ihmisiä joiden suvaitsevaisuus (Luojalle kiitos) riittää hyväksymään tatuoinnin, oli se missä hyvänsä. En varmaankaan haluaisikaan elämän kumppanikseni niin suvaitsematonta ihmistä. Jos ei hyväksy kuvaa iholla, ei varmaan hyväksy montaa muutakaan asiaa.

Onneksi on aikoja sitten löytynyt oma kumppani, joka on "vähän" avarakatseisempi. :P

Vastaaja jolla on jo avarakatseinen ja suvaitsevainen mies.

En muuten oikein pidä noista oman kauneuden ja älyn ylistäjistä. Monasti totuus on päinvastainen.

• minni. kirjoitti:

En muuten oikein pidä noista oman kauneuden ja älyn ylistäjistä. Monasti totuus on päinvastainen.

Minun "unelmien" mies ei ikinä sais arvostella minun ulkonäköäni..puhumattakaan, että antaisin hänen määrätä miltä minä saan näyttää ja miltä en.

Ja todellakaan en voi ymmärtää ihmistä, joka oikeasti kestää arvostelut ja mukautuu tiettyihin toisen toivomiin ulkonäkökriteereihin.

Eli Tänään kumppani ei tykkää sun tatuoinnista, huomenna se ei tykkää siitä että olet blondi ym.

Ja minusta ei ole mitään väliä siitä onko jo valmiiksi suvaitsevainen kumppani, vai onko kumppani vielä etsinnässä. Pääpointti on musta se, ettei ikinä sais antaa toisen ihmisen puuttua omiin henkilökohtaisiin valintoihin liikaa.

Itse olisin ennemmin sinut itseni kanssa(kuvia täynnä) ja yksin, kun olisin yhdessä jonkun kanssa joka ei arvostaisi minua omana itsenään vaan asettaisi minulle omia "ulkonälövaatimuksia".

• Fool's Gold
        minni. kirjoitti:

Oletko kateellinen? Vai vain surkea provo?
        Tuonhan nyt näkee että oli vitsillä kirjoitettu.

• Fool's Gold
        Fool's Gold kirjoitti:

Oletko kateellinen? Vai vain surkea provo?
        Tuonhan nyt näkee että oli vitsillä kirjoitettu.

Siis minni.n viestiin.

• minni.
        Ruis kirjoitti:

Minun "unelmien" mies ei ikinä sais arvostella minun ulkonäköäni..puhumattakaan, että antaisin hänen määrätä miltä minä saan näyttää ja miltä en.

Ja todellakaan en voi ymmärtää ihmistä, joka oikeasti kestää arvostelut ja mukautuu tiettyihin toisen toivomiin ulkonäkökriteereihin.

Eli Tänään kumppani ei tykkää sun tatuoinnista, huomenna se ei tykkää siitä että olet blondi ym.

Ja minusta ei ole mitään väliä siitä onko jo valmiiksi suvaitsevainen kumppani, vai onko kumppani vielä etsinnässä. Pääpointti on musta se, ettei ikinä sais antaa toisen ihmisen puuttua omiin henkilökohtaisiin valintoihin liikaa.

Itse olisin ennemmin sinut itseni kanssa(kuvia täynnä) ja yksin, kun olisin yhdessä jonkun kanssa joka ei arvostaisi minua omana itsenään vaan asettaisi minulle omia "ulkonälövaatimuksia".

Terveiset Ruisille.

Tatuoinnin ottamista ei voi verrata hiusten värjäykseen.

• minni. kirjoitti:

Terveiset Ruisille.

Tatuoinnin ottamista ei voi verrata hiusten värjäykseen.

että jos kumppanini huomauttelisi minulle kuvistani ja siitä miten ne minua "rumentavat" niin uskoisin, että kumppani alkaisi pian huomautella myös muistakin "ulkonäkövirheistä" jotka häntä Ärsyttävät.

Ja Edelleen jos et halua ottaa tatuointeja se on sinun asiasi.

Mutta itse jos luopuisin kuvistani se olisi kuin luopuisi palasta omaa sieluani..ja jokainen joka haluaisi riistää minulta jotain niin kallisarvoista se ei olsi minulle koskaan se oikea.

• minni.
        Ruis kirjoitti:

että jos kumppanini huomauttelisi minulle kuvistani ja siitä miten ne minua "rumentavat" niin uskoisin, että kumppani alkaisi pian huomautella myös muistakin "ulkonäkövirheistä" jotka häntä Ärsyttävät.

Ja Edelleen jos et halua ottaa tatuointeja se on sinun asiasi.

Mutta itse jos luopuisin kuvistani se olisi kuin luopuisi palasta omaa sieluani..ja jokainen joka haluaisi riistää minulta jotain niin kallisarvoista se ei olsi minulle koskaan se oikea.

Luulen ettet halua ymmärtää sanottavaani.

• Nealeh
        minni. kirjoitti:

"Ei tatuointi sentään rakkautta suurempi asia saa olla". Jos ei hyväksy toista hänen kaikkineen plussineen ja miinuksineen, ei siinä silloin rakkaudesta puhuta. Ehkä ihastumisesta korkeintaan.

Mikä siis tällöin tekee tatuoinnista virhearvioinnin?!! Toisen ihmisen mielipidekö?! Siinä tapauksessa itseluottamuksesi ja -tuntemuksesi eivät ole ihan kunnossa.

Eipähän tuo oma puoliskokaan aikoinaan mitenkään varsinaisesti "kannustanut" tatuoinnin ottoon, mutta eipä tullut mieleenkään, että rakastaisi sitten minua hiukan vähemmän. Puhumattakaan että olisin pihalle lentänyt.

Jokaisessa ihmisessä on huonot puolensa, sisäiset ja ulkoiset. Jos rakastaa, hyväksyy myös ne. Olivat ne sitten "itse-aiheutettuja" (esim tatuoinnit) tai ei (esim. huumorintajuttomuus).

• minni. kirjoitti:

Luulen ettet halua ymmärtää sanottavaani.

vaikka haluaisinkin :D

• minni.
        Ruis kirjoitti:

vaikka haluaisinkin :D

Jos tatuointi on sulle kallisarvoista niin sinun kannattaa hiukan tarkistaa elämän arvojasi.

• minni. kirjoitti:

Jos tatuointi on sulle kallisarvoista niin sinun kannattaa hiukan tarkistaa elämän arvojasi.

Toki tietenkin minulle ovat muutkin asiat todella tärkeitä! Ja tuo viestisi kertoi juuri sen, että et ole ymmärtänyt viesteistäni yhtään mitään.

Eli oikeasti on sinun oma asiasi jos annat nykyisen tai tulevan kumppanisi puuttua sinun ulkonäköösi, jos se tekee sinut onnelliseksi..ettet kelpaakaakaan henkilölle omana itsenäsi vaan joudut millon minkäkin oikun vuoksi muuttamaan jotain itsessäsi...niin siitä vaan todellakin vapaa maa.

Mutta itse arvostan itseäni ihan liikaa antaakseni kenenkään puuttua minun ulkonäkööni ja kuviini.

• nainen..
        Ruis kirjoitti:

Toki tietenkin minulle ovat muutkin asiat todella tärkeitä! Ja tuo viestisi kertoi juuri sen, että et ole ymmärtänyt viesteistäni yhtään mitään.

Eli oikeasti on sinun oma asiasi jos annat nykyisen tai tulevan kumppanisi puuttua sinun ulkonäköösi, jos se tekee sinut onnelliseksi..ettet kelpaakaakaan henkilölle omana itsenäsi vaan joudut millon minkäkin oikun vuoksi muuttamaan jotain itsessäsi...niin siitä vaan todellakin vapaa maa.

Mutta itse arvostan itseäni ihan liikaa antaakseni kenenkään puuttua minun ulkonäkööni ja kuviini.

Naisella tatuointi on h*oran polttomerkki.

• mies.
        nainen.. kirjoitti:

Naisella tatuointi on h*oran polttomerkki.

tervetuloa keskiajalle!

• hahahaao
        Tatskapelle kirjoitti:

ollut muotia vasta joku 5000 vuotta!

• muotia kuin
        hahahaao kirjoitti:

ollut muotia vasta joku 5000 vuotta!

Merimiehillä ja vangeilla. Suurin osa teistä ei kuulu siihen joukkoon, vaan nimenomaan näihin muoti-ilmiö tatskapelleihin.

• minni.
        Ruis kirjoitti:

Arvostat tosiaan itseäsi liikaa (sanat lainattu omasta tekstistäsi).

• taitaa
        minni. kirjoitti:

olla vähän tekemisen puutetta. Hanki oma elämä ettei tarvitse täällä muiden tatuointeja päivitellä.

• hahhaaa
        muotia kuin kirjoitti:

Merimiehillä ja vangeilla. Suurin osa teistä ei kuulu siihen joukkoon, vaan nimenomaan näihin muoti-ilmiö tatskapelleihin.

tutustu historiaan vähän paremmin.Tarkoittamiasi merimiehiä tuskin silloin oli edes vielä olemassakaan,kun eivät vielä olleet keksineet merireittejä saati karttoja.Silloin elettiin jumalien mukaan ja mitä enemmän tatuointeja,sitä parempi yhteys tiettyihin jumaliin.Urheuden,soturien,pappien symboleita...

• vieläkin olevan
        hahhaaa kirjoitti:

tutustu historiaan vähän paremmin.Tarkoittamiasi merimiehiä tuskin silloin oli edes vielä olemassakaan,kun eivät vielä olleet keksineet merireittejä saati karttoja.Silloin elettiin jumalien mukaan ja mitä enemmän tatuointeja,sitä parempi yhteys tiettyihin jumaliin.Urheuden,soturien,pappien symboleita...

Parempi yhteys jumaliin, kun otatte niitä tatskoja.

• hahhhaaaaa
        vieläkin olevan kirjoitti:

Parempi yhteys jumaliin, kun otatte niitä tatskoja.

sinä et sitä voi tietää ellet kokeile :)

• Fool's Gold
        hahhhaaaaa kirjoitti:

Hyvin kuuluu!

• olet kokeillut
        hahhhaaaaa kirjoitti:

Kerro ihmeessä?

• minni.
        minni. kirjoitti:

Keskustelupalstan tarkoituksena on keskustelut tatuoinneista. Jos olet itse erehtynyt ottaamaan, ei se tee sinua mitenkään etuoikeutetuksi. Avoimella keskustelulla otetaan turhia tatskoja vähemmän.

• Rigas
        tom jones kirjoitti:

Onhan se kiva kun vanha oidipuskompleksi tomppa on täällä taas kiusaamassa tatuoituja. Ihmettelen vain sitä että ethän sinä ole nähnyt muita naisia kuin äitis alasti ja tuut tänne itkeen tätä edelleen suuren rakautesi tatuointia. Toisaalta tämähän on suunta parempaan päin sillä sulla on mahdollisuus parantua.

• tom jones

Keskustelun kulun mukaan voin tehdä seuraavan johtopäätösen, että ne joilla on jo tatuointeja, puolustavat niitä henkeen ja vereen. Sortuvat väitteisiin suvaitsemattomuudesta, avarakatseiduuden puutteesta ja pinnallisuudesta.

Mutta onneksi sentään tuntuu vielä löytyvän epäilijöitä tatuointi palstan lukijoissa. Ainakun esitetään kysymys "onkohan tatuointi kuitenkaan ihan järkevää", tunnen ylpeyttä näiden ihmisten puolesta.

• vahi

Mulla on koko yläkroppa täynnä tatskoja, selkä, vatsa ja molemmat kädet. Ihan itselleni olen tatskat ottanut, en edes kaipaa mitään naista. Ihana katsella iltaisin peilistä, kun hauikseen tatuoitu joutsen nostaa päätään, kun treenaan olkavarsia.

• ..................
        vahi kirjoitti:

Mulla on koko yläkroppa täynnä tatskoja, selkä, vatsa ja molemmat kädet. Ihan itselleni olen tatskat ottanut, en edes kaipaa mitään naista. Ihana katsella iltaisin peilistä, kun hauikseen tatuoitu joutsen nostaa päätään, kun treenaan olkavarsia.

Osoittaa taas viisautensa... LOL.

• sen viisaampi
        .................. kirjoitti:

Osoittaa taas viisautensa... LOL.

Osoittaa myös viisautensa. Jätkä pullistelee hauistaan ja katselee peilistä itseään.

• 9+7

tatuoinnin ottavat kuvittelevat usein ettei sillä ole väliä mitä muut ajattelevat :))
      mutta näinhän ei asia elävässä elämässä ole ;(

• 24

"tatuoinnin ottavat kuvittelevat usein ettei sillä ole väliä mitä muut ajattelevat :)) "

päähän siinä hajoaisi jos koko ajan joutuu miettii mitä toiset ajattelee.
        ainakaan minulle sillä ei ole paskan vertaa merkitystä mitä muut minusta/tatuoinneistani ajattelee.
        tatuointini olen ottanut itseäni varten, en jokaista vastaan tulevaa varten.

• tom of finland jones

Kuvia? Vai näitkö vain märkää unta?

• vai ihailetko

omaasi vain peilistä ;(

• TeräsÄippä

mitä tähän nyt sanois muuta kun voi jeesus....

sä siis lemppaat naisen vain sen takia ettei ole "puhdas" iho???
      sulle ei sitten ihmisen luonne merkkaa mitään?

ehkä sun kannattas kysyä seuraavalla kerralla onko naisella tatuointia vai ei, niin säästyt rassukka sydänsuruilta.

""Voivat myös menettää silloin paljon kaikkea kaunista""
      en edes viitsi luetella mitä kaikkea kaunsita olen saanut vaikka onkin tatuointeja
      sinä se tässä menetät paljon kaunista kun katsot vain pintaa...

• ---

ikäänkuin myöntäisit etteivät ne tatuoinnit kovinkaan kauniita ole.

• Sleeved

Hauskinta kaikessa, että vakioprovon avaus on poikinut ketjullisen hysteerisiä kommentteja (saman nimimerkin vastaavanlaisia avauksia löytyy haulla useita). Eikö joku vielä tajua, ettei ollut mitään persetatuointia kun ei ollut rakkauttakaan, naisesta puhumattakaan. Siinä varmaan pohjimmainen syy avaukselle.

Toisaalta, tarjoaa tämä sentään viihdettä niiden ainaisten "SATTUUX NE?"-avausten vastapainoksi.

• minä tiedän

kun muut eivät pidä sinun tatuoinneista, muuttuu ihmiset helposti kyyniseksi

• yhden kerran

tällaisen perseeseen tatskatun naisen. Kamala!

• tatska-ihoinen

Ei ole sääntö mutta ei myöskään poikkeus, että Suomi24:n tatuointipalstalle tatuoituja haukkumaan hakeutuvat puhdas-ihoiset (sic) eivät ole mitään järjenjättiläisiä (sic). Liikaa aikaa tuntuu myös olevan käsissä.

• puhdas-älyinen

Minä olen aika runsaasti tatuoitu ja nimeni näyttää olevan alla olevalla listalla. Löytyykö sinun nimi sieltä? Löytyykö sinulta sen vertaa älyä että osaat tienata rahaa?

http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/

• ---
        tatska-ihoinen kirjoitti:

Ei ole sääntö mutta ei myöskään poikkeus, että Suomi24:n tatuointipalstalle tatuoituja haukkumaan hakeutuvat puhdas-ihoiset (sic) eivät ole mitään järjenjättiläisiä (sic). Liikaa aikaa tuntuu myös olevan käsissä.

tatuoitujen olevan noin herkkänahkaisia :))

• AnTi-iDiOt
        --- kirjoitti:

Ja sinustako on mukavaa että sinut leimattaisiin idiootiksi vaikka korvakorujen takia,sen takia kun joku ei satu niistä pitämään olet huono ihminen? Se,että ihmisellä on koristuksia ihossaan ei vaikuta aivotoimintaan,anteeksi vain. Taitaa puhdasnahkaisilla olla jotain kummia komplekseja meitä kohtaan kun täytyy netissä nimettömänä huudella tatuoitujen tyhmyydestä. Sekö sitten on järkevän ihmisen toimintaa?

Kummaa myös etteivät tatuoidut koe samanlaista idioottimaista tarvetta haukkua puhdasihoisia ihan syyttä.

• tatska-ihoinen
        --- kirjoitti:

"""tatuoitujen olevan noin herkkänahkaisia"""

Olipa munaton vastahyökkäys...

• Tatuoitu ja Ylpeä!
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

Ja sinustako on mukavaa että sinut leimattaisiin idiootiksi vaikka korvakorujen takia,sen takia kun joku ei satu niistä pitämään olet huono ihminen? Se,että ihmisellä on koristuksia ihossaan ei vaikuta aivotoimintaan,anteeksi vain. Taitaa puhdasnahkaisilla olla jotain kummia komplekseja meitä kohtaan kun täytyy netissä nimettömänä huudella tatuoitujen tyhmyydestä. Sekö sitten on järkevän ihmisen toimintaa?

Kummaa myös etteivät tatuoidut koe samanlaista idioottimaista tarvetta haukkua puhdasihoisia ihan syyttä.

Tatuoimattomien järjenjuoksu on niin sekavaa ettei sitä ymmärrä kuin toinen hullu. Onneksi en enää ikinä kuulu tatuoimattomien roskasakkiin.

• puhdas-ihoinen
        puhdas-älyinen kirjoitti:

Minä olen aika runsaasti tatuoitu ja nimeni näyttää olevan alla olevalla listalla. Löytyykö sinun nimi sieltä? Löytyykö sinulta sen vertaa älyä että osaat tienata rahaa?

http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/

Eihän se mikään sairaus ole, kun ihminen on tyhmä. Mutta on se melkoinen häpeä! Tunnen myötähäpeää vuoksesi ;(

• nimimerkki.
        puhdas-ihoinen kirjoitti:

Eihän se mikään sairaus ole, kun ihminen on tyhmä. Mutta on se melkoinen häpeä! Tunnen myötähäpeää vuoksesi ;(

www.niuva.fi

• joka on tatuoija

kertoi koko ajan lisääntyvistä asiakkaista, jotka haluavat poistaa tatskan. Mistä se kertoo - suuresta erehdyksestäkö?

• 50+palstal poimittua

* Tatuoinnit ovat monen mielestä rumia. Monen nuoren mielestä ne ovat hienoja kun kerran niitä otetaan. En väitä että tämä nuori olisi tatuoinneista eri mieltä 20 v kuluttua, väitän vaan että hän EI VOI TIETÄÄ onko niistä eri mieltä silloin.

* Jos hän on eri eri mieltä silloin, niin sitten häntä kaduttaa raskaasti, sillä niitä ei saa enää pois.

* Moni ihminen maksaa suuria summia tatuointien laserpoistoista, sillä moni on oikeasti muuttanut mieltään. Sääli van että niitä ei saa kokonaan pois. Hekin olivat sitä mieltä tatuointia ottaessaan, että eivät muuta mieltään koskaan tässä asiassa. Muuttivat kumminkin.

* Monen ihmisen mielestä varsinkin pääkallot ja muut vastaavat ovat lapsellisia. Heidän mielestään niitä nahkaansa ottavat on jääneet he-man leluilla leikkivien tasolle.

* Tatuointi on lopullinen ratkaisu jota ei voi muuttaa vaikka mieli muuttuisi. Ihmiset ovat erilaisia, jopa samat ihmiset eri ikäkausina, vaikka kaikki eivät sitä tunnusta. Et pidä vuonna 2030 tämän päivän vaatteita, sillä ne eivät ole enää muodissa. Sen sijaan tämän päivän tatuoinnit istuvat kuin tauti.

* Monelle ihmiselle tatuoinnit tuovat mieleen alaluokkaisen ja paljon tupakoivan ihmisen, vaikka tatuoitu ihminen ei olisikaan sitä.

* Monen ihmisen silmissä tatuointi näyttää lähinnä ihosairaudelta, varsinkin kauempaa katsottuna. Mahdollinen tuleva työpaikkahaastattelija saattaa olla samaa mieltä, vaikka ei sanokaan sitä ääneen. Hän vaan jättää palkkaamatta kun ajattelee että kyseessä on joku hörhö.

* Sitten on joitakin tyhjää elämää eläviä keski-ikäisiä konttorirottia, jotka salaa ihailevat pääkalloilla tatuoituja "koviksia". Heillä ei ole rohkeutta ottaa koko naamaa tai selkää peittävää tatuointia, joten he ottavat jokin pienen trimbaalin tai oman horoskooppimerkkinsä nilkkaan, niskaan, olkapäälle tms.

Olen sitä mieltä, että jos jonkin asian tekee, niin tehtäköön se siten kunnolla eikä nössöillä puolitiessä jollain pikku trimbaalilla tms. Tällainen on pelkkää tavisten kapinointia omaa tavanomaisuuttaan vastaan.

Jos on hulluna tatuointeihin, niin suosittelen oma nahkasohvan tatuointia mieluummin kuin oman nahan tatuointia. Nahkasohvasta pääsee helpommin eroon kuin omasta nahasta kun kuvaan kyllästyy. Vai näyttääkö tatuoitu nahkasohva arvottomalta ja töherrellyltä... miksi oma nahka olisi poikkeus.

• daivari
        50+palstal poimittua kirjoitti:

* Tatuoinnit ovat monen mielestä rumia. Monen nuoren mielestä ne ovat hienoja kun kerran niitä otetaan. En väitä että tämä nuori olisi tatuoinneista eri mieltä 20 v kuluttua, väitän vaan että hän EI VOI TIETÄÄ onko niistä eri mieltä silloin.

* Jos hän on eri eri mieltä silloin, niin sitten häntä kaduttaa raskaasti, sillä niitä ei saa enää pois.

* Moni ihminen maksaa suuria summia tatuointien laserpoistoista, sillä moni on oikeasti muuttanut mieltään. Sääli van että niitä ei saa kokonaan pois. Hekin olivat sitä mieltä tatuointia ottaessaan, että eivät muuta mieltään koskaan tässä asiassa. Muuttivat kumminkin.

* Monen ihmisen mielestä varsinkin pääkallot ja muut vastaavat ovat lapsellisia. Heidän mielestään niitä nahkaansa ottavat on jääneet he-man leluilla leikkivien tasolle.

* Tatuointi on lopullinen ratkaisu jota ei voi muuttaa vaikka mieli muuttuisi. Ihmiset ovat erilaisia, jopa samat ihmiset eri ikäkausina, vaikka kaikki eivät sitä tunnusta. Et pidä vuonna 2030 tämän päivän vaatteita, sillä ne eivät ole enää muodissa. Sen sijaan tämän päivän tatuoinnit istuvat kuin tauti.

* Monelle ihmiselle tatuoinnit tuovat mieleen alaluokkaisen ja paljon tupakoivan ihmisen, vaikka tatuoitu ihminen ei olisikaan sitä.

* Monen ihmisen silmissä tatuointi näyttää lähinnä ihosairaudelta, varsinkin kauempaa katsottuna. Mahdollinen tuleva työpaikkahaastattelija saattaa olla samaa mieltä, vaikka ei sanokaan sitä ääneen. Hän vaan jättää palkkaamatta kun ajattelee että kyseessä on joku hörhö.

* Sitten on joitakin tyhjää elämää eläviä keski-ikäisiä konttorirottia, jotka salaa ihailevat pääkalloilla tatuoituja "koviksia". Heillä ei ole rohkeutta ottaa koko naamaa tai selkää peittävää tatuointia, joten he ottavat jokin pienen trimbaalin tai oman horoskooppimerkkinsä nilkkaan, niskaan, olkapäälle tms.

Olen sitä mieltä, että jos jonkin asian tekee, niin tehtäköön se siten kunnolla eikä nössöillä puolitiessä jollain pikku trimbaalilla tms. Tällainen on pelkkää tavisten kapinointia omaa tavanomaisuuttaan vastaan.

Jos on hulluna tatuointeihin, niin suosittelen oma nahkasohvan tatuointia mieluummin kuin oman nahan tatuointia. Nahkasohvasta pääsee helpommin eroon kuin omasta nahasta kun kuvaan kyllästyy. Vai näyttääkö tatuoitu nahkasohva arvottomalta ja töherrellyltä... miksi oma nahka olisi poikkeus.

Poimintoja, poimintoja siitä mitä oma silmä näkee, oma mieli punnitsee, ei sen muuta.
        Voisin, jos vaivautuisin kerätä moisen täysin päinvastoin katselulla. Varsin arvotonta siis, jos ei pidä omaa mielipidettä suuren suurena maata mullistavana ajatteluna. Siksipä en kenenkään mielipiteitä murskaa, jos ne ei muutu besserwissermiksi dissaten toiseten ajatukset maanrakoon.

Mielestäsi pitäisi kuvittaa koko keho, jos tatuointeihin on hulluna, mutta silti on parempi värittää nahkasohva. Siis kumpi nyt on siis parempi?.
        Noh mielestäni nahkasohva on ylipäätään kuvottava ja rahvaanomainen vaihtoehto huoneen koristeeksi. Siksipä oman kehoni kuvittaminen on parempi tapa, olipa se sitten rahvaanomaista tai ei ja sohvakalustoista voidaan keskustella sitten lisää sohva areenalla.

Ikävää, jos kapinointi on mielestäsi ärsyttävää. Itse kunnioitan tällaista kapinointia, irtautumista jonkun asettamista normeista, joilla ei ole muuta, kuin mutu merkitys.
        Muistanet historiasta 50-luvulla, kuinka nyt tavanomaista hiuskuontaloa pidettiin pitkänä tukkana ja niin kapinointina normeja vastaan että ja vielä nahkatakit, hyi hitsi kauheeta.
        Mutta miten sitten kävi? Senhän voi jokainen havainnollistaa katsomalla ihmisvilinää.

Kyllä pidän "harmaita varpusia"/"tuulipuku kansaa" likipitäen säälittävinä, tarpoa nyt tavanomaisuudessaan ja vittuilla kaikelle poikkeavalle, kuin se olisi pois omasta elämästä.
        Mutta mikä minä olen heitä käskemään muuttua, vaikkei he iskekkään omaan estetiikan tajuuni.
        Vaikka heillä nähtävästi on oikeus ja sananpainoa mainita poikkeavan ulkonäön omaavista jotain, sitähän tatuoinnit ovat heille.

Elämän tarkoitus on elämästä nauttiminen juuri siten, kuin sen parhaakseen näkee. Eläen silti lainkuuliaisesti satuttamatta muita eliöitä. Siinä ei paina mitkään estetiikan "säännöt" ja muiden ajatukset ovat vain haihatuksia naurettavassa fäärissä "sun pitäis näyttää tältä".

• 5-kymppinen
        daivari kirjoitti:

Poimintoja, poimintoja siitä mitä oma silmä näkee, oma mieli punnitsee, ei sen muuta.
        Voisin, jos vaivautuisin kerätä moisen täysin päinvastoin katselulla. Varsin arvotonta siis, jos ei pidä omaa mielipidettä suuren suurena maata mullistavana ajatteluna. Siksipä en kenenkään mielipiteitä murskaa, jos ne ei muutu besserwissermiksi dissaten toiseten ajatukset maanrakoon.

Mielestäsi pitäisi kuvittaa koko keho, jos tatuointeihin on hulluna, mutta silti on parempi värittää nahkasohva. Siis kumpi nyt on siis parempi?.
        Noh mielestäni nahkasohva on ylipäätään kuvottava ja rahvaanomainen vaihtoehto huoneen koristeeksi. Siksipä oman kehoni kuvittaminen on parempi tapa, olipa se sitten rahvaanomaista tai ei ja sohvakalustoista voidaan keskustella sitten lisää sohva areenalla.

Ikävää, jos kapinointi on mielestäsi ärsyttävää. Itse kunnioitan tällaista kapinointia, irtautumista jonkun asettamista normeista, joilla ei ole muuta, kuin mutu merkitys.
        Muistanet historiasta 50-luvulla, kuinka nyt tavanomaista hiuskuontaloa pidettiin pitkänä tukkana ja niin kapinointina normeja vastaan että ja vielä nahkatakit, hyi hitsi kauheeta.
        Mutta miten sitten kävi? Senhän voi jokainen havainnollistaa katsomalla ihmisvilinää.

Kyllä pidän "harmaita varpusia"/"tuulipuku kansaa" likipitäen säälittävinä, tarpoa nyt tavanomaisuudessaan ja vittuilla kaikelle poikkeavalle, kuin se olisi pois omasta elämästä.
        Mutta mikä minä olen heitä käskemään muuttua, vaikkei he iskekkään omaan estetiikan tajuuni.
        Vaikka heillä nähtävästi on oikeus ja sananpainoa mainita poikkeavan ulkonäön omaavista jotain, sitähän tatuoinnit ovat heille.

Elämän tarkoitus on elämästä nauttiminen juuri siten, kuin sen parhaakseen näkee. Eläen silti lainkuuliaisesti satuttamatta muita eliöitä. Siinä ei paina mitkään estetiikan "säännöt" ja muiden ajatukset ovat vain haihatuksia naurettavassa fäärissä "sun pitäis näyttää tältä".

vanhempien ihmisten ei enää tarvitse kapinoida ja silloin aikoinaan vallinneista hiusmuodeista ei jäänyt mitään pysyviä vaurioita elimistöön, toisin kuin näistä teidän ikuisiksi riesoiksi jäävistä mustetahroista ,(

• faktaa tatuoinneista
        50+palstal poimittua kirjoitti:

Yhteenveto kirjoituksestasi: Tatuoinnit ovat ongelma lähinnä niille jotka ei niitä ota. Se taas kertoo kyseisten henkilöiden mielenterveydestä kaiken tarvittavan. Sellaisten kanssa ei kannata olla tekemisissä koska mielenterveysongelmainen sairastuttaa hyvin usein myös lähipiirinsä.

• dsfsf
        faktaa tatuoinneista kirjoitti:

Yhteenveto kirjoituksestasi: Tatuoinnit ovat ongelma lähinnä niille jotka ei niitä ota. Se taas kertoo kyseisten henkilöiden mielenterveydestä kaiken tarvittavan. Sellaisten kanssa ei kannata olla tekemisissä koska mielenterveysongelmainen sairastuttaa hyvin usein myös lähipiirinsä.

50-kymppinen ei kapinoi mielestäsi. Sanoisin kylläkin tuota ongelmaasi muiden ihmisten "mustetahroista" hyvin häiriintyneeksi kapinoinniksi. Naurettava älämölö muiden elämästä.

Et tajunnut nähtävästi hiusmuodin pointtia tuosta. Sehän taisi olla kirjoitettu, että tajuttaisiin kuinka vanhempi väestö on aina suhtautunut nuivasti uuteen ajattelumalliin. Mikä joskus on ollut häiritsevän poikkeavaa tulee muuttumaan tavalliseksi jokapäiväiseksi asiaksi ajanmittaan.

Mutta toivottavasti suhtaudut yhtä ponnekkaasti myös kaikkeen muuhun elämän epäkohtiin ja tuot yhtä kärkkäästi mielipiteesi esiin niissäkin niin suon sinulle ilon eräpuraan ja mielipiteittesi esille tuontiin.

• sanovat

puhuvat paljasta paskaa. Suurin osa räkänokista ottaa tatskan nimenomaan sen vuoksi, kun kavereillakin on ja halutaan kuulua johonkin porukkaan. Siitä ikävä kyllä saa leiman itselleen koko loppu elämäksi ;(

• jyjkm

*huoh* herättäkää, jos tulee jotain sanottavaa.
        Ikävän leiman ihan saavat, muiston kavereistaan, voi voi, kuinka turmiollista.

• 4+2
        jyjkm kirjoitti:

*huoh* herättäkää, jos tulee jotain sanottavaa.
        Ikävän leiman ihan saavat, muiston kavereistaan, voi voi, kuinka turmiollista.

tatskaatko kamujen kuvia ihoosi :)

• jos``su

Täällä ihmisillä on kyllä mitä ihmeellisimmät käsitykset tatuoinneista. Jokaisella on toki mielipide niistä, mutta nämä öö ihme selitykset muoti-ilmiöistä sun muista ovat ihan koomisia. Siis en sano että jokaisella tatuoidulla on järkevä tatuointi, tai miten itse luokittelisin järkeväksi. Minun mielestäni "järkevä" tatuointi on sellainen mikä merkitsee kyseiselle ihmiselle jotakin ( suurta?) esimerkiksi lapsen/lapsien nimet, lemmikin nimi, ensirakkaus mikäli ei ole kaunaa ynm, eli asioita mitkä ovat vaikka hätkähdyttäneet elämää jossakin muotoa. Tuo on minun mielipiteeni tatuoinneista, kunnioitan ja nautin itse tatuoinneista jotka merkitsevät jotakin, ja niitä tarinoita on mukava kuulla. Mutta sittenkun mietin hetken mielijohteesta otettuja tatuointeja joilla ei ole mitään merkitystä, kenties näytti tatuointi kun sen otti hauskalle tai ihanalle niin tööt tööt ei järkeä. Esimerkiksi tribaalit, en näe niissä mitään järkeä, ovat merkityksettömiä. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Mielestäni kuitenkaan ihmisen omia valintoja ei pidä halveksua tai arvostella, varsinkaan jos tatuoinnilla on jokin merkittävä tarkoitus.

• aiga

olen vilpittömästi pahoillani ihmisen typeryydestä.
      ihminen itse pilaa kaiken kauniin.

• 45huyb

Kauneus käsitteenä on irrallinen. Täysin jokaisen itsensä kaltainen. Tälle asialle kukaan ei voi mitään.

• aiga
        45huyb kirjoitti:

Kauneus käsitteenä on irrallinen. Täysin jokaisen itsensä kaltainen. Tälle asialle kukaan ei voi mitään.

väittää ihastuvansa henkilöön jolla on kauniita tatuointeja.

• Hjkljf
        aiga kirjoitti:

väittää ihastuvansa henkilöön jolla on kauniita tatuointeja.

Oletko oikeasti noin idiootti? Vai esititkö vain vuosisadan typerimmän trollauksen?

Ku blondit ei iske tajuntaani niin eihän hitossa kukaan maailmassa voi niihin ihastua. Siinä vammaisen ajattelusi antia. :))

• aiga
        Hjkljf kirjoitti:

Oletko oikeasti noin idiootti? Vai esititkö vain vuosisadan typerimmän trollauksen?

Ku blondit ei iske tajuntaani niin eihän hitossa kukaan maailmassa voi niihin ihastua. Siinä vammaisen ajattelusi antia. :))

En ole idiootti olenhan insinööri. Siksi mielipiteeni on jokaisen fakta. Itkettää kun muut esittävät eräviä mielipiteitä. Vanhempani ovat aina antaneet minulle kaiken siksi en voi käsittää kuinka jotkut sanovat minulle vastaan. Mielestäni kaikki erilaisuus pitäisi kitkeä maailmasta pois, koska niin sanon.
        Kuinka loistavaa olisi kun kaikilla olisi samanlaiset vaatteet ja aatteet.
        Ihailen Mao:a ja Hitler:ä kun ne pojat tajusivat miten asiat hoidetaan.

Kuolema kaikelle erilaisuudelle niin maailma pelastuu ihanaan samanlaisuuden harmauteen.

• ihanan pinnallista!

"ottavat tatuoinnin itseään varten. Voivat myös menettää silloin paljon kaikkea kaunista"

Sinun kohdalla menetti kasan paskaa. Varmaan harmittaa...

• aiga

se sinun kaunis tatuointisi :))

• antiaiga!
        aiga kirjoitti:

se sinun kaunis tatuointisi :))

Mutta sen näkee vain harvat ja valitut ja sinä et ikinä tule kuulumaan siihen joukkoon.

• aiga
        antiaiga! kirjoitti:

Mutta sen näkee vain harvat ja valitut ja sinä et ikinä tule kuulumaan siihen joukkoon.

varmaan ollut edes kaunis.

• aiga
        aiga kirjoitti:

varmaan ollut edes kaunis.

Ei tietenkään ole kaunis. Tatuoinnit ei ole koskaan kauniita. Kauneuskäsite on vain ja ainoastaan minun päätettävissäni. Tuulitakit ja harmaat ecco kengät, niissä silmä lepää. Yksilöllisyys rangaistavaksi.

• aiga
        aiga kirjoitti:

Ei tietenkään ole kaunis. Tatuoinnit ei ole koskaan kauniita. Kauneuskäsite on vain ja ainoastaan minun päätettävissäni. Tuulitakit ja harmaat ecco kengät, niissä silmä lepää. Yksilöllisyys rangaistavaksi.

koville keskustelu tatuoinneista, kun rupeaa feikiksi. Olet luuseri mutta senhän sinä jo tiesitkin.

• aiga
        aiga kirjoitti:

koville keskustelu tatuoinneista, kun rupeaa feikiksi. Olet luuseri mutta senhän sinä jo tiesitkin.

Ei ei ota koville puhuminen. Minullakin ottaa eteen kuten sinullakin tatuointi trollaus.
        Mikä ihmeen feikki, nimi kuin nimi on vapaa jos se ei ole rekisteröity. Minähän vain autan kaikkia tatuointi vihaajia kertomaan kaikille mitä oikeasti ajattelemme. Minullekkaan ei ole löytynyt tarpeeksi isoa keksiä suuhun.
        Kuolema kaikelle yksilöllisyyselle!

• ollut parempi
        aiga kirjoitti:

Ei ei ota koville puhuminen. Minullakin ottaa eteen kuten sinullakin tatuointi trollaus.
        Mikä ihmeen feikki, nimi kuin nimi on vapaa jos se ei ole rekisteröity. Minähän vain autan kaikkia tatuointi vihaajia kertomaan kaikille mitä oikeasti ajattelemme. Minullekkaan ei ole löytynyt tarpeeksi isoa keksiä suuhun.
        Kuolema kaikelle yksilöllisyyselle!

jos olisit antanut minun kirjoittaa
        MINUN valitsemallani nimimerkillä.
        joudut nyt rassukka miettimään
        mitkä on minun viestejä ja mitkämmmmm

• aiga gagaggg
        ollut parempi kirjoitti:

jos olisit antanut minun kirjoittaa
        MINUN valitsemallani nimimerkillä.
        joudut nyt rassukka miettimään
        mitkä on minun viestejä ja mitkämmmmm

:)) hirvittävä missaus kyllä juu EI.
        Idiottimaiset tekstit tunnistaa aina....
        Kukaan vastustaja ei ole niin jämähtänyt omiin mietteisiin. "Feikki aiga" on ne tuonut kauniisti esiin, kärjistetyn hienosti kuvastaen vastustamisen typeryyttä.

• ---

ja seurausta siitä kun ei ajatella ihan loppuun saakka asioita ;(

• yks vaa

tisseja ja persettä ei tatskata

• 1+1
        yks vaa kirjoitti:

tisseja ja persettä ei tatskata

mutta ei tatuoida :)

• en ajatellut

noin

• tom jones

Ei ajatella ennen tatuoinnin ottamista, vaan otetaan hetken mielijohteesta kuva, joka on riesanasi koko elämän.

• fjnr
        tom jones kirjoitti:

Ei ajatella ennen tatuoinnin ottamista, vaan otetaan hetken mielijohteesta kuva, joka on riesanasi koko elämän.

Kerro jotain uutta aiga eiku soldier eiku tom. Heh Heh

• Jom Tones
        tom jones kirjoitti:

Minäkin otin ensimmäisen tatuointi hetken mielijohteesta. Se hetki kesti kuitenkin 12 vuotta. Sen jälkeen kuvia on tullut lisää reilut 10kpl noin 11 vuoden aikana, enkä ole yhtään katunut. Sinulla ei taida olla tatuointeja, mutta sinulla on tuo mielenterveysongelma riesanasi koko elämän. Etkö ole harkinnut ammattiavun hankkimista? Olet kuitenkin viihtynyt tällä palstalla jo kohta 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7027
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      42
      4321
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      24
      3705
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3440
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2487
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2445
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      43
      2084
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26