Itse jätän yleensä mainitsematta esimerkiksi harrastusväliseisiin liittyvät hankinnat.
Mitä et kerro puolisollesi?
4
720
Vastaukset
- Ovela nainen
Mä yleensä kerron ukolleni,että ostan vaatteeni puoleen hintaan alesta..vaikka ostasinkin täydellä hinnalla ;) eipä tartte tapella,että taas oot ostanu tommosen tarpeettoman roikin ja maksanu siitä peräti niinjaniinpaljo..
Toki vaimoni käyttää tuota samaa systeemi, mutta lisäksi on toinenkin "kusetus" käytössä. Hän ostaa vaatteita ja pistää ne piiloon joksikin aikaa, niin voi sitten joskus sanoa:"Ei tämä ole uusi, ei ole vain tullut pidettyä". Aivan kaapissahan ne vaatteet vanhenee joka tapauksessa.
Lähes sairas tuollainen... öö.. miksi muuten pitää olla 15 lähes identtistä paitaa?
- Olen itsenäinen
Jätän keretomatta paljonkin. Ei suhteessa olo tarkoita, että on avoin kirja. Jokaisella on omakin elämänsä. Enhän kerro kaikille ystävillenikään aina samoja asioita. Pitää toimia tilanteen mukaan. En itsekään koskaan painosta ketään kertomaan asioita. Jokainen ihminen päättää nämä asiat itse. Suhteissa on muutenkin naurettavan paljon tällaisia 'tilitysvelvollisuuksia'. Tapellaan lähinnä siitä kuinka toisen ostos maksoi euron enemmän kuin toisen.
- kanssasi..
Liika tieto lisää tuskaa,parisuhteessakin. Eihän parisuhde ole mikään kahden "kyttääjän" liitto,missä kilpaillaan kaikesta ja vahditaan toisen ostoksia,menoja ja tekemisiä. Sellainen suhde alkaa ahdistaa. Kyllä parisuhteessa pitää olla tietty vapaus toteuttaa itseään,mikä ei suinkaan tarkoita sitä,että saa tehdä ihan mitä vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954