..sovinnolla pitäytyä palstan aiheessa eli miesten logiikassa ja sen analysoinnissa!
Jatkuviin kyselyihin viestien poistoista aloituksina en joka kerta ala kommentoimaan.kikkelikeskustelut käydään seksipalstalla,sopi se sitten miehiseen logiikkaanne tai ei ;)
Terkuin Zamio
Olisikohan jo aika..
10
1512
Vastaukset
- jo ajat sitten
asiassa on pysyttävä kiitti sulle!!
- Zambo
Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.
Zambo kirjoitti:
Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.
..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.
- Zambo
Zamio kirjoitti:
..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.
Juurihan sinä poistit sen äsken! Laitoin lähes sanasta sanaan samanlaisen viestin kuin aiemmin, ja sekin poistettiin! Ei nyt vetele tämä enää.
- Zambo (vihaisena)
Eikö ollut tarkoitus että seksiviestit ohjataan seksipalstalle? Miksi tuo rojut ränniin saa seistä palstalla mutta esim. poistit kahteenkin kertaan mun viestejä jotka oli täysin asiallisia eikä niissä ollut mitään seksiin viittaavaa, lisäksi poistit mm. siivouspäivä-nimisen viestin ja paljon muutakin asiallista. Ketä tämä nyt oikein enää palvelee kun poistelet viestejä arpomismenetelmällä??? Sorry vaan mutta pakko ottaa tähän näin kriittisesti kantaa..
- .näin.
Siinä tuli oikeaa puhetta,hyvä että asiallisiakin ihmisiä on vielä olemassa.
- feikki.
Että miesten "logiikkaa" voi yleensä analysoida?
- naisten sitten?
voiko naisten logiikkaa analysoida?
- feikki.
naisten sitten? kirjoitti:
voiko naisten logiikkaa analysoida?
Ei todellakaan.
Tätä en sano piloillani että naisten logiikkaa on todella vaikea analysoida. Vaikeampaa kuin miehen.
Naiset ovat viisaampia mutta myös monimutkaisempia kuin miehet.
- itsesi,
WC:n pöntöstä alas! Ei tarvitse rikkoa mitään sääntöjä, mutta sinä homeperse poistat viestejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251746IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1461699