Olisikohan jo aika..

..sovinnolla pitäytyä palstan aiheessa eli miesten logiikassa ja sen analysoinnissa!

Jatkuviin kyselyihin viestien poistoista aloituksina en joka kerta ala kommentoimaan.kikkelikeskustelut käydään seksipalstalla,sopi se sitten miehiseen logiikkaanne tai ei ;)

Terkuin Zamio

10

1494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo ajat sitten

asiassa on pysyttävä kiitti sulle!!

• Zambo

Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.

• Zambo kirjoitti:

Käyttäytykää! Tosin en tajua miksi minun viestinikin poistettiin vaikka se sisälsi vain kehoituksen käyttäytyä tai muuten tulen poistamaan teidän kaikkien viestit. Mitään erotiikkaan viittaavaa ei siis ollut.

..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.

• Zambo
        Zamio kirjoitti:

..veitikka nuori,nyt en poista viestiäsi.

Juurihan sinä poistit sen äsken! Laitoin lähes sanasta sanaan samanlaisen viestin kuin aiemmin, ja sekin poistettiin! Ei nyt vetele tämä enää.

• Zambo (vihaisena)

Eikö ollut tarkoitus että seksiviestit ohjataan seksipalstalle? Miksi tuo rojut ränniin saa seistä palstalla mutta esim. poistit kahteenkin kertaan mun viestejä jotka oli täysin asiallisia eikä niissä ollut mitään seksiin viittaavaa, lisäksi poistit mm. siivouspäivä-nimisen viestin ja paljon muutakin asiallista. Ketä tämä nyt oikein enää palvelee kun poistelet viestejä arpomismenetelmällä??? Sorry vaan mutta pakko ottaa tähän näin kriittisesti kantaa..

• .näin.

Siinä tuli oikeaa puhetta,hyvä että asiallisiakin ihmisiä on vielä olemassa.

• feikki.

Että miesten "logiikkaa" voi yleensä analysoida?

• naisten sitten?

voiko naisten logiikkaa analysoida?

• feikki.
        naisten sitten? kirjoitti:

voiko naisten logiikkaa analysoida?

Ei todellakaan.
        Tätä en sano piloillani että naisten logiikkaa on todella vaikea analysoida. Vaikeampaa kuin miehen.
        Naiset ovat viisaampia mutta myös monimutkaisempia kuin miehet.

• itsesi,

WC:n pöntöstä alas! Ei tarvitse rikkoa mitään sääntöjä, mutta sinä homeperse poistat viestejä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe