Mitäs mieltä olette, minkälaisia kokemuksia? Entä näkyykö toi hinnanalennus jossain muussa : huoltohinnoissa, vanhan hyvityksessä, varaosahinnoissa?
Opelin laatu ja hinnat
6
918
Vastaukset
- Voyage
Liikkeet pudottivat samalla vaihtoauton hyvityshintaa, joten välirahassa ero on melko pieni.
Nettohinnat kannattavatkin suoralla kaupalla ostettaessa tai siinä tapauksessa, että vaihtoauto on todella halpa (- nigga
tyhmäki oppii ku on hetken ajanu ooppelilla ettei se tee lompsalle hyvää!
- Iso kohu
Jotkut ovat epäilleet varaosien hintojen nousseen, mutta faktaa ei ole käsillä. Kyllähän tämä nettohinnoittelu on suurelta osin markkinointikikka, ainoa todella tästä hyötyvä asiakasrymä on työsuhdeautoilijat verotusarvon laskemisen myötä. Jos nettohinnoittelu yleistyy niin tämänkin hyötyjän verokarhu laittaa varmaan takaisin ruotuun korottamalla verotusarvoja. Muutenhan tuo keskimäärin 10% alennuksen sai ainakin melkein ennenkin kohtuullisella tinkaamisella ja liikkeiden kilpailuttamisella.
Mielenkiintoista muuten, Astran Coupe mallien hinnan eivät muuttuneet markkaakaan, 1.8:n koneella edelleen samat 180tmk. Näistä vain ilmeisesti poistettiin se ennen ollut tinkimisvara eli hintoja todellisuudessa nostettiin... Noh, nehän tehdäänkin Italiassa, melkein petojen sukua ;)- Verotuarvo
Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin. - Pete
Verotuarvo kirjoitti:
Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin.Opel on tosiaan eniten myyty työsuhdeauto, mutta prosentteina enemmän työsuhdeautoiksi menee mm. Volvo, Saab, Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi. Nämä siis esimerkkeinä enemmän myydyista merkeistä.
- 87k
Miksi mietit hyvityshintaa, miksi ostat opelin, jos se ei vastaa tarpeitasi, ja joudut vaihtamaan sen pois?
Osta kerralla KUNNON auto joka täyttää sun tarpeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372