Opelin laatu ja hinnat

Kyselijä

Mitäs mieltä olette, minkälaisia kokemuksia? Entä näkyykö toi hinnanalennus jossain muussa : huoltohinnoissa, vanhan hyvityksessä, varaosahinnoissa?

6

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voyage

      Liikkeet pudottivat samalla vaihtoauton hyvityshintaa, joten välirahassa ero on melko pieni.

      Nettohinnat kannattavatkin suoralla kaupalla ostettaessa tai siinä tapauksessa, että vaihtoauto on todella halpa (

      • nigga

        tyhmäki oppii ku on hetken ajanu ooppelilla ettei se tee lompsalle hyvää!


    • Iso kohu

      Jotkut ovat epäilleet varaosien hintojen nousseen, mutta faktaa ei ole käsillä. Kyllähän tämä nettohinnoittelu on suurelta osin markkinointikikka, ainoa todella tästä hyötyvä asiakasrymä on työsuhdeautoilijat verotusarvon laskemisen myötä. Jos nettohinnoittelu yleistyy niin tämänkin hyötyjän verokarhu laittaa varmaan takaisin ruotuun korottamalla verotusarvoja. Muutenhan tuo keskimäärin 10% alennuksen sai ainakin melkein ennenkin kohtuullisella tinkaamisella ja liikkeiden kilpailuttamisella.

      Mielenkiintoista muuten, Astran Coupe mallien hinnan eivät muuttuneet markkaakaan, 1.8:n koneella edelleen samat 180tmk. Näistä vain ilmeisesti poistettiin se ennen ollut tinkimisvara eli hintoja todellisuudessa nostettiin... Noh, nehän tehdäänkin Italiassa, melkein petojen sukua ;)

      • Verotuarvo

        Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
        työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin.


      • Pete
        Verotuarvo kirjoitti:

        Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
        työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin.

        Opel on tosiaan eniten myyty työsuhdeauto, mutta prosentteina enemmän työsuhdeautoiksi menee mm. Volvo, Saab, Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi. Nämä siis esimerkkeinä enemmän myydyista merkeistä.


    • 87k

      Miksi mietit hyvityshintaa, miksi ostat opelin, jos se ei vastaa tarpeitasi, ja joudut vaihtamaan sen pois?

      Osta kerralla KUNNON auto joka täyttää sun tarpeet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe