Mitäs mieltä olette, minkälaisia kokemuksia? Entä näkyykö toi hinnanalennus jossain muussa : huoltohinnoissa, vanhan hyvityksessä, varaosahinnoissa?
Opelin laatu ja hinnat
6
917
Vastaukset
- Voyage
Liikkeet pudottivat samalla vaihtoauton hyvityshintaa, joten välirahassa ero on melko pieni.
Nettohinnat kannattavatkin suoralla kaupalla ostettaessa tai siinä tapauksessa, että vaihtoauto on todella halpa (- nigga
tyhmäki oppii ku on hetken ajanu ooppelilla ettei se tee lompsalle hyvää!
- Iso kohu
Jotkut ovat epäilleet varaosien hintojen nousseen, mutta faktaa ei ole käsillä. Kyllähän tämä nettohinnoittelu on suurelta osin markkinointikikka, ainoa todella tästä hyötyvä asiakasrymä on työsuhdeautoilijat verotusarvon laskemisen myötä. Jos nettohinnoittelu yleistyy niin tämänkin hyötyjän verokarhu laittaa varmaan takaisin ruotuun korottamalla verotusarvoja. Muutenhan tuo keskimäärin 10% alennuksen sai ainakin melkein ennenkin kohtuullisella tinkaamisella ja liikkeiden kilpailuttamisella.
Mielenkiintoista muuten, Astran Coupe mallien hinnan eivät muuttuneet markkaakaan, 1.8:n koneella edelleen samat 180tmk. Näistä vain ilmeisesti poistettiin se ennen ollut tinkimisvara eli hintoja todellisuudessa nostettiin... Noh, nehän tehdäänkin Italiassa, melkein petojen sukua ;)- Verotuarvo
Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin. - Pete
Verotuarvo kirjoitti:
Tuo hinnan tiputtaminen siis pudottaa juuri verotusarvoa, ja Opelihan on suosituin työsuhdeauto Suomessa, joten tällä alennuksella saadaan varmasti lisää myytyä autoja työsuhdepirsseiksi ja sitä myöten sitten myynti nousee varmasti. Ilmeisesti opel haluaa takaisin eniten myydyimmän listan ykköseksi...
työsuhdeautojen määrä on kuitenkin jo 40 % kaikista myydyistä autoista, ja veikkaan että juuri Opelilla tuo prosentti on selkeesti suurin.Opel on tosiaan eniten myyty työsuhdeauto, mutta prosentteina enemmän työsuhdeautoiksi menee mm. Volvo, Saab, Audi, Alfa Romeo, Mitsubishi. Nämä siis esimerkkeinä enemmän myydyista merkeistä.
- 87k
Miksi mietit hyvityshintaa, miksi ostat opelin, jos se ei vastaa tarpeitasi, ja joudut vaihtamaan sen pois?
Osta kerralla KUNNON auto joka täyttää sun tarpeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa53130Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92158Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101116Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129996Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36803
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675