Laitetaanpas tänne kokemuksia Elsa Hjeronymus-hoidoista!
Itse olen käynyt kahdessa eri paikassa, joista toisessa hoito oli hyvää, epäpuhtaudet lähtivät ja iho kirkastui. Kotihoitotuotteita ei tuputettu ja ostamastani voiteesta sain alennusta. Sarjahoidolle kosmetologi ei nähnyt tarvetta.
Toisessa paikassa suuri osaepäpuhtauksista jäi kasvoihin, hoidon aikana käytettäviä nesteitä tuli suuhun (yök!), sarjahoitoa ja kotihoitotuotteita tuputettiin vaikka ihosta ei lähtenyt juuri mitään -oli hyvässä kunnossa. Lisäksi hoito maksoi kympin enemmän kuin piti!!! "Hoitaja" (en tiedä oliko edes kosmetologi -tarviiko olla koulutus, jotta saa tehdä näitä hoitoja?) ei sanonut eikä kysynyt mitään vaan puristeli muutaman näpyn pois mekaanisesti ja siitä tuli lisähinta! En tiennyt, että näppyjä edes tarvii puristella Hjeronymus-hoidon jälkeen -edellisessä paikassa näin ei tehty ja silti iho puhdistui. Hinnaston mukaan hoitoon sisältyi meikki. Tämä meikki oli oranssiin vivahtava sävyvoide, joka levitettiin epätasaisen rumasti. Itse laittamaani silmämeikkiä tämä henkilö ei suostunut poistamaan ja niinhän siinä sitten puolet ripsiväreistä levisi ja valui pois kun useita kertoja voiteita/nesteitä levitettäessä hoitaja osui ripsiini. Jos meikkiä ei olisi ollut -ei sitä olisi laitettukaan! Kannattaako mainostaa, että hoito sisältää meikin jos se on omaan ihonväriin sopimaton voide eikä muuta!
Kauhea pettymys oli ja maksoikin vaivaiset 79 euroa!
Olisi kiva kuulla muiden ajatuksia ja kokemuksia!
Tuntuu kosmetologeissa olevan kovasti eroja ja toisia ei varmaan kiinnosta kuin että rahaa tulee -no aina siinä menettää mahdollisen asiakkaan kun saa kerrasta tarpeeksi.
Hjeronymus-hoidoissa
22
5264
Vastaukset
- ...
häpeän ammattikuntani puolesta. mitenkähän tuollainen tekijä saa pidettyä itsellään asiakkaita. valitettava totuus on, että tältäkin alalta(kuten kai kaikilta) löytyy rahanahneita ihmisiä jotka eivät välttämättä hoidon laadusta välitä. mutta eipä ihmiset sitten loppupeleissä sellasille enää hakeudu. onneksi meistä löytyy myös sellaisia, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita asiakkaan ihon tarpeista ja asiakkaan viihtyvyydestä. uskosin että se välittyy myös asiakkaillekin. ja tyrkyttäminen pannaan!!!!
- löytyy hyvä kosmari
PIstä suoraan edes missä kaupungissa kävit ja vaikka paikan nimi,kyllä huonot paikat saa muutenkin jo huonoa mainetta ja voit varoittaa muita. Itsekin kävisin mielelläni hoidoissa jos lyötäisin HYVÄN ja EI AHNEEN kosmetologin!
- Elisanoora
Tuo tuotteiden tuputtaminen on kyllä todella yleistä, etenkin täällä Treella! Kävin minäkin yhdessä tuollaisessa hoidossa, mutta ei tämä iho siitä tullut yhtään paremmaksi, samat syvät epäpuhtaudet pysyivät!
Kosmetologi ei niitä pystynyt hoitamaan, ihotautilääkäri sitten auttoi asiassa, ja sanoi että voin käyttää ihan hyvin halpis tuotteita, eivät ne kalliit voiteet ole mikään taikasana. Ja ei ne mua auttaneetkaan, tuli se kokeiltua. - kosmetologi opiskelija
Elisanoora kirjoitti:
Tuo tuotteiden tuputtaminen on kyllä todella yleistä, etenkin täällä Treella! Kävin minäkin yhdessä tuollaisessa hoidossa, mutta ei tämä iho siitä tullut yhtään paremmaksi, samat syvät epäpuhtaudet pysyivät!
Kosmetologi ei niitä pystynyt hoitamaan, ihotautilääkäri sitten auttoi asiassa, ja sanoi että voin käyttää ihan hyvin halpis tuotteita, eivät ne kalliit voiteet ole mikään taikasana. Ja ei ne mua auttaneetkaan, tuli se kokeiltua.taas on yksi tälläinen viesti jossa "vaaditaan" ja odotetaan,että ensimmäisellä hoitokerralla iho tulisi paremmaksi..Tuotteiden "tuputtaminen" johtuu siitä,että useimmat sarjat katsovat,että paras hoitotulos syntyy kun samoja tuotteita käytetään kotona ja ihoa hoidetaan siis myös säännöllisesti. Ettehän te hyvät ihmiset voi odottaa,että teidän ihonne olisi parempi kun kerran vuodessa käytte kosmetologilla ja muuten hoidatte ihoanne silloin tällöin. Ja sitten vielä näistä tuotteiden kalleudesta. Tuotteita tutkitaan tarkkaan ja niihin käytettävät raaka-aineet eivät ole aina sieltä halvemmista päästä joten se näkyy siis myös hinnassa...Ja toisaalta täytyyhän kosmetologin jollakin elää ja myyntityö kuuluu olennaisesti yrittäjyyteen.
Alkuperäiselle sen verran,että kosmetologin ammattia tai siis kauneushoitolaa voi pyörittää kuka tahansa.Kannattaa siis olla tarkkana,että yrittäjältä löytyy myös ammattipätevyys tehdä hoitoja. - Elisanoora
kosmetologi opiskelija kirjoitti:
taas on yksi tälläinen viesti jossa "vaaditaan" ja odotetaan,että ensimmäisellä hoitokerralla iho tulisi paremmaksi..Tuotteiden "tuputtaminen" johtuu siitä,että useimmat sarjat katsovat,että paras hoitotulos syntyy kun samoja tuotteita käytetään kotona ja ihoa hoidetaan siis myös säännöllisesti. Ettehän te hyvät ihmiset voi odottaa,että teidän ihonne olisi parempi kun kerran vuodessa käytte kosmetologilla ja muuten hoidatte ihoanne silloin tällöin. Ja sitten vielä näistä tuotteiden kalleudesta. Tuotteita tutkitaan tarkkaan ja niihin käytettävät raaka-aineet eivät ole aina sieltä halvemmista päästä joten se näkyy siis myös hinnassa...Ja toisaalta täytyyhän kosmetologin jollakin elää ja myyntityö kuuluu olennaisesti yrittäjyyteen.
Alkuperäiselle sen verran,että kosmetologin ammattia tai siis kauneushoitolaa voi pyörittää kuka tahansa.Kannattaa siis olla tarkkana,että yrittäjältä löytyy myös ammattipätevyys tehdä hoitoja.Minä käytin 2 vuotta kosmetologien tuotteita, tein juuri kaiken kuten neuvottiin! Luulisi että tässä ajassa jo jotain tapahtuisi. No niin tapahtuikin: Iho paheni ja kaverit ihmetteli enkö hoida enää ihoani.....?
Mitä muuten-asiasta toiseen- sanot siihen, kun niissä hoitolassa myytävissä tuotteissakin sisältää mineraali öljyä, mikä tukkii ihohuokoset??!? Ja jotkin sisältää siliconiakin, jolla on sama vaikutus. - Elisanoora
taas on yksi tälläinen viesti jossa "vaaditaan" ja odotetaan,että ensimmäisellä hoitokerralla iho tulisi paremmaksi..Tuotteiden "tuputtaminen" johtuu siitä,että useimmat sarjat katsovat,että paras hoitotulos syntyy kun samoja tuotteita käytetään kotona ja ihoa hoidetaan siis myös säännöllisesti. Ettehän te hyvät ihmiset voi odottaa,että teidän ihonne olisi parempi kun kerran vuodessa käytte kosmetologilla ja muuten hoidatte ihoanne silloin tällöin. Ja sitten vielä näistä tuotteiden kalleudesta. Tuotteita tutkitaan tarkkaan ja niihin käytettävät raaka-aineet eivät ole aina sieltä halvemmista päästä joten se näkyy siis myös hinnassa...Ja toisaalta täytyyhän kosmetologin jollakin elää ja myyntityö kuuluu olennaisesti yrittäjyyteen.
Alkuperäiselle sen verran,että kosmetologin ammattia tai siis kauneushoitolaa voi pyörittää kuka tahansa.Kannattaa siis olla tarkkana,että yrittäjältä löytyy myös ammattipätevyys tehdä hoitoja.Tuossa yhdessä viestissä eräs kosmetologi pahoitteli aloittajan saamaa kohtelua ja myös pahoitteli sitä kun oli tuotteita tuputettu!
- Kirsix
Elisanoora kirjoitti:
Tuossa yhdessä viestissä eräs kosmetologi pahoitteli aloittajan saamaa kohtelua ja myös pahoitteli sitä kun oli tuotteita tuputettu!
Käyn ehkä kolme-neljä kertaa vuodessa jossain kasvohoidossa ja ihossani olevien tukkeuminen ja mustapäiden (ei kuitenkaan finnejä) vuoksi ajattelin kokeilla tuota EH-hoitoa. Kävin siellä kolmisen viikkoa sitten.
Kosmetologi sanoi, että talia tuli "ihan hyvin" ihosta mutta valitettavasti en itse nähnyt mitään eroa kasvoissa :( Kysyin, että kannattaako tulla uudestaan niin hän sanoi, että jos tuntuu, että iho on tukkoinen niin ehkä joskus kuukauden päästä voisi tulla. En tiedä menenkö uudestaan, sitä hoitoa ei saa täältä meidän paikkakunnalta.
Olisin voinut ostaa sarjan tuotteita mutta en muistanut kun niistä ei ollut kosmetologin kanssa yhtään mitään puhetta! En tiedä johtuiko se siitä, että olin hoidon aikana sanonut vähän aikaa sitten ostaneeni monta yhden toisen sarjan putellia. - kosmetologi opiskelija
Elisanoora kirjoitti:
Minä käytin 2 vuotta kosmetologien tuotteita, tein juuri kaiken kuten neuvottiin! Luulisi että tässä ajassa jo jotain tapahtuisi. No niin tapahtuikin: Iho paheni ja kaverit ihmetteli enkö hoida enää ihoani.....?
Mitä muuten-asiasta toiseen- sanot siihen, kun niissä hoitolassa myytävissä tuotteissakin sisältää mineraali öljyä, mikä tukkii ihohuokoset??!? Ja jotkin sisältää siliconiakin, jolla on sama vaikutus.iholla on tapana ensin reagoida niin,että se huononee ja sitten se paraneminen alkaa...Aika vaikea sanoa näkemättä,että mikä sinun hoidossa meni vikaan...Yleensä vaikean aknen hoidossa on käännyttävä lääkärin puoleen,mutta yhteistyö kosmetologin kanssa olisi hyvä jotta iho paranisi ja pysyisi hyvänä myös esim. Roa kuurin jälkeen!
Noista mineraaleista on keskusteltu täälä ennenkin ja se jakaa mielipiteitä. Joidenkin mielestä mineraaliöljyt eivät tuki huokosia ja taas joidenkin mielestä tukkii. Itse en ota VAIN opiskelijana kantaa asiaan ennenkuin tiedän siitä enemmän.
Ja mitä tuohon sun seuraavaan viestiin niin tottakai on harmillista,että löytyy kosmetologeja jotka eivät tee hoitoja kunnolla vaan ovat vain rahan perässä..Pitkällä tähtäimellä se tulee kyllä näkymään heidän asiakkaiden määrässä joten se siitä. Muistakaa vain ihmeessä jos saatte huonoa hoitoa niin kertoa siitä mahdollisimman monelle niin eiköhän kyseisen yrityksen toiminta lopu siihen... - aloittaja
Elisanoora kirjoitti:
Kosmetologi ei niitä pystynyt hoitamaan, ihotautilääkäri sitten auttoi asiassa, ja sanoi että voin käyttää ihan hyvin halpis tuotteita, eivät ne kalliit voiteet ole mikään taikasana. Ja ei ne mua auttaneetkaan, tuli se kokeiltua....sama paikka! Tampereesta on kyse ja tietääkseni tätä hoitoa tehdään vain kahdessa paikassa siellä -tämä oli se katutasossa oleva -entisen kampaamon tiloissa, joka mainostaa 19v.:n kokemusta. Tekijöitä voi olla monta -ei mitään tietoa siitä kellä tämä ammattitaito on 19v., mutta henkilö, jolla kävin ei ainakaan omaa sitä ammattitaitoa -välillä huvitti kun hän sanoi puolestani jatkuvasti, että "Eikö olekin ihanaa"; "Tämä on paras hoito"; "Eikö iho tunnukin hyvältä" jne. Ikäänkuin se saisi asiakkaan tuntemaan olonsa hyväksi -kyllä minä sanon jos palvelu on hyvää ja hoito on onnistunut ilman, että itse kosmetologi "manipuloi" siihen. Tällä kertaa puheet olivat suuremmat kuin tulokset.
Sellaisesta pakkomyymisestä tulee olo ettei myytävät tuotteet ole niin kovin hyviä (tai voivathan ne ollakin) mutteivät välttämättä parhaita juuri kyseiselle asiakkaalle ja se sopivuushan on tärkeämpää kuin hinta.
Hjeronymustuotteista sen verran, että uskon niiden laatuun eikä hintakaan ole mahdoton verrattuna kalliimpiin (biotherm, clinique, lancome jne..) voiteisiin. Ovat aika koruttomia eikä niitä mainosteta yhtä isosti kuin esim juuri lancomea. Tarjouksestahan niitä ei kylläkään saa, mutta on hyvä jos hoidon yhteydessä saa alennusta.
Menee Hjeronymus-menetelmältäkin äkkiä maine kun tuollaiset välinpitämättömät ihmiset sitä tekevät! - Jos käyt
Kirsix kirjoitti:
Käyn ehkä kolme-neljä kertaa vuodessa jossain kasvohoidossa ja ihossani olevien tukkeuminen ja mustapäiden (ei kuitenkaan finnejä) vuoksi ajattelin kokeilla tuota EH-hoitoa. Kävin siellä kolmisen viikkoa sitten.
Kosmetologi sanoi, että talia tuli "ihan hyvin" ihosta mutta valitettavasti en itse nähnyt mitään eroa kasvoissa :( Kysyin, että kannattaako tulla uudestaan niin hän sanoi, että jos tuntuu, että iho on tukkoinen niin ehkä joskus kuukauden päästä voisi tulla. En tiedä menenkö uudestaan, sitä hoitoa ei saa täältä meidän paikkakunnalta.
Olisin voinut ostaa sarjan tuotteita mutta en muistanut kun niistä ei ollut kosmetologin kanssa yhtään mitään puhetta! En tiedä johtuiko se siitä, että olin hoidon aikana sanonut vähän aikaa sitten ostaneeni monta yhden toisen sarjan putellia.vielä EH-puhdistuksessa niin pyydä saada nähdä kuinka paljon talia nousi ihon pintaan. Mulle molemmissa paikoissa näytettiin ja tällä toisella kertaa (aika väli useita kuukausia) talia oli tosi vähän ja sen takia tuntui tarpeettomalta varsinkin kun mustapäihin jäi vielä talia!
Ensimmäisessä paikassa kaikki lähti. Ihankuin tämä jälkimmäinen olisi puhdistanut huolettomammin, jotta putsattavaa jäisi vielä -ehdotti sarjahoitoa kahden viikon välein muutaman mustapään takia hintaan 79 per kerta...huh huh. Ja todellakin oli ainoa mielipiteensä kanssa -itse en koe tarvetta mennä niin usein eikä edellinen kosmetologikaan.
Tällä kertaa en huomannut eroa ihossani, mutta edellisellä kerralla ero oli huikea (ainakin omissa silmissä). - siis aloittajalta
aloittaja kirjoitti:
...sama paikka! Tampereesta on kyse ja tietääkseni tätä hoitoa tehdään vain kahdessa paikassa siellä -tämä oli se katutasossa oleva -entisen kampaamon tiloissa, joka mainostaa 19v.:n kokemusta. Tekijöitä voi olla monta -ei mitään tietoa siitä kellä tämä ammattitaito on 19v., mutta henkilö, jolla kävin ei ainakaan omaa sitä ammattitaitoa -välillä huvitti kun hän sanoi puolestani jatkuvasti, että "Eikö olekin ihanaa"; "Tämä on paras hoito"; "Eikö iho tunnukin hyvältä" jne. Ikäänkuin se saisi asiakkaan tuntemaan olonsa hyväksi -kyllä minä sanon jos palvelu on hyvää ja hoito on onnistunut ilman, että itse kosmetologi "manipuloi" siihen. Tällä kertaa puheet olivat suuremmat kuin tulokset.
Sellaisesta pakkomyymisestä tulee olo ettei myytävät tuotteet ole niin kovin hyviä (tai voivathan ne ollakin) mutteivät välttämättä parhaita juuri kyseiselle asiakkaalle ja se sopivuushan on tärkeämpää kuin hinta.
Hjeronymustuotteista sen verran, että uskon niiden laatuun eikä hintakaan ole mahdoton verrattuna kalliimpiin (biotherm, clinique, lancome jne..) voiteisiin. Ovat aika koruttomia eikä niitä mainosteta yhtä isosti kuin esim juuri lancomea. Tarjouksestahan niitä ei kylläkään saa, mutta on hyvä jos hoidon yhteydessä saa alennusta.
Menee Hjeronymus-menetelmältäkin äkkiä maine kun tuollaiset välinpitämättömät ihmiset sitä tekevät!ja toinen tarkoitti, että sama paikka kuin Elisanooralla.
- Elisanoora
aloittaja kirjoitti:
...sama paikka! Tampereesta on kyse ja tietääkseni tätä hoitoa tehdään vain kahdessa paikassa siellä -tämä oli se katutasossa oleva -entisen kampaamon tiloissa, joka mainostaa 19v.:n kokemusta. Tekijöitä voi olla monta -ei mitään tietoa siitä kellä tämä ammattitaito on 19v., mutta henkilö, jolla kävin ei ainakaan omaa sitä ammattitaitoa -välillä huvitti kun hän sanoi puolestani jatkuvasti, että "Eikö olekin ihanaa"; "Tämä on paras hoito"; "Eikö iho tunnukin hyvältä" jne. Ikäänkuin se saisi asiakkaan tuntemaan olonsa hyväksi -kyllä minä sanon jos palvelu on hyvää ja hoito on onnistunut ilman, että itse kosmetologi "manipuloi" siihen. Tällä kertaa puheet olivat suuremmat kuin tulokset.
Menee Hjeronymus-menetelmältäkin äkkiä maine kun tuollaiset välinpitämättömät ihmiset sitä tekevät!Aika hyvin... voi olla tosiaan sama paikka jos vain 2 niitä täällä tekee.
Talia lähti kyllä pois mutta viikon päästä nassu oli samanlainen, en kokeilisi enää. Ja noudatin kaikkia ohjeita hyvinkin.
Minulle on muuten 2 eri kosmetologia myynyt SAMAN sarjan ihan eri tuotteita, toinen sanoi ettei missään nimessä sellaisia ja sellaisia.. (ei tiennyt että olin aiemmin niitä saanut myös toisen kosmetologn myytävänä). Se pisti vähän miettimään. - sarjahoidoista
Alkuperäiselle sen verran,että kosmetologin ammattia tai siis kauneushoitolaa voi pyörittää kuka tahansa.Kannattaa siis olla tarkkana,että yrittäjältä löytyy myös ammattipätevyys tehdä hoitoja.Vai niin taas..
Voin lyödä pääni pantiksi että tiedän alasta enenmpi kuin sinä jos olet vasta opiskelija.
Olen käynyt LUKUISISSA ERIsarjahoidoissa ja ostanut kokonaisia tuotesarjoja kotiin ja todella noudattanut ruokaohjeita ja muita ihonhoito-ohjeita "oikeilla" tuotteilla.
Mutta tulos on ollut se,että rahani on mennyt aivan hukkaan,se että käyn ESIM schrammek sarja hoidossa (6krt otin) niin iho oli VAIN PIKKUSEN KIRKKAAMPI HETKEN siitä kun lopetin hoidot,ja tämä hoito on todella kallista ja tulokset oli mitä oli,todella vajaavaiset.
En tosissaan tiedä mitään niin turhaa ammattia kun kosmetologi,jos on terve hyvä iho,niin voihan sitä käydä hellimässä itseään kauneushoitolassa mutta jos on pikkasenkin ongelmaa niin ei kosmarista apua saa,kaikenmaailman kalliita hoitoja suositellaan,sittenkun niitä ottaa niin ei mitään muutosta! - lisäys
Elisanoora kirjoitti:
Aika hyvin... voi olla tosiaan sama paikka jos vain 2 niitä täällä tekee.
Talia lähti kyllä pois mutta viikon päästä nassu oli samanlainen, en kokeilisi enää. Ja noudatin kaikkia ohjeita hyvinkin.
Minulle on muuten 2 eri kosmetologia myynyt SAMAN sarjan ihan eri tuotteita, toinen sanoi ettei missään nimessä sellaisia ja sellaisia.. (ei tiennyt että olin aiemmin niitä saanut myös toisen kosmetologn myytävänä). Se pisti vähän miettimään.Mulla on kyllä täysin menny maku kosmetologi tuotteista,siis pelkkää rahanperässä juoksemista.
Ja toi just todistaa asian että 2 kosmaria on suositellut samasta sarjasta erituotteita! voi taivas sentään. ostitko kummaltakaan mitään?
Lisäys tuohon yhteen viestiin jonka kirjoitin äsken,olen käynyt kerran kalliin sarjahoidon päätteeksi juttelemassa kosmarille että ei hoito antanut sellasta tulosta kun olit puhunut ym (siis ihan ystävällisessä muodossa) niin kosmari tokaisi,että eihän kaikki hoidot tehoa kaikille,mutta ei niistä haittaakaan ole!
Just,ei voinu sitten sanoa sitä vähän aikaisemmin.
Kyllä ammattitaitoisen pitäisi nähdän mikä hoito sopii ja mikä ei. - kosmetologi opiskelija
sarjahoidoista kirjoitti:
Vai niin taas..
Voin lyödä pääni pantiksi että tiedän alasta enenmpi kuin sinä jos olet vasta opiskelija.
Olen käynyt LUKUISISSA ERIsarjahoidoissa ja ostanut kokonaisia tuotesarjoja kotiin ja todella noudattanut ruokaohjeita ja muita ihonhoito-ohjeita "oikeilla" tuotteilla.
Mutta tulos on ollut se,että rahani on mennyt aivan hukkaan,se että käyn ESIM schrammek sarja hoidossa (6krt otin) niin iho oli VAIN PIKKUSEN KIRKKAAMPI HETKEN siitä kun lopetin hoidot,ja tämä hoito on todella kallista ja tulokset oli mitä oli,todella vajaavaiset.
En tosissaan tiedä mitään niin turhaa ammattia kun kosmetologi,jos on terve hyvä iho,niin voihan sitä käydä hellimässä itseään kauneushoitolassa mutta jos on pikkasenkin ongelmaa niin ei kosmarista apua saa,kaikenmaailman kalliita hoitoja suositellaan,sittenkun niitä ottaa niin ei mitään muutosta!ettei minkäänlaista vaikutusta ollut hoitojen jälkeen...Itse olen nähnyt monen asiakkaan ihon ja myös omani parantuneen huomattavasti hoitojen jälkeen sekä samoin oikeita tuotteita käyttämällä. Itelläni on ollut huono iho,mutta kun opin ihon oikean hoidon ja sain kunnon tuotteet niin jo alkoi tapahtua...Kuten jo aikasemmin sanoin,että jos on esim. akne niin silloin on käännyttävä lääkärin puoleen,mutta samalla voi käydä kosmetologilla puhdistamassa ihoaan ylös nousseesta talista ja epäpuhtauksista.
Kai muistat,että ulkoinen hyvin vointi tulee sisältä päin...hymy tai muuten vain onnellinen olo tekee ihmeitä myös iholle...Oikein hyvää syksyä sinulle!!! - aloittaja
lisäys kirjoitti:
Mulla on kyllä täysin menny maku kosmetologi tuotteista,siis pelkkää rahanperässä juoksemista.
Ja toi just todistaa asian että 2 kosmaria on suositellut samasta sarjasta erituotteita! voi taivas sentään. ostitko kummaltakaan mitään?
Lisäys tuohon yhteen viestiin jonka kirjoitin äsken,olen käynyt kerran kalliin sarjahoidon päätteeksi juttelemassa kosmarille että ei hoito antanut sellasta tulosta kun olit puhunut ym (siis ihan ystävällisessä muodossa) niin kosmari tokaisi,että eihän kaikki hoidot tehoa kaikille,mutta ei niistä haittaakaan ole!
Kyllä ammattitaitoisen pitäisi nähdän mikä hoito sopii ja mikä ei...aikas hauska juttu, että samassa paikassa ollaan turhaan käyty..tai no ei se kovin hauskaa oo heittää rahoja hukkaan. Toivottavasti moni tamperelainen nyt osaa olla menemättä sinne -itse en uskaltaisi kokeilla mitään muutakaan hoitoa siellä enää ikinä.
Se kosmetologi(?) diagnosoi mun ihon rasvaiseksi vaikka kaikki muut (niin kosmetologit kuin myyjät kosmetiikkaosastoilla) ovat aina sanoneet sekaihoksi tai jopa kuivaksi tai ainakin pintakuivaksi. Toki ihotyyppi voi kai muuttuakin ajan kuluessa ja hoidon muuttuessa, mutta näin ei ole minulle käynyt.
Vähän sama juttu noiden tuotteiden kanssa -toinen sanoo toista ja toinen toista- tämä tulee yllättävän usein vastaan ja sitten onkin vaikea arvailla kuka oli oikeassa ja kuka oikeasti ammattilainen. Huoh!
Oliskos johtopäätös se, että itse on itsensä ja ihonsa paras asiantuntija useiden kokemusten ja erehdysten jälkeen.
Hienoa, että on herännyt keskustelua. Varmasti on hyviä ja ammattitaitoisia kosmetologeja, mutta ne täytyy ensin löytää ja ikävä kyllä siinä palaa rahaa. Itsekin harkinnut hakeako kosmetologikouluun (tietäisi sitten mitä siellä opetetaan, heh ja voisi hoitaa ihoaan paremmin halvemmalla).
Pystyiskös joku varmuudella suosittelemaan jotain kauneushoitolaa Tampereella tai asiallista ja ammattitaitoista palvelua mitä tulee tuoteostoihin? - kokemukseni
aloittaja kirjoitti:
..aikas hauska juttu, että samassa paikassa ollaan turhaan käyty..tai no ei se kovin hauskaa oo heittää rahoja hukkaan. Toivottavasti moni tamperelainen nyt osaa olla menemättä sinne -itse en uskaltaisi kokeilla mitään muutakaan hoitoa siellä enää ikinä.
Se kosmetologi(?) diagnosoi mun ihon rasvaiseksi vaikka kaikki muut (niin kosmetologit kuin myyjät kosmetiikkaosastoilla) ovat aina sanoneet sekaihoksi tai jopa kuivaksi tai ainakin pintakuivaksi. Toki ihotyyppi voi kai muuttuakin ajan kuluessa ja hoidon muuttuessa, mutta näin ei ole minulle käynyt.
Vähän sama juttu noiden tuotteiden kanssa -toinen sanoo toista ja toinen toista- tämä tulee yllättävän usein vastaan ja sitten onkin vaikea arvailla kuka oli oikeassa ja kuka oikeasti ammattilainen. Huoh!
Oliskos johtopäätös se, että itse on itsensä ja ihonsa paras asiantuntija useiden kokemusten ja erehdysten jälkeen.
Hienoa, että on herännyt keskustelua. Varmasti on hyviä ja ammattitaitoisia kosmetologeja, mutta ne täytyy ensin löytää ja ikävä kyllä siinä palaa rahaa. Itsekin harkinnut hakeako kosmetologikouluun (tietäisi sitten mitä siellä opetetaan, heh ja voisi hoitaa ihoaan paremmin halvemmalla).
Pystyiskös joku varmuudella suosittelemaan jotain kauneushoitolaa Tampereella tai asiallista ja ammattitaitoista palvelua mitä tulee tuoteostoihin?Kävin tuossa hjeronymus hoidossa, talia tuli kuulemma aika runsaasti varsinkin otsasta, mutta miksi minä en nähnyt mitään eroa? Voisiko joku alan ammattilainen sanoa, että onko se tarkoituskaan nähdä heti hoidon jälkeen epäpuhtauksien vähentyneen?
Onko sillä muuten väliä, kuinka paljon tuota vaikuttavaa ainetta levitetään iholle? Ja kuinka syvältä sen tulisi puhdistaa? Minulta kosmetologi vielä puristeli finnejä lopussa.
Minusta tämä hoito oli kohtuullisen hintainen, 60e, siihen sisältyi hieronta sekä peittävä sinkkivoide jota piti pitää loppupäivä. Ei jäänyt hoidosta mitään pahaa makua, vaikka tulokset eivät olleet niin taianomaisia kuin kuvittelin :) - kaupunki
kokemukseni kirjoitti:
Kävin tuossa hjeronymus hoidossa, talia tuli kuulemma aika runsaasti varsinkin otsasta, mutta miksi minä en nähnyt mitään eroa? Voisiko joku alan ammattilainen sanoa, että onko se tarkoituskaan nähdä heti hoidon jälkeen epäpuhtauksien vähentyneen?
Onko sillä muuten väliä, kuinka paljon tuota vaikuttavaa ainetta levitetään iholle? Ja kuinka syvältä sen tulisi puhdistaa? Minulta kosmetologi vielä puristeli finnejä lopussa.
Minusta tämä hoito oli kohtuullisen hintainen, 60e, siihen sisältyi hieronta sekä peittävä sinkkivoide jota piti pitää loppupäivä. Ei jäänyt hoidosta mitään pahaa makua, vaikka tulokset eivät olleet niin taianomaisia kuin kuvittelin :)kyseessä? Kiinnostaa tuo 60 euron hinta ja mäkin haluaisin tietää siitä vaikuttavasta aineesta! Voiko kosmetologi itse päättää kuinka paljon käyttää vaikuttavaa ainetta ja näin turmella lopputuloksen pihistelemällä tai päinvastoin lutrata niin kauan, että viimeisetkin talin rippeet varmasti nousevat pintaan?
- Elisanoora
lisäys kirjoitti:
Mulla on kyllä täysin menny maku kosmetologi tuotteista,siis pelkkää rahanperässä juoksemista.
Kyllä ammattitaitoisen pitäisi nähdän mikä hoito sopii ja mikä ei.Kyllä mun osaltani on kosmetologilla käynnit käyty. Aika paljon saa tapahtua että enää menisin mihinkään.
Ostinhan mä silloin, kun 2 eri kosmaria neuvoi eri kerroilla eri tuotteet, kiltisti, ajattelin viimeisenä oljen kortena että ehkä nyt joku auttaa, mutta eieieieieieieieieiei!!!!!
Mä oon ollu kuivaihoinen, sekaihoinen, normaali-ihoinen, pintakuiva.....
Olen kokeillut myös sitä uä-hoitoa, se nyt oli ihan turha käynti. "Mukava kun ei satu"! No joo, mutta olis ihan kiva jos olisi myös jotain muutakin tulosta... - sijaitsee
kaupunki kirjoitti:
kyseessä? Kiinnostaa tuo 60 euron hinta ja mäkin haluaisin tietää siitä vaikuttavasta aineesta! Voiko kosmetologi itse päättää kuinka paljon käyttää vaikuttavaa ainetta ja näin turmella lopputuloksen pihistelemällä tai päinvastoin lutrata niin kauan, että viimeisetkin talin rippeet varmasti nousevat pintaan?
Pohjois-Karjalassa, Lieksa. Siellä on sellainen kauneushoitola kuin Päivittäin. Tämä nainen on todella mukava ja hinnat ei päätä huimaa, mitä katselin noita muitakin hoitoja.
Taidan käydä ensi kesänäkin samalla kun menen taas Lieksaan lomailemaan.
Ois kyllä kiva tietää, että voiko suuremmalla aine määrällä saada paremman tuloksen, että voisikohan tämä tasoero johtua siitä? - edullista
sijaitsee kirjoitti:
Pohjois-Karjalassa, Lieksa. Siellä on sellainen kauneushoitola kuin Päivittäin. Tämä nainen on todella mukava ja hinnat ei päätä huimaa, mitä katselin noita muitakin hoitoja.
Taidan käydä ensi kesänäkin samalla kun menen taas Lieksaan lomailemaan.
Ois kyllä kiva tietää, että voiko suuremmalla aine määrällä saada paremman tuloksen, että voisikohan tämä tasoero johtua siitä?Myös Joensuussa Hjeronymus-hoito on hinnaltaan noin kuudenkympin luokkaa, ja jos on opiskelija niin saa kymmenen prosentin alennuksen...tätä hoitoa ei Joensuussa kylläkään tee kuin vain yksi kosmetologi.
- Helsingistä
Elisanoora kirjoitti:
Kyllä mun osaltani on kosmetologilla käynnit käyty. Aika paljon saa tapahtua että enää menisin mihinkään.
Ostinhan mä silloin, kun 2 eri kosmaria neuvoi eri kerroilla eri tuotteet, kiltisti, ajattelin viimeisenä oljen kortena että ehkä nyt joku auttaa, mutta eieieieieieieieieiei!!!!!
Mä oon ollu kuivaihoinen, sekaihoinen, normaali-ihoinen, pintakuiva.....
Olen kokeillut myös sitä uä-hoitoa, se nyt oli ihan turha käynti. "Mukava kun ei satu"! No joo, mutta olis ihan kiva jos olisi myös jotain muutakin tulosta...Olen käynyt monta vuotta, 1-2 krt vuodessa Hjeronymus-hoidossa. Tähän saakka olen ollut vakiokävijä eräässä salongissa mutta huomenna menen ihan uuteen paikkaan!
Olen ollut tosi tyytyväinen hoitojen jälkeen, viikon kuluttua vielä tyytyväisempi.
Epäpuhtaudet häviävät, aikuinen kun olen niin pintarypyt madaltuvat.
Täällä pääkaupunkiseudulla hoito on kalliinpaa, 85 euroa, cityshopparilla 65 euroa.
Tyytyväinen olen ollut,saa nähdä mitä huomenna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315250Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273294HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3641402Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905