Mitä tatuointi liikettä suosittelet Helsingissä?
Millaista laatua ja hintataso?
Kokemuksia Ducks Tattoo liikkestä tai Blue Dragon Tattoo?
Tatuointi Helsingissä
30
22183
Vastaukset
- tatskaa
Duck's Tattoossa, todella laadukasta työtä ja erinomainen palvelu.. Tosin nyt ovat mukavat tatskaajat lomil ja paikal on kesätyöläisiä(?), jotka ottaa tupla- ja jopa triplahintaa=(
Kokeilin sitten Spider Tattoota, joka on Finnkinon takana.. Hyväää työtä teki, puolet siitä hinnasta mitä Duck's Tattoon kesätyöläiset otti ja sain isomman tatskan. Hyvä palvelu ja laatu todella hyvää=)
Eli näitä suosittelen=) - Ita
Suosittelen Skink nimistä paikkaa hämeentiellä.
Otin ensimmäisen tatskani Duck´s Tattoossa ja sen teki Therese. Therese perusti oman firman hämeentielle ja menin ottaa toisen hänellä. Olen ollut tyytyväinen...hintatasosta en osaa pahemmin sanoa, mutta laatu on hyvää ja siitä kannattaa maksaa =)eli hieman enemmän maksaa kuin halvemmissa paikoissa, jos sellaisia on edes...en tiedä....- MV74
Nyt voin minäkin kirjoittaa mielipiteeni tänne.
Kävin tänään Theresen luona Skink:ssä laitattamassa uuden kuvan vanhan päälle.
Aivan loistavaa jälkeä... Suositteluni!!
Kiitos vielä kerran ;) - Ita
MV74 kirjoitti:
Nyt voin minäkin kirjoittaa mielipiteeni tänne.
Kävin tänään Theresen luona Skink:ssä laitattamassa uuden kuvan vanhan päälle.
Aivan loistavaa jälkeä... Suositteluni!!
Kiitos vielä kerran ;)Therese on todella taitava ja todellakin häntä voi suositella kaikille =)Jälki on todella nättiä ja Therese todella osaa hommansa...
Hienoa että kävit siellä ottaa uuden kuvan vanhan päälle :)eikä varmasti kaduta. - MV74
Ita kirjoitti:
Therese on todella taitava ja todellakin häntä voi suositella kaikille =)Jälki on todella nättiä ja Therese todella osaa hommansa...
Hienoa että kävit siellä ottaa uuden kuvan vanhan päälle :)eikä varmasti kaduta.Joo olen todella tyytyväinen ja ei todellakaan kaduta.... :)
- LisaL.
terese ei omista sitä liikettä. :) ihan vain tiedoksi tietämättömille.
- Rocksu
Itse otin ekan tatskan 1,5kk sitten Inky Queenissa. Vaikka paikkaa kehuttiin hyväksi niin en kauheasti voi kehua. Lopputulos on suht ok, mutta virheitä kyllä löytyy kun tarkasti syynää. Pyysin vielä tekemään mahdollisimman ohutlinjaisen ja siron tatskan, mutta ääriviivat ovat muutaman millin paksut vaikka paljon ohuempaakin jälkeä pystyy tekemään. Näin juuri samantyylisen tatuoinnin eräällä pojalla. Hän oli ottanut sen jossain Järvenpäässä ja jälki oli todella hyvää omaani verrattuna. Pikkaisen potuttaa kun tosiaan odotin saavani parempaa jälkeä iholleni (en ollut kuullut huonoa sanaa Inky Queenista). Aion käydä jossain muualla korjauttamassa myöhemmin tatskaani ja seuraavan olen ajatellut ottaa Ducks tattoossa - sitä on ylistetty.
- TattooBiatch
Itselläni on kuvia otettuna ulkomailta ja Suomessa olen ottanut kuvia Happy Rabit:ssä ( ei ole enää olemassakaan). Marjo teki erinomaista jälkeä.
Ducks Tattoossa otatin toisen kuvani Suomessa, Jari teki ja vaikka on käsittääkseni todella hyvä en ole täysin tyytyväinen kuvaan. Eli seuraavankuvan, jonka otan Suomessa taidan mennä ottamaan Eppu Wallille: tutun tuttu ja käden jäki hyvää.... - ....
"Vaikka paikkaa kehuttiin hyväksi niin en kauheasti voi kehua."
Kukakohan kyseistä paikkaa on muka kehunut, itse olen kuullut/lukenut paikasta pelkkää "paskaa" ja paikan "taso" on kyllä ihan yleisesti tiedossa... Muija päätti vanhoilla päivillään ruveta tatuoijaksi kun se on niin "cool" ammatti vaikka ämmällä ei ole minkäänlaisia lahjoja kys. alalle. - ei ikinä
.... kirjoitti:
"Vaikka paikkaa kehuttiin hyväksi niin en kauheasti voi kehua."
Kukakohan kyseistä paikkaa on muka kehunut, itse olen kuullut/lukenut paikasta pelkkää "paskaa" ja paikan "taso" on kyllä ihan yleisesti tiedossa... Muija päätti vanhoilla päivillään ruveta tatuoijaksi kun se on niin "cool" ammatti vaikka ämmällä ei ole minkäänlaisia lahjoja kys. alalle.Olen täysin samaa mieltä kanssasi...
- milque
on tullut itse käytyä kuin
Legacy Punavuorenkadulla
Kristian tatuoijana (itselläni)
Tarkkoja poikia ovat kaikki ja hyvää jälkeä kyllä tulee
Punkhenkinen ja rento ilmapiiri
legacytattoo.fi
Bound Kalevankadulla Jenni tatuoija
Kivasti Gate kampaamon takahuoneessa niin ettei tarvitse istua kuin näyteikkunassa kaikkien tuijotettavana Varsinkin jos on ensimmäistä laittamassa
Suunnittelee omien toiveiden mukaa uniikkikappaleita Todella hyvä ja tarkka jälki
Boundtattoo.com
Blue Dragonissa en ole itse ottanut
mutta hyvää jälkeä olen nähnyt ja ilmapiiri liikkeessä on mukava
Yleisluontoisesti suosittelen pyörähtämistä eri paikoissa Ilmapiirin aistimista Kaikki kun ovat suht koht lähekkäin
Hintoja on vaikea ruveta sanomaan kun se riippuu niin monesta asiasta
Nuo kaikki ovat mielestäni keskitasoa ja ns. kohtuullisia
Onnea sopivan paikan etsinnälle:D
finnishtattoo.com - soongosleeping
Mä en Suomessa ottais tatskaa ku näissä:
bluedragontattoo.com ja
needlepointtattoo.com (Vaasassa)
Jos ois fyrgentaalia nytte niin ottasin tatskan näissä:
danishtattoo.dk (tanskassa) tai
sunsetstriptattoo.com (Los Angelesissa)- tnö....
Mulla on kaikki mun 4 tatskaa tehty ducks tattoossa. Ekan teki joku hollantilainen David ja muut teki Jartsa. Mun mielestä tosi hyvää työtä ja mukava henkilökunta. Kuka teille on laittanut teiän tatskat ducks tattoossa?
- tattoo.
Itse otin omani Duck'sissa ja voin suositella. Todella ammattitaitoista porukkaa, ymmärsi kaiken sen jännityksen mikä on kun ottaa ensimmäistä kuvaa, ja muutenkin huomioi koko ajan asiakasta. Kuvastakin tuli juuri sellainen kuin piti. :)
- tattoo.
Ja Duck'sissa sen tatuoinnin minulle teki Jartsa.
- Jepulis
Ensi viikolla olen menossa SKINKiin ottamaan uuden tatuoinnin... En ole siellä koskaan aiemmin käynnyt mut olen kuullut hyvää... Mitä mieltä muut SKINK:ssä käynneet olette tatuoinneistanne?
- ripa
Helsingissä todella edullinen ja hyvä paikka on mielestäni Groovy Tattoo. Olen ottanut pari kuvaa ja todella tyytyväinen olen.
- hattivatti89
menkää kaikki ducks tattooseen ja laitatuttakaa jartsalla tatska. jartsa on ihana ja kannustava.
- helvetti
eipä ainakaan verkkosivujen myötä tee vaikutusta, valokuvat kehnoja kuten toteutuskin.
- helvetti
helvetti kirjoitti:
eipä ainakaan verkkosivujen myötä tee vaikutusta, valokuvat kehnoja kuten toteutuskin.
siis groovy tattoo.
- leiska
helvetti kirjoitti:
hui hai kyllä osaa hommansa ei omasta kokemuksesta ole valittamista kannattaa käydä
- saila69
helvetti kirjoitti:
Otin Groovy Tattoossa kesällä yhden kuvan, voin kyllä suositella kaikille lämpimästi, pieni liike ja hyvä hinta-laatusuhde toisin kuin monessa kiskurihintoja pitävässä ns. nimekkäässä firmassa. Yks kaverini otti Duck's Tattoossa viime vuonna kuvan, joka oli sikahintainen eikä siitä edes tullut sellainen kuin piti...että sinne vaan...
- konnaa
groovy tattoo on täyttä paskaa.. tommin jälki on huonoa. en suosittele kenellekään.
- .?:
et taida olla kovin paljoa perehtynyt tatuointeihin jos pidät groovyn tasoa hyvänä, halpa paikka kyllä, mutta jos tarjouksella tehdään kuvia...niin kertoo mielestäni jonkin asteisesta asiakas pulasta...
- schaisset tatskaliik
näin on! ducks tattoo on iha paska paikka kute myös liskogalleria liia kalliita kuvia molemmissa ja törkeetä palveluu. Groovy Tattoos on mukava tekijä eikä ota järjettömästi pienist kuvist toisiku erellämainitut
- drfgthj
.?: kirjoitti:
et taida olla kovin paljoa perehtynyt tatuointeihin jos pidät groovyn tasoa hyvänä, halpa paikka kyllä, mutta jos tarjouksella tehdään kuvia...niin kertoo mielestäni jonkin asteisesta asiakas pulasta...
elä jauha schaissee, Tommi on tehny miul 5 kuvaa ja iha hyvii on tullu!!! toisiku näist ökyhintasist schaisse paikoist kute liskogalleria kaulaa tehty kuvast lähti värit ja se ämmä vaa sit et "no eise alkuperänenkää kuva ollu täysi väritetty" :D no voi prkle kai sen ny näkee ja viivat menny yli. ja sinne meni turhaa puoltoist hunttii. toisiku Tommil ei oo menny rahat hukkaa :D
- marilikamiu
LISKO GALLERIA
- mikkomä
artworktattoo.com !!!!!!!!!!!!!!! Suosittelen tsekkaamaan paikan, vakuuttavaa työnjälkeä!
- tattoo2
Dead Rose Garden tattoo&art! tekee tatuoinnit hygieenisesti ja ammattitaidolla.Hinnatkaan ei oo pahat vaikka onkin Helsingin keskustassa.hinta laatu suhde on tosi hyvä :) SUOSITTELEN KAIKILLE! :) deadrosegarden.fi sekä facebookissa Dead Rose Garden tattoo&art. :)
- awtattoo
ARTWORK TATOO , HELSINKI
www.artworktattoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136