Mitä mieltä olette Dir en Greystä? se on ihana bändi, tai Malice Mizer? Loliata on hianoa muotia. MiniMonikin on hyvä.
Japani-fanit tänne!
7
503
Vastaukset
- yksijapanifani
mä kuuntelen aika paljon j-rokkia, esim. dir en grey , janne de arc, miyavi, malice mizer, mucc, an cafe, plastic tree, gazette, luna sea, x japan jne. mut mistä mä voisin löytää lyriikkoja?
- akibastyle
no en varsinaisesti j-rockista tykkää mutta muuten kyllä japani kiinnostaa,katson paljon animea ja muuta säläää.(saatan lähteä japaniin vaihtooppilaaksi :D)
- Diru_girl
DIR EN GREY ON MAAILMAN PARAS BÄNDI!!!!!!!!
- hide vei
niin.. genreen mukaan siis. Vaan mistäpä lättyjä ostatte tänne suomen maalle?? Kovasti tekis mieli rahansa niihin laittaa ku netistä imurointi käy luonnon päälle. Nettikauppojahan on varmasti vaik kuinka mistä cd ja dvd tavaraa sais. Dirun keikalle ku viel pääsis^^
- asdfghk
Vihaan sitä kaikenmaailman Japani-söpöilyjä ja niitä ihq japanilissuja. Ei japani ole pelkästään mitään helkutin söpöilyä ja tyttöanimea! Kattokaa Battle Royale ja pelatkaa Final Fantasy VI/VII/VIII/IX. Älkää aina vaan kiinnittäkö huomiota mihinkää söpöilyyn tai ihquiluun. Japaniin sisältyy paljon muutakin. Japanilaiset osaavat luoda hienoja tarinoita, upeaa musiikkia (ei mikään vitun ihq-jumputus!) ja persoonallisia hahmoja animeissa ja peleissä, mutta teillä kaiken hyvän peittää se saamarin söpöily. Pahoittelen liian agressiivista mielipiteenilmaisuani, mutta aihe sattui olemaan arka paikka minulle..
- Rakastan!
ah Dir en Grey! :3 rakastan! (-3-)
- lokhojbgoub
mieluummin Dir Es Traits
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453893
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03889Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai793262Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142747- 252339
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42110Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231697