Mitä mieltä olette Dir en Greystä? se on ihana bändi, tai Malice Mizer? Loliata on hianoa muotia. MiniMonikin on hyvä.
Japani-fanit tänne!
7
442
Vastaukset
- yksijapanifani
mä kuuntelen aika paljon j-rokkia, esim. dir en grey , janne de arc, miyavi, malice mizer, mucc, an cafe, plastic tree, gazette, luna sea, x japan jne. mut mistä mä voisin löytää lyriikkoja?
- akibastyle
no en varsinaisesti j-rockista tykkää mutta muuten kyllä japani kiinnostaa,katson paljon animea ja muuta säläää.(saatan lähteä japaniin vaihtooppilaaksi :D)
- Diru_girl
DIR EN GREY ON MAAILMAN PARAS BÄNDI!!!!!!!!
- hide vei
niin.. genreen mukaan siis. Vaan mistäpä lättyjä ostatte tänne suomen maalle?? Kovasti tekis mieli rahansa niihin laittaa ku netistä imurointi käy luonnon päälle. Nettikauppojahan on varmasti vaik kuinka mistä cd ja dvd tavaraa sais. Dirun keikalle ku viel pääsis^^
- asdfghk
Vihaan sitä kaikenmaailman Japani-söpöilyjä ja niitä ihq japanilissuja. Ei japani ole pelkästään mitään helkutin söpöilyä ja tyttöanimea! Kattokaa Battle Royale ja pelatkaa Final Fantasy VI/VII/VIII/IX. Älkää aina vaan kiinnittäkö huomiota mihinkää söpöilyyn tai ihquiluun. Japaniin sisältyy paljon muutakin. Japanilaiset osaavat luoda hienoja tarinoita, upeaa musiikkia (ei mikään vitun ihq-jumputus!) ja persoonallisia hahmoja animeissa ja peleissä, mutta teillä kaiken hyvän peittää se saamarin söpöily. Pahoittelen liian agressiivista mielipiteenilmaisuani, mutta aihe sattui olemaan arka paikka minulle..
- Rakastan!
ah Dir en Grey! :3 rakastan! (-3-)
- lokhojbgoub
mieluummin Dir Es Traits
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019