Moi kaikki
Ooon himoinnu lähteä Galaxylle karaoke MM risteilylle, mutta on vähän liian kallis meikäläisen pussille.
Nyt sain kuulla että on mahdollisuus ostaa joko perjantaita tai lauantaita. Ja totta se kuulo oli. Eilen varattiin kavereiden kanssa finaaliin reissu. Nyt pussi kestää 40 ekua nuppi.
Karaoke MM
28
4325
Vastaukset
- laulunlyömä
Mäkin luin karaokeristeilyn ohjelmaa ja totesin, että olis kiva olla siellä mukana, niin mahtavaa ohjelmaa on. Mut kun opiskelijan rahkeet ei taloudellisesti riitä, mut nyt sitten, jos voi kerran ostaa vain yhden vuorokauden niin JEEEEEEEES!
- karsinta
elikkä näyttää nyt ihan siltä etä on tullutkin karsittua ihan oikeesti tarkkaan pois muut kuin hesalaisen karaokefirmanperusporukkaan kuuluvat "laulajat" ja samalla niiden porukat.Eikö uusia porukoita ois tarvittu.Eivät näköjään vielä riitä "hesan talli" ihan täyttämään laivaa mutta kunhan aika kuluu niin ihmiset oppii ymärtämään että mitä kautta sinne kilpailun kärkeen mennään ja samalla pääsee jopa laivaan!
- LAULAJA70
Miksi tehtiin muutoksia loppusuoralla , MM-karaoken aluefinaalipaikkojen ja aikojen kanssa .
Oudolta myös tunntuu se että Suomen-finaalipaikka vaihtui kesken kisailun.
Kertokaa jos tiedätte vastauksen!! - tapahtuu kun
LAULAJA70 kirjoitti:
Miksi tehtiin muutoksia loppusuoralla , MM-karaoken aluefinaalipaikkojen ja aikojen kanssa .
Oudolta myös tunntuu se että Suomen-finaalipaikka vaihtui kesken kisailun.
Kertokaa jos tiedätte vastauksen!!Juhis on mukana. Eli siinä kai selitys.
Touhun kaveri, mutta menee tasan tarkkaan niin lujaa, ettei itsekkään aina pysy mukana.
Eipä hätiä...eiks ne MM-finaalit ole ens vuonna Thaimaassa? - oliko muitakin
tapahtuu kun kirjoitti:
Juhis on mukana. Eli siinä kai selitys.
Touhun kaveri, mutta menee tasan tarkkaan niin lujaa, ettei itsekkään aina pysy mukana.
Eipä hätiä...eiks ne MM-finaalit ole ens vuonna Thaimaassa?kuin marjo nevala jotka oli samalla mm-karaoken osallistuja (pääsi jopa aluesemiin???)ja alkukarsinnan tuomari? Tässä taas kyse siitä hesalaisesta ksfstä. Että huuuuuuiiiiimaaaaa ihan toi toiminta. Eikö ois syytä tiputtaa kisasta että ees joku uskottavuus säilyis? ja eiks siellä pitäny laulaa enklanniks??????
- sama porukka
ksf ku karaokehuolta josta on kirjoteltu paljo tosi pahaan sävyyn kohdassa iskelmä-karaoke voittaja 2006. voiks se asia olla ees totta että on pantu suomen voitajaks sen firman johtaja joka on ollu vastuussa koko kilpailun musiikista?ja vielä maailmanmestaruuksia siinä kisassa.... nyt kyllä...
- viku
oliko muitakin kirjoitti:
kuin marjo nevala jotka oli samalla mm-karaoken osallistuja (pääsi jopa aluesemiin???)ja alkukarsinnan tuomari? Tässä taas kyse siitä hesalaisesta ksfstä. Että huuuuuuiiiiimaaaaa ihan toi toiminta. Eikö ois syytä tiputtaa kisasta että ees joku uskottavuus säilyis? ja eiks siellä pitäny laulaa enklanniks??????
ainakin meidän suomalaisten mielestä. Eiköhän kaikissa laulukilpailuissa saa lauleskella millä kielellä haluaa. Mutta kuten me suomalaiset tiedetään, ettei ne tuolla ulkomailla paljon suomenkielestä diggaa. Eihän se Lordikaan laulanut suomex, ois varmaan saannu.
Tosin olen kuullut huhua, että viime vuonna MM-kisoissa olisi laulettu peräti seitsemällä (7) eri kielellä. Aika mahtavaa, mikähän oli erikoisin kieli? - kuka muu
oliko muitakin kirjoitti:
kuin marjo nevala jotka oli samalla mm-karaoken osallistuja (pääsi jopa aluesemiin???)ja alkukarsinnan tuomari? Tässä taas kyse siitä hesalaisesta ksfstä. Että huuuuuuiiiiimaaaaa ihan toi toiminta. Eikö ois syytä tiputtaa kisasta että ees joku uskottavuus säilyis? ja eiks siellä pitäny laulaa enklanniks??????
kuin marjo nevala olivat samalla tuomarina ja osallistujana mm-karaoken alkukarsinnoissa tänä vuonna? turha varmaan ootella ilmoittaujia! Kuulin huhuja ja edellisvuosilta tiedän ittekin yhen tapauksen
- tiedetään
kuka muu kirjoitti:
kuin marjo nevala olivat samalla tuomarina ja osallistujana mm-karaoken alkukarsinnoissa tänä vuonna? turha varmaan ootella ilmoittaujia! Kuulin huhuja ja edellisvuosilta tiedän ittekin yhen tapauksen
toki muitakin. Monet kilpailun pitäjät (ainakin 5) olivat itse tuomareina ja kaikki heistä meni jatkoon. Kukaan ei tosin osannut heistä laulaa... että näin,,! Ihmetyttää koko lapsellinen juttu. Pitäisi olla asiantunteva ja vieras tuomaristo kaikissa kilpailuissa, myös alkukarsinnoissa, muuten ei koko kilpailulla ole mitään järkeä. Kilpailun pitäjäksi voi siis ryhtyä kuka vaan ja jatkopaikka on taattu. Laulutaito on sivuseikka. Toivottavasti kuitenkin seuraavassa osakilpailussa olisi sitten toisenlainen raati ja tippuminen on silloin varmaa. -Tuo touhu vie vain muilta, osaaviltakin paikan mennä jatkoon tai koko kilpailuun kun tietää miten tyhmästi tämä homma on hoidettu. - Jospa vielä asiaan tulisi jatkossa muutos ja tuomaristo koostuisi ammatti-ihmisistä. -Mukavaa laulantaa vain kaikille, tästä kurjasta toiminnasta huolimatta! -KP
- Titta
sama porukka kirjoitti:
ksf ku karaokehuolta josta on kirjoteltu paljo tosi pahaan sävyyn kohdassa iskelmä-karaoke voittaja 2006. voiks se asia olla ees totta että on pantu suomen voitajaks sen firman johtaja joka on ollu vastuussa koko kilpailun musiikista?ja vielä maailmanmestaruuksia siinä kisassa.... nyt kyllä...
Ksf:n piikkiin hoitaa näitä alkukarsintoja ainakin yksi porukka, joka ei ymmärrä musiiikista tuon taivaallista, kuitenkin he kaikki ovat menneet jatkoon. Sama porukka on kiertänyt pitämässä karsintoja melko isolla alueella, joten kaikilla tuon porukan jäsenillä on ollut mahdollisuus äänestään toisiaan ja mennä sopupelillä jatkoon. Jonkun pitäisi puuttua asiaan. Itse olen yrittäjä ja olen joutunut seuraamaan tuon porukan touhua,siksi tämä tuntuu ihan kummalliselta. Kaikki näkyy olevan mahdollista!
- porukka
sama porukka kirjoitti:
joo kyllä ksf=karaokeservice finland eli suomen karaokehuolto, toimipaikka hesa, tj on ann vikström (se joka voitti v 2004 ne kisat ja oli mm-karaokessa neljäs. että silleeen! ja samasa firmassa ent. tj juhis eli jukka ruuska on toiminu usein tuomarina tai miksaajana paitsi monessa pikkukisassa tääl hesas tuomaroiden varmasti ja vakaasti kaikki osaavat laulajat heti pellolle!!et jäis tilaa niille kavereille jotka ei oikein pysy ees nuotissa. ksfllähä on sopimus vielä ainakin pari vuotta mm-karaoketoiminnassa!että naurettavaa /itkettävää meillä riittää ainaki parin vuoden verran! seurataan oikein porukalla. nyt vaan herää kysymys miten järjestäjätaho siellä heinolassa hyväksyy asian - vaikka sivusta seurattuna ovat firmat kuin vakka ja kansi. varokaa porukat!
- Hevoselle vaiva
porukka kirjoitti:
joo kyllä ksf=karaokeservice finland eli suomen karaokehuolto, toimipaikka hesa, tj on ann vikström (se joka voitti v 2004 ne kisat ja oli mm-karaokessa neljäs. että silleeen! ja samasa firmassa ent. tj juhis eli jukka ruuska on toiminu usein tuomarina tai miksaajana paitsi monessa pikkukisassa tääl hesas tuomaroiden varmasti ja vakaasti kaikki osaavat laulajat heti pellolle!!et jäis tilaa niille kavereille jotka ei oikein pysy ees nuotissa. ksfllähä on sopimus vielä ainakin pari vuotta mm-karaoketoiminnassa!että naurettavaa /itkettävää meillä riittää ainaki parin vuoden verran! seurataan oikein porukalla. nyt vaan herää kysymys miten järjestäjätaho siellä heinolassa hyväksyy asian - vaikka sivusta seurattuna ovat firmat kuin vakka ja kansi. varokaa porukat!
Jos on tehnyt jotain niin aina sattuu ja tapahtuu. Kuten Juhiksella, joka muuten ei ole Jukka vaan Juha...
Kova touhun "poika" joskin jyvät ja akanat tahtovat joskus mennä sekaisin.
Kuka käskee osallistua MM-karaokeen?
Meidän porukka otti osaa Iskelmäkaraoken SM:ään ja olivat ton firman musiikkipäällikkö Makeen tyytyväisiä, joka ei muuten itse ota osaa koko kisaan, mutta osaa tehdä valinnat.
Miksi tuppaantua, jos tuntuu pahalta. Onhan noita valintamahdollisuuksia, kuten Juhannustähtikisakin osoitti, joka muuten taitaa liipaista läheltä KSF:n kuvioita. Yhteistoimintaa? Jos oon väärässä, anteeksi.
Mutta kun samoja hemmoja pyörii...kuvioissa!
"HEPONEN" - Seven Happy Stars
Hevoselle vaiva kirjoitti:
Jos on tehnyt jotain niin aina sattuu ja tapahtuu. Kuten Juhiksella, joka muuten ei ole Jukka vaan Juha...
Kova touhun "poika" joskin jyvät ja akanat tahtovat joskus mennä sekaisin.
Kuka käskee osallistua MM-karaokeen?
Meidän porukka otti osaa Iskelmäkaraoken SM:ään ja olivat ton firman musiikkipäällikkö Makeen tyytyväisiä, joka ei muuten itse ota osaa koko kisaan, mutta osaa tehdä valinnat.
Miksi tuppaantua, jos tuntuu pahalta. Onhan noita valintamahdollisuuksia, kuten Juhannustähtikisakin osoitti, joka muuten taitaa liipaista läheltä KSF:n kuvioita. Yhteistoimintaa? Jos oon väärässä, anteeksi.
Mutta kun samoja hemmoja pyörii...kuvioissa!
"HEPONEN"Saat anteeksi. Kaikki, jotka kyseisen kilpailun järjestäjiä vähänkään tuntee, ei edes samaan lauseeseen kirjoittaisi KSF ja Seven Happy Stars. Ketäköhän samoja naamoja oli järjestämässä, juontamassa, miksaamassa, tuomaroimassa Juhannustähti 2006 kisaa kuin edellä mainitun firman kilpailuissa? Kyllä yhteistyökumppanimme olivat alalla huomattavasti kauemmin toimineita tahoja. Jos taas tarkoitit loistavia kilpailijoita, niin toki kisa oli avoin kaikille muille paitsi millään lailla kisan järjestämiseen vaikuttaneille ja heidän perheenjäsenilleen. Myöskin kilpailua oli, joka on hienoa, seuraamassa yleisön joukossa montakin puolituttua karaokealalla työskentelevää, heillä ei vaan ollut mitään tekemistä kisan järjestämisessä. Kilpailua saa kyllä arvostella, ei sellaista tapahtumaa olekaan joka ei herättäisi mielipiteitä. Kirjoittamasi väite ei vaan ollut mielipide.
Seven Happy Stars Oy
Päivi Bertin - Hevoselle vaiva
Seven Happy Stars kirjoitti:
Saat anteeksi. Kaikki, jotka kyseisen kilpailun järjestäjiä vähänkään tuntee, ei edes samaan lauseeseen kirjoittaisi KSF ja Seven Happy Stars. Ketäköhän samoja naamoja oli järjestämässä, juontamassa, miksaamassa, tuomaroimassa Juhannustähti 2006 kisaa kuin edellä mainitun firman kilpailuissa? Kyllä yhteistyökumppanimme olivat alalla huomattavasti kauemmin toimineita tahoja. Jos taas tarkoitit loistavia kilpailijoita, niin toki kisa oli avoin kaikille muille paitsi millään lailla kisan järjestämiseen vaikuttaneille ja heidän perheenjäsenilleen. Myöskin kilpailua oli, joka on hienoa, seuraamassa yleisön joukossa montakin puolituttua karaokealalla työskentelevää, heillä ei vaan ollut mitään tekemistä kisan järjestämisessä. Kilpailua saa kyllä arvostella, ei sellaista tapahtumaa olekaan joka ei herättäisi mielipiteitä. Kirjoittamasi väite ei vaan ollut mielipide.
Seven Happy Stars Oy
Päivi BertinKiitos asiallisesta vastauksesta. "Heitin" kysymyksen vain sen takia, että mulle tultiin keikalla naama "pokkana" kertomaan yhteistoiminnastanne.
Saahan sitä olla, eihän se mittään. Mutta tuntuu ilkeältä, jos se tuodaan negatiivisessa valossa.
Selvä vastaus Sinulta. Tuli myös mulle selväksi. Kiitos anteeksiannosta.
Olisi kiva sut joskus tavata...noin ammatillisessa tarkoituksessa.
Yksi kysymys, jos vastaat?
Olen melko läheltä(kin) seurannut yhteistyötä Teidän ja karaoken parissa työtä tekevien yritysten kanssa.
Miksi Teidän tuomaristossa ei ollut Thermonatorin tai Hakkivoxin edustajia mukana?
Tietääkseni molemmat ovat pitkän karaokelinjan kulkijoita ja muusikkotaustaista ammattitaitoa molemmilta löytyy.
Päätöshän on ollut Teidän. Kysyinpä vaan....piruuttani.
"HEPONEN" - Seven Happy Stars
Hevoselle vaiva kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. "Heitin" kysymyksen vain sen takia, että mulle tultiin keikalla naama "pokkana" kertomaan yhteistoiminnastanne.
Saahan sitä olla, eihän se mittään. Mutta tuntuu ilkeältä, jos se tuodaan negatiivisessa valossa.
Selvä vastaus Sinulta. Tuli myös mulle selväksi. Kiitos anteeksiannosta.
Olisi kiva sut joskus tavata...noin ammatillisessa tarkoituksessa.
Yksi kysymys, jos vastaat?
Olen melko läheltä(kin) seurannut yhteistyötä Teidän ja karaoken parissa työtä tekevien yritysten kanssa.
Miksi Teidän tuomaristossa ei ollut Thermonatorin tai Hakkivoxin edustajia mukana?
Tietääkseni molemmat ovat pitkän karaokelinjan kulkijoita ja muusikkotaustaista ammattitaitoa molemmilta löytyy.
Päätöshän on ollut Teidän. Kysyinpä vaan....piruuttani.
"HEPONEN"Heippa taas Heponen!
Sinäkin näköjään valvot myöhään. Muutama lause asialliseen kysymykseesi, vain muutama, sillä tästä aiheesta saisi pitkänkin vastauksen kuten tiedät. Varmaan huomasitkin, että mister Thermonator oli äänentoistolla ja omalla ammattitaidollaan mukana kisan finaalin toteutuksessa. Hän oli nappuloiden takana yhdessä Pertin kanssa. Tämä rooli oli hänen oma valintansa (vaatimaton mies kun on). Hakkivox:illa pyöri taasen omat kilpailut koko ajan, kiireitä niiden puitteissa varmaankin oli. Meidän pieni organisaatio lähti toteuttamaan kisoja ihan eri ajatuksella ja mittakaavalla kuin kisojen veteraani Hakkivox (kisan sielusta saisi tosi pitkän vastauksen aikaiseksi, siitäkin). Tuomaristo valikoitui meidän hyvistä ja arvostetuista yhteistyökumppaneista, joiden tiedettiin sisäistäneen kisan perimmäinen tarkoitus ja olemus. Tuomaristo oli kerätty sekalaisesta "joukosta" juuri tarkoituksellisesti, että saatiin montaa eri näkökulmaa tuomarointiin. Mukana oli mm. muusikkotaustaa, pitkän linjan karaokeyrittäjyyttä, karaoken parissa työskentelyä, musiikkiteatteria... Tuomarointi on poikkeuksetta hankalaa, pohjimmiltaan se perustuu aina omaan mielipiteeseen ja makukysymyksiin. En väheksy millään lailla muiden ammattitaitoa hoitaa tuomarointia, en myöskään Juhannustähti tuomareita, he hoitivat homman hyvin, kaunis kiitos siitä. Ps. Oli yksi tehtävä, mihin en kisojen aikana itse olisi suostunut...arvaat varmaan mikä.
Kaikille lauluniloa, sillä sitä karaoke edustaa!
Takavasemmalle poistuen
Päivi - "Kotiviini"
Voi taivas millasia kommentteja!
Kateus paistaa ja haisee kilometrien päähän.
Pistäkää pystyyn omat MM-kisanne, jos ei nää kisat, järjestäjineen, tuomareineen kelpaa. Väitänpä vaan, et torsoksi jäis, niin kisana kuin laulajien tason suhteen.
Mua etoo teidäntyyppiset haaskalinnut! - ottaa rauhallisesti
"Kotiviini" kirjoitti:
Voi taivas millasia kommentteja!
Kateus paistaa ja haisee kilometrien päähän.
Pistäkää pystyyn omat MM-kisanne, jos ei nää kisat, järjestäjineen, tuomareineen kelpaa. Väitänpä vaan, et torsoksi jäis, niin kisana kuin laulajien tason suhteen.
Mua etoo teidäntyyppiset haaskalinnut!ja jättää haukkumiset ja rumat sanat sikseen.alaarvoinen kommentti monien asiapitoisten kommenttien joukossa. tahon kyllä arvaa mistä kommentti peräisin. nyt on kuitenkin niin että aiemmin tapatuneille tosiasioille ei mahda kuitenkaan enää mitään vaikka ko tahot ei mitään myöntäisikään.alatyyliset tekstit osoittavat juuri sitä ylimielisyyttä.
- eerikki
Ootteks ihan dillejä kaikki, paitsi eka vastaus. Mä puhuin MM-risteilystä. Siis oon menossa frendien kanssa laivalle la-su risteilylle, SEURAAMAAN KISAA JA PITÄMÄÄN HAUSKAA. Siel näyttää olevan tosi hyvää ohjelmaa. Voi yleisökin laulaa karaokea monessa paikassa.
Te dillet alatte sit puhumaan mm-valinnoista, järjestäjistä ja päivistä. Ei ne liittyny mun juttuun ollenkaan.
En yhtään ihmettele, et maailmassa on sotia, kun ymmärrys ja äly hoi jättää jo eka lauseen jälkeen muutamilla ja sit toiset saman lahkon jäsenet lähtee mukaan.
Lukekaa kirjoitukset ajatuksella, vastatkaa ja pysykää asiassa.- Karaokekeke
ihan kokonaan. Oon kanssas ihan samaa mieltä. Toi karaokejärjestäjä porukka suurimmalta osaltaan on tosi kateellista lapsukaista. Hyvä että vaan laulelen karaokessa.
- kiinatar
Upeaa oheisohjelmaa tuntuu olevan laivalla!
En oo koskaan ennen nähnyt Kiinalaista muotia.
Nyt haluun katsomaan ja onhan kiva itseki kiekaista yleisökaraokessa. - komee
ohjelmaki näyttää olevan. Olen tosin jo laulanut kerran siihen ohjelmaan, mutta olen sen verran komea ja hyvä ääninen uros, että Suomen naisten kelpaa katsella mua uudemman kerran ruudusta.
Tämän kehuskelun jälkeen päätän lähteä laulamaan uudelleen.
Naiset, vaviskaa kun näette mut ruudussa ja tulkaa syliini risteilyllä.
Nimikirjoituksia jaetaan.- huumorintajuinen neito
Harvoin tapaa täällä karaoken tiimoilla huumorintajuista ihmistä.
Tartu mikkiin "herra komee" tulen syliisi ja sulan.
Nostakaa muutkin itsetuntonne vastaavalle tasolle ja naurakaa itsellenne !! - komee
huumorintajuinen neito kirjoitti:
Harvoin tapaa täällä karaoken tiimoilla huumorintajuista ihmistä.
Tartu mikkiin "herra komee" tulen syliisi ja sulan.
Nostakaa muutkin itsetuntonne vastaavalle tasolle ja naurakaa itsellenne !!Neitoni. Laitetaan ruusut takinkaulukseen ja ollaan rinnat rottingilla Galaxyn käytävillä. Muista ottaa voipurkki mukaan, jotta kaikki näkevät sulamisen.
Minulla on lämmitin!
Odotan Sinua! - toinen komee
komee kirjoitti:
Neitoni. Laitetaan ruusut takinkaulukseen ja ollaan rinnat rottingilla Galaxyn käytävillä. Muista ottaa voipurkki mukaan, jotta kaikki näkevät sulamisen.
Minulla on lämmitin!
Odotan Sinua!herkistelyx tää homma. Mut mitä välii, yläosan vastaukset täyttä haukkumista ja paskaa. Eiks voitais olla "karaokeihmisiä", eikä mitään helvetin...
Mäkin laitan ruusun rynyksiin ja oon rinat rottingilla, niin voidaan harrastaa ryhmä....kohtaamisia - unohtuisi
komee kirjoitti:
Neitoni. Laitetaan ruusut takinkaulukseen ja ollaan rinnat rottingilla Galaxyn käytävillä. Muista ottaa voipurkki mukaan, jotta kaikki näkevät sulamisen.
Minulla on lämmitin!
Odotan Sinua!niin jätetään tota laivamuutapahtumamainostamista vähän vähemmälle - tämähän sivusto ei ole mainostamista varten -vaan muistetaan taas pääasia eli itse MM-KARAOKELAULUKILPAILU, joka ei oikeastaan edes ole laulukilpailu, koska laulutaitohan on tullut karaokeen mukaan tässä ihan äskettäin lainatakseni järjestäjätahon toimitsijaa.!!!Onko se sitten estradiviihdettä kuten juhis asian ilmaisee - ei ainakaan viime vuonna jolloin naisten sarjan suomen voittaja ainakin seisoi paikallaan kuin puupökkelö ja huomiota kaikenkaikkiaan kinnitti kolmen parhaimmaksi rankatun naisen painoindeksi joka ei jäänyt ainakaan alle 30 kenenkään heidän kohdalla!Totuushan on ettei heillä ainakaan auraviihten kisoihin ole asiaa jossa osataan arvostaa myös katsojan silmää!olisikohan asia mennyt jopa niinpäin että "normaalipainoiset ja näköiset joutuvat jopa puolustelemaan "olemustansa" näissä kisoissa ettei joillekin ...tule paha mieli??! Entäs kielillä laulaminen esim - olisi kai toivottavaa että tuomaristossa ilisi joku joka sitten ymmärtäisi että jos biisi yritetään laulaa vaikka espanjaksi - että se kanssa olisi espanjaa!!Eri kielillä laulamisen yrittäminen kun ei poista sitä tosiasiaa että laulutaitoa ei niin kummosesti ole eikä sitä esiintymistaitoakaan (vrt. puupökkelö)- yritetään vain hämätä ammattitaidotonta tuomaristoa ehkä!!!Mutta taatusti menee täydestä jos ja kun kyseessä on juhiksen kaveri.
- tosiasioita
unohtuisi kirjoitti:
niin jätetään tota laivamuutapahtumamainostamista vähän vähemmälle - tämähän sivusto ei ole mainostamista varten -vaan muistetaan taas pääasia eli itse MM-KARAOKELAULUKILPAILU, joka ei oikeastaan edes ole laulukilpailu, koska laulutaitohan on tullut karaokeen mukaan tässä ihan äskettäin lainatakseni järjestäjätahon toimitsijaa.!!!Onko se sitten estradiviihdettä kuten juhis asian ilmaisee - ei ainakaan viime vuonna jolloin naisten sarjan suomen voittaja ainakin seisoi paikallaan kuin puupökkelö ja huomiota kaikenkaikkiaan kinnitti kolmen parhaimmaksi rankatun naisen painoindeksi joka ei jäänyt ainakaan alle 30 kenenkään heidän kohdalla!Totuushan on ettei heillä ainakaan auraviihten kisoihin ole asiaa jossa osataan arvostaa myös katsojan silmää!olisikohan asia mennyt jopa niinpäin että "normaalipainoiset ja näköiset joutuvat jopa puolustelemaan "olemustansa" näissä kisoissa ettei joillekin ...tule paha mieli??! Entäs kielillä laulaminen esim - olisi kai toivottavaa että tuomaristossa ilisi joku joka sitten ymmärtäisi että jos biisi yritetään laulaa vaikka espanjaksi - että se kanssa olisi espanjaa!!Eri kielillä laulamisen yrittäminen kun ei poista sitä tosiasiaa että laulutaitoa ei niin kummosesti ole eikä sitä esiintymistaitoakaan (vrt. puupökkelö)- yritetään vain hämätä ammattitaidotonta tuomaristoa ehkä!!!Mutta taatusti menee täydestä jos ja kun kyseessä on juhiksen kaveri.
kristian meurman jouni viirtala ja marjo nevala ovat MM-inalisteista ainakin tehneet omakustannuslevyn, joka etukäteen oli sanottu kilpailuun osalistumisen esteeksi - mutta juhiksen kaveruus pelastaa tältäkin säännöltä! naurakaa porukat
- onkin
vielä parempi tallinkin tarjous.tiedox vaan
- en löytänyt
Hei!
En löytänyt tollasta kohtaa säännöistä? En varmaan osannut lukea. Tämmösen löysin kyllä, mutta ei tarkoita samaa, kun omakustannelevyn voi jokainen harrastajakin tehdä.
Lainaus:
SUOMEN MM-KARSINTOJEN SÄÄNNÖT VUONNA 2006
1§ MM-karsintakilpailu on avoin kaikille karaokelaulusta kiinnostuneille amatööreille. Kilpailu ei ole tarkoitettu nykyisille sivutoimisillekaan ammattilaulajille eikä aiemmin päätoimisesti laulaneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907