Auto Ford Transit 2005 100 hv etuveto.
Käynnistyy välillä tosi huonosti joutuu starttaamaan pitkään.
Toisinaan lähtee heti kuten kuuluukin.
Polttoainesuodatin vaihdettiin huollossa , ei vaikutusta.
Takuu voimassa mutta huolto ei löydä vikaa , kun tietokone ei kerro mitään olevan vialla.
Autolla ajettu 40000 km.
Vai vaihdanko VW,n uuden mallin joka tulee syyskuussa.
Ford Transit käynnistys
rane
2
1763
Vastaukset
- Pakukuski
Taitaa olla tuo tuhakuppikin jo täynnä, joten vaihtoon vaan.
- samanlainen
ja saman vuotinen, mutta moista ongelmaa ei ole, tosin ajettu vasta 28000km.
Sitä vastoin meikäläisen auton pohja on kaikkien saumojen kohdalta reilusti ruosteessa! Eikä ole edes tuota ainoaa talvea ajettu missään kaupungin suolavellissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011