Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hiphop-tanssi

tietämätön tyttö

Rupeisin ehkä harrastamaan hiphop-tanssia mut en tiiä tanssiiko sitä enemmän pojat vai tytöt eli onko se enemmän poikien kuin tyttöjen "laji"?

15

3295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salefspdfsdgfdfgdf

      Ei sillä ole mitään väliä! Ihan sama kumpi olet!

    • ensinnäkään

      se ei oo mitään tanssimista, oikea tanssiminen on aivan jotain muuta kuin itsensä vammaisesti vääntelemistä... naurettavaa tollanen touhu

      • nää...........

        sitten teet hiphoppi keskustelussa jos kerta et siitä tanssista tykkää!?!?!?!?!


    • .........

      Kumpiakin löytyy.

    • kiti.teela

      ite harrastan sitä ja oon 19 wee tyttö :D mutta minusta se nyt on aivan sama kummat sitä enemmän tanssii jos kerta ite tykkää. sitäpaitsi tässä meijän ryhmässä ei ole kuin yx poika joka seki on homo :D että silleen

    • ehbk

      hassua.eiköhän se ole ihan molemmille tarkoitettua :)!
      Tiedän monia naisia/tyttöjä jotka ovat ihan huippuja siinä tanssissa,mutta myös pari jätkää jotka tanssii sitä.ja se on kai ihan normaalia,jos tykkää kyseisestä tanssista ja osaa sitä myös.ja vaikkei osaiskaan :)mikäs siin.mukava laji!
      ite ainaki tykkään,myöskin tästä tanssista!

      • tietämätön tyttö

        minä en osaa vielä mutta sittenpähän opin kun kerta olen siihen päättänyt mennä :)


    • netissä

      tanssista? Ei huvittas mennä kurssille oppimaan vaan ihan itse opettelisin omissa oloissani.

      Kiitos jos vastaatte tähän :)

    • dance.fi
      • smooth-criminal

        Se on ehkä enemmän tyttöjen kuin poikien laji. Harrastan nyt kolmatta vuotta ja suosittelen lämpimästi!


      • dance4life
        smooth-criminal kirjoitti:

        Se on ehkä enemmän tyttöjen kuin poikien laji. Harrastan nyt kolmatta vuotta ja suosittelen lämpimästi!

        alkuperäisin lajin ovat keksineetkin pojat ja kuuluisimmat ja parhaimmat hip hop ja sen alalajien harrastajat ovat miehiä... esim.Les Twins. Itse olen poika ja oon harrastanu tanssia 3vuotta ryhmässä mut yksin enemmänkin...:)


    • mie vaa

      ei se ole kummankaan laji sitä voi harrastaa molemmat miekii oon tyttö ja mie oon alottamas hip-hoppii viien miu tyttö kaverin kaa!

      • hedelmänapero

        niin juuri! hip-hop on tyttöjen laji, kuten esim laskettelu! ja jos joku laji olisikin suunnattu vaikkapa pojille, miksei tytötkin sitä saisi harrastaa jos siitä kerran tykkää.


    • ....

      elikkäs mitäs nyt olen 6 vuotta ollut hip hopin opettajana niin tyttöjä on ollut pää sääntöisesti vain , ehkä muutamia poikia käynyt kokeilemassa mutta kyllä suomessa tytöt taitavat viedä voiton tässä asiassa : )

    • rebit

      mee ryhmäs on joku 10 tyttöö ja 3 poikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe