pitkä farkkuhame

tyylikäs?

Mitä mieltä olette, onko tiukka, pitkä farkkuhame, jossa molemmilla puolilla pitkät halkiot tyylikäs? Millaisia kenkiä suosittelisitte sellaisen kanssa nyt syksyksi, nilkkaan vai puoleen sääreen ulottuvia? Muodikas se ei välttämättä ole, mutta olen mielummin tyylikäs kuin muodikas karva-gorilla kengissä;)

11

2337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monzza

Enpä osaa asiaasi nyt vastata, mutta huo hame kuullostaa kivalta. Itsekin juuri tuollaista etsinyt, mistäköhän olet sen ostanut?!

• minja87

älkää ihmiset pitäkö niitä kamalia hameitanne yyh. En tiedä mitään niin tyylitöntä kuin juuri tuollaiset farkkuhameet.

• löytyy..

Huuto.net:stä kymmenittäin, juuri tällaisia samanlaisia.

• pitkistä hameista
        löytyy.. kirjoitti:

Huuto.net:stä kymmenittäin, juuri tällaisia samanlaisia.

iuuuuuuuuuuuuh. hirveä.

• ........
        minja87 kirjoitti:

älkää ihmiset pitäkö niitä kamalia hameitanne yyh. En tiedä mitään niin tyylitöntä kuin juuri tuollaiset farkkuhameet.

"En tiedä mitään niin tyylitöntä kuin juuri tuollaiset farkkuhameet."

Minä tiedän, nimittäin teidän teinien suosima minihame legginssit-yhdistelmä (taidat itsekin kuulua kys. porukkaan). Pitkissä farkkuhameissa ei ole mtn vikaa vaikka ne eivät olekaan enää "in", nykyajan teinit pukeutuisivat vaikka jätesäkkiin jos siitä tulisi "muotia"...

• hakusessa
        ........ kirjoitti:

"En tiedä mitään niin tyylitöntä kuin juuri tuollaiset farkkuhameet."

Minä tiedän, nimittäin teidän teinien suosima minihame legginssit-yhdistelmä (taidat itsekin kuulua kys. porukkaan). Pitkissä farkkuhameissa ei ole mtn vikaa vaikka ne eivät olekaan enää "in", nykyajan teinit pukeutuisivat vaikka jätesäkkiin jos siitä tulisi "muotia"...

Juu, legginsit ja minihame pitäisi kieltää lailla, aivan kamalaa katseltavaa!! Teinit, katsokaa peiliin ennen kun lähdette ihmisten ilmoille! Pitkien farkkuhameiden kanssa aivan sama juttu kyllä, hyi, yäk, kauhistus!! Ihmisillä on tapana jumittua oman nuoruutensa in-juttuihin, pitkä farkkuhame kuuluu juuri sellaisiin vaatekappaleisiin. Pelkäämpä että salsahameesta tulee sellainen myös.

• ..-..-.

Pitkä farkkuhame on aina tyylikäs. On se sitten tiukka ylhäältä alas tai alaspäin kellottuva.

• ei se ole..

Pitkät farkkuhameet oli tyylikkäitä joskus vuosituhannen vaihteessa, eli siitä on jo monia, monia vuosia! Eli älä ihmeessä pistä sitä, sellaset on vain lähinnä naurettavia muistoja vuosien takaa. Eikä siitä saa näteillä kengilläkään tyylikästä, sori. Ja kuka on sanonut että karvagorillakengät on jotenkin muodikkaat? Voi voi, joku on nyt hakoteillä pahemman kerran.

• säälittävää

touhua...Nyt kauhistellan karvakenkiä,jotka viime talvena oli tosiaankin in.Siis VIIME talvena,josta ei ole edes pitkä aika...Käyttäkää sellasia vaatteita ,joista itse pidätte.Ei kannata seurata muotia orjallisesti.Sitä paitsi pitkiä farkkuhameita myytiin viime kesänä Vero Modassakin..Että ei ne nyt kauheen vanhanaikaisiakaan ole...

• ....
        säälittävää kirjoitti:

touhua...Nyt kauhistellan karvakenkiä,jotka viime talvena oli tosiaankin in.Siis VIIME talvena,josta ei ole edes pitkä aika...Käyttäkää sellasia vaatteita ,joista itse pidätte.Ei kannata seurata muotia orjallisesti.Sitä paitsi pitkiä farkkuhameita myytiin viime kesänä Vero Modassakin..Että ei ne nyt kauheen vanhanaikaisiakaan ole...

Katseletteko te tosissaan kaupungilla kulkiessanne vain, kenellä on kahden vuoden takaista muotia päällään? Ihan samahan se on missä vaatteissa kulkee, kun vaan itse niistä pitää.

Itsellänikin on tuollainen farkkuhame, se vaan on jäänyt pieneksi... ja siinä oli vaikea kävellä silloinkin kun oli sopivan kokoinen.:/ En tosin ole hame-ihmisiä muutenkaan.

• Anonyymi

JOS OLISIN TYTTÖ/NAINEN PITÄISI FARKKUHAMETTA MUT TÄLLÄSEN MÄ NÄKISIN JOLLAIN TYTÖLLÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11123
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5653
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5028
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3849
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2965
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      74
      2821
    Aihe