Hei, olen mies ja haluaisin käyttää ohutta kultaista nilkkaketjua. Mitä mieltä naiset ootte siitä että miehellä on nilkassa ketju ja kummassa nilkassa sen tulisi olla.
Nilkkaketju
11
2178
Vastaukset
- Tämä...
oli hyvä.
Out of the closet dude! - ```````´
Ihan sama, ehkä sopii paremmin naisille(?)
Varattujen kuuluisi pitää nilkkaketjua oikeassa jalassa, sinkkujen vasemmassa.- ...
On ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi sinkuilla vasemmassa ja varatuilla oikeassa nilkassa?
- kalalala
... kirjoitti:
On ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi sinkuilla vasemmassa ja varatuilla oikeassa nilkassa?
en mä yhtään tiedä,että mistä se tulee :D Olen joskus jostain niin kuullut...
- ...
kalalala kirjoitti:
en mä yhtään tiedä,että mistä se tulee :D Olen joskus jostain niin kuullut...
Niin, mietin vaan kun oon aina pitänyt ketjua vasemmassa nilkassa ihan siitä syystä että vasen jalkani on musta "nätimpi".:P Kihlasormus kyllä taas kertoo että varattu oon..
Valistakoon joku viisas mua jos teen ihan kamalan etikettivirheen tässä ja nolaan itteni täysin..;D - ----------------
Toi on taas joku pienen piirin juttu. Jokainen pitää siinä ketjunsa nilkassa kuin tykkää. Ei oikeasti ole mitään väliä kummassa jalassa on nilkkaketju, kummassa kädessä ranneketju tms...
Kellään miehellä en ole kyllä nilkkaketjua nähnyt, tai ehkä en ole kiinnittänyt huomiota. Mutta totta kai sellaista voi käyttää jos siltä tuntuu, mitä väliä sillä on mitä joku toinen ehkä saattaa ajatella? - geja
... kirjoitti:
Niin, mietin vaan kun oon aina pitänyt ketjua vasemmassa nilkassa ihan siitä syystä että vasen jalkani on musta "nätimpi".:P Kihlasormus kyllä taas kertoo että varattu oon..
Valistakoon joku viisas mua jos teen ihan kamalan etikettivirheen tässä ja nolaan itteni täysin..;Dei sillä ole mitään väliä!!!Nyt on vuosi 2006!!
- duudiidaa
Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Luulenpa, että useammatkin miehet käyttävät nilkkaketjuja, tai vastaavaa. Oletko käyttänyt ketjua säännöllisesti?
- Anonyymi
Nyt näitä on näkynyt enemmänkin miehillä. Toisaalta nuoret pojat käyttävät helmiä ja muitakin koruja jotka 2006 (20 vuotta sitten!) olisivat vaatineet tosi kovaa pokkaa.
- Anonyymi
Ei mitään väliä kummassa jalassa pidät. Antaa vaan palaa! Kertoo ainakin minulle et mies on sinut itsensä kanssa.
- Anonyymi
Ketjuja ei ole näkynyt mut kankaisia tai nahkaisia nilkkanaruja muutamalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718