Nilkkaketju

haluaa

Hei, olen mies ja haluaisin käyttää ohutta kultaista nilkkaketjua. Mitä mieltä naiset ootte siitä että miehellä on nilkassa ketju ja kummassa nilkassa sen tulisi olla.

11

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä...

oli hyvä.

Out of the closet dude!

• ```````´

Ihan sama, ehkä sopii paremmin naisille(?)
      Varattujen kuuluisi pitää nilkkaketjua oikeassa jalassa, sinkkujen vasemmassa.

• ...

On ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi sinkuilla vasemmassa ja varatuilla oikeassa nilkassa?

• kalalala
        ... kirjoitti:

On ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi sinkuilla vasemmassa ja varatuilla oikeassa nilkassa?

en mä yhtään tiedä,että mistä se tulee :D Olen joskus jostain niin kuullut...

• ...
        kalalala kirjoitti:

en mä yhtään tiedä,että mistä se tulee :D Olen joskus jostain niin kuullut...

Niin, mietin vaan kun oon aina pitänyt ketjua vasemmassa nilkassa ihan siitä syystä että vasen jalkani on musta "nätimpi".:P Kihlasormus kyllä taas kertoo että varattu oon..
        Valistakoon joku viisas mua jos teen ihan kamalan etikettivirheen tässä ja nolaan itteni täysin..;D

• ----------------

Toi on taas joku pienen piirin juttu. Jokainen pitää siinä ketjunsa nilkassa kuin tykkää. Ei oikeasti ole mitään väliä kummassa jalassa on nilkkaketju, kummassa kädessä ranneketju tms...
        Kellään miehellä en ole kyllä nilkkaketjua nähnyt, tai ehkä en ole kiinnittänyt huomiota. Mutta totta kai sellaista voi käyttää jos siltä tuntuu, mitä väliä sillä on mitä joku toinen ehkä saattaa ajatella?

• geja
        ... kirjoitti:

Niin, mietin vaan kun oon aina pitänyt ketjua vasemmassa nilkassa ihan siitä syystä että vasen jalkani on musta "nätimpi".:P Kihlasormus kyllä taas kertoo että varattu oon..
        Valistakoon joku viisas mua jos teen ihan kamalan etikettivirheen tässä ja nolaan itteni täysin..;D

ei sillä ole mitään väliä!!!Nyt on vuosi 2006!!

• duudiidaa

Mielenkiintoinen keskustelunaihe. Luulenpa, että useammatkin miehet käyttävät nilkkaketjuja, tai vastaavaa. Oletko käyttänyt ketjua säännöllisesti?

• Anonyymi

Nyt näitä on näkynyt enemmänkin miehillä. Toisaalta nuoret pojat käyttävät helmiä ja muitakin koruja jotka 2006 (20 vuotta sitten!) olisivat vaatineet tosi kovaa pokkaa.

• Anonyymi

Ei mitään väliä kummassa jalassa pidät. Antaa vaan palaa! Kertoo ainakin minulle et mies on sinut itsensä kanssa.

• Anonyymi

Ketjuja ei ole näkynyt mut kankaisia tai nahkaisia nilkkanaruja muutamalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe