tänään ensimmäisenä aamulla? :)
Mitä ajattelit
21
1502
Vastaukset
- tietenkin
ja häntä..
- lempi
hänen ajatteleminen hyvältä? :)
- karvata
no kyllä se oli PANEMISTA...turha sitä on kieltää...
- Rankaisija II
Ensimmäiseksi kun availin simmäiniäni niin mielessä välähti varmaankin se, että nuku nyt kun tilaisuus on ja tilausta unelle olisi, mietin myös, että pitäisikö hankkia unilääkkeitä, että saisi 8 tuntia nukuttua useammin, päätin, että sitä rajaa en ole vielä ylittänyut ja hylkäsin idean.
En saa nousta ylös vielä, päivä menee muuten väsymykselle seuraa pitäessä, jatkoin ajatuksen pyörittelyä.
En saanut untakaan, nyt ei sitten jaksa tehdä mitään "järkevämpää", joten tulin tähän notkumaan fiksun näköisenä. Saisinko yhden nuijanukutuksen, kiitos.- lempi
virtuaalisen pusun ja lähettelen paljon kivoja ajatuksia, joita miettiä ja joihin nukahtaa :)
- nukutus
Kuuntele musiikkia (ks. vastaukseni alempaa) !
- eikä sit muuta
~Tuollainen just on mies, johon tutustuin näiden palstojen avustuksella, ja nyt mietin kuumeisesti, kuinka ihmeessä kertoisin hänelle lempeästi(hän "ottaa nokkiinsa" herkästi..)suorat sanat..asiasta kuin asiasta..mies on laiska, nukkuisi vaaaaan.
- Tyttö Keravalta
http://www.youtube.com/watch?v=HgtmETjMT7Y&mode=related&search=
Ajattelin sua ensimmäi seksi aamulla kun olet niin seksikäs :s - Rankaisija II
Tyttö Keravalta kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=HgtmETjMT7Y&mode=related&search=
Ajattelin sua ensimmäi seksi aamulla kun olet niin seksikäs :sIhanko totta, mielenkiintoista.
"Palkitsen" sut siitä tällä.
http://www.youtube.com/watch?v=FXxd207ANlc&mode=related&search=
Hyvvee musaa.
Kuka helvetti sieltä soittaa tähän aikaan aamusta ja vielä viikonloppuna....
- Kolli_Kellinen
Ajattelin viimeöistä untani. Olin olevinani Itä-Berliinissä, vaikka unessani se oli meren rannalla. Seurassani oli joku tumma kaunotar, joka sanoi menevänsä kauppahalliin katsomaan DDR-vaatteiden muotinäytöstä. Kävelimme satama-alueelta kohti keskustaa pitkin aallonmurtajaa ja mahtavat tyrskyt heittivät rannalle jättikokoisia simpukoita, joissa kaikissa oli pesäpallon kokoinen helmi sisällä.
Mitähän sekin uni tarkoitti? Toivottavasti jotakin mukavaa. Ainakin unessa oli hyvä tunnelma. - lempi
nimittäin se, että tulin kysyneeksi tuollaista, sitten menin nukkumaan ja näin vähän hmm.. eroottista unta *punastuu* :)
- Jihuuu
..että jokohan pitäs nousta, onkohan ne vieraat kohta ovella. No eivät oo vieläkään :D
- Revolveri
Puutunutta oikeeta jalkaa. Pirusti piti hypätä. että lähti veri kiertämään jalassa. Jotenkin ihme asennossa tullut nukuttua.
- tiituska80
heräsin pystyyn kun kisunpentu tippui pöydältä liinojen yms. kera ja eka ajatus oli et mitäköhän muuta on ehtiny yön aikana tuhota..
Hieman totuttelemista tähän uuteen ystävään =) - tonttu paskonu suuhun
'Missä vitussa se vissypullo o'
- adrianleewerkuhn
Ajattelin tänään ensimmäiseksi aamulla seksiä.
- pihkura
Jokseenki samoilla linjoilla :)
- dayum
en muista mitä ajattelin. Oisko ollu jotakin puhelimen herätykseen / sen sammuttamiseen liittyvää. Vaikka tuo onkin aika kaavamainen toiminto eikä vaadi sen kummenpaa ajatustoimintaa.
Oikeastaan taisin ajatella, että laitan herätyksen torkulle. Joo, niin mä ajattelin :) - rusalka
Se nukkui kylki mun selkääni vasten ja tuntui ihanalle. Sitten se alkoi nuolla mun käsivartta...heh heh hee
Unta, jossa yritin löytää töihin, mutta en muistanut miten sinne pääsee ja tuli muitakin mutkia matkaan...
Joo-o. Loma on ohi... :(
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284548- 343326
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823135- 102168
- 1571730
- 121718
- 251681
- 1011257
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954