Ihmisiin on mahdoton ihastua niin nopeasti

Hanna

Nettitreffit ovat siinä mielessä vaikeita, elleivät mahdottomia, että yhden kahvin aikana pitäisi muka tapahtua joku klik, joka kertoo, että tässä sitä nyt olisi. Reaalielämässä suurin osa ihastumisistani on tapahtunut niin, etten aluksi ole edes huomannut kyseistä ihmistä siinä mielessä ja sitten jonkin aikaa juttuja kuunneltuani ja katseltuani tajunnut, että tuossahan on kiinnostava ihminen.

Hyvin harvoin sitä jutut ja fyysinen kemia menevät samantien niin yksiin, että sellaista tunnetta tulisi välittömästi. Kuitenkaan sitä toista tai kolmatta kahvia ei viitsisi käydä, koska kuitenkn tuntuu siltä, että jos ei nyt yhtään värähdä niin sitten ei varmaan myöhemminkään. Toisekseen, niin inhottavalta kuin kuulostaakin, muitakin kahvittajia olisi ja aikaa rajallisesti.

Itselläni on käynyt parisenkymmentä kertaa niin, että vastapuolella istuu täysin mukava ja asiallinen kaveri, jutellaan niitä näitä niin rennosti kuin tuossa tilanteessa kykenee, on mukavaa ja lähden kotiin ajatellen, että ihan kiva, ei periaatteessa mitään vikaa vaikkei nyt heti mitään pallosalamaa tullut, katsellaan. Seuraavaan päivään mennessä tuntuu, että ei siinä tainnutkaan ehkä olla mitään niin erityistä, että toista kertaa viitsisi mennä. Niinpä homma kuihtuu siihen.

Itsessänihän tietysti vikaa on, mutta osin se on myös tämän tyylilajin deittailun ongelma.

28

7140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oprahs

      Itse ihastun samalla tavalla sellaisiin ihmisiin, jotka jo jotenkin tunnen eli yleensä sitten työpaikan, opiskelujen tai harrastusten kautta. Pelkkä ulkokuori ei suoraan siis synnytä mitään tosi-ihastusta, vaan vasta kun ulkoinen ja sisäinen olemusus molemmat miellyttävät.

      Samalla tavalla koen sitten nämä treffit joita netin kautta syntyy. Kun sisäinen kemia tuntuu kirjoitellessa kolahtavan, niin sitten se ulkoinen ei herätä kiinnostusta tai sitten niin, että sekin vaikuttaa tosi ok:lta, mutta sitten tavatessa huomaa, että käyttäytyminen tai niissä kirjoitteluissa kerrottu todellisuus ei olekaan sellainen ihan omaan mieleeni ja vaikea siinä on sitten tulenpalavasti ihastua, joten helposti treffit jää jos ei yhteen niin muutamaan kertaan eikä mitään kummallista synny.

      Joten tuntuu kans välillä, että tämä nettideittalu on vaikea tapa löytää sitä omaa, mutta tiedä sitten, jos se sielunkumppani olisikin täällä.

      • Fasaani

        Minä en ole ollut naisten kanssa seksissä koskaan, ainakin väitän niin, sitä kun ei voi todistaa toiseksikaan. Naisilta on siihen poikuuteen vedoten hyvä vaatia neitsyyttä ja ilmaista naiselle pettymyksenä kun hän on jo neitsyytensä menettänyt toisille, usein kysyn epäsuoremmin monta kumppania hänellä on ollut tähän mennessä, usein tulee vastaukseksi 1 tai 2....hahahaahahaha kun kuulevat poikuudestani.

        Täällä voinkin kysyä suorempaan: Monen eri miehen kanssa olet harrastanut seksiä, kuinka monen eri miehen pökkimä laatuliha olet? Hahaahaha...Muahaahahahahaha!!!!

        Jätesanko...


      • .. ja miksi?
        Fasaani kirjoitti:

        Minä en ole ollut naisten kanssa seksissä koskaan, ainakin väitän niin, sitä kun ei voi todistaa toiseksikaan. Naisilta on siihen poikuuteen vedoten hyvä vaatia neitsyyttä ja ilmaista naiselle pettymyksenä kun hän on jo neitsyytensä menettänyt toisille, usein kysyn epäsuoremmin monta kumppania hänellä on ollut tähän mennessä, usein tulee vastaukseksi 1 tai 2....hahahaahahaha kun kuulevat poikuudestani.

        Täällä voinkin kysyä suorempaan: Monen eri miehen kanssa olet harrastanut seksiä, kuinka monen eri miehen pökkimä laatuliha olet? Hahaahaha...Muahaahahahahaha!!!!

        Jätesanko...

        Mitä hienoa siinä on että poikuutesi on tallella?Panee epäilemään että olet, ellet suorastaan homo tms. niin ainakin melkoisen estynyt, jotenkin epänormaali, jälkeenjäänyt, naisvihaaja tms.

        Minulta ei heru yhtä ainutta lisäpistettä poikuuden vuoksi. Päinvastoin, luen sen viaksi.


        Ja kääntäen: mitä hienoa neitsyydessä on?????

        Taidat ylikorostaa seksin merkitystä. Kuule, ei se niin ihmeellistä touhua ole että sen harrastamisesta tai harrastamatta jättämisestä kannattaa tehdä noin suurta numeroa. Luuletko seksiä niin merkittäväksi asiaksi että ihmisen olemus muuttuu sen myötä, onko harrastanut sitä vai ei?


      • xrygko,
        .. ja miksi? kirjoitti:

        Mitä hienoa siinä on että poikuutesi on tallella?Panee epäilemään että olet, ellet suorastaan homo tms. niin ainakin melkoisen estynyt, jotenkin epänormaali, jälkeenjäänyt, naisvihaaja tms.

        Minulta ei heru yhtä ainutta lisäpistettä poikuuden vuoksi. Päinvastoin, luen sen viaksi.


        Ja kääntäen: mitä hienoa neitsyydessä on?????

        Taidat ylikorostaa seksin merkitystä. Kuule, ei se niin ihmeellistä touhua ole että sen harrastamisesta tai harrastamatta jättämisestä kannattaa tehdä noin suurta numeroa. Luuletko seksiä niin merkittäväksi asiaksi että ihmisen olemus muuttuu sen myötä, onko harrastanut sitä vai ei?

        epänormaali ja homo olet.Mokomakin jakorasia


    • deittailija

      mä ainakin kirjoittelen niin pitkään, että tunnistan itsessäni ton "tuossahan on kiinnostava ihminen" reaktion.

      Sitten vasta (ja vain sitten) lähden tapaamaan tyyppiä. Joka hemmon kanssa en kyllä jaksa / viitsi edes kahville lähteä. Miksi turhaan jos kirjoittaessakaan ei juttu luista keskivertoa kummosemmin.

      Niinpä mä en ollutkaan käynyt kuin kahden tyypin kanssa deiteillä kun jo kolmannen kohdalla kuului KLIK.

      • Nettideittailun idea

        Nettideittailun ero ravintolassa iskemisiin on juuri siinä, että nettituttavuuksien kanssa kirjoitellaan ensin jonkun aikaa ja tutkaillaan ollaanko samalla aaltopituudella. Jos ei olla, niin rupatellaan vain niitä näitä ajankuluksi ja se juttu sitten hiipuu, toinen lopettaa kirjoittelun tai pysytään ystävyystasolla.

        Mikäli toinen alkaa kiinnostamaan enemmän, niin sitten jutut menee syvällisemmiksi ja se tapaaminen tulee luontevasti siihen mukaan. Tavataan toinen ja jos tässä vaiheessa pitäisi kyllä tuntea toinen jo sen verran hyvin, ettei treffeillä pitäisi pettymyksiä tulla. Voi tietenkin käydä niin, että joku luonteenpiirre on yksinkertaisesti liikaa ja sillehän ei mitään voi. Uskon näiden meilikavereita ensisijaisesti etsivien löytävän paljon varmemmin pysyviä suhteita netin kautta, kuin niiden jotka lähettävät puhelinnumeroita ja kuvia ekassa tai tokassa viestissään.

        Nettideittailun idea ei ole kuvat ja numerot riviin, vaan sähköpostin avulla nopea tutustuminen toisiin ihmisiin. Sähköpostin nopeus tulee siitä, että jokainen voi kirjoittaa silloin kun sitä aikaa itsellä on ja näin ollen ei ole siitä kiinni, sattuuko sen oikean kanssa yhtä aikaa samaan kahvilaan tai vaikka sinne baariin.

        Itselläni se KLIK kuului vasta kuudennen naisen kohdalla, mutta hän oli ensimmäinen jonka kanssa treffeille mennessä tunsin pikkasen suurempaa jännitystä.. eli hän vaikutti aivan liian hyvältä ja hän olikin vielä ihanampi.


      • jaa-ah

        Siinähän kirjottelet, itse en kirjoittaisi viittä riviä ilman tapaamista.


      • sähän ootkin
        jaa-ah kirjoitti:

        Siinähän kirjottelet, itse en kirjoittaisi viittä riviä ilman tapaamista.

        joko hyperpuppeli tai sitten mukamukakiireinen ultrabitch


    • neurologiwannabe

      Osalla ihmisistä on aivot rakennettu siihen malliin, että jäävät koukkuun mihin tahansa. Usein he myös ovat ns 'herkkiä', eli heillä tosiaan napsuu päässä, neuronit vain kiljuvat. Tähän liittyy vielä hyvin usein alikehittynyt tunteiden hallinta jnejne. Nämä tyypit, useammin naiset kuin miehet, etsivät sitten täällä seuraavaa hormonifixiään. Ihastumisnarkkareita. Luultavasti syy, miksi he ylipäätään nettideitteihin ovat jumittuneet.

      • Käsitykseni mukaan palvelussa pyörii myös seksiriippuvaisia miehiä, jotka varmasti aiheuttavat pakkomielteellään kärsimystä itselleen ja läheisilleen ja olisivat hoidon tarpeessa, esimerkiksi Nimettömien Seksiriippuvaisten ryhmän tarpeessa.


    • mävaantaas

      On tainut tulla katsottua vähän liikaa hömppäsarjoja. Ihastuminen ja rakastuminen ovat eri asioita. Rakastuminen ei vaadi ihastumista vaan syntyy vähitellen yhteisten kokemusten ja tavoitteiden kautta. Huonosti on niillä naisilla ja myös miehillä asiat, jos elämänsä ihastumisten vaaraan laskevat. Kuka järkevä nyt voisi olettaakaan, että vieraan ihmisen nähdessään syntyisi jotain KLIK -hurmosta. Hiljaa hyvää tulee. En ymmärä sitä esiin tuomaasi lyhytjänteistä ihmissuhdekierrätystä, jota yleensä varsin tavanomaiset nettinaiset harrastavat unelmiensa olematnta Prinssiä etsiessään. Onneksi minä löysin oman naiseni lopulta muualta ja pääsin eroon tästä narsistisesta jätetunkiosta.

      • Hanna

        Puhuinko mitään rakastumisesta? En.
        Puhuinko mistään hurmoksesta? En.

        Totta helvatassa rakastuminen ja muu huuma tulee myöhemmin jos tulee, mutta ensin pitäisi nyt edes laimeasti ihastua tai kiinnostua, ja senkään tapahtuminen ei ole täällä kovin yleistä.


    • onnekas

      Laitoin ensimmäisen nettideitti ilmoitukseni kesäkuun loppupuolella ja olin varsin epäilevä mahdollisuuksista. Minuun otti heinäkuun alussa yhteyttä mies, jonka kanssa ajatukset menivät varsin hyvin yksiin. Viestittelimme sähköpostitse lähes päivittäin ja elokuun alussa tapasimme ensimmäisen kerran kasvotusten. Tapaaminen meni hyvin vaikka molempia jännitti valtavasti. Molemmille jäi tunne, että on saattanut nyt tavata sen tärkeäm ihmisen. Jatkoimme viestittelyä ja viime torstaina tapasimme uudelleen. Nyt tilanne oli huomattavasti vapautuneempi ja viihdyimme toistemme seurassa. Päätimme rauhassa jatkaa tutustumista ja katsoa mitä tästä vielä kehittyy. Eihän toista ihmistä opi tuntemaan parissa päivässä vaan se vie aikaa. Enkä minä ainakaan pysty luottamaan ns. vieraaseen ihmiseen vaan luottamus pitää ansaita.

    • nettideittailija itsekin

      "Toisekseen, niin inhottavalta kuin kuulostaakin, muitakin kahvittajia olisi ja aikaa rajallisesti."

      Olen vissiinkin hieman erikoinen, mutta kaikista profiileista mitä minä olen lukenut, yksi on erottunut aivan selkeästi muista. Tälle naiselle sitten tietenkin kirjoitin ja onnekseni sain myös vastauksen. Nyt olemme viestitelleet jo jonkin aikaa.

      Minusta tuntuu täysin luonnolliselta, että en kirjoittele kenellekään muulle, vaan katson ensin tämän jutun loppuun. Tuntuu myös aika oksettavalta, että itse olisin osallistumassa johonkin kilpailutukseen, jossa katsotaan kuka "hakijoista" on "pätevin". Mielestäni deittailun täytyy jo lähtökohtaisesti erota työpaikan tai työntekijän hakemisesta.

      Voi tietysti olla, että olen liian herkkä tähän touhuun. Mieluummin olen kuitenkin optimisti ja uskon, että kirjoituskumppanini olisi kanssani samanlainen ihminen. Toivoisin myös, ettei hän hae mitään kilahduksia päässään, eikä jää mahdollisen tapaamisen jälkeen miettimään millaista ruohoa aidan toisella puolella on.

      • jormaö

        Järkeä puhut, mutta oletkin mies. Miksi vain harvat naiset tajuavat tämän? Minä olen laittanut ties, miten monta juttua oma-aloitteisesti poikki, kun olen havainnut jonotussysteemi -meiningin. Minä en moiseen alistu enkä moista touhua harjoittavista naisista ole kiinnostunut. Huvittavaa kaikessa on se, että monet naiset ovat ihmetelleet toimintaani. Ajatus, että yksi kerrallaan ja katsotaan tuleeko siitä mitään ei taida olla ihmissuhteissa enää arkipäivää. Ei ainakaan monilla nettideittailijanaisilla.


      • oprahs
        jormaö kirjoitti:

        Järkeä puhut, mutta oletkin mies. Miksi vain harvat naiset tajuavat tämän? Minä olen laittanut ties, miten monta juttua oma-aloitteisesti poikki, kun olen havainnut jonotussysteemi -meiningin. Minä en moiseen alistu enkä moista touhua harjoittavista naisista ole kiinnostunut. Huvittavaa kaikessa on se, että monet naiset ovat ihmetelleet toimintaani. Ajatus, että yksi kerrallaan ja katsotaan tuleeko siitä mitään ei taida olla ihmissuhteissa enää arkipäivää. Ei ainakaan monilla nettideittailijanaisilla.

        Kyllä löytyy naisiakin, jotka kirjoitelevat vain yhden kanssa kerrallaan, sillä itse en ainakaan heti kun kirjoittelusta tulee säännöllistä ja toinen tuntuu mielenkiintoiselta, kirjoittele enää muiden kanssa. Korkeintaan heitän jotain flirttitekstiä sellaisille, joista tiedän että ei ole mun tyyppi, mutta kiva flirttailla.


      • jaa
        oprahs kirjoitti:

        Kyllä löytyy naisiakin, jotka kirjoitelevat vain yhden kanssa kerrallaan, sillä itse en ainakaan heti kun kirjoittelusta tulee säännöllistä ja toinen tuntuu mielenkiintoiselta, kirjoittele enää muiden kanssa. Korkeintaan heitän jotain flirttitekstiä sellaisille, joista tiedän että ei ole mun tyyppi, mutta kiva flirttailla.

        Eikö kukaan kirjoittele myös tutustuakseen ihmisiin? Ei pelkästään deittimielessä, vaan sekä että.


      • never again

        niin justiiin: "aidan toisella puolella" mä en ainakaan haluais et mua pidettäs joittenkin sähkölankojen takana aitauksessa josta pitäs karata vaan haluan löytää sen mulle sopivan monen epäsopivan joukosta. Miks pitäs väkisin epäsopivien kanssa ryhtyä mihinkään????! Eihän siinä nyt vaan oo mitään järjen hiventäkään!!!! Ja ite en tod. eti mitään prinssiä vaan ennemminkin mukavaa maalaisjunttia.


      • Kolhoosi
        never again kirjoitti:

        niin justiiin: "aidan toisella puolella" mä en ainakaan haluais et mua pidettäs joittenkin sähkölankojen takana aitauksessa josta pitäs karata vaan haluan löytää sen mulle sopivan monen epäsopivan joukosta. Miks pitäs väkisin epäsopivien kanssa ryhtyä mihinkään????! Eihän siinä nyt vaan oo mitään järjen hiventäkään!!!! Ja ite en tod. eti mitään prinssiä vaan ennemminkin mukavaa maalaisjunttia.

        Tuolla kirjoituksella se maalaisjuntti kuulostaakin sinulla oikein passelilta.


    • salama

      "Itsessänihän tietysti vikaa on, mutta osin se on myös tämän tyylilajin deittailun ongelma."

      Olet selvästi kokematon ihmissuhteissa.

    • Onnensa löytänyt

      Minäkin nettideittailin ennen nykyistä suhdettani. Tosin tapasin vain 5-10 miestä. Ainoastaan yhden kanssa ns. kolahdi jo ensitapaamisella, siitä vain ei monista syistä tullut mitään sen enempää, vaikka molemmat toivoimme ja halusimme... Menneisyydessä oli jotain sellaista, mikä esti yhteisen tulevaisuuden.

      Muutoin nuo tapaukset ovat olleet sellaisia "no jaa" -tapauksia. Ajattelin kuitenkin, että koska olen hitaasti syttyvää mallia, annan heille mahdollisuuden jos he haluavat. Treffailtiin sitten kavereina pitkän aikaa useimpien kanssa.

      Nykyiseni tapasin täällä Suomi24:n chatissa. Mekin olimme pitkään vain kavereita, koska ensitapaamisella ei tuntunut mitään väristyksiä... Ja välimatkankin vuoksi. Muutin sitten lähemmäksi, en miehen vuoksi vaan muista syistä. Aloimme tapailla useammin, ja suhteemme lujittui siinä missä tunteetkin, joista emme kyllä puhuneet, vaikka alkuun ajattelin etten ikinä voisi hänen kanssaan seurustella; kaverina ihan ok, mutta ei kumppaniainesta. Mieskään ei pitänyt minua potentiaalisena ehdokkaana ennen parempaa tutustumista. Vaan kuinkas kävikään. ;-)

      Olemme molemmat olleet todella kiitollisia siitä, että annoimme mahdollisuuden, vaikkakin vain kavereina. Ilman tuota mahdollisuutta emme olisi nyt onnellisesti yhdessä.

      • kun kiinnostava vastaus

        Olen ehkä outo poikkeus naisten joukossa, mutta minä kyllä aina otan ilmoitukseni kokonaan pois, jos saan vastauksen kiinnostavalta mieheltä ja hän on kiinnostunut alkamaan kirjoittelemaan kanssani. Mitäpä sitä ilmoa siellä siinä vaiheessa enää pitämään? Huomaisihan tämä mieskin, jos yhä vielä siellä muita katselemassa roikkuisin, ja luulisi etten ole tosissani hänestä kiinnostunut.

        Olen sitä mieltä että laimeaa tulee, jos moneen suuntaan yrittää yhtä aikaa.


      • Onnensa löytänyt
        kun kiinnostava vastaus kirjoitti:

        Olen ehkä outo poikkeus naisten joukossa, mutta minä kyllä aina otan ilmoitukseni kokonaan pois, jos saan vastauksen kiinnostavalta mieheltä ja hän on kiinnostunut alkamaan kirjoittelemaan kanssani. Mitäpä sitä ilmoa siellä siinä vaiheessa enää pitämään? Huomaisihan tämä mieskin, jos yhä vielä siellä muita katselemassa roikkuisin, ja luulisi etten ole tosissani hänestä kiinnostunut.

        Olen sitä mieltä että laimeaa tulee, jos moneen suuntaan yrittää yhtä aikaa.

        Oma kokemukseni ei koskenutkaan ilmoituksia. Pari kertaa sellaisen olen laittanut, tosin hakenut vain "kirjekaveria", ja ilmoitukseni kyllä poistanut jos kiinnostava vastaus on tullut. Käytin ilmeisesti väärää sanaa (nettideittailu) edellisessä viestissäni.

        Minun kokemukseni koskivat siis chattailua. Olen jutellut jonkun mielenkiintoisen tyypin kanssa. Sitten on tapaaminen on tullut ajankohtaiseksi, joten olemme tavanneet. Kumpikaan ei ole haku päällä, mutta tapaamisella herää kuitenkin jonkinlainen kiinnostus, joten sovitaan, että kavereina jatketaan tapailua ja katsotaan tuleeko hommasta sen kummempaa vai ei - yrittämättä väkisin. Yhteisellä sopimuksella siis muidenkaan tapaamista ei poissuljettu. Enkä voi myöskään sanoa, että olisin tapaillut useampia samanaikaisesti - kyllä ne edelliset ovat varmistuneet jo puhtaaksi kaveruudeksi, jos uusille treffeille olen lähtenyt.


      • saitissa parantamista
        kun kiinnostava vastaus kirjoitti:

        Olen ehkä outo poikkeus naisten joukossa, mutta minä kyllä aina otan ilmoitukseni kokonaan pois, jos saan vastauksen kiinnostavalta mieheltä ja hän on kiinnostunut alkamaan kirjoittelemaan kanssani. Mitäpä sitä ilmoa siellä siinä vaiheessa enää pitämään? Huomaisihan tämä mieskin, jos yhä vielä siellä muita katselemassa roikkuisin, ja luulisi etten ole tosissani hänestä kiinnostunut.

        Olen sitä mieltä että laimeaa tulee, jos moneen suuntaan yrittää yhtä aikaa.

        No tuohan on mukavaa sinällään. Oletan että siirryt kokolailla heti emailiin, koska profiilin jäätyä 'jäähylle' sinullehan ei ole kenenkään mahdollista kirjoittaa.

        Tuli mieleen että näissä profiileissa pitäisi olla 'varattu'-merkkivalo, eli viesti muille ettei juuri nyt ole syystä tai toisesta halukas ottamaan lisää viestejä vastaan, mutta ehkä myöhemmin.

        Olen muuten huomannut että et ole ainoa, kerran naisen profiili meni offlineen juuri kun olin selaamassa ja paria viikkoa myöhemmin oli taas online, tasan samoilla teksteillä. Ei tainnut sillä kertaa natsata :)

        Tuntuu siltä että ihmiset pitävät toisaan idiootteina. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä kun pystyy päättelemään toisen profiilin jatkuvasta vilkkumisesta vihreänä ja monesta sisäänloggauksesta päivässä, että täysi ruletti on päällä. Siinä kun olet käynyt treffeillä ja näet että sama ruletti jatkuu, niin eihän kukaan järkevä viitsi hommaa jatkaa eteenpäin. Ainakin naiset tuntuvat aliarvioivan varsin railakkaasti miesten kykyä arvata homman nimi.


      • tai sen illuusio
        saitissa parantamista kirjoitti:

        No tuohan on mukavaa sinällään. Oletan että siirryt kokolailla heti emailiin, koska profiilin jäätyä 'jäähylle' sinullehan ei ole kenenkään mahdollista kirjoittaa.

        Tuli mieleen että näissä profiileissa pitäisi olla 'varattu'-merkkivalo, eli viesti muille ettei juuri nyt ole syystä tai toisesta halukas ottamaan lisää viestejä vastaan, mutta ehkä myöhemmin.

        Olen muuten huomannut että et ole ainoa, kerran naisen profiili meni offlineen juuri kun olin selaamassa ja paria viikkoa myöhemmin oli taas online, tasan samoilla teksteillä. Ei tainnut sillä kertaa natsata :)

        Tuntuu siltä että ihmiset pitävät toisaan idiootteina. Ei tarvitse olla ruudinkeksijä kun pystyy päättelemään toisen profiilin jatkuvasta vilkkumisesta vihreänä ja monesta sisäänloggauksesta päivässä, että täysi ruletti on päällä. Siinä kun olet käynyt treffeillä ja näet että sama ruletti jatkuu, niin eihän kukaan järkevä viitsi hommaa jatkaa eteenpäin. Ainakin naiset tuntuvat aliarvioivan varsin railakkaasti miesten kykyä arvata homman nimi.

        Niih. Miksikö samat miehet tuntuvat roikkuvan netissä vuodesta toiseen? Uusia käy, mutta he poistuvat ajallaan, varmaan juuri siksi että osaavat keskittyä kerralla olennaiseen ja yhteen, haluavat sitoutua, etsivät aidosti kumppania jne.

        Itse olin välillä netistä poissa lähes vuoden, mutta palasin kun ällistyksekseni lähes vahingossa tajusin "seurustelu"kumppanini pitävän ja muokkaavan profiiliaan joka päivä. Kuviakin on jo kuin ikääntyneemmän albumissa! Olin ollut niin naivi, ettei ajatus hänen treffipalstoilla roikkumisestaan ollut tullut pieneen päähäni ollenkaan. Tämä kaikki oli minulle erittäin kova kokemus, koska olin kokenut suuria ja koskettavia menetyksiä juuri ennen tätä seurustelusuhdetta muutoinkin.

        Sen jälkeen tosin olen itsekin ollut sellainen, että kirjoittelen useammalle kerralla, siis valitettavasti kilpailutan. Nämä ikävät kokemuksetko ihmisestä siis tekevät kyynikon. Tapaamisia en kuitenkaan harrasta kuin yhden kanssa kerrallaan, ja nyt sitäkin erittäin erittäin varovasti.

        Naisista en osaa sanoa kuin omalta kohdaltani, mutta harvassa ovat ne miehet, jotka pitäytyvät yhdelle naiselle kirjoittelussa tai eivät ajattelisi, että jos tuolla kulman takana onkin vielä parempi, nuorempi, seksikkäämpi... no tottahan siellä voi ollakin, mutta pitäisi haku hoitaa ilman olemassaolevaa seurustelusuhdetta. Taidan olla katkera menneestä "varanainen"-roolistani.


    • never again

      Oon huomannut tuon saman ja saanut tarpeekseni. Mulle kävi kaksi kertaa niin että kävin miehen kanssa pari kertaa treffeillä ilman että mitään ihmeellistä ihastusta olisi kerennyt syntyä mun puolelta. Kummassakaan ei sinänsä ollut mitään vikaa, kunnes sit ilmoitin että en halua enää tavata. Molemmat suorastaan raivostui tästä mulle ja nyt pelottaa ees kävellä yksin ko. kaupungissa kun pelkään näkeväni jommankumman (niiden suhtautuminen oli oikeesti aggressiivista).. Nyt en enää viitsi lähteä mihinkään nettitreffeille kun mulle tulee välittömästi semmonen olo et olisin allekirjoittanut itsestäni myyntipaperit. Älyttömän ahdistavaa! Miksi olisi pakko ihastua siihen toiseen? Miksi ei voi vaan rauhassa katsoa että synkkaako? Ja mä uskon et se on tätä kautta oikeasti lähes mahdotonta koska luonnossa ihminen valitsee sen kumppanin jonka kanssa saisi "parhaita mahdollisia" jälkeläisiä. On väitetty että ihminen tekisi tämän valinnan alitajuisesti toisen ominaistuoksun perusteella :)

    • Sanni2006

      Just noin se menee täällä netissä. Vaikka kuinka viestittely ois rimmanut hyvin, ei live tapaaminen oikein tuo lisää tuulta purjeisiin vaan siihen se homma yleensä kuivuu.
      Itseänikin on jälkeenpäin ottanut päähän, että käytän vähäisen vapaa-aikani moisiin treffeihin, kun voisi tehdä jotain sellaistakin josta jää jälkeepäin hyvä mieli...
      Haaveilen siis kuitenkin tapaavani tulevan uuden kumppanin ihan oikeassa elämässä...

      • kaunissyksy

        kirjoittaa jotain minäkin. Roikuin täällä aina silloin tällöin ja havaitsin, että samat miehethän täällä pyörii ikään kuin ajast'aikaan. Oli vaatimusta, rajoitusta, toivetta ja pyyntöä. Ei kelpaa tämä eikä tuo, liian olet jotakin vaikka en nyt heti osaa sanoa mitä. Sitten 4kk sitten aloin kirjoittelemaan miehen kanssa, jonka ajatukset ja mielipiteet kiinnostivat. Kirjoittelimme päivittäin pitkiä, pitkiä viestejä, tapasimme 2 kk sitten ja sitten on kirjoiteltu edelleenkin päivittäin ja tavattu pari kertaa viikossa. Aina vain tuntuu siltä, että nyt jotain natsasi... ja ilmoituksemme otimme heti pois. Niin, että kyllä täältäkin voi löytyä ja vielä vanhoilla päivillä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18650
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3275
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      137
      1758
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      273
      1476
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1302
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1151
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      134
      1004
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      235
      985
    Aihe