Mikä voide tai muu OIKEASTI pienentäisi huokosia nenän ympäristössä ja otsalla?
Oikeasti huokosia pienemmäksi
11
2817
Vastaukset
ja muutenkin on parantanut naamani ihoo huomattavasti!
- ...
Millainen se liina on? Miten sitä käytetään?
Ja ennen kaikkea, MISTÄ sellaisen voi ostaa ja paljon maksaa? ... kirjoitti:
Millainen se liina on? Miten sitä käytetään?
Ja ennen kaikkea, MISTÄ sellaisen voi ostaa ja paljon maksaa?Se on ihonhoitoon tarkoitettu mikrokuituliina. Tarkoitettu ihon virheille(?). Kuorii ihoa ja edesauttaa uusiutumista. Teen sillä tavallaan kotimikrohionnan.
Myydään kuulemma Prismoissa jne (en tosin tiedä onko sama, kun tuntuvat putsaavan meikkejä näillä liinoilla). Omani ostin nettihuutokaupasta, maksoin 12 euroa.- ...
AlmaDeCassi kirjoitti:
Se on ihonhoitoon tarkoitettu mikrokuituliina. Tarkoitettu ihon virheille(?). Kuorii ihoa ja edesauttaa uusiutumista. Teen sillä tavallaan kotimikrohionnan.
Myydään kuulemma Prismoissa jne (en tosin tiedä onko sama, kun tuntuvat putsaavan meikkejä näillä liinoilla). Omani ostin nettihuutokaupasta, maksoin 12 euroa.Saa 6e. Mulla ei tosin auttanu paskan vertaa.
... kirjoitti:
Saa 6e. Mulla ei tosin auttanu paskan vertaa.
Kauanko käytit? Miten käytit?
Mä käytin ekan viikon päivittäin sittemmin noin kerran viikossa ennen saunaa.
Mulla meinaan todella huomaa ulkopuolisetkin eron. Mun huokoset on todellakin pienentynyt, mustapäät melkein poissa, maksaläiskistä oon melekin päässyt eroon...
En usko, että tarttee mennä kalliiseen kosmetologin käsittelyyn enää ikinä niin kauan kun liinaa käytän. Ja sehän kestää vuosia.En sitten tiedä onko noi liinat samanlaisia.- kasvovesi
AlmaDeCassi kirjoitti:
Kauanko käytit? Miten käytit?
Mä käytin ekan viikon päivittäin sittemmin noin kerran viikossa ennen saunaa.
Mulla meinaan todella huomaa ulkopuolisetkin eron. Mun huokoset on todellakin pienentynyt, mustapäät melkein poissa, maksaläiskistä oon melekin päässyt eroon...
En usko, että tarttee mennä kalliiseen kosmetologin käsittelyyn enää ikinä niin kauan kun liinaa käytän. Ja sehän kestää vuosia.En sitten tiedä onko noi liinat samanlaisia.pienentää tai ainakin hidastaa ihohuokosten suurentumista. Kokeile phytomerin ruusuvettä, se on kauneushoitajan mukaan erittäin hyvä juuri tähän vaivaan!
kasvovesi kirjoitti:
pienentää tai ainakin hidastaa ihohuokosten suurentumista. Kokeile phytomerin ruusuvettä, se on kauneushoitajan mukaan erittäin hyvä juuri tähän vaivaan!
Miten tuo eroaa apteekin ruusuvedestä muutoin kuin hinnaltaan?
- se auttaa
parhaiten uudistamaan ihoa.
- tai vähennä
sitä. Liian kosteuttavat tuotteet estävät ihon omaa toimintaa ja uusiutumista. Ole ainakin yöt ilman kosteusvoidetta ja päivisinkin mahdollisimman kevyellä voiteella jotta ihosi oppii reagoimaan itse ilmastoon ilman paksua voidevaippaa estämässä "tunnustelua".
Sulla on varmaan reiän näköisiä mustapäitä ihossa vai mitä? Kosmetologin tekemä ihonpuhdistus on hyvä aloitus ja siitä eteenpäin kevyemmillä tuotteil, huom! myös kevyemmmällä meikillä jos meikkiä käytät. Mineraalimeikkipohjat (mineral foundations) on parempia kuin nestemäiset, tukkivat meikkivoiteet. - tällästä..
Mulla on sama ongelma.. tänään tutkin nettiä ja päädyin hankkimaan uuden puhdistus aineen kasvoille, kasvoveden.. huomenna menen ostamaan vielä erään voiteen joka kuuluu samana sarjaan.. Täytyy sanoa, että mä huomaan jo yhdessä illassa muutoksen!! Olen tässä poikaystävälleni päivitellyt asiaa koko illan ja laitan hänet myös testaamaan huomenna tuotteita =)
eli tuotteet oli:
LUMENE CLEANSING MATT TOUCH
Tasapainottava Puhdistusgeeli n. 8€-9€
Virkistävän vaahtoava puhdistusgeeli puhdistaa iholta tehokkaan hellävaraisesti epäpuhtaudet ja meikin. Syväpuhdistaa ihohuokosia ja hillitsee ihon kiiltoa. Öljytön. Testattu ihotautilääkärin valvonnassa
LUMENE CLEANSING MATT TOUCH
Tasapainottava Kasvovesi n. 8€-9€
Kasvoveden virkistävä koostumus tasapainottaa talineritystä ja miedon alkoholipitoisuuden ansiosta supistaa ihohuokosia. Öljytön.
Testattu ihotautilääkärin valvonnassa.
Ainutlaatuinen, luonnon sokereita sisältävä Active balance™ -tekijä tukee ihon omaa, luonnollista pintapuolustusta, pitää ihohuokoset puhtaina ja palauttaa ihosi samettisen mattapintaiseksi ja syväpuhtaan raikkaaksi.
Kopsasin nuo tekstit just lumenen sivuilta... siellä on lisää infoa...
ja se voide minkä haen vielä huomenna maksoi n. 11€.
LUMENE CONTROL MATT TOUCH
Tasapainottava Kosteusemulsio
Raikas ja kevyt kosteusemulsio virkistää hetkessä ja palauttaa ihosi luonnollisen tasapainon. Kosteuttaa kasvojen kuivia alueita ja jättää rasvoittuville alueille samettisen mattapinnan. Öljytön. Testattu ihotautilääkärin valvonnassa.
Kokeileppa jos nuo auttaisivat!!!
Kerro sitten kuin kävi.
[email protected] - Pipa
Clinique pore minimizer refining serum, serum affinant.
Hintaa en tiedä kun sain sen ystävättäreltä synt
tärilahjaksi.Molemmilla meilla paksut suurihuokoiset ihot.
Taatusti toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988