sitten vaan laulelen....onko tää parempi avaus kun runo..
mä nyt
11
535
Vastaukset
- selittaejae
mitäs laulelet??
- selittaejae
ilottu kirjoitti:
dannyy ja armii "tahdon olla sulle hyvin hellä.."
...läiskiä sua avokämmenellä`?
- Kylli.Kyllä
ilottu kirjoitti:
dannyy ja armii "tahdon olla sulle hyvin hellä.."
Mikään kappale/esitys ei minussa ole koskaan herättänyt niin ristiriitaisia tunteita kuin Armin ja Dannyn Tahdon olla sulle hyvin hellä.
Vielä vuosien jälkeenkin en tiedä itkeäkö/nauraako/laulaako mukana/tykätäkö/inhotako/jne.jne. loputtomiin. Kylli.Kyllä kirjoitti:
Mikään kappale/esitys ei minussa ole koskaan herättänyt niin ristiriitaisia tunteita kuin Armin ja Dannyn Tahdon olla sulle hyvin hellä.
Vielä vuosien jälkeenkin en tiedä itkeäkö/nauraako/laulaako mukana/tykätäkö/inhotako/jne.jne. loputtomiin.se on....herkkääää..huh huh
- Kylli.Kyllä
ilottu kirjoitti:
se on....herkkääää..huh huh
kun jotenkin tuntuu että se on vilpittömällä mielellä tehty.
Siinähän ei ole mitään pahaa mutta kun se on siis niin KORNI! Ja korniudessaan liikuttava. Kylli.Kyllä kirjoitti:
kun jotenkin tuntuu että se on vilpittömällä mielellä tehty.
Siinähän ei ole mitään pahaa mutta kun se on siis niin KORNI! Ja korniudessaan liikuttava.näinkin..mut pysähdyttää kuuntelee...
lauleskellaan yhdessä.....häh....=;0))))
- nylkkäri
oon rauhaton ja väsynyt mä elon kulkuun
mun tekis mieli mennä suomen turkuun
on siellä nainen nätti tumma
luo hänen mieli mulla
vaan pettymyksen joutuis
nylkky kokeen ei aukeis
mulle ovi vaan kehoitus
hyppää ukko aura-jokeen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307