Panachen liivit

BrenDDa78

Kiitos tälle palstalle!!! Teitin avulla löysin ne.
Aivan ihania. Nättejä, tukevia ja mukavat yllä:) Voiko lollot enää enempää toivoa!?!

PS Nikin pitäisi olla tätä nykyä BreFFa78 tai BreGa78;)))

13

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusu G

Mukavaa jos ollaan oltu avuksi.

• lollotar

Mistäs niitä löytyy?Kokoni on 90g tai h joskus jopa 85 menee..

• kiinnostunut!!!

Mä katoin netistä niitä Panachen liivimalleja ja yllätykseksi siellä luki että myynti on kotiesittelyinä. Mulla ei oo halua kutsua isoa kööriä kotiini vaan haluaisin itse rauhassa ostaa muutamat rintaliivit ja alushousut. Eikö näitä voi ostaa sivistyneesti kaupasta? Jos voi niin mistä, esim. Helsingissä.

• klaara

Netistä www.Bravissimo.com, Funky ladysta, luulisin, että jopa Stockkalla on....
        Hyviä ovat:)

• joku mainostamut Huutiksessa myyvänsä Panachen liivejä? En nyt kerkiä selailemaan ketjuja, mutta jos joku muistaisi nikin tms.

• hali-016

Kutsut voit järjestää, vaikka siellä ei ketään muita lisäksesi olisikaan.
        Itse olen käynyt tuotteita myymässä myös yksittäisille naisille kotiin.

Ei kannata suurennella asioita aina.

• Jee jee...
        hali-016 kirjoitti:

onpas ajatus, järjestää kutsut itselleen... luulisi olevan helponpiakin tapoja hankkia rintsikat.
        Ei kai kukaan "emäntäkään" oo niin hölmö että lähtee muutamaksi tunniksi esittelemään yhdelle hengelle ja ei välttämättä saa kauppojakaan. Hei, herätys! Missä niitä nyt sitten oikeesti myydään, siis liikkeessä?

• BrenDDa78
        hali-016 kirjoitti:

Tosta tulis kauhea ostopakko-olo vaikkei oikeasti haluais ostaakkaan:))))

• hali-016
        BrenDDa78 kirjoitti:

Tosta tulis kauhea ostopakko-olo vaikkei oikeasti haluais ostaakkaan:))))

jos on laadukasta tavaraa myytävänä, ja voi asiakkaalle sopivat liivit taata, sitä lähtee vaikka vain yhdelle ihmiselle kutsuja pitämään.
        terveisin konsulentti myös.

• DDC
        hali-016 kirjoitti:

jos on laadukasta tavaraa myytävänä, ja voi asiakkaalle sopivat liivit taata, sitä lähtee vaikka vain yhdelle ihmiselle kutsuja pitämään.
        terveisin konsulentti myös.

Onko sinulla noita Panachen liivejä ja jos on, minkähän hintaisia mahtavat olla, noin niinkuin kutsuilta ostettuna?

• hali-016
        DDC kirjoitti:

Onko sinulla noita Panachen liivejä ja jos on, minkähän hintaisia mahtavat olla, noin niinkuin kutsuilta ostettuna?

Valitettavasti minulla ei ole ko. tuotteita, vaan erään toisen firman, joita myskin kotimyyntinä myydään.

• Mare the Cupper
        DDC kirjoitti:

ostin kutsuilta vuosi sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe