Olen kirjoitellut, viestitellyt ja soitellut ihanan netistä löytämäni miehen kanssa...Olen tuntenut että ollaan enemmän kuin samalla aaltopituudella...Sovimme treffit ja hän ei tullutkaan...Olen todella sanaton;(. Juttelin vielä puoli tuntia ennen sovittua ajankohtaa ja hän aikoi soittaa jos myöhästyy...Mitään ei hänestä kuulunut! Laiton perään ikävähkön viestin kun ensin yritin soittaa mutta hänen puhelimeensa ei saanut yhteyttä...Olen todella suruissani, en olisi ikinä uskonut että näin voi käydä? Antakaa mulle jotain vinkkiä miten suhtautua kun tunnen itseni aivan idiootiksi;(...
voitteko kuvitella?
11
2658
Vastaukset
- anna mun kaikki kestää
siis sinä ???
Tuota nyt tapahtuu vaikka kuinka usein...ei mitään uutta eikä mullistavaa. Siitä vaan sitten seuraavan kanssa yrittämään. Aikuistu jo hyvä ihminen ! Tietysti syy voi olla ihan järkeväkin, saattoihan mies joutua kolariin matkalla treffeille... Tai eksyi matkalla ja kännykkäkin oli unohtunut kotiin. Tai oli muuten vain myöhässä ja sai viestisi ja suuttui siitä. Viimeisen vaihtoehdon ollessa kyseessä sinun pitääkin tuntea itsesi idiootiksi. :)
Todennäköisempi syy on, että mies ei ole sellainen, mitä on itsestään kertonut eikä uskaltanutkaan tulla. Tai tuli yhtäkkiä parempi vaihtoehto vastaan. Tai päätti ottaa ennen tapaamista rohkaisua ja jäi ryyppy päälle. Tai kaikki nuo syyt yhdessä.
Mitä syytä muuten pitäisit parhaimpana vaihtoehtona? Toivoisitko, että hän makaa tajuttomana jossain ja syy on siis luonnollinen? Vai olisiko parempi vaihtoehto jos mies tulikin katumapäälle, eikä viitsi sitä kertoa? Tietysti saa vielä toivoa luonnollsita, vaarattomampaa vaihtoehtoakin...- oprahs
Oli syy sitten mikä tahansa, todennäköisesti ei sitten vaan halunnutkaan tavata, mutta ei kehdannut sanoa ja teki tällä tavalla oharit, mutta se on ainakin varma, että itseäsi sinun ei kannata pitää idioottina - kyllä se idiootti on se, joka jätti tulematta, sillä on tosi typerää aikuisen ihmisen käyttäytyä noin.
Odota ottaako yhteyttä, muuten kannattaa antaa olla. Selityksen ja hyvityksen on sinulle joka tapauksessa velkaa. Jos ei ota yhteyttä, voit lohduttautua, ettei hän ollut sinua varten vaan jossain odottaa joku parempi.- surumieli;(
Niin..Olen edelleen ymmällään...Meillä kun oli tiivistä kanssakäymistä päivittäin ja tämä nimenomainen keskustelu juuri ennen tapaamista...Kerkesin jo ihastua mieheen muuten en olisi halunnut edes tavata. Aikaisempi keskustelija epäili että olen lapsi,mutta aivan aikuinen olen. Tosin kokematon tällaisissa netti jutuissa. Kai olen sitten vaan niin sinisilmäinen tai vanhanaikainen? Ainut syy mikä minulla on siis järkevistä syistä pyörinyt mielessä että onko tämä mies niin ujo? Senkin olisi voinut sanoa suoraan...Että ei uskalla! Kertoi kuitenkin että jännittää kamalasti koko tapaaminen...
- Hellseeker
surumieli;( kirjoitti:
Niin..Olen edelleen ymmällään...Meillä kun oli tiivistä kanssakäymistä päivittäin ja tämä nimenomainen keskustelu juuri ennen tapaamista...Kerkesin jo ihastua mieheen muuten en olisi halunnut edes tavata. Aikaisempi keskustelija epäili että olen lapsi,mutta aivan aikuinen olen. Tosin kokematon tällaisissa netti jutuissa. Kai olen sitten vaan niin sinisilmäinen tai vanhanaikainen? Ainut syy mikä minulla on siis järkevistä syistä pyörinyt mielessä että onko tämä mies niin ujo? Senkin olisi voinut sanoa suoraan...Että ei uskalla! Kertoi kuitenkin että jännittää kamalasti koko tapaaminen...
edessä tapaaminen.. kai. tää on mulle ihan uusi juttu tämä treffipalsta. olen kirjotellut yhden miehen kanssa ja me ollaan oltu myös samalla aaltopituudella. sanoi mulle että vaikutan sellaiselta ihmiseltä jota on etsinyt. ei olla juteltu, mesessä puhuttu ja nyt hän lähti reissuun ja antoi numeronsa ollaan viestitelty. olen ihastunut tähän mieheen, mutta pelottaa. huomasin että hän oli onlinessa, joten lähetin hänelle viestiä päivällä. nyt edelleen on siellä muttei vastannut viestiin. eikö häntä kiinnosta, olenko liian innokas, vai mitä. tämä on tosiaan eka kerta kun tähän lähin, pelottaa että saa heti nenilleen. en tiedä mitä ajatella.
Hellseeker kirjoitti:
edessä tapaaminen.. kai. tää on mulle ihan uusi juttu tämä treffipalsta. olen kirjotellut yhden miehen kanssa ja me ollaan oltu myös samalla aaltopituudella. sanoi mulle että vaikutan sellaiselta ihmiseltä jota on etsinyt. ei olla juteltu, mesessä puhuttu ja nyt hän lähti reissuun ja antoi numeronsa ollaan viestitelty. olen ihastunut tähän mieheen, mutta pelottaa. huomasin että hän oli onlinessa, joten lähetin hänelle viestiä päivällä. nyt edelleen on siellä muttei vastannut viestiin. eikö häntä kiinnosta, olenko liian innokas, vai mitä. tämä on tosiaan eka kerta kun tähän lähin, pelottaa että saa heti nenilleen. en tiedä mitä ajatella.
...huomaa viestiä. Ei tämä systeemi kovin luotettava ole...
Tietysti saa ja ehkä kannattaakin olla vähän skeptinen, ei voi ennen tapaamista tietää kuinka hyvin tulee toisen ihmisen kanssa toimeen.- kiix
elin_tilaa kirjoitti:
...huomaa viestiä. Ei tämä systeemi kovin luotettava ole...
Tietysti saa ja ehkä kannattaakin olla vähän skeptinen, ei voi ennen tapaamista tietää kuinka hyvin tulee toisen ihmisen kanssa toimeen.että se rohkaisuryypyteoria on lähinnä totuutta. Jäikin vetämään kännejä (alkoholisti, hyvä, kun pääsit siitä).
- Cozumela
kiix kirjoitti:
että se rohkaisuryypyteoria on lähinnä totuutta. Jäikin vetämään kännejä (alkoholisti, hyvä, kun pääsit siitä).
Ikävä huomata, että muillakin on samoja kokemuksia!! Taitaa olla samat miehet asialla, jotka tekevät ohareita treffeillä, kirjoittelevat mukavia viikon ja häviävät sen jälkeen maisemista! Tosin näkyvät palstoilla päivittäin... En tosiaan tiedä mistä luusereista on kyse, en ole tottunut yli 40 vuotiailta miehiltä saamaan näin ala-arvoista kohtelua!
- ja vähän sairasta
Cozumela kirjoitti:
Ikävä huomata, että muillakin on samoja kokemuksia!! Taitaa olla samat miehet asialla, jotka tekevät ohareita treffeillä, kirjoittelevat mukavia viikon ja häviävät sen jälkeen maisemista! Tosin näkyvät palstoilla päivittäin... En tosiaan tiedä mistä luusereista on kyse, en ole tottunut yli 40 vuotiailta miehiltä saamaan näin ala-arvoista kohtelua!
Nettideittailussa on se vitsi, että siinä on laaja tarjonta koko ajan käsillä, eikä kaikki miehet, ehkä naisetkaan, mitenkään malta tarjokkaista luopua vaikka jonkun löytäisivätkin. Miksi luopuisivat - vielä parempi voi olla nurkan takana! Tai näin ajattelevat nämä lapsen tasolle jääneet ihmissuhdepelurit.
Toinen vitsi on se, että siellä voit esittää vaikka minkälaista adonista tai eevaa, eikä todellinen laita tule selville ennen tapaamista. Siksi tapaaminen onkin se oikea koetinkivi, johon ei kannata ladata liikaa odotuksia.
Itse "seurustelin" toista vuotta tyypin kanssa, jonka jotain aavisteltuani huomasin pitävän profiilia jatkuvasti palstoilla, kuvat olivat vaan lisääntyneeet. Toki kuvat ovat ns. kulta-ajalta, eivät tosiaankaan ihan tätä päivää. Sanoinkin tästä nettipettämisestä, mutta ei mitään vaikutusta - riippuvaisuuteen taipuvainen voi tietty jäädä koukkuun mihin vaan.
Turha sanoakaan, että kyllä minäkin olen jo muilla metsästysmailla, josko löytyisi joku lastentaudeista päässyt.
Vielä alkuperäisteemasta sen verran, että ekaa kertaa tätä miestä tavatessani hänkin sanoi puhelimessa jännittävänsä tapaamista ihan hirveästi! - tiffani
Cozumela kirjoitti:
Minä myös pettynyt pahasti mieheen jonka kanssa oli sovittu treffit ja samana päivänä ilmoitti ettei tulekaan kun oli ex-ystävätär palannut kuvioihin. Mies otti uudestaan yhteyttä kun ei vanha suhde lämmennytkään... Meidän piti viime viikolla tavata, kirjoittelimme sitä ennen ja mies oli niin minua ajatellut ja katunut aiempaa siirtoaan. No, meni viime viikko ettei tullut viestin viestiä... Olis aikuinen mies voinut edes ilmoittaa jos on mennyt pupu pöksyyn tai kainaloon.
Jep, olkoon viimeinen kerta kun pidän yhtetyttä netin kautta, turvaudun ihan perinteiseen face-to-face tyyliin. En minä mikään sinisilmäinen maalaistyttö ole, vaan aikuinen 4-kymppinen elämää kokenut normaali nainen. Mutta sieppaa miesten tökerö käyttäytyminen.
- pettynyt sekä ilostunut
Tuli tässä vain mieleeni kertoa hiukan miesnäkökulmaa. Ei, tarkoitus ei ole puolustella miehiä tai syytellä naisia, sillä kummatkin ryhmät pitävät sisällään häpeäpilkkuja jotka syövät niiden kunnollisten aikuisten ihmisten mainetta.
Kyllä se ainakin tätä miestä riipaisee syvältä kun ehtii jo ihastumisen alkutasoille kun jännittää saada tekstiviestejä ja sähköpostiviestejä lupaavalta seurustelukumppani ehdokkaalta tai uudelta ystävältä, ajattelee tätä niin että kärsii keskittymisvaikeuksista ja sitten odottaa tapaamispaikalla turhaan, kuulematta enää ikinä mitään.
Voin esittää pari esimerkkiä omista pettymyksistäni, joita täälläkin eräät mainitsivat. Toisessa ihastus teki minusta sinisilmäisen, enkä voinut kuvitellakaan ajautuvani ansaan. Sovimme treffit, eikä nainen ikinä tullut, enkä saanut ikinä selvää syytä selville. Toista lievempää sattuu useimmin. Vaihdan messenger osotteita, muutaman päivän kaikki on hyvin, juttu luistaa ja alkaa mennä flirttailun puolellekin, mutta sitten kaikki tyssää. Toisen näkee onlinessa, mutta heti kun laittaa viestiä hän poistuu tai menee varattu tilaan, tai ei vain vastaa koko päivänä. Kun tämä toistuu muutaman kerran, voi vaan todeta ihmeissään että se siitä.
Muutaman vuoden nettituttavuuksista elämänkumppania etsineenä olen antanut itseni ymmärtää että näillä linjoilla on liikkeellä oma ihmisryhmänsä joka saa kieroa nautintoa siitä että kietovat ihmisiä koukkuunsa ja juuri haavuittavimmalla hetkellä vetävät maton alta. Sitten on myös erikseen nämä jotka vannovat ihastustaan, mutta silti ilmoituksillaan odottavat jotakin parempaa... En voi väittää ettenkö tekisi vastaavaa itsekin, mutta yleensä vedän rajan tapaamiseen. Kun olen nähnyt että toinen todella on aito, en tunne tarvetta etsiä seuraa. Ystävä haku taas minusta on asia erikseen, sillä sehän ei ole keneltäkään pois. Tositarkoituksessa kaikki on vakavampaa eikä silloin pitäisi olla tarvetta enää seuranhaulle. Toista kunnioittaakseen on reilua ja ihan toivottavaakin ja sallittua toivoa että ilmoitus poistetaan kun löydetty hyvältä tuntuva. Täydellistä kun ei edes ole...
Täytyy silti toki muistaa että netin kautta on hyviäkin kokemuksia, ystäviä on ainakin jäänyt elämään sitä kautta. Kun löytää jonkun luotettavan ja hienon persoonan, pettymykset voi jättää harteiltaan. Eivätkä kaikki nekään jotka tekevät oharit, ole aiemmin kuvaamiani huijareita jotka nauttivat nöyryyttämisestä ja pahan mielen tuottamisesta. Oikeitakin syitä voi olla. Sekin pitää muistaa että vaikka joutuisikin huijarin kohteeksi, niin voi sattua oli miten varovainen vain, eikä siitä kannata itseään syytellä. Ja vaikka normaalisti olisi epäilijä, ihastus tekee sinisilmäisemmäksi, se on silkkaa kemiaa... Miten ihminen muka tutustuisi toisiin, jos hän epäilisi jokaista, eikä luottaisi kehenkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741