HAMPPU HIUKSET

PeikkoNeitoh

Kertokaapas millä saisi hiukset kuntoon, hiukset on kuin hamppua, ihan sika kuivat ja lähtee hiuksia päästä kuin olisi syöpäpotilas :(
Hiukseni ovat vielä luonnonkiharat.. :/

Mit tuotteita suosittelette? Eih haittaa jos vähän kalliimpiakin parturin tuotteita suosittelette.. (:

8

4207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamputon... 09

Kuule, pahoillani olen, mut tuskin auttaa kuin sakset jos kovin pahaksi päässyt.Kantsis varmaan kääntyy ihan ammatti-ihmisen puoleen, kai niitä kaiken maailman haudehoitojakin olemassa...tsempppiä!

• ....

Loreal Elvitalin Anti-Breakage on hyvä. Oon kokeillut sitä ja hiukseton nyt paljon vahvempia kuin ennen. kannattaa kokeilla.

• kotiohje

Kannattaa laittaa ihan vaan tavallista rasvaa/kosteusvoidetta, mieluiten alkoholitonta yöksi latvoihin (reilusti suihkumyssy pipo/lämmin pyyhe) ja se sitten kosteuttaa latvoja -> ainakin vähemmän hamput (elleivät siis ihan kamalassa kunnossa ole).

• ...

Itselläni on myös tosi kiharat luonnonkiharat ja ne nyt vaan on sellaset kuivat. Luonnonkihara hius on niin erilainen kuin suora, et saa terveen ja kiiltävän näköisiä niistä, sorry...

• Lunatic

Vaikea tietää tarkkaan millainen sun hiuslaatu on, mutta kyllä kiharakin voi olla kiiltävä ja kaunis. Seuraavalla kampaajareissulla voisit kysyä neuvoa tuotteista ja hiusten muotoilusta, ja jos asut sellaisella paikkakunnalla missä on noita kampaamokauppoja niin sielläkin varmaan osataan neuvoa. Ja joissain tapauksissa sakset on paras apu, tosin sun hiuksia näkemättä sitäkään ei voi suoraan suositella!

• HurlyCurly

Kyllä luonnonkiharat ja karheatkin hiukset saa näteiksi kun vaan löytää oikeat aineet.
        Kokemuksesta voin sanoa että Graham Webbin Making Vawes kiharoiden hiusten shampoo ja hoitis ovat todella ihanan kosteuttavia, ja pehmentävät karheita hiuksia ihanasti. Vielä kun muistat,että et huuhtele hoitoainetta liian huolellisesti pois niin tulos on parempi. Eli hiukset ei saa olla narskuvan puhtaat huuhtelun jälkeen vaan pikkusen vielä liukkaat hoitoaineesta. Silloin ne on helppo selvittää eikä ne myöskään pörröönny kuivuttuaan niin helposti.
        Tietysti kannattaa myös käyttää jotain kosteuttavaa tehohoitoa vaikka kerran-pari viikossa.

• fjadlsöfkaj
        HurlyCurly kirjoitti:

Kyllä luonnonkiharat ja karheatkin hiukset saa näteiksi kun vaan löytää oikeat aineet.
        Kokemuksesta voin sanoa että Graham Webbin Making Vawes kiharoiden hiusten shampoo ja hoitis ovat todella ihanan kosteuttavia, ja pehmentävät karheita hiuksia ihanasti. Vielä kun muistat,että et huuhtele hoitoainetta liian huolellisesti pois niin tulos on parempi. Eli hiukset ei saa olla narskuvan puhtaat huuhtelun jälkeen vaan pikkusen vielä liukkaat hoitoaineesta. Silloin ne on helppo selvittää eikä ne myöskään pörröönny kuivuttuaan niin helposti.
        Tietysti kannattaa myös käyttää jotain kosteuttavaa tehohoitoa vaikka kerran-pari viikossa.

Mistäs tuota Graham Webbiä saa ostaa?

• Charraa
        fjadlsöfkaj kirjoitti:

Mistäs tuota Graham Webbiä saa ostaa?

Minulla on melko samantyyliset hiukset. Kauhean kuivat, pörröiset eivätkä ne oikein kiilläkään. Oudointa on että hiukset ovat alta (niskasta) ihan hyväkuntoiset ja päältä vain kuivat. Mutta mua siis kiinnostaa mistä tuota ainetta saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe