Avioero ja masennus lääkitys?

olemme eronneet 1.5 vuotta sitten.Itse en olisi eroa halunnut.Koko eron ottanu raskaasti.Ja nyt viimeinen pisara taitaa tulla kun ex on pääkaupunki seudulta muuttamassa n.200km päähän pienen poikamme kanssa.Pojalla ikää 5.5v.Alkueron olemme asuneet suht lähekkäin.Joten paljon olen lapsen kanssa ollut.Olen jopa miettinyt masennuslääkitystäkin,mutta pelkään että lääkityksen myötä otteeni "herpaantuu" lapsestame.Tähän asti olen todella paljon lasta tavannut ja kaikin puolin hänen hyvinvoinistaan huolehtinut.Pelko on siis se et pillereiden myötä alkaa olla niin "hyvä olo"että alkaako jo tuntumaan siis et lapsi jää toisarvoiseksi.Että lapsen näkemiset pitkän matkan päästä alkaa tuntumaan samantekeviltä ja kaikinpuolin lapsi jää paitsioon.Tai muuttaako lääkkeet personalisuutta että näin voisi käydä.Tämän olettamuksen pelossa en siis lääkitystä ole käynyt.Vaikka voisi olla ehkä aiheelista.Ei taida olla ihan oikea palsta täällä moisia kysymyksiä esittää,mut olisi hauska kuulla joltain em mainuttuja lääkeitä käyttäneeltä onko moiseen asiaan syytä huoleen.
2622
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

No ei ole pelkoa,kunhan vain asiansa osaavalta,lääkäriltä sopivat tropit hommaat.Elikkä jotain mietoja,eikä niitä tartte kun yöksi korkeintaan ottaa.

Äänestä

Nykyään on niin hyviä mielialalääkkeitä eritoten masennukseen, että niiden käyttöä ei juuri huomaa muuta kuin parantuneena olona. Käy lääkärillä ja ota asia puheeksi.

Toisaalta tilanteesi on sellainen, että masennus on luonnollista. Sitä voi lieventää liikkumalla, puhumalla, nukkumalla ja monilla muilla ei-lääketieteellisillä keinoilla. Mutta kuka tahansa lääkäri osaa auttaa Sinua, joten rohkeasti vaan auttajan puheille. Kaipuu on kova sana !

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Mies vantaalta kirjoitti:

olemme eronneet 1.5 vuotta sitten.Itse en olisi eroa halunnut.Koko eron ottanu raskaasti.Ja nyt viimeinen pisara taitaa tulla kun ex on pääkaupunki seudulta muuttamassa n.200km päähän pienen poikamme kanssa.Pojalla ikää 5.5v.Alkueron olemme asuneet suht lähekkäin.Joten paljon olen lapsen kanssa ollut.Olen jopa miettinyt masennuslääkitystäkin,mutta pelkään että lääkityksen myötä otteeni "herpaantuu" lapsestame.Tähän asti olen todella paljon lasta tavannut ja kaikin puolin hänen hyvinvoinistaan huolehtinut.Pelko on siis se et pillereiden myötä alkaa olla niin "hyvä olo"että alkaako jo tuntumaan siis et lapsi jää toisarvoiseksi.Että lapsen näkemiset pitkän matkan päästä alkaa tuntumaan samantekeviltä ja kaikinpuolin lapsi jää paitsioon.Tai muuttaako lääkkeet personalisuutta että näin voisi käydä.Tämän olettamuksen pelossa en siis lääkitystä ole käynyt.Vaikka voisi olla ehkä aiheelista.Ei taida olla ihan oikea palsta täällä moisia kysymyksiä esittää,mut olisi hauska kuulla joltain em mainuttuja lääkeitä käyttäneeltä onko moiseen asiaan syytä huoleen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu