Kuulin eilen elämässäni ensimmäisen kerran sana " nato " kun puhutaan sukulaisista.
Käly, miniä, ym on tuttujs mutta tätä sanaa en ollut kuullut koskaan.
Mitä se tarkoittaa , kuka tietää ?
Nimimerkki 50 v.
Mikä on Nato
7
1806
Vastaukset
- höp¤
Nato on aviomiehen sisar.
- skäribo
Aviomiehen sisar on käly. Kälykset keskenään ovat natoja.
Suomeksi: Olen käly sisareni miehelle. Hänen siskonsa on sisareni käly. Ja minä ja sisareni miehen sisar, "kälykset" olemme natoja toisillemme. - cat70
skäribo kirjoitti:
Aviomiehen sisar on käly. Kälykset keskenään ovat natoja.
Suomeksi: Olen käly sisareni miehelle. Hänen siskonsa on sisareni käly. Ja minä ja sisareni miehen sisar, "kälykset" olemme natoja toisillemme.eli mikä sitten on vaimon sisar, myös käly? Käsittääkseni käly on vain aviomiehen sisko. Entäs lanko, onko se aviomiehen veli vai vaimon veli?
Ihan pihalla. - mannanna
skäribo kirjoitti:
Aviomiehen sisar on käly. Kälykset keskenään ovat natoja.
Suomeksi: Olen käly sisareni miehelle. Hänen siskonsa on sisareni käly. Ja minä ja sisareni miehen sisar, "kälykset" olemme natoja toisillemme.edellinen oli oikeassa tarkista mm.:
kirjasto:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=d381f304-eb07-4d69-afae-c3b5842c3a44
wikipedia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukulainen
- vai ei
Suhtaudun natoon (Huom. "nato" pienellä kirjoitettuna) melko kriittisesti, joten taidan toistaiseksi pysyä avioliittoutumattomana ;)
- skäribo
naida sellainen ihminen, jolla ei ole sisaruksia. Silloin välttyy turhalta liittoutumiselta ja natoilulta. :)
- maata
skäribo kirjoitti:
naida sellainen ihminen, jolla ei ole sisaruksia. Silloin välttyy turhalta liittoutumiselta ja natoilulta. :)
Joo, natottuminen voi olla vaarallista. Ainakin Esko Seppäsen mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453