Ennen joulupukin tuloa?

Lilian

Haa, päätin alottaa ketjun omiin nimiin, en nimittäin pääse nyt sitten enneku torstaina seur kerran koneelle.
Mites on siskosilla laihisurakka edennyt? :) Mulla itellä siis alotus oli 60.7kg alkuviikosta ja nyt tänää 60.1kg. Pääasia että suunta alaspäin. Ja varmasti pudonnut osa on nestettä, mutta pois kun lähtee ni pääasia! :)
Aiempi tavote oli siis 7.10 muttamutta. Ehkä olis realistinen laittaa se todellakin tapahtuvaksi ennen joulupukin tuloa. Josko kontista sitten löytyis jotain ihania alusvaatehepeneitä jos niitä paremmin kehtais sitten miehelle esitellä eikä tarvis hävetä/kainostella omaa vartaloaan. :)
Voi ystävät, ajatelkaa sitä päivää kun vaaka näyttää vihdoin sitä lukua mistä haaveilette!! :) Mua ainakin se kantaa eteenpäin... ajattelee kaikkia ihania vaatteita joita voi pitää ilman että jenkkakahvat (niitä todellakin löytyy kahden synnytyksen jälkeen) pursuaa housuista ja maha hölskyy kävellessä! :P
Joku tääl sano että miettii aina kun tulee hirmuinen makeanhimo että tekeekö TODELLA mieli niin paljon keksejä että haluaa niistä huonon olon ja senttejä vyötärölle/lantiolle/takamukseen.
Oon ite huomannu että kun tulee jokin mieliteko, sen usein täyttää äkkiä miettimättä asiaa. Mutta seuraavan kerran, mieti kahdesti otatko, juo lasi vettä ja soita jollekkin! Eipä sen jälkeen välttämättä teekään enää mieli! :)
Toimii mulla! :)
Noh, toivottavasti teilläkin vaaka on näyttäny negaa, antaahan tulla tuloksia! :)
Tsemppiä hirmuna ja negoja! :P

14

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan kivasti on mennynnä, vaikka tuli vähän pihviä vedettyä eilen... :( Joo, toi vaaka-ajatus minuakin eteenpäin työntää.

Tsemppiä!

• Lis-a

No niin, eli mukana ollaan vielä..:)

Aloituspaino 72 kg
      Paino tänään 71.2 kg
      Tavoitepaino 65 kg

suht hyvin on mennyt ja onhan tuo painokin tippunut. Tavallaan yllätyin, että noinkin paljon, kun ei siltä ole tuntunut..:) Ensi viikon tavoitteena on lisätä taas liikuntaa, jotenkin tuo liikkuminenkin innostaa laittamaan ruokavaliotaan uusiksi.

Mietin tuota, että jos kokeilisi vähentää hiilihydraatteja, kun mun ruokavalio taitaa suurimmaksi osaksi niistä koostua. Mutta toisaalta kun syö vaan fiksusti, niin kyllähän se paino tippuu.. Tuo leipä on vaan niin hyvää..:)

Mulla alkoi nyt loma! Lähden tässä loppuviikosta reissuun, etten tiedä kuinka paljon pääsen tänne kirjoittelemaan, mutta mukana oon silti!

Tsemppiä!

• krooninen.sairastelija

paino ei ole vielä vajaassa viikossa tipahtanut. Mutta en hätäänny, koska uskon osasyyn olevan kuukautiset, jotka ovat juuri meneillään. Lisäksi eilen sattui pieni repsahdus, joka on varmaan aiheuttanut enemmänkin turvotusta kuin lihomista. Paino nimittäin kävi viime viikolla kilon alempana. katsotaan sitten taas ensi maanantaina :)

K.S

• Shamu

Toinen viikko takana...Tulokset:
        Lähtöpaino:127,1kg(31.7.2006)
        Paino tänään:125,2kg (viime maanantaina 125,1 kg)
        Tavoite ennen joulupukin tuloa:115 kg(18.12.2006)

Eli 100 grammaa on tullut viikossa lisää,tai oikeastaan se tuli lauantaina.Olin juhlimassa ja niin ainutkertaiset bileet oli että en halunnut tarkkailla syömisiäni.Mutta perjantaina ja sunnuntaina vähän kevensin ja vähensin ruokaa ja sillä yritin tasapainottaa tilannetta ja aika hyvin onnistuin!Itse olen tyytyväinen nyt ja eihän muulla ole väliä.
        Kahdessa viikossa olen jo huomannut pieniä muutoksia,tuntuu että henki kulkee paremmin ja ei ole semmonen ällö olo kun syö säännöllisesti ja laadukkaaasti.Ja veden juonti on tosi tärkeetä,huomaan että kun on tullut pieniä sortumisia ja sitten miettii miksi, niin vastaus on aina että ei ole juonut tarpeeksi vettä.Pari litraa päivässä hillitsee huomattavasti ruokahimoja.
        Tästä matka jatkuu ja oikein paljon tsemppiä muillekin!

• krooninen.sairastelija
        krooninen.sairastelija kirjoitti:

paino ei ole vielä vajaassa viikossa tipahtanut. Mutta en hätäänny, koska uskon osasyyn olevan kuukautiset, jotka ovat juuri meneillään. Lisäksi eilen sattui pieni repsahdus, joka on varmaan aiheuttanut enemmänkin turvotusta kuin lihomista. Paino nimittäin kävi viime viikolla kilon alempana. katsotaan sitten taas ensi maanantaina :)

K.S

Ilmoittelen nyt uudestaan, kun tuntuu niin mukavalta :)

Eli tänään on nyt tasan viikko takana ja paino on tippunut nyt kilon. Se viikonlopun repsahduksen turvotus on ilmeisesti nyt sitten häipynyt (sorruin sunnuntaina sipseihin ja suolapähkinöihin) :)

Taidanpa laitella tuonne galleriasivuilleni "kilopalljoa", joita poksauttelen sitten risuaidoiksi aina kun kilo tipahtaa :) Siitä näkee tiputuksen sitten mukavasti.

K.S

• Restless-

Punnituspäivä!

Aloituspaino kaksi viikkoa sitten: 84kg
      Paino tänään aamulla: n. 81 ja ½ (ei ollu dikitaalivaaka)
      Hip hip Hurraa!

Tästähän vaan motivaatio kasvaa. Olin varma että olis tullu lisää, kun ne lauantain juustohampurilaisetkin prkl. :)

Mites muut?

• Restless-

Kuinka saakaan omantunnon niin huonoksi. Lauantaina ne juustohampurilaiset ja päätettiin että seuraava herkkupäivä olisi ensi lauantaina, mutta toisinpa kävi. Oltiin kauppakeskuksessa ja tuli käytyä sitten ravintolamaailmassa vetämässä vähän ranskalaisia ja paniinia, ja mieheni veti vähän taas juustohamppareita. :/
        Äsken vielä rivistö maraboun tavallista suklaata, ja harrrrrmitus-aste 100!!!

Ja tämäkin repsahdus vain siksi, että annoin nälän kasvaa liian suureksi, liian pienen aamiaisen takia. Mitä sitä tänään vielä uskaltaa syödä vai uskaltaako mitään? :o
        Paljonkohan tuli kaloreita paniini reissulta...

• hampinen

Pituus 169,5
      Aloituspaino 25.4.2006: 78kg
      Paino 10.8: 67,5
      Paino tänään: 67,1
      Painotavoite jouluksi: 60kg (lopullinen tavoite)

Viikon verran söin jos jonkinmoista.. Pizzaa, hampurilaisaterian, kiinalaista, karkkia, suklaata.. :(
      Paino oli maanantaiaamuna 68,2 (yllättävän vähän nousi).
      Maanantaina aloitin laihduttamisen TAAS tosissaan ja lähti heti 1,1kg/2vrk =) (nesteitä, nesteitä, ikuisia nesteitä..)
      No nyt on 100g vaille 11kg puotettu eli kaikki mitä tuli raskauden aikana! =)
      Snickers suklaapatukka kummittelee tuolla kaapissa, mutta eipä kyllä kauheasti haluta syödä sitä, ehkäpä palkitsen sillä itseni kun olen saanut ne raskauskilot kokonaan pois! :D

• Voi vitsi miten menny viiminen viikko! :(

Perjantaina mentiin vanhempieni luokse. Ei perjantai vielä mitään..vaikka silloin en kyl päässyt lenkille kun oli yläasteen luokkakokous :) Lauantaina piti käydä sukuloimassa..illalla terassilla (kesän eka kerta..ja luultavasti viiminen :)) vanhempien kanssa ja sitten vielä illalla grillattiin ja syötiin karkkia. Voi että sitä tuskaa. Kun olin lihat ja salaatit syönyt, tuntui että räjähdän! Oli kauan aikaa aivan hirvee olo! Ei enää ikinä niin paljon ruokaa/juomaa! Lauantainakaan en mennyt lenkille.

Sunnuntai oli muuten ok päivä, mutta tuli käytyä markkinoilla ja ostettua metrilakua :/ Sunnuntaina sentäs kävin lenkillä. :)

Maanantai oli muuten ok, mutta lenkille en taaskaan kerinnyt, koska kokosimme vaatekaappia niin pitkään :/ Ja eilen, eilenkään en käynyt lenkillä, koska olimme koko päivän autoilemassa. Kävimme ostamassa auton n. 200-250km päästä :) Mutta on se hiano! Aivan upee! :)

Olen siis yleensä käynyt ainakin viisi kertaa viikossa lenkillä. Viime viikollä kävin vain 4 kertaa! Ja tällä viikolla en ole käynyt vielä kertaakaan, tänään menen..ja joka päivä tästä eteenpäinkin...jos ei nyt sitten sada aivan kaatamalla tms.

Mutta siis:
      Tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: 70,5kg.
      Paino tänään: 70kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

Eli paino on silti pudonnut 500g! Mutta kyllähän se jo kauan aikaa olikin samassa! Nyt on vain tavoitteena että päästään alle 70kg!!!!

Keskiviikko terveisin Kirsikka :)

• Lilian

Onnittelut sulle kirsikka ja kaikille muillekkin jotka negoillu! ;)
        Mulla tämänviikon painotavote 59.5kg (puoli kiloa viikossa -periaate) nii tänäaamuna vaaka näytti 59.3kg! :D Jip jee, me onnistutaan!

• Melkein joka päivä tekee mieli karkkia, keksiä tms...eli jotain hyvää. Ennen oli helppo päättää, että ei, en osta..Mutta nyt kun painoa on tippunut jo 21 kiloa ja jäljellä on enää n.5 kiloa, ajattelee, että ei sillä nyt niin ole väliä. Mutta kyllä sillä on! Tänäänkin ostin suklaapatukan ja nyt on aivan kauheen paha mieli, että menin sen ostamaan! Eli jos en osta mitään hyvää on mielikin paljon parempi koko päivän. Jos ostan, masentaa koko päivän. :/

Nyt täytyis saada otettua ittee niskasta kiinni ja lopettaa herkuttelu. Palata tiukasti siihen, että vain kerran viikossa jotain hyvää. Kesäkin on loppumaisillaan, joten ei jäätelöäkään tee mieli joka päivä.

Aikaisemmin (n. vuosi sitten)söin sipsiä ym. herkkuja suurimmaksi osaksi silloin kun olin yksin ja oli paha mieli. Miehen nykyisen työn vuoksi hän on puolet viikosta periaatteessa poissa kotoa (yön töissä, päivällä nukkuu) ja silloin olen yksin, kuten nytkin. Ja kun on paha mieli jo muutenkin, niin yksin olo vain lisää herkuttelun ajattelua. Ja kun asuu paikkakunnalla missä ei ole yhtään todella hyvää ystävää, olo tuntuu välillä todella yksinäiseltä. Masentaa.

• Lilian

Tiedän NIIN hyvin tuon tunteen! Minäkin syön iloon/suruun/ahdistukseen/yksinäisyyteen/palkinnoksi ym. Eikä mullakaan oo yhtään ystävää, oikeastaan olemassakaan!
        Ja sitten kun mies vetelee jotain herkkuja (on kylläkin urheilullinen ja hoikka) niin kuolaa siinä sitten vieressä.. :/
        Mulla toimii sellainen etten ole kieltänyt täysin itseltä mitään vaan jos nyt niin hirveästi tekee mieli esim suklaapatukkaa nii syön sen, mutta käyn sitten pidemmällä lenkillä.
        Usko pois, ei se laihdutus kaadu yhteen tai pariin herkutteluun kunhan sitten palaa taas ruotuun. Elämässähän sattuu takapakkeja, niin myös laihdutuksessa. Ainoastaan tavoitteeseen pääsy hieman viivästyy.
        Mutta jokatapauksessa, tsemppiä kauheasti! Ja hurjat onnittelut todella hienosta pudotuksesta!!! :)

• pientä hyvää

Olen tullut siihen tulokseen, että jos panttaa makean himoa sitä kauheammaksi se tulee, mutta jos syö esim. 1 pusun päivässä tai 5-6 kertaa viikossa. On vähäkalorista n. 110 kcal tai pepeä 1 kpl kcal sama kun ed. tai sukulakua n. 3kpl. Lakritsit on muutenkin parempia, kuin suklaat. Itse olen laihtunut 11 viikossa 11 kg.

• Micci_67

mutta ei tarpeeksi, eli jäljessä on vielä siitä, mitä oli alimmillaan. -400g viikon tulos, mutta senttejä on lähtenyt vyötäröltä 7 viikossa 5cm, vaikka samassa ajassa paino on pudonnut vain n.2kg. Turvotusta on edelleen jotain kilon verran, eli siitä pitäisi päästä eroon, niin näkisi todellisen painon ja sentit.

Mutta tässä tiedot:
      Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI35,28 Pituus 180
      Paino tänään 86,9kg BMI 26,82
      Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (14.09.06) - eli tämä ei todellakaan toteutunut kuuman kesän ansiosta.
      Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (04.02.07)

Suluissa jälleen tästä tilanteesta lasketut päivät ja ne on karkaamassa. Mutta vielä en luovuta tuosta vuoden vaihteen tavoitteesta. Toki en ole varma kuinka helppoa siihen on edes päästä, kyseessä on kumminkin paino mitä olen painanut 20-25 vuotiaana. Se on varma että BMI25:n tulen alittamaan eli 81kg vielä tämän vuoden puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      347
      2384
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      421
      2370
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1371
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1072
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      798
    7. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      785
    8. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      731
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      689
    Aihe