Mies, löytyykö?

enkelinkihara

Niin, mites on: Löytyykö kotoasi servettejä (lautasliinoja)? :D
Vai tarjoiletko naisellesi ilta/aamupalaa/kynttilpäivällistä kera talous/wc-paperin? :DD
Entäpä kynttilöitä? :DDD

38

2179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta eipä

ole sitä omaa kultaakaan jolle tarjoilla sitä aamupalaa.. :"(

• enkelinkihara

Eikö kannattaisi kuitenkin varautua sitä suloista aamua varten? :D Ajattele miten positiivisen vaikutuksen se tekisi tuoreeseen naistuttavuuteen... :DDD

• mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

Eikö kannattaisi kuitenkin varautua sitä suloista aamua varten? :D Ajattele miten positiivisen vaikutuksen se tekisi tuoreeseen naistuttavuuteen... :DDD

Asia kerrallaan, ei kannata mennä pers eellä puuhun. Mä yleensä menen ja varaudun turhaan tulevaan, kun saan huomata ettei tullukkaa mitään. Katellaan tässä nyt ensin se nainen ja jos löytyy niin sitten ostan niitä servettejä. :)

• enkelinkihara
        mutta eipä kirjoitti:

Asia kerrallaan, ei kannata mennä pers eellä puuhun. Mä yleensä menen ja varaudun turhaan tulevaan, kun saan huomata ettei tullukkaa mitään. Katellaan tässä nyt ensin se nainen ja jos löytyy niin sitten ostan niitä servettejä. :)

Mut ootko ajatellu, et sellainen yllättäväkin tilanne voi tulla eteen? :D Niissä se on usein mahdollisuus kerätä extrapisteet kotiin...
        Ja sitäpaitsi, kun tapaat sen kultsisi, niin et siinä huumassa kuitenkaan muista ostaa niitä servettejä...hyvä kun kumit! :DD

• mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

Mut ootko ajatellu, et sellainen yllättäväkin tilanne voi tulla eteen? :D Niissä se on usein mahdollisuus kerätä extrapisteet kotiin...
        Ja sitäpaitsi, kun tapaat sen kultsisi, niin et siinä huumassa kuitenkaan muista ostaa niitä servettejä...hyvä kun kumit! :DD

sentään niin yllättäen. Ei mun elämässä yllättäen tule muut kuin ikävät asiat, harvemmin hyvääkään sattuu ja kyllä se jonkinverran kelloja silloin soittelee ja asiat etenee todella verkkaan joten hyvää aikaa ostella servetit ja kumit. :D

(*Taitaakin muuten olla joku kumipaketti jossain vielä jäljellä*)

• enkelinkihara
        mutta eipä kirjoitti:

sentään niin yllättäen. Ei mun elämässä yllättäen tule muut kuin ikävät asiat, harvemmin hyvääkään sattuu ja kyllä se jonkinverran kelloja silloin soittelee ja asiat etenee todella verkkaan joten hyvää aikaa ostella servetit ja kumit. :D

(*Taitaakin muuten olla joku kumipaketti jossain vielä jäljellä*)

Servetit, kynttilät ym. ei vanhene kaapissa odotellessa ilon hetkiä, mutta kumit kyllä (tarkistapa niiden päiväys :DDD )!
        Viinkin kai voi vanhentua, (itsellä siitä ei oo kokemusta...)paitsi tietty vuosikertaviinit. :D

• mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

Servetit, kynttilät ym. ei vanhene kaapissa odotellessa ilon hetkiä, mutta kumit kyllä (tarkistapa niiden päiväys :DDD )!
        Viinkin kai voi vanhentua, (itsellä siitä ei oo kokemusta...)paitsi tietty vuosikertaviinit. :D

Olen kyllä tietoinen että kumit eivät kestä kovin pitkään ja tapaavat haperoitua ajan kanssa, en minä sillä että niitä enää voisi käyttääkään mutta tuli muuten vaan mieleen. ;D

• Nalle Puh serveteistä lähtien kynttilöitä löytyy,viiniä vaan ei ole tarvetta ollu niille ja taitaisin ainakin oikein syömään viedä ulos.( vois romanssi lopahtaa meitin pöperöihin)

• enkelinkihara

Hieno homma!!! :D
        Positiviinen vaikutus tulisi ainakin tällaiseen naiseen ja uskon, et moneen muuhunkin.
        Ulkonasyöminen on jees, mutta on se kuule tosipaikan tullen ihana homma, jos mies vaikkapa sen iltapalan (vaikka vähän vaatimattomammankin) tarjoilee sopivien tykötarpeiden kanssa.

Good for you! Uskon, että niille tulee piakkoin käyttöä... :DDDDD

• Räkäjarno

löytyy vessasta.

Ja dildoja kynttilöiksi. Tai toisinpäin.

• enkelinkihara

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...naisen logiikalla dildoja käytetään ihan muuten, mutta onneksi valotit tuota miehen logiikkaa... :D

*jää miettimään miten dildo sytytetään*

• pissa-liisa.

ne riittääki sit mulle hei
        onx sul hei röökii? tarjoox yhe mulle?

• pissa-liisa.

Jarno, anna sitä paskapapruu nyt, tartten sitä heti.

• Räkäjarno
        enkelinkihara kirjoitti:

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...naisen logiikalla dildoja käytetään ihan muuten, mutta onneksi valotit tuota miehen logiikkaa... :D

*jää miettimään miten dildo sytytetään*

oikein paksu dildo ettei jää niinkö tyhjää ja palaa hyvin mitä niinkö...

• enkelinkihara
        Räkäjarno kirjoitti:

oikein paksu dildo ettei jää niinkö tyhjää ja palaa hyvin mitä niinkö...

Kaiketi tuo on juuri sitä palstan miehen logiikkaa...
        Ne Miehet erottunee joukosta...

*kokemusta vain miehen "sytyttämisestä" ei dildon*

• NeitsytN...
        enkelinkihara kirjoitti:

Kaiketi tuo on juuri sitä palstan miehen logiikkaa...
        Ne Miehet erottunee joukosta...

*kokemusta vain miehen "sytyttämisestä" ei dildon*

dildot kalliita?

• Gentelemani
        NeitsytN... kirjoitti:

dildot kalliita?

tältä palstalta löytää lyhyt kommenttisii herasmiehii..

• neitsytN
        Gentelemani kirjoitti:

tältä palstalta löytää lyhyt kommenttisii herasmiehii..

sitte mä en niinku tarttiskaa dildoo, ku mä treffaan täält miehen..niinks?

• pissa-liisa.

Anna nyt vi*tu sitä paskapapruu ja heti!

• Räkäjarno
        pissa-liisa. kirjoitti:

Anna nyt vi*tu sitä paskapapruu ja heti!

älä huua..mää vaihoin mun tuntsan sytyttulppii..

mää tuun..

• Gentelemani
        neitsytN kirjoitti:

sitte mä en niinku tarttiskaa dildoo, ku mä treffaan täält miehen..niinks?

tarkoitin..sää säästät dildois..ja tuut vaan tänne jutskailemaan. Mä olen herasmies.

• neitsytN
        Gentelemani kirjoitti:

tarkoitin..sää säästät dildois..ja tuut vaan tänne jutskailemaan. Mä olen herasmies.

ku kivaa..no ny mä oon onnessa vaik mulla ei ookaan servettejä eikä dildoja

• Ujohko nainen

Chattailupalstoilla on rivoa kielenkäyttöä..Onks tääl herrasmiehii?

• Gentelemani

on gentelemanii joka lähtöö servetela ja paskapareila..

• dayum

Serveteistä en oo ihan varma, voi olla ettei ole. Vai olikohan niitä, en muista. Mut ei kai aamu/iltapalalle ainakaan tarvita servettejä, eihän..
      Jonkinlaisia kynttilöitä löytyy.

• enkelinkihara

Kyllä ne kiva lisä on yö/aamupalaankin! :DDD

• Lautasliinoja kahta sorttia, isoja ja pieniä. Kynttilöitä taitaa olla jopa kolmea eri sorttia.

• enkelinkihara

Täähän näyttää hyvältä, miehet on oikein varautuneita. :DD

• kauniskoti(m)

Löytyy tällä kertaa muutamanlaisia lautasliinoja. Kahvikattaukselle omansa ja kahden erisävyisen astiaston mukaan ruokailua varten. Jouluaiheisia tuppaa lojumaan rypistymässä laatikossa, kun niitä kuluu yksineläjällä enempi vähempi.

Kynttilöitä... kysy vaan, kuinka paljon... tuikkuja, tuoksukynttilöitä, kruunukynttilöitä, erivärisiä pöytäkynttilöitä lampetteja varten, koristekynttilöitä, itse valettuja kynttilöitä, etc.

Löytyy öljylamppua seinämallina ja pöytämallina ja olohuonettani hallitsee suuri avotakka. Elävän tulen valo on niin kaunis!

• thee

Taitaa mennä serveteistä parasta ennen -päiväys umpeen ennenku mun kämpälle eksyy nainen.

• enkelinkihara

Yleensä liian hyvä ollakseen totta tosiaankin on sitä... :D
        Mut kerros vielä mikä tuoksu? :DDD
        *uteliaana ihmettelee*

• enkelinkihara
        thee kirjoitti:

Taitaa mennä serveteistä parasta ennen -päiväys umpeen ennenku mun kämpälle eksyy nainen.

...niissäkin sellainen??
        Ja mä kun luulin, et se on vaan peileissä (ja niissä aiemman kommentoijan kumeissa)... :DD

• kauniskoti(m)
        enkelinkihara kirjoitti:

Yleensä liian hyvä ollakseen totta tosiaankin on sitä... :D
        Mut kerros vielä mikä tuoksu? :DDD
        *uteliaana ihmettelee*

Nyt nappaa vanilja jostain tuntemattomasta syystä. Hellettä on piisannut ja siinä jää kynttilät vähän vähemmälle, kun tulee oltua enimmäkseen ulkona mieliasussaan... uimahousuissa...

Tänään on pari tuikkua tuossa antiikkilipaston päällä Iittalan tuikkulaseissa. Kuka muka jaksaisi jotain pelkkää tietokoneruudun klymää hehkua?!

Enemmän käytän tuoksulyhtyä: se on niin kiva, kun voi valita tuoksunsa fiiliksen/tarpeen mukaan ja eteeristen öljyjen valikoima on pikkusen laajempi kuin valmiiden "tuoksukynttilöiden". Sanoo harrastelija-aromaterapeutti ;-)

• enkelinkihara
        kauniskoti(m) kirjoitti:

Nyt nappaa vanilja jostain tuntemattomasta syystä. Hellettä on piisannut ja siinä jää kynttilät vähän vähemmälle, kun tulee oltua enimmäkseen ulkona mieliasussaan... uimahousuissa...

Tänään on pari tuikkua tuossa antiikkilipaston päällä Iittalan tuikkulaseissa. Kuka muka jaksaisi jotain pelkkää tietokoneruudun klymää hehkua?!

Enemmän käytän tuoksulyhtyä: se on niin kiva, kun voi valita tuoksunsa fiiliksen/tarpeen mukaan ja eteeristen öljyjen valikoima on pikkusen laajempi kuin valmiiden "tuoksukynttilöiden". Sanoo harrastelija-aromaterapeutti ;-)

...on tosiaan ihana jatkaa taas tunnelmointia kynttilöiden valossa. :DD

Ja tuoksut tosiaan fiiliksen mukaan; kahvia, appelsiinia ja vaniljakin on ihan paikoillaan toisinaan.

Tuoksuvia tunnelmointihetkiä! :DDD

• kauniskoti(m)
        enkelinkihara kirjoitti:

...on tosiaan ihana jatkaa taas tunnelmointia kynttilöiden valossa. :DD

Ja tuoksut tosiaan fiiliksen mukaan; kahvia, appelsiinia ja vaniljakin on ihan paikoillaan toisinaan.

Tuoksuvia tunnelmointihetkiä! :DDD

Voishan tässä tunnelmoida ja "chattailla" pidempääkin, mutta pakko heittää pyyhe kehään, tai herätyskello murhaa mut aamulla: aamuvuoro ja kilinä alkaa 04.45 :-(

Öitä...

• enkelinkihara
        kauniskoti(m) kirjoitti:

Voishan tässä tunnelmoida ja "chattailla" pidempääkin, mutta pakko heittää pyyhe kehään, tai herätyskello murhaa mut aamulla: aamuvuoro ja kilinä alkaa 04.45 :-(

Öitä...

...on tosiaan mentävä. Öitä! :D

• kewi

,muut löytyy...
      vain nainen puuttuu...

• kyllä löydy mut kun ei löydy edes minkään sortin ruokapöytää eikä oikeita astioita (kertakayttökulttuuri) niin oishan se jo pientä hifistelyä jos löytyis servettejä.Toisaalta oishan niitä ihan hyvä olla siltä varalta et vessapaperi pääsee yllättäen loppumaan,mielummin servetti kuin sanomalehti :-)

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3425
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      115
      2616
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2474
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe