Mies, löytyykö?

enkelinkihara

Niin, mites on: Löytyykö kotoasi servettejä (lautasliinoja)? :D
Vai tarjoiletko naisellesi ilta/aamupalaa/kynttilpäivällistä kera talous/wc-paperin? :DD
Entäpä kynttilöitä? :DDD

38

2210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta eipä

      ole sitä omaa kultaakaan jolle tarjoilla sitä aamupalaa.. :"(

      • enkelinkihara

        Eikö kannattaisi kuitenkin varautua sitä suloista aamua varten? :D Ajattele miten positiivisen vaikutuksen se tekisi tuoreeseen naistuttavuuteen... :DDD


      • mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

        Eikö kannattaisi kuitenkin varautua sitä suloista aamua varten? :D Ajattele miten positiivisen vaikutuksen se tekisi tuoreeseen naistuttavuuteen... :DDD

        Asia kerrallaan, ei kannata mennä pers eellä puuhun. Mä yleensä menen ja varaudun turhaan tulevaan, kun saan huomata ettei tullukkaa mitään. Katellaan tässä nyt ensin se nainen ja jos löytyy niin sitten ostan niitä servettejä. :)


      • enkelinkihara
        mutta eipä kirjoitti:

        Asia kerrallaan, ei kannata mennä pers eellä puuhun. Mä yleensä menen ja varaudun turhaan tulevaan, kun saan huomata ettei tullukkaa mitään. Katellaan tässä nyt ensin se nainen ja jos löytyy niin sitten ostan niitä servettejä. :)

        Mut ootko ajatellu, et sellainen yllättäväkin tilanne voi tulla eteen? :D Niissä se on usein mahdollisuus kerätä extrapisteet kotiin...
        Ja sitäpaitsi, kun tapaat sen kultsisi, niin et siinä huumassa kuitenkaan muista ostaa niitä servettejä...hyvä kun kumit! :DD


      • mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

        Mut ootko ajatellu, et sellainen yllättäväkin tilanne voi tulla eteen? :D Niissä se on usein mahdollisuus kerätä extrapisteet kotiin...
        Ja sitäpaitsi, kun tapaat sen kultsisi, niin et siinä huumassa kuitenkaan muista ostaa niitä servettejä...hyvä kun kumit! :DD

        sentään niin yllättäen. Ei mun elämässä yllättäen tule muut kuin ikävät asiat, harvemmin hyvääkään sattuu ja kyllä se jonkinverran kelloja silloin soittelee ja asiat etenee todella verkkaan joten hyvää aikaa ostella servetit ja kumit. :D

        (*Taitaakin muuten olla joku kumipaketti jossain vielä jäljellä*)


      • enkelinkihara
        mutta eipä kirjoitti:

        sentään niin yllättäen. Ei mun elämässä yllättäen tule muut kuin ikävät asiat, harvemmin hyvääkään sattuu ja kyllä se jonkinverran kelloja silloin soittelee ja asiat etenee todella verkkaan joten hyvää aikaa ostella servetit ja kumit. :D

        (*Taitaakin muuten olla joku kumipaketti jossain vielä jäljellä*)

        Servetit, kynttilät ym. ei vanhene kaapissa odotellessa ilon hetkiä, mutta kumit kyllä (tarkistapa niiden päiväys :DDD )!
        Viinkin kai voi vanhentua, (itsellä siitä ei oo kokemusta...)paitsi tietty vuosikertaviinit. :D


      • mutta eipä
        enkelinkihara kirjoitti:

        Servetit, kynttilät ym. ei vanhene kaapissa odotellessa ilon hetkiä, mutta kumit kyllä (tarkistapa niiden päiväys :DDD )!
        Viinkin kai voi vanhentua, (itsellä siitä ei oo kokemusta...)paitsi tietty vuosikertaviinit. :D

        Olen kyllä tietoinen että kumit eivät kestä kovin pitkään ja tapaavat haperoitua ajan kanssa, en minä sillä että niitä enää voisi käyttääkään mutta tuli muuten vaan mieleen. ;D


    • Nalle Puh serveteistä lähtien kynttilöitä löytyy,viiniä vaan ei ole tarvetta ollu niille ja taitaisin ainakin oikein syömään viedä ulos.( vois romanssi lopahtaa meitin pöperöihin)

      • enkelinkihara

        Hieno homma!!! :D
        Positiviinen vaikutus tulisi ainakin tällaiseen naiseen ja uskon, et moneen muuhunkin.
        Ulkonasyöminen on jees, mutta on se kuule tosipaikan tullen ihana homma, jos mies vaikkapa sen iltapalan (vaikka vähän vaatimattomammankin) tarjoilee sopivien tykötarpeiden kanssa.

        Good for you! Uskon, että niille tulee piakkoin käyttöä... :DDDDD


    • Räkäjarno

      löytyy vessasta.

      Ja dildoja kynttilöiksi. Tai toisinpäin.

      • enkelinkihara

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...naisen logiikalla dildoja käytetään ihan muuten, mutta onneksi valotit tuota miehen logiikkaa... :D

        *jää miettimään miten dildo sytytetään*


      • pissa-liisa.

        ne riittääki sit mulle hei
        onx sul hei röökii? tarjoox yhe mulle?


      • pissa-liisa.

        Jarno, anna sitä paskapapruu nyt, tartten sitä heti.


      • Räkäjarno
        enkelinkihara kirjoitti:

        Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...naisen logiikalla dildoja käytetään ihan muuten, mutta onneksi valotit tuota miehen logiikkaa... :D

        *jää miettimään miten dildo sytytetään*

        oikein paksu dildo ettei jää niinkö tyhjää ja palaa hyvin mitä niinkö...


      • enkelinkihara
        Räkäjarno kirjoitti:

        oikein paksu dildo ettei jää niinkö tyhjää ja palaa hyvin mitä niinkö...

        Kaiketi tuo on juuri sitä palstan miehen logiikkaa...
        Ne Miehet erottunee joukosta...

        *kokemusta vain miehen "sytyttämisestä" ei dildon*


      • NeitsytN...
        enkelinkihara kirjoitti:

        Kaiketi tuo on juuri sitä palstan miehen logiikkaa...
        Ne Miehet erottunee joukosta...

        *kokemusta vain miehen "sytyttämisestä" ei dildon*

        dildot kalliita?


      • Gentelemani
        NeitsytN... kirjoitti:

        dildot kalliita?

        tältä palstalta löytää lyhyt kommenttisii herasmiehii..


      • neitsytN
        Gentelemani kirjoitti:

        tältä palstalta löytää lyhyt kommenttisii herasmiehii..

        sitte mä en niinku tarttiskaa dildoo, ku mä treffaan täält miehen..niinks?


      • pissa-liisa.

        Anna nyt vi*tu sitä paskapapruu ja heti!


      • Räkäjarno
        pissa-liisa. kirjoitti:

        Anna nyt vi*tu sitä paskapapruu ja heti!

        älä huua..mää vaihoin mun tuntsan sytyttulppii..

        mää tuun..


      • Gentelemani
        neitsytN kirjoitti:

        sitte mä en niinku tarttiskaa dildoo, ku mä treffaan täält miehen..niinks?

        tarkoitin..sää säästät dildois..ja tuut vaan tänne jutskailemaan. Mä olen herasmies.


      • neitsytN
        Gentelemani kirjoitti:

        tarkoitin..sää säästät dildois..ja tuut vaan tänne jutskailemaan. Mä olen herasmies.

        ku kivaa..no ny mä oon onnessa vaik mulla ei ookaan servettejä eikä dildoja


    • Ujohko nainen

      Chattailupalstoilla on rivoa kielenkäyttöä..Onks tääl herrasmiehii?

      • Gentelemani

        on gentelemanii joka lähtöö servetela ja paskapareila..


    • dayum

      Serveteistä en oo ihan varma, voi olla ettei ole. Vai olikohan niitä, en muista. Mut ei kai aamu/iltapalalle ainakaan tarvita servettejä, eihän..
      Jonkinlaisia kynttilöitä löytyy.

      • enkelinkihara

        Kyllä ne kiva lisä on yö/aamupalaankin! :DDD


    • Lautasliinoja kahta sorttia, isoja ja pieniä. Kynttilöitä taitaa olla jopa kolmea eri sorttia.

      • enkelinkihara

        Täähän näyttää hyvältä, miehet on oikein varautuneita. :DD


    • kauniskoti(m)

      Löytyy tällä kertaa muutamanlaisia lautasliinoja. Kahvikattaukselle omansa ja kahden erisävyisen astiaston mukaan ruokailua varten. Jouluaiheisia tuppaa lojumaan rypistymässä laatikossa, kun niitä kuluu yksineläjällä enempi vähempi.

      Kynttilöitä... kysy vaan, kuinka paljon... tuikkuja, tuoksukynttilöitä, kruunukynttilöitä, erivärisiä pöytäkynttilöitä lampetteja varten, koristekynttilöitä, itse valettuja kynttilöitä, etc.

      Löytyy öljylamppua seinämallina ja pöytämallina ja olohuonettani hallitsee suuri avotakka. Elävän tulen valo on niin kaunis!

      • thee

        Taitaa mennä serveteistä parasta ennen -päiväys umpeen ennenku mun kämpälle eksyy nainen.


      • enkelinkihara

        Yleensä liian hyvä ollakseen totta tosiaankin on sitä... :D
        Mut kerros vielä mikä tuoksu? :DDD
        *uteliaana ihmettelee*


      • enkelinkihara
        thee kirjoitti:

        Taitaa mennä serveteistä parasta ennen -päiväys umpeen ennenku mun kämpälle eksyy nainen.

        ...niissäkin sellainen??
        Ja mä kun luulin, et se on vaan peileissä (ja niissä aiemman kommentoijan kumeissa)... :DD


      • kauniskoti(m)
        enkelinkihara kirjoitti:

        Yleensä liian hyvä ollakseen totta tosiaankin on sitä... :D
        Mut kerros vielä mikä tuoksu? :DDD
        *uteliaana ihmettelee*

        Nyt nappaa vanilja jostain tuntemattomasta syystä. Hellettä on piisannut ja siinä jää kynttilät vähän vähemmälle, kun tulee oltua enimmäkseen ulkona mieliasussaan... uimahousuissa...

        Tänään on pari tuikkua tuossa antiikkilipaston päällä Iittalan tuikkulaseissa. Kuka muka jaksaisi jotain pelkkää tietokoneruudun klymää hehkua?!

        Enemmän käytän tuoksulyhtyä: se on niin kiva, kun voi valita tuoksunsa fiiliksen/tarpeen mukaan ja eteeristen öljyjen valikoima on pikkusen laajempi kuin valmiiden "tuoksukynttilöiden". Sanoo harrastelija-aromaterapeutti ;-)


      • enkelinkihara
        kauniskoti(m) kirjoitti:

        Nyt nappaa vanilja jostain tuntemattomasta syystä. Hellettä on piisannut ja siinä jää kynttilät vähän vähemmälle, kun tulee oltua enimmäkseen ulkona mieliasussaan... uimahousuissa...

        Tänään on pari tuikkua tuossa antiikkilipaston päällä Iittalan tuikkulaseissa. Kuka muka jaksaisi jotain pelkkää tietokoneruudun klymää hehkua?!

        Enemmän käytän tuoksulyhtyä: se on niin kiva, kun voi valita tuoksunsa fiiliksen/tarpeen mukaan ja eteeristen öljyjen valikoima on pikkusen laajempi kuin valmiiden "tuoksukynttilöiden". Sanoo harrastelija-aromaterapeutti ;-)

        ...on tosiaan ihana jatkaa taas tunnelmointia kynttilöiden valossa. :DD

        Ja tuoksut tosiaan fiiliksen mukaan; kahvia, appelsiinia ja vaniljakin on ihan paikoillaan toisinaan.

        Tuoksuvia tunnelmointihetkiä! :DDD


      • kauniskoti(m)
        enkelinkihara kirjoitti:

        ...on tosiaan ihana jatkaa taas tunnelmointia kynttilöiden valossa. :DD

        Ja tuoksut tosiaan fiiliksen mukaan; kahvia, appelsiinia ja vaniljakin on ihan paikoillaan toisinaan.

        Tuoksuvia tunnelmointihetkiä! :DDD

        Voishan tässä tunnelmoida ja "chattailla" pidempääkin, mutta pakko heittää pyyhe kehään, tai herätyskello murhaa mut aamulla: aamuvuoro ja kilinä alkaa 04.45 :-(

        Öitä...


      • enkelinkihara
        kauniskoti(m) kirjoitti:

        Voishan tässä tunnelmoida ja "chattailla" pidempääkin, mutta pakko heittää pyyhe kehään, tai herätyskello murhaa mut aamulla: aamuvuoro ja kilinä alkaa 04.45 :-(

        Öitä...

        ...on tosiaan mentävä. Öitä! :D


    • kewi

      ,muut löytyy...
      vain nainen puuttuu...

    • kyllä löydy mut kun ei löydy edes minkään sortin ruokapöytää eikä oikeita astioita (kertakayttökulttuuri) niin oishan se jo pientä hifistelyä jos löytyis servettejä.Toisaalta oishan niitä ihan hyvä olla siltä varalta et vessapaperi pääsee yllättäen loppumaan,mielummin servetti kuin sanomalehti :-)

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe