Absolut Torr

par

Olen näitä keskusteluja lukiessani saanut vinkin, että Absolut Torr olisi paras mahdollinen konsti estää hikoilu ja hienhaju. Olen testannut sitä ja kyllä se todellakin on tehokas. Ainoa haittapuoli on se hirvittävä kutina! Olen yrittänyt pestä kainalot hyvin ja kuivata ne ennen aineen lisäämistä, mutta silti kutiminen jatkuu monena päivänä. Onko sen vähentämiseen mitään konstia ???

5

1006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä:

Kuivaa iho vaikka hiustenkuivaajan viileällä vaihteella ihan rutikuivaksi. Levitä sitten AT ja jatka viileän ilman puhaltamista, koska aine ei ala tosiaankaan vaikuttaa heti. Sitten katsele vaikka televisiota tunti makailemalla kädet yläviistossa sohvan selkänojalla. Minua tämä auttaa, jos edellisestä käyttökerrasta on muutama viikko aikaa; jos viikoittain käytän, tätä ongelmaa ei ole.

Joskus on kyllä yöllä lähdettävä pesemään tökötti pois tai raavin itseni hengiltä. Yleensä kuitenkin toimii.

• Mnää vaan

Mulla AT:n käyttö ensimmäisellä kerralla oli yhtä tuskaa.. Kainalot kutisi ja iholle nousi kammottava punainen ihottuma. Sitkeästi kuitenkin pidin ainetta koko yön ja aamulla pesin pois. Nykyään iho on jo senverran tottunut aineeseen, ettei se tunnu juuri miltään.

Itse rasvaan kainaloiden ihoa perusvoiteella, jos kutinaa ilmenee. Olen käyttänyt Aqualan L:ää ja se on tuntunut sopivalta.

Kyllä kuivien kainaloiden eteen voi vähän jopa kärsiäkin, sillä elämä on muuttunut täysin AT:n ansiosta!

• hydrocortison

Täällä sama juttu, rasvaus auttaa ja jos tuntuu että perusvoide ei tepsi tarpeeksi niin lääkemäinen hydrocortison tms ainakin auttaa.

• par

Joo, kyllä tämä sen verran hyvä aine on, että kannattaa kärsiäkin. Yritänpä tuota rasvauskonstia vielä.

• minä myös

Käytän itse kerran viikossa. Ensimmäisellä kerralla kirvely oli toisessa kainalossa kamala. Pesin aineen pois noin tunti laiton jälkeen siitä kainalosta. Kainalot olivat molemmat yhtä kuivat seuraavana päivänä. Seuraavalla viikolla tätä kainaloa ei kirvellyt mutta toista kyllä. Sama juttu pesin aineen pois. Ja tehosi silti. Eli ei sitä välttämättä koko yötä tarvinnut pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe