P.Ojalan TM vastine
3
438
Vastaukset
- vanha-kissa
Ensinnäkin taas oli tuo Haeckel-keppihevonen esillä - ei enää mitään tekemistä nykyisen evoluutioteorian kanssa.
Toiseksi kambikauden "räjähdys" - totta, lähes kaikki nykyisen 40 tuntemamme pääjaksot ovat tuolloin syntyneet. Ikäänkuin tämä tukisi perimän rappeutumista ja pelkistymistä. Kumma kyllä, vaikka edustajat löytyisivätkin, sieltä ei löydy esim. selkärankaisia (selkäjänteisten esimuoto kyllä).
Kolmanneksi taas tuollaista tajunnanvirtaa geneettiseen koodiin liittyen - en minä saa loppujen lopuksi mitään selvää, mikä on Ojalan ns. pointti.
Eipä kaverilla mene kovinkaan vahvasti. - tämän kohdan
P-Ojalan tekstistä:
"Kirjoittaja hakee painatuslupaa evoluutiokriittiselle biotieteiden
väitöskirjalleen"
Eikös tuollaista saa painaa ihan ilman lupaakin. Ainoa ongelma lienee se, ettei yksikään yliopisto halua olla missään tekemisisssä k.o. teoksen kanssa.
Olenko muuten ymmärtänyt oikein että Ojala katsoo kambrikauden räjähdyksen olevan Jumalan työtä. Eli hän ei väitä maapallon iäksi alle 10 000 vuotta?>>Eikös tuollaista saa painaa ihan ilman lupaakin. Ainoa ongelma lienee se, ettei yksikään yliopisto halua olla missään tekemisisssä k.o. teoksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634976
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2683703- 1213177
- 482964
- 232638
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3042440Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381963
- 1081912