tukityökelposuus

jos on ollu tuetussa työssä yhteensä vuoden ei siin kerralla nii kuin kauan täytyy olla työttömänä taas että tulee tukikelposeksi?oliko se 2vuotta

2

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikityötön

Työttömyystoimistossa sanottiin minulle että se on nyt kolme vuotta.

• tosin ei noin

Eli kyllä kolme vuotta on tukitöitten väli. Mutta jos olet ollut vaikkapa kaupungilla niin se tarkoittaa että sama "karsseri" on voimassa myös valtiolla. Ja toisinkin päin. Mutta yksityiselle voit yrittää.

Itseltä meni matto komeasti jalkojen alta tuossa keväällä. Olin suurella vaivalla järjestänyt itseni tukitöihin valtiolle... ja sitten työkkärissä hokasivat ettei se onnistukkaan.. hohhoijaa.. siinä meni palkat ja työssäoloehdot jne..

Aika pitkä aika kolme vuotta olla ilman minkään valtakunnan tuloja... pitäsi kai ottaa avioero ja muuttaa kaupunginkämppään ja hakee soskusta rahaa.. Ei vaan luonto anna myöten... ja velkaahan aina saa.. ja emännältä tupakkirahaa.

Hyi helevetti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      77
      6383
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      444
      4471
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3638
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      114
      2289
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2275
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1026
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      970
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      875
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      85
      789
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59