Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

seksisuhteen lopetus fiksusti

be-nice

Miten pitää lopettaa parisen vuotta jatkunut seksisuhde ( siis ei olla seurusteltu muuten mitenkään) kun tuntuu ettei se oikein riitä ja mieli tekisi alkaa vakavampi juttu toisen kanssa, siis miehen jonka kanssa voi tehdä kaikenlaista muutakin. Toisaalta olisi kiva jatkaa hyvän seksin merkeissä mutta kaikkea ei saa samassa paketissa.Ja homma ollut aika satunnaista kuitenkin eikä johda sen ihmeempään.
Eli miten ilmoitan asiallisesti että aika aikaansa.....?

8

2805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

      sopia seksisuhteen alussa, että jos toinen ihastuu/rakastuu seurustelumielessä johonkin toiseen, niin nou haard fiilings.

    • Kärmestys

      minkälaisia ongelmia sullakin on. Sanot tietenkin, että olet löytänyt itsellesi miehen ja luonnollisesti et voi jatkaa seksisuhdetta.

      • be-nice

        Jos nyt tutustuu toiseen, onko se heti niin vakavaa että vanhat suhteet heitetään samantien veks? Jos asia olis noin helppo, en kai kyselisi. Ehkä niitä tunteita sitten kehittyi tähän toiseenkin eikä haluaisi päästää irti. On se kuitenkin kestänyt jonkin aikaa ja monessa on oltu.Ja onko pelkkää seksiä, voiko olla?
        Itken sitten syyskuussa kun ei ole tätä eikä tätä toista. Taidan olla ainut maapallolla joka liikkuu kahden vaiheilla......luulin etten olisi kun palstaa seuraa.


      • Kärmestys
        be-nice kirjoitti:

        Jos nyt tutustuu toiseen, onko se heti niin vakavaa että vanhat suhteet heitetään samantien veks? Jos asia olis noin helppo, en kai kyselisi. Ehkä niitä tunteita sitten kehittyi tähän toiseenkin eikä haluaisi päästää irti. On se kuitenkin kestänyt jonkin aikaa ja monessa on oltu.Ja onko pelkkää seksiä, voiko olla?
        Itken sitten syyskuussa kun ei ole tätä eikä tätä toista. Taidan olla ainut maapallolla joka liikkuu kahden vaiheilla......luulin etten olisi kun palstaa seuraa.

        Kysyit, että miten ilmoittaa asiallisesti seksisuhteen lopettamisesta ja vastasin kysymykseen.
        Olisit sitten sanonut suoraan, että mikä on oikea ongelma, ettei tarvisi lukea rivien välistä.
        Ongelma siis on se, ettet halua luopua tästä petikaverista, kun sulla kuitenkin on tunteita.
        Vaikkei se muuhun johtaisikaan, niin et halua tästä luopua, kun et tiedä viekö tämä toinenkaan sen pidemmälle.
        Itse sen tiedät, että kuinka vakavaa on.
        Ei varmaan olekkaan pelkkää seksiä. Kyllähän sitä parissa vuodessa kiintyykin.


      • -J-
        be-nice kirjoitti:

        Jos nyt tutustuu toiseen, onko se heti niin vakavaa että vanhat suhteet heitetään samantien veks? Jos asia olis noin helppo, en kai kyselisi. Ehkä niitä tunteita sitten kehittyi tähän toiseenkin eikä haluaisi päästää irti. On se kuitenkin kestänyt jonkin aikaa ja monessa on oltu.Ja onko pelkkää seksiä, voiko olla?
        Itken sitten syyskuussa kun ei ole tätä eikä tätä toista. Taidan olla ainut maapallolla joka liikkuu kahden vaiheilla......luulin etten olisi kun palstaa seuraa.

        Vai pelkäätkö sittenkin vain jääväsi yksin. Sanoit: "Itken sitten syyskuussa kun ei ole tätä eikä tätä toista." Eli pidät häntä varalla; jos et löydä parempaa on sinulla kuitenkin hänet.

        Onko se sitten sinusta oikein? Kannattaako sellaista jatkaa, jos kuitenkin haaveilee muunlaisesta elämästä? Tottakai toisen läheisyyteen kiintyy ja siitä on vaikea päästää irti. Kukapa ei haluaisi olla toisen lähellä.

        Itse pelasin tuota peliä vielä vuosi sitten. Kuvioihin astui kuitenkin toinen mies,joka aluksi vaikutti todella vilpittömältä. Olin kuitenkin liikaa kiinni ensimmäisessä löydössäni ja hänen suloisissa sanoissaan, joten jätin tuon toisen miehen ennen kuin mitään kerkesi edes alkaa. Myöhemmin myös minun ja tämän toisen miehen suhteesta muodostui seksisuhde. Tarvitsin heidän lähesiyyttään. Uskottelin itselleni, että hallitsen tilanteen, mutta silti ihastuin heistä kumpaankin. En tahtonut päästää irti.

        En tiedä mikä minuun silloin meni. En kai vain halunnut olla yksin, ja lopulta huomasin olevani enemmän yksin kuin ikinä. Eivät ne kiintymyksen tunteet muuta olleet. Halusin itsekin löytää jotain vakavampaa ja aitoa.

        Onneksi tajusin lopettaa. Vaikka en löytänyt pimeneviin syysiltoihin todellista rakkautta vierelleni, en myöskään kylmiin talvi-iltoihin enkä kesän lämpöön, olen onnellinen ja ennenkaikkea paljon ehyempi.


      • be-nice
        -J- kirjoitti:

        Vai pelkäätkö sittenkin vain jääväsi yksin. Sanoit: "Itken sitten syyskuussa kun ei ole tätä eikä tätä toista." Eli pidät häntä varalla; jos et löydä parempaa on sinulla kuitenkin hänet.

        Onko se sitten sinusta oikein? Kannattaako sellaista jatkaa, jos kuitenkin haaveilee muunlaisesta elämästä? Tottakai toisen läheisyyteen kiintyy ja siitä on vaikea päästää irti. Kukapa ei haluaisi olla toisen lähellä.

        Itse pelasin tuota peliä vielä vuosi sitten. Kuvioihin astui kuitenkin toinen mies,joka aluksi vaikutti todella vilpittömältä. Olin kuitenkin liikaa kiinni ensimmäisessä löydössäni ja hänen suloisissa sanoissaan, joten jätin tuon toisen miehen ennen kuin mitään kerkesi edes alkaa. Myöhemmin myös minun ja tämän toisen miehen suhteesta muodostui seksisuhde. Tarvitsin heidän lähesiyyttään. Uskottelin itselleni, että hallitsen tilanteen, mutta silti ihastuin heistä kumpaankin. En tahtonut päästää irti.

        En tiedä mikä minuun silloin meni. En kai vain halunnut olla yksin, ja lopulta huomasin olevani enemmän yksin kuin ikinä. Eivät ne kiintymyksen tunteet muuta olleet. Halusin itsekin löytää jotain vakavampaa ja aitoa.

        Onneksi tajusin lopettaa. Vaikka en löytänyt pimeneviin syysiltoihin todellista rakkautta vierelleni, en myöskään kylmiin talvi-iltoihin enkä kesän lämpöön, olen onnellinen ja ennenkaikkea paljon ehyempi.

        Ongelma on, että tämä uusi miesystävä, jota olen tapaillut hetken, ei ehkä halua kiinteää parisuhdetta. Tai kiinteä on aika suhteellinen ilmaus. Mutta ainakaan hän ei vaadi minua tilille miesasioistani, enkä minäkään tiedä onko hänellä muita. Ollaan tapailtu parisen kuukautta silloin tällöin.
        Siksi mietin missä vaiheessa pitää muut seuralaiset heittää ulos, miten, millä sanoilla, ei nimittäin ainakaan tekstarilla mielestäni.

        Tää seksisuhdekumppani on mustasukkainen. Tässä homma lyhyesti jos olin aluksi sekava.


      • toivotetaan
        be-nice kirjoitti:

        Ongelma on, että tämä uusi miesystävä, jota olen tapaillut hetken, ei ehkä halua kiinteää parisuhdetta. Tai kiinteä on aika suhteellinen ilmaus. Mutta ainakaan hän ei vaadi minua tilille miesasioistani, enkä minäkään tiedä onko hänellä muita. Ollaan tapailtu parisen kuukautta silloin tällöin.
        Siksi mietin missä vaiheessa pitää muut seuralaiset heittää ulos, miten, millä sanoilla, ei nimittäin ainakaan tekstarilla mielestäni.

        Tää seksisuhdekumppani on mustasukkainen. Tässä homma lyhyesti jos olin aluksi sekava.

        kaikkea hyvää tulevaisuuteen siinä vaiheessa, kun löytyy joku, joka voi tai jonka olettaa voivan tarjota enemmän kuin satunnaisia panoja. Mulle itselleni nuo vakipanon jättötilanteet ovat aina olleet hyvin selkeitä: sit kun tuntuu ällöttävältä olla vakipanon kanssa, kun mielessä pyörii se oikeampi. Sinä olet se, joka päättää koska tilanne on sinulle oikea lähteä eri suuntaan.

        Vakipanon voi vaikka kutsua kahville, ja todeta, että nyt on sinulle hyvä aika siirtyä päiväkahvittelusta kahvitteluun, sillä sinulla on sellainen olo että kaipaat täysipainoisempaa suhdetta (noin ylipäänsä, uudesta miehestä ei tarvitse kertoa jos et halua). Siltoja ei tarvitse polttaa, voit vaikka todeta, että otat yhteyttä, jos tilanne olennaisesti muuttuu. Toivottelet oikein hyvää jatkoa ja kiität menneestä. Eipä siinä sen ihmeempiä, kyllä aikuisen ihmisen pitää osata ottaa vastaan pettymyksiä sivistyneesti, varsinkin kun kyse ei ole missään vaiheessa ollut mistään oikeasta ihmissuhteesta.


    • Anonyymi

      Jättää vaan vastaamatta. Mulle on tehty niin ja itsekin olen tehnyt niin. Voihan niitä kuumia hetkiä muistella:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe