Voisiko joku kertoa mikä hemmetin vuodenaika olen?
-Iho hyvin kalpea, vähän punertava. En rusketu helposti. Jos näin pääsee käymään, tulee muutama pisama.
- Silmät sinisenvihreänharmaat. Vaihtaa väriä valon ja vaatetuksen mukaan. Siis turkoosin paidan kanssa turkoosit ja harmaan kanssa harmaat. Kulmat ja ripset tummat.
- Hiukset tummanruskeat, auringonvalossa punertava vivahde.
Maksulliseen analyysiin en viitsisi mennä ja itsetehtävät testit antaa aika kirjavia tuloksia...
Värianalyysi
2
695
Vastaukset
- talvi .
Itse ainakin talvi, ja vähän samaa kaliiperiä. Olen käynyt kalliissa jutussa... BC:n juttu oli.
Kesä tai talvi sä oot joka tapauksessa koska olet punertava. Rusehtava/kellertävät on keväät ja syksyt.
Käytä kylmiä sävyjä väreistä, jalometallista hopea ja valkokulta. Pois lämpimät värit! olet todennäköisimmin. Itse olen samaa ja olen teetättänyt kalliin analyysin.
Etsi sinipohjaisia värisävyjä ja vältä vitivalkoista ja mustaa kasvoja vasten, koska ne tekevät sinusta sairaan näköisen.
Tummansininen, helmen harmaa, tumman harmaa, kaakaon ruskea, malva, lilan monet sävyt, kirkas punainen, mm.
Vältä liian haaleita ja panosta voimakkaisiin väreihin ja mieti myös esim. kaula-aukon mallia ja vaatteiden leikkausta vartalollesi sopivaksi.
Peili kertoo kyllä ja ystävät, ellei kaupassa satu olemaan todella hyvää myyjää, joka ei myy ihan mitä vaan-periaatteella.
Kokeile rohkeasti ja onnea uudelle itsellesi, jonka juuri löysit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713