Miksette alistu ja tee ilmasta työtä niinku koneet ja tottele niinku koira. Ni ainaki rikkaat on tyytyväisiä voitte saada karkin
Miksei voi alistua
3
535
Vastaukset
- ilmaistyötä...
ja tulevaisuudessa minä teen työtä vain palkkaa vastaan.
Siihen asti elää kituutan kyseenalaisesti myönnettävän toimeentulotuen varassa.
Jos joskus elämän aikana tulee eteen valintatilanne, jossa täytyy joko tappaa toinen ihminen tai itse kuolla, niin varmasti taistelen viimeiseen henkäykseen asti. - Yksi vaatimaton ratas
Minusta on mielenkiitoista olla osa tätä ihmeellistä luonnon kiertokulkua. Rikkaat tarvitsevat meitä köyhiä. Ilman meitä ei olisi heitä! Onneksi voin tehdä omalla ilmaisella työpanoksellani edes yhden rikkaan onnellisemmaksi ja rikkaammaksi. Elämä on kivaa.
- poiuahsdfiuhsadf
lol. Toi on oikea asenne. Orja.
M' en viitsi tehdä niille hommia, koska ne maksavat paskaa palkkaa ja vielävittuilevat päälle. Jos edes pahoittelisivat huonoa palkkaa ja ahnetta asennettaan niin ei välttämättä olis ihan mahoton. Mutta jos joku vittuileee niin kai nyt vittuilee takas. Mutta tääkin on aika suomalaisnen ilmiö, kun on noita läskejä horoja joka paikassa joilla on vaihdevuodet. Ulkomailla ne sentään on kohteliaita kun riistävät sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986