Miksette alistu ja tee ilmasta työtä niinku koneet ja tottele niinku koira. Ni ainaki rikkaat on tyytyväisiä voitte saada karkin
Miksei voi alistua
3
583
Vastaukset
- ilmaistyötä...
ja tulevaisuudessa minä teen työtä vain palkkaa vastaan.
Siihen asti elää kituutan kyseenalaisesti myönnettävän toimeentulotuen varassa.
Jos joskus elämän aikana tulee eteen valintatilanne, jossa täytyy joko tappaa toinen ihminen tai itse kuolla, niin varmasti taistelen viimeiseen henkäykseen asti. - Yksi vaatimaton ratas
Minusta on mielenkiitoista olla osa tätä ihmeellistä luonnon kiertokulkua. Rikkaat tarvitsevat meitä köyhiä. Ilman meitä ei olisi heitä! Onneksi voin tehdä omalla ilmaisella työpanoksellani edes yhden rikkaan onnellisemmaksi ja rikkaammaksi. Elämä on kivaa.
- poiuahsdfiuhsadf
lol. Toi on oikea asenne. Orja.
M' en viitsi tehdä niille hommia, koska ne maksavat paskaa palkkaa ja vielävittuilevat päälle. Jos edes pahoittelisivat huonoa palkkaa ja ahnetta asennettaan niin ei välttämättä olis ihan mahoton. Mutta jos joku vittuileee niin kai nyt vittuilee takas. Mutta tääkin on aika suomalaisnen ilmiö, kun on noita läskejä horoja joka paikassa joilla on vaihdevuodet. Ulkomailla ne sentään on kohteliaita kun riistävät sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529
