Miksette alistu ja tee ilmasta työtä niinku koneet ja tottele niinku koira. Ni ainaki rikkaat on tyytyväisiä voitte saada karkin
Miksei voi alistua
3
540
Vastaukset
- ilmaistyötä...
ja tulevaisuudessa minä teen työtä vain palkkaa vastaan.
Siihen asti elää kituutan kyseenalaisesti myönnettävän toimeentulotuen varassa.
Jos joskus elämän aikana tulee eteen valintatilanne, jossa täytyy joko tappaa toinen ihminen tai itse kuolla, niin varmasti taistelen viimeiseen henkäykseen asti. - Yksi vaatimaton ratas
Minusta on mielenkiitoista olla osa tätä ihmeellistä luonnon kiertokulkua. Rikkaat tarvitsevat meitä köyhiä. Ilman meitä ei olisi heitä! Onneksi voin tehdä omalla ilmaisella työpanoksellani edes yhden rikkaan onnellisemmaksi ja rikkaammaksi. Elämä on kivaa.
- poiuahsdfiuhsadf
lol. Toi on oikea asenne. Orja.
M' en viitsi tehdä niille hommia, koska ne maksavat paskaa palkkaa ja vielävittuilevat päälle. Jos edes pahoittelisivat huonoa palkkaa ja ahnetta asennettaan niin ei välttämättä olis ihan mahoton. Mutta jos joku vittuileee niin kai nyt vittuilee takas. Mutta tääkin on aika suomalaisnen ilmiö, kun on noita läskejä horoja joka paikassa joilla on vaihdevuodet. Ulkomailla ne sentään on kohteliaita kun riistävät sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015