Pystyykö salaista numeroa löytämään mistään millään keinolla. Minua häiriköi eräs ihminen jonka tiedän, mutta hän soittaa eri numerosta kuin mikä 118.ssa on?
salaiset numerot, pystyykö?
18
3035
Vastaukset
- voi elämä
Miksi luulet että sitä numeroa sanotaan SALAISEKSI ? D'oh!
Poliisi saa selville rikostutkinnan yhteydessä, hälytyskeskus näkee heti, tavallinen taatelintallaaja ei tietoja saa.- en_jaksa_keksiä
Olen saanut numerotiedustelun antamaan salaisen numeron minulle, kun annoin riittävän hyvän syyn. Ei tosin varmaan aina onnistuisi, mutta jos jaksaa inttää ja perustella sen saattaa sieltä saada.
- salainen on salainen
en_jaksa_keksiä kirjoitti:
Olen saanut numerotiedustelun antamaan salaisen numeron minulle, kun annoin riittävän hyvän syyn. Ei tosin varmaan aina onnistuisi, mutta jos jaksaa inttää ja perustella sen saattaa sieltä saada.
Salainen numero on salainen vaikka voissa paistaisi eikä sitä saa edes hyvin perustelluista syistä antaa ulkopuolisille!!! Mitä virkaa koko salaisella numerolla on jos tuolla tavalla harrastamalla sosiaalista hakkerointia voisi urkkia toisten numeroita??
Kyseisessä tapauksessa ko. numerotiedustelun ihminen on toiminut väärin, hänelle pitäisi antaa vähintään nuhtelut ja jos homma toistuu niin potkut ja ulos talosta! - en_jaksa_keksiä
salainen on salainen kirjoitti:
Salainen numero on salainen vaikka voissa paistaisi eikä sitä saa edes hyvin perustelluista syistä antaa ulkopuolisille!!! Mitä virkaa koko salaisella numerolla on jos tuolla tavalla harrastamalla sosiaalista hakkerointia voisi urkkia toisten numeroita??
Kyseisessä tapauksessa ko. numerotiedustelun ihminen on toiminut väärin, hänelle pitäisi antaa vähintään nuhtelut ja jos homma toistuu niin potkut ja ulos talosta!Ainakin aikanaan hyvin helppo tapa saada salainen numero selville oli soittaa ajoneuvorekisterikeskukseen ja alkaa valittaa, että rekisterinumerolla n.n. varustettu auto on parkkiruudussani...ei niillä ollut merkintää siitä, että kysyinen numero on salainen. Käsittääkseni tämä ei nykyään enää toimi.
Se tilanne jossa itse sen numeron tarvitsin meni kategoriaan "elämän ja kuoleman kysymys" (aivan konkreettisesti), mutta sitä en lähde enempää tässä selvittämään. Tosiasia on vain, että ihmisiä siellä numeropalvelussakin vain on töissä ja tekevät inhimillisiä "virheitä". - on kuitenkin se
Ainakin aikanaan hyvin helppo tapa saada salainen numero selville oli soittaa ajoneuvorekisterikeskukseen ja alkaa valittaa, että rekisterinumerolla n.n. varustettu auto on parkkiruudussani...ei niillä ollut merkintää siitä, että kysyinen numero on salainen. Käsittääkseni tämä ei nykyään enää toimi.
Se tilanne jossa itse sen numeron tarvitsin meni kategoriaan "elämän ja kuoleman kysymys" (aivan konkreettisesti), mutta sitä en lähde enempää tässä selvittämään. Tosiasia on vain, että ihmisiä siellä numeropalvelussakin vain on töissä ja tekevät inhimillisiä "virheitä".että numeropalvelu EI saa antaa numeroa, voi kylläkin yhdistää salaiseen numeroon jos vastaanottaja vaan haluaa ottaa puhelun vastaan mutta numeroa ei saa antaa jos se on salainen. Tää on faktaa ja jos toisin toimitaan niin se on virkavirhe.
- joskus.
on kuitenkin se kirjoitti:
että numeropalvelu EI saa antaa numeroa, voi kylläkin yhdistää salaiseen numeroon jos vastaanottaja vaan haluaa ottaa puhelun vastaan mutta numeroa ei saa antaa jos se on salainen. Tää on faktaa ja jos toisin toimitaan niin se on virkavirhe.
ei sais antaa, niinhän se on, mut ei todellakaan aina todellisuus. itsekin olen saanut muutaman kerran salaisen nron kootuilla selityksillä
- ilmoitit sinne
joskus. kirjoitti:
ei sais antaa, niinhän se on, mut ei todellakaan aina todellisuus. itsekin olen saanut muutaman kerran salaisen nron kootuilla selityksillä
niiden esimiehille että alaisensa on rikkoneet sääntöjä?
- Anonyymi
Et ole saanut
Asiantuntija Hpy , Elisa - Anonyymi
joskus. kirjoitti:
Ei ne edes nää sitä
- nyt menin solmuun
Jos sä kerran tiedät kuka soittaa ja mistä numerosta niin mihin sä sitten sitä tietoa tarviit? Sullahan ON jo ne tiedot.
Mutta: Jos on salainen numero niin se todella tarkoittaa että se on salainen eikä sitä saa tietoon muut kuin poliisi ja sekin vain silloin jos selvittää rikosta ja sekin VAIN siinä tapauksessa että pyytää oikeusistuimelta siihen luvan että saa pyytää operaattorilta numerotiedot ja teletunnisteet.
Muussa tapauksessa salaista numeroa ei saa tietoon etkä sinäkään saa silloinkaan vaikka poliisi selvittäisi sun tapaustasi, sun ollessa asianomistaja. - -A-
Kunhan kyselin, että menee teilläkin pää sekaisin.
Olisin voinut yhtä hyvin kysyä...Mikä on Joulupukin oikea nimi?- -B-
Älä selitä, se vaan pahentaa asiaa :).
Ilmoita poliisille vaan jos se kerran häiriköi.
Tulevaisuudessa voit jättää vastaamatta salaisiin numeroihin siihen vedoten.- prepaid-
numeroa saa selville mistään, jos sitä ei oo rekisteröity.
Unohin nimittäin omani... - Anonyymi
Onko perintäyhtiöllä oikeus saada asiakkaaan salainen numero selville?
Ei, mutta "asiakkaan" huolimattomuuden kautta saattaa salainenkin puhelinnumero välittyä velkojalta perintäyhtiölle.
Omaa salaista puhelinnumeroaan ei pidä paljastaa muille kuin niille todella luotetuille. Eivät kaikki omaiset tai etenkään työnantaja ole luotettuja tahoja.
- Anonyymi
Etkö voi sanoa että et ole kiinnostunut vaimoleyko kiinnostunut
Vai eikö sulla ole ketään muuta
Jos aina lyö luurin korvaan kyllä,se loppu - Anonyymi
Operaattoreiden kautta tapahtuneita vuo toja ei aina näy mut kuuluu linjalla välillä keskusteluun kuuntelevat puheluita myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225