salaiset numerot, pystyykö?

-A-

Pystyykö salaista numeroa löytämään mistään millään keinolla. Minua häiriköi eräs ihminen jonka tiedän, mutta hän soittaa eri numerosta kuin mikä 118.ssa on?

18

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi elämä

      Miksi luulet että sitä numeroa sanotaan SALAISEKSI ? D'oh!

      Poliisi saa selville rikostutkinnan yhteydessä, hälytyskeskus näkee heti, tavallinen taatelintallaaja ei tietoja saa.

      • en_jaksa_keksiä

        Olen saanut numerotiedustelun antamaan salaisen numeron minulle, kun annoin riittävän hyvän syyn. Ei tosin varmaan aina onnistuisi, mutta jos jaksaa inttää ja perustella sen saattaa sieltä saada.


      • salainen on salainen
        en_jaksa_keksiä kirjoitti:

        Olen saanut numerotiedustelun antamaan salaisen numeron minulle, kun annoin riittävän hyvän syyn. Ei tosin varmaan aina onnistuisi, mutta jos jaksaa inttää ja perustella sen saattaa sieltä saada.

        Salainen numero on salainen vaikka voissa paistaisi eikä sitä saa edes hyvin perustelluista syistä antaa ulkopuolisille!!! Mitä virkaa koko salaisella numerolla on jos tuolla tavalla harrastamalla sosiaalista hakkerointia voisi urkkia toisten numeroita??

        Kyseisessä tapauksessa ko. numerotiedustelun ihminen on toiminut väärin, hänelle pitäisi antaa vähintään nuhtelut ja jos homma toistuu niin potkut ja ulos talosta!


      • en_jaksa_keksiä
        salainen on salainen kirjoitti:

        Salainen numero on salainen vaikka voissa paistaisi eikä sitä saa edes hyvin perustelluista syistä antaa ulkopuolisille!!! Mitä virkaa koko salaisella numerolla on jos tuolla tavalla harrastamalla sosiaalista hakkerointia voisi urkkia toisten numeroita??

        Kyseisessä tapauksessa ko. numerotiedustelun ihminen on toiminut väärin, hänelle pitäisi antaa vähintään nuhtelut ja jos homma toistuu niin potkut ja ulos talosta!

        Ainakin aikanaan hyvin helppo tapa saada salainen numero selville oli soittaa ajoneuvorekisterikeskukseen ja alkaa valittaa, että rekisterinumerolla n.n. varustettu auto on parkkiruudussani...ei niillä ollut merkintää siitä, että kysyinen numero on salainen. Käsittääkseni tämä ei nykyään enää toimi.

        Se tilanne jossa itse sen numeron tarvitsin meni kategoriaan "elämän ja kuoleman kysymys" (aivan konkreettisesti), mutta sitä en lähde enempää tässä selvittämään. Tosiasia on vain, että ihmisiä siellä numeropalvelussakin vain on töissä ja tekevät inhimillisiä "virheitä".


      • on kuitenkin se
        en_jaksa_keksiä kirjoitti:

        Ainakin aikanaan hyvin helppo tapa saada salainen numero selville oli soittaa ajoneuvorekisterikeskukseen ja alkaa valittaa, että rekisterinumerolla n.n. varustettu auto on parkkiruudussani...ei niillä ollut merkintää siitä, että kysyinen numero on salainen. Käsittääkseni tämä ei nykyään enää toimi.

        Se tilanne jossa itse sen numeron tarvitsin meni kategoriaan "elämän ja kuoleman kysymys" (aivan konkreettisesti), mutta sitä en lähde enempää tässä selvittämään. Tosiasia on vain, että ihmisiä siellä numeropalvelussakin vain on töissä ja tekevät inhimillisiä "virheitä".

        että numeropalvelu EI saa antaa numeroa, voi kylläkin yhdistää salaiseen numeroon jos vastaanottaja vaan haluaa ottaa puhelun vastaan mutta numeroa ei saa antaa jos se on salainen. Tää on faktaa ja jos toisin toimitaan niin se on virkavirhe.


      • joskus.
        on kuitenkin se kirjoitti:

        että numeropalvelu EI saa antaa numeroa, voi kylläkin yhdistää salaiseen numeroon jos vastaanottaja vaan haluaa ottaa puhelun vastaan mutta numeroa ei saa antaa jos se on salainen. Tää on faktaa ja jos toisin toimitaan niin se on virkavirhe.

        ei sais antaa, niinhän se on, mut ei todellakaan aina todellisuus. itsekin olen saanut muutaman kerran salaisen nron kootuilla selityksillä


      • ilmoitit sinne
        joskus. kirjoitti:

        ei sais antaa, niinhän se on, mut ei todellakaan aina todellisuus. itsekin olen saanut muutaman kerran salaisen nron kootuilla selityksillä

        niiden esimiehille että alaisensa on rikkoneet sääntöjä?


      • Anonyymi
        en_jaksa_keksiä kirjoitti:

        Olen saanut numerotiedustelun antamaan salaisen numeron minulle, kun annoin riittävän hyvän syyn. Ei tosin varmaan aina onnistuisi, mutta jos jaksaa inttää ja perustella sen saattaa sieltä saada.

        Et ole saanut
        Asiantuntija Hpy , Elisa


      • Anonyymi
        joskus. kirjoitti:

        ei sais antaa, niinhän se on, mut ei todellakaan aina todellisuus. itsekin olen saanut muutaman kerran salaisen nron kootuilla selityksillä

        Ei ne edes nää sitä


    • nyt menin solmuun

      Jos sä kerran tiedät kuka soittaa ja mistä numerosta niin mihin sä sitten sitä tietoa tarviit? Sullahan ON jo ne tiedot.

      Mutta: Jos on salainen numero niin se todella tarkoittaa että se on salainen eikä sitä saa tietoon muut kuin poliisi ja sekin vain silloin jos selvittää rikosta ja sekin VAIN siinä tapauksessa että pyytää oikeusistuimelta siihen luvan että saa pyytää operaattorilta numerotiedot ja teletunnisteet.

      Muussa tapauksessa salaista numeroa ei saa tietoon etkä sinäkään saa silloinkaan vaikka poliisi selvittäisi sun tapaustasi, sun ollessa asianomistaja.

    • -A-

      Kunhan kyselin, että menee teilläkin pää sekaisin.
      Olisin voinut yhtä hyvin kysyä...Mikä on Joulupukin oikea nimi?

      • -B-

        Älä selitä, se vaan pahentaa asiaa :).


    • Ilmoita poliisille vaan jos se kerran häiriköi.
      Tulevaisuudessa voit jättää vastaamatta salaisiin numeroihin siihen vedoten.

    • prepaid-

      numeroa saa selville mistään, jos sitä ei oo rekisteröity.
      Unohin nimittäin omani...

    • Anonyymi

      Onko perintäyhtiöllä oikeus saada asiakkaaan salainen numero selville?

      • Ei, mutta "asiakkaan" huolimattomuuden kautta saattaa salainenkin puhelinnumero välittyä velkojalta perintäyhtiölle.

        Omaa salaista puhelinnumeroaan ei pidä paljastaa muille kuin niille todella luotetuille. Eivät kaikki omaiset tai etenkään työnantaja ole luotettuja tahoja.


    • Anonyymi

      Etkö voi sanoa että et ole kiinnostunut vaimoleyko kiinnostunut
      Vai eikö sulla ole ketään muuta

      Jos aina lyö luurin korvaan kyllä,se loppu

    • Anonyymi

      Operaattoreiden kautta tapahtuneita vuo toja ei aina näy mut kuuluu linjalla välillä keskusteluun kuuntelevat puheluita myös

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe