Lyhyesti...

neito82

ja ytimekkäästi.Mikä on miesten omasta mielestä miehen mitta...? ;)

17

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Revolveri

      Sullahan kyselyputki päällä ;D

      • neito82

        kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?


      • Revolveri
        neito82 kirjoitti:

        kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?

        Taitaa olla 5.905 jalkaa :D


      • neito82
        Revolveri kirjoitti:

        Taitaa olla 5.905 jalkaa :D

        eiku vesille! ;)


    • vitsi vitsi

      Se että pystyy vetämään kolme kaljaa ja silti pysyy tolpillaan ;D

      Noh, kuten sanottu. Tää oli vitsi isolla V:llä enkä jaksa oikei alkaa nyt analysoimaan syvällisiä ja vakavasti. :D

      • neito82

        eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!


      • ihmisiä on erilaisia
        neito82 kirjoitti:

        eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!

        Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.


      • neito82
        ihmisiä on erilaisia kirjoitti:

        Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.

        ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.


      • eroaa..
        neito82 kirjoitti:

        ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.

        Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.

        Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin?


      • neito82
        eroaa.. kirjoitti:

        Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.

        Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin?

        kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!


      • että vaikuttaa
        neito82 kirjoitti:

        kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!

        Tosin kyllä jos oot väsynyt, huonosti syönyt ym ja sit meet vetään ne kolme kaljaa niin kyllähän siinäkin voi jo vähän hoiperrella mutta tää on kaikki tapauskohtaista ja myös yksilökohtaista. Itseasiassa mä alan hoiperrella jo ihan ilman kaljaakin jos oon riittävän väsyksissä, saati sit jos kolme kaljaa vielä ottaa. En mä silti ole täysissä tuiskeissa siinäkään tapauksessa mut kyllähän se kävely on vähän erilaista kuin ihan virkeenä ja selvinpäin. :D


    • scale

      ja seisoo sanojensa takana. Öitä.

      • neito82

        hyvin sanottu! Öitä ;)


    • naisen§§§

      kunnolla tärisemään/värisemään se on mies isolla ämmällä..

    • Noh tietenkin se kuuluisa selkäranka, mies joka on rehellinen sekä seisoo sanojensa ja lupaustensa takana.

    • tottakai :-) No ei vaiskaan,jos pitäis valita pelkästään yks niin sanoisin että työ / ura.

    • clacies

      Kyllä se siitä lähtee, että sanaan pitää voida luottaa, mutta jos vielä hallitsee oman elämänsä kantaa vastuun teoistaan ja osaa myöntää jos sattuu erehtyy niin silloin on jo miehen mittainen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe