ja ytimekkäästi.Mikä on miesten omasta mielestä miehen mitta...? ;)
Lyhyesti...
17
940
Vastaukset
- Revolveri
Sullahan kyselyputki päällä ;D
- neito82
kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?
- Revolveri
neito82 kirjoitti:
kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?
Taitaa olla 5.905 jalkaa :D
- neito82
Revolveri kirjoitti:
Taitaa olla 5.905 jalkaa :D
eiku vesille! ;)
- vitsi vitsi
Se että pystyy vetämään kolme kaljaa ja silti pysyy tolpillaan ;D
Noh, kuten sanottu. Tää oli vitsi isolla V:llä enkä jaksa oikei alkaa nyt analysoimaan syvällisiä ja vakavasti. :D- neito82
eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!
- ihmisiä on erilaisia
neito82 kirjoitti:
eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!
Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.
- neito82
ihmisiä on erilaisia kirjoitti:
Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.
ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.
- eroaa..
neito82 kirjoitti:
ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.
Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.
Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin? - neito82
eroaa.. kirjoitti:
Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.
Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin?kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!
- että vaikuttaa
neito82 kirjoitti:
kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!
Tosin kyllä jos oot väsynyt, huonosti syönyt ym ja sit meet vetään ne kolme kaljaa niin kyllähän siinäkin voi jo vähän hoiperrella mutta tää on kaikki tapauskohtaista ja myös yksilökohtaista. Itseasiassa mä alan hoiperrella jo ihan ilman kaljaakin jos oon riittävän väsyksissä, saati sit jos kolme kaljaa vielä ottaa. En mä silti ole täysissä tuiskeissa siinäkään tapauksessa mut kyllähän se kävely on vähän erilaista kuin ihan virkeenä ja selvinpäin. :D
- scale
ja seisoo sanojensa takana. Öitä.
- neito82
hyvin sanottu! Öitä ;)
- naisen§§§
kunnolla tärisemään/värisemään se on mies isolla ämmällä..
Noh tietenkin se kuuluisa selkäranka, mies joka on rehellinen sekä seisoo sanojensa ja lupaustensa takana.
tottakai :-) No ei vaiskaan,jos pitäis valita pelkästään yks niin sanoisin että työ / ura.
- clacies
Kyllä se siitä lähtee, että sanaan pitää voida luottaa, mutta jos vielä hallitsee oman elämänsä kantaa vastuun teoistaan ja osaa myöntää jos sattuu erehtyy niin silloin on jo miehen mittainen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628