ja ytimekkäästi.Mikä on miesten omasta mielestä miehen mitta...? ;)
Lyhyesti...
17
1000
Vastaukset
- Revolveri
Sullahan kyselyputki päällä ;D
- neito82
kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?
- Revolveri
neito82 kirjoitti:
kinkkinen kysymys?Heh! No vastaa mikä on miehen mitta?
Taitaa olla 5.905 jalkaa :D
- neito82
Revolveri kirjoitti:
Taitaa olla 5.905 jalkaa :D
eiku vesille! ;)
- vitsi vitsi
Se että pystyy vetämään kolme kaljaa ja silti pysyy tolpillaan ;D
Noh, kuten sanottu. Tää oli vitsi isolla V:llä enkä jaksa oikei alkaa nyt analysoimaan syvällisiä ja vakavasti. :D- neito82
eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!
- ihmisiä on erilaisia
neito82 kirjoitti:
eihän ny kukaan tuu 3 kaljasta känniin,aikas matala kynnys sulla!
Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.
- neito82
ihmisiä on erilaisia kirjoitti:
Tietty jos pämppää joka viikonloppu niin eri juttu mut kaikki ei harrasta kun vaan sillon tällön. Silloin se kynnys tulee matalammaks. Mitä enemmän ja useammin vedät viinaa niin sitä korkeammaks kynnyskin tulee.
ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.
- eroaa..
neito82 kirjoitti:
ihmisiä on erilaisia.Itse juon tod. harvoin, mutta en sentään 3 kaljasta viä tule känniin.
Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.
Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin? - neito82
eroaa.. kirjoitti:
Toiselle känni on sitä että kalja menee päähän hiukan, toiselle känni on sitä että on niin tolkku poissa että hilluu suunnilleen räkä poskella kaupungilla..no muutetaan lausuntoa niin että puhutaan hiprakasta eikä kännistä.
Mutta kyllähän se kolme kaljaakin vaikuttaa, myönnät kai sen itsekin?kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!
- että vaikuttaa
neito82 kirjoitti:
kyllähän se vähän vaikuttaa,mutta täytyy kyllä aikas paljon enemmän juoda,ennen ku meinaa ruveta hoiperteleen!
Tosin kyllä jos oot väsynyt, huonosti syönyt ym ja sit meet vetään ne kolme kaljaa niin kyllähän siinäkin voi jo vähän hoiperrella mutta tää on kaikki tapauskohtaista ja myös yksilökohtaista. Itseasiassa mä alan hoiperrella jo ihan ilman kaljaakin jos oon riittävän väsyksissä, saati sit jos kolme kaljaa vielä ottaa. En mä silti ole täysissä tuiskeissa siinäkään tapauksessa mut kyllähän se kävely on vähän erilaista kuin ihan virkeenä ja selvinpäin. :D
- scale
ja seisoo sanojensa takana. Öitä.
- neito82
hyvin sanottu! Öitä ;)
- naisen§§§
kunnolla tärisemään/värisemään se on mies isolla ämmällä..
Noh tietenkin se kuuluisa selkäranka, mies joka on rehellinen sekä seisoo sanojensa ja lupaustensa takana.
tottakai :-) No ei vaiskaan,jos pitäis valita pelkästään yks niin sanoisin että työ / ura.
- clacies
Kyllä se siitä lähtee, että sanaan pitää voida luottaa, mutta jos vielä hallitsee oman elämänsä kantaa vastuun teoistaan ja osaa myöntää jos sattuu erehtyy niin silloin on jo miehen mittainen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497