Tuolla

lempi

oli kysymys toisen ihmisen hyväksynnästä, josta tuli mieleeni, että..

Millaisia asioita olisit valmis muuttamaan itsessäsi jonkun toisen ihmisen vuoksi, ja mistä kaikesta pidät kiinni kaikissa tilanteissa? :)

9

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömistä

jos pääsisin rakkaani omaksi..

• rusalka

Mulla iso haaste aikataulut ja ajoissa oleminen. Voisin yrittää muuttua sellaiseksi, että on jonkinlainen 'säällinen' päivärytmi, viikkorytmi, vuodenaikojen mukaan rytmi jne.

Oon kyllä aika mahoton...mutta oikeesti tarviin tämmöstä ja varmaan tää helpottaa toisen kanssa olemista huomattavasti.

• Ei sitä suuria muutoksia itsessään suostuisi tekemään. Jos mua ei hyväksytä tämmösenä ni sitten ei, mä oon itteeni ihan tyytyväinen :)

Tietenkin jotain pienempiä asioita voisi muuttaa jos se toiselle on iso asia. Hienosäätöä lähinnä nykyiseen.

Kaks asiaa joista en luovu: hevi ja metalli sekä hevimetalli. Oho, siis kolme asiaa näköjään.

• hossi

En ole valmis muuttamaan itseäni suuntaan enkä toiseen vaan pikemminkin toisen olisi hyväksyttävä minut sellaisena kuin olen. Miksi muuntautua toiseksi mitä on ? Ihmisen perusolemusta ei voi miksikään muuttaa, siis tarkoittainen luonteenpiirteitä. Sen muuttaminen ei kyllä tule kantamaan kovinkaan pitkälle.
      Ainoa missä olen valmis muuntatumaan on lähinnä normaalita arki kuviot ja rutiinit, asioiden organisointi uusiin puihin että saa järjestyyn mahdollisimman paljon yhteistä aikaa.

• Epilän Keisari

Sillainko se sit menee?

• hossi
        Epilän Keisari kirjoitti:

Sillainko se sit menee?

Mitenkä se menee ? Ehkä ehkäpä ei tilanne sen sit näyttää.

• kewi

Muuttaa itseään, tai toista ihmistä , eihän se ole kokemukseni perusteella johtanut kuin pahaan oloon ja epätitoisuuteen, että "enkö kelpaa sellaisena kuin olen" naisilla / otuksilla on usein mielipiteet sellaiset et hyvä jätkä mutta...
      kun tuon ja tuon sais siitä muutettua niin sitten kelpais, ja yleensä on kyse pukeutumisesta tai hiusten mallista tai jostain muusta "maailmaa kaatavusta asiosta "...

• lempi

olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.

On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)

• kewi
        lempi kirjoitti:

olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.

On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)

juuri se "villakoiran ydin" miten sen esittää...
        vaatimalla ei yleensä tahdo onnistua,mutta pyytämällä tai esittämällä toiveen niin ylensä alkaa tapahtumaan ,toimii ainakin meikäläiseen.
        Loppujen lopuksi keskustelemala ja jutustelemalla asiat hoituu ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe