Tuolla

lempi

oli kysymys toisen ihmisen hyväksynnästä, josta tuli mieleeni, että..

Millaisia asioita olisit valmis muuttamaan itsessäsi jonkun toisen ihmisen vuoksi, ja mistä kaikesta pidät kiinni kaikissa tilanteissa? :)

9

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömistä

      jos pääsisin rakkaani omaksi..

    • rusalka

      Mulla iso haaste aikataulut ja ajoissa oleminen. Voisin yrittää muuttua sellaiseksi, että on jonkinlainen 'säällinen' päivärytmi, viikkorytmi, vuodenaikojen mukaan rytmi jne.

      Oon kyllä aika mahoton...mutta oikeesti tarviin tämmöstä ja varmaan tää helpottaa toisen kanssa olemista huomattavasti.

    • Ei sitä suuria muutoksia itsessään suostuisi tekemään. Jos mua ei hyväksytä tämmösenä ni sitten ei, mä oon itteeni ihan tyytyväinen :)

      Tietenkin jotain pienempiä asioita voisi muuttaa jos se toiselle on iso asia. Hienosäätöä lähinnä nykyiseen.

      Kaks asiaa joista en luovu: hevi ja metalli sekä hevimetalli. Oho, siis kolme asiaa näköjään.

    • hossi

      En ole valmis muuttamaan itseäni suuntaan enkä toiseen vaan pikemminkin toisen olisi hyväksyttävä minut sellaisena kuin olen. Miksi muuntautua toiseksi mitä on ? Ihmisen perusolemusta ei voi miksikään muuttaa, siis tarkoittainen luonteenpiirteitä. Sen muuttaminen ei kyllä tule kantamaan kovinkaan pitkälle.
      Ainoa missä olen valmis muuntatumaan on lähinnä normaalita arki kuviot ja rutiinit, asioiden organisointi uusiin puihin että saa järjestyyn mahdollisimman paljon yhteistä aikaa.

      • Epilän Keisari

        Sillainko se sit menee?


      • hossi
        Epilän Keisari kirjoitti:

        Sillainko se sit menee?

        Mitenkä se menee ? Ehkä ehkäpä ei tilanne sen sit näyttää.


    • kewi

      Muuttaa itseään, tai toista ihmistä , eihän se ole kokemukseni perusteella johtanut kuin pahaan oloon ja epätitoisuuteen, että "enkö kelpaa sellaisena kuin olen" naisilla / otuksilla on usein mielipiteet sellaiset et hyvä jätkä mutta...
      kun tuon ja tuon sais siitä muutettua niin sitten kelpais, ja yleensä on kyse pukeutumisesta tai hiusten mallista tai jostain muusta "maailmaa kaatavusta asiosta "...

      • lempi

        olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.

        On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)


      • kewi
        lempi kirjoitti:

        olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.

        On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)

        juuri se "villakoiran ydin" miten sen esittää...
        vaatimalla ei yleensä tahdo onnistua,mutta pyytämällä tai esittämällä toiveen niin ylensä alkaa tapahtumaan ,toimii ainakin meikäläiseen.
        Loppujen lopuksi keskustelemala ja jutustelemalla asiat hoituu ...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe