oli kysymys toisen ihmisen hyväksynnästä, josta tuli mieleeni, että..
Millaisia asioita olisit valmis muuttamaan itsessäsi jonkun toisen ihmisen vuoksi, ja mistä kaikesta pidät kiinni kaikissa tilanteissa? :)
Tuolla
9
457
Vastaukset
- syömistä
jos pääsisin rakkaani omaksi..
- rusalka
Mulla iso haaste aikataulut ja ajoissa oleminen. Voisin yrittää muuttua sellaiseksi, että on jonkinlainen 'säällinen' päivärytmi, viikkorytmi, vuodenaikojen mukaan rytmi jne.
Oon kyllä aika mahoton...mutta oikeesti tarviin tämmöstä ja varmaan tää helpottaa toisen kanssa olemista huomattavasti. Ei sitä suuria muutoksia itsessään suostuisi tekemään. Jos mua ei hyväksytä tämmösenä ni sitten ei, mä oon itteeni ihan tyytyväinen :)
Tietenkin jotain pienempiä asioita voisi muuttaa jos se toiselle on iso asia. Hienosäätöä lähinnä nykyiseen.
Kaks asiaa joista en luovu: hevi ja metalli sekä hevimetalli. Oho, siis kolme asiaa näköjään.- hossi
En ole valmis muuttamaan itseäni suuntaan enkä toiseen vaan pikemminkin toisen olisi hyväksyttävä minut sellaisena kuin olen. Miksi muuntautua toiseksi mitä on ? Ihmisen perusolemusta ei voi miksikään muuttaa, siis tarkoittainen luonteenpiirteitä. Sen muuttaminen ei kyllä tule kantamaan kovinkaan pitkälle.
Ainoa missä olen valmis muuntatumaan on lähinnä normaalita arki kuviot ja rutiinit, asioiden organisointi uusiin puihin että saa järjestyyn mahdollisimman paljon yhteistä aikaa.- Epilän Keisari
Sillainko se sit menee?
- hossi
Epilän Keisari kirjoitti:
Sillainko se sit menee?
Mitenkä se menee ? Ehkä ehkäpä ei tilanne sen sit näyttää.
- kewi
Muuttaa itseään, tai toista ihmistä , eihän se ole kokemukseni perusteella johtanut kuin pahaan oloon ja epätitoisuuteen, että "enkö kelpaa sellaisena kuin olen" naisilla / otuksilla on usein mielipiteet sellaiset et hyvä jätkä mutta...
kun tuon ja tuon sais siitä muutettua niin sitten kelpais, ja yleensä on kyse pukeutumisesta tai hiusten mallista tai jostain muusta "maailmaa kaatavusta asiosta "...- lempi
olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.
On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :) - kewi
lempi kirjoitti:
olellista on, että jokainen kelpaa juuri omana itsenään, ja nimenomaan sellaisena kuin on.
On mielestäni oleellista kuitenkin huomioida toisen ihmisen pyynnöt joissain tilanteissa, pikemminkin kuin vaatimukset :)juuri se "villakoiran ydin" miten sen esittää...
vaatimalla ei yleensä tahdo onnistua,mutta pyytämällä tai esittämällä toiveen niin ylensä alkaa tapahtumaan ,toimii ainakin meikäläiseen.
Loppujen lopuksi keskustelemala ja jutustelemalla asiat hoituu ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040