onkos täällä ketään kuka olisi ottanut kieli lävistyksen vaikk normaalisti on todella herkkä piikeille?? minun tekisin mieli ottaa kielilävistys, muuta aikoinaan ku otin korvakorutkin, niin se sattui niin paljon että meinas jäädä kokonaan toinen korva ottamatta :( mietin vaan, et onko lävistys aina lävistys, että olisiko kielilävistyksen ottokin aivanm tuskaa minulle??
kysymys kielilävistyksestä?
6
735
Vastaukset
- älä ota.
...
- Lameduck
Kielilävistyksen pitäisi olla kivuttomampia lävistyksiä! Eikä se nyt kirpaise kuin hetken. Kuulemma sitten vasta tulee ikävävaihe kun alkaa paraneminen... Itse meinaan ottaa kunhan tulee vaan sopiva ajankohta...
- ....
Itselläni on lävistys kielessä ja huulessa. Olen aina pelännyt piikkejä. Kieleen sattui huomattavasti vähemmän kuin huuleen.Oikein tehty lävistys ei satu nipistystä enempää,joten katso että menet ammattitaitoiseen paikkaan :)
- tytsy83
on kanssa kielilävistys vaikka pelkään piikkejä ja muutakin kipua todella paljon. Mutta ei se kielilävistyksen otto sattunut ainakaan minuun (tosin luulin niin ennen kuin koin sen teon itse). Toimenpide oli todella nopeasti ohi, verta tosin vuoti jonkun verran se oli aika inhottavaa.
jos pelkästään kipu on esteenä niin en suosittele sinulle lävistystä ollenkaan.
- kipua tunne en
en käsitä miksi ihmiset yleensäkkään pelkäävät kipua?
pelko kivusta rajoittaa elämää ja voi jopa hankaloittaa sitä...
en nyt halua tuomita tai haukkua ketään mutta ihmettelen vaan...
mikä siinä kivussa on sitte niin pelottavaa?
kipu on yksi suurimmista elämän nautinnoista.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284