kysymys kielilävistyksestä?

onkos täällä ketään kuka olisi ottanut kieli lävistyksen vaikk normaalisti on todella herkkä piikeille?? minun tekisin mieli ottaa kielilävistys, muuta aikoinaan ku otin korvakorutkin, niin se sattui niin paljon että meinas jäädä kokonaan toinen korva ottamatta :( mietin vaan, et onko lävistys aina lävistys, että olisiko kielilävistyksen ottokin aivanm tuskaa minulle??
6765
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

...

Äänestä

Kielilävistyksen pitäisi olla kivuttomampia lävistyksiä! Eikä se nyt kirpaise kuin hetken. Kuulemma sitten vasta tulee ikävävaihe kun alkaa paraneminen... Itse meinaan ottaa kunhan tulee vaan sopiva ajankohta...

Äänestä

Itselläni on lävistys kielessä ja huulessa. Olen aina pelännyt piikkejä. Kieleen sattui huomattavasti vähemmän kuin huuleen.Oikein tehty lävistys ei satu nipistystä enempää,joten katso että menet ammattitaitoiseen paikkaan :)

Äänestä

on kanssa kielilävistys vaikka pelkään piikkejä ja muutakin kipua todella paljon. Mutta ei se kielilävistyksen otto sattunut ainakaan minuun (tosin luulin niin ennen kuin koin sen teon itse). Toimenpide oli todella nopeasti ohi, verta tosin vuoti jonkun verran se oli aika inhottavaa.

Äänestä

jos pelkästään kipu on esteenä niin en suosittele sinulle lävistystä ollenkaan.

Äänestä

en käsitä miksi ihmiset yleensäkkään pelkäävät kipua?
pelko kivusta rajoittaa elämää ja voi jopa hankaloittaa sitä...
en nyt halua tuomita tai haukkua ketään mutta ihmettelen vaan...

mikä siinä kivussa on sitte niin pelottavaa?

kipu on yksi suurimmista elämän nautinnoista.....

Äänestä

Kommentoi aloitusta

erittäin herkkä piikeille!!! kirjoitti:

onkos täällä ketään kuka olisi ottanut kieli lävistyksen vaikk normaalisti on todella herkkä piikeille?? minun tekisin mieli ottaa kielilävistys, muuta aikoinaan ku otin korvakorutkin, niin se sattui niin paljon että meinas jäädä kokonaan toinen korva ottamatta :( mietin vaan, et onko lävistys aina lävistys, että olisiko kielilävistyksen ottokin aivanm tuskaa minulle??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu