Onko karvoihin katsomista?

The cat

Miehet, jotka olette nk. kissamiehiä eli tykkäätte enemmän kissoista kuin koirista, niin mitä/miten suhtaudutte, jos tapaatte mielenkiintoisen naisen, jolla onkin koira. Ja jos koira ei edes kooltaan muistuta kissaa vaan päin vastoin...vähentääkö se automaattisesti teidän mielenkiintoanne naista kohtaan? Onko "koirapelko" voitettavissa rakkauden tähden?
Itse olen aina karsastanut jossain määrin miehiä, joilla on kissa...mutta ei se mikään este olisi millekkään, koskaan...

18

1487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle on aivan sama, jos naisella olisi koira. Tosin minä en pistäisi tikkua ristiin sen rakin eteen. Edellisen johdosta nainen todennäköisesti lemppaisi minut, kun en suostuisi krapula-aamuna klo.7 lähtemään räntäsateeseen puudelia kusettamaan.

• SimStim

Huomenta.

Anteeksi kritiikkini, mut...
      Enpä ole typerämpää kysymystä kuullut taas vähään aikaan.
      Tuolla nyt ei ole mitään merkitystä minkään kanssa oli sulla sit koira, kani, kissa tai vaikka norsu siellä kotona.

• the cat

Kritiikki, varsinkin rakentava on aina hyväksi. Mutta oikeasti väitän, että sillä tuntuu olevan merkitystä, ainakin joillekkin miehille...ja haluais tietää, mistä moinen johtunee...kuten tuolla alla joku jopa väittää, että koiran omistaminen vaikuttaa arvomaailmaan (mitä se tietysssä mielessä kyllä tekeekin) ja lasten hankintaan...joten varmasti vielä pienempiikin asioihin! Eli tuskinpa kysymys niin typerä on, jos minä ja kanssasisareni isojen koiriemme kanssa jäädään sinkkuilemaan ilman hyvää selitystä... :)
        Mutta kiva tietää, että on muunkinlaisia miehiä...mutta jospa kuitenkin vähän vaikuttaisi kiinnostukseesi (voi tietysti ihan positiivisestikin?!?!) jos mielittysi kertoisi lemmikikseen norsun ;)
        No mut huomenta vaan sinnekkin ja mukavaa keskiviikon jatkoa!

• SimStim
        the cat kirjoitti:

Kritiikki, varsinkin rakentava on aina hyväksi. Mutta oikeasti väitän, että sillä tuntuu olevan merkitystä, ainakin joillekkin miehille...ja haluais tietää, mistä moinen johtunee...kuten tuolla alla joku jopa väittää, että koiran omistaminen vaikuttaa arvomaailmaan (mitä se tietysssä mielessä kyllä tekeekin) ja lasten hankintaan...joten varmasti vielä pienempiikin asioihin! Eli tuskinpa kysymys niin typerä on, jos minä ja kanssasisareni isojen koiriemme kanssa jäädään sinkkuilemaan ilman hyvää selitystä... :)
        Mutta kiva tietää, että on muunkinlaisia miehiä...mutta jospa kuitenkin vähän vaikuttaisi kiinnostukseesi (voi tietysti ihan positiivisestikin?!?!) jos mielittysi kertoisi lemmikikseen norsun ;)
        No mut huomenta vaan sinnekkin ja mukavaa keskiviikon jatkoa!

ei ollutkaan loukata :)

Jos todella sillä lemiikillä on noinkin paljon merkitystä, niin sitten liikun porukoissa joissa se vaan ei häiritse.

Meitä on siis monta, joita ei tosiaan häiritse.

Jos miellityllä olis norsu, ni se kyl vois ollakin ihan positiivinen juttu.
        No jos ei muuten, ni mielenkiinto heräis heti, et mikäs tää tällänen nti mahtaa olla :D

Erittäin hyvää keskiviikon jatkoa sinullekin :)

• Jalfo

Mitään lemmikkiä ei ole eikä luultavasti toistaiseksi tule mutta kissoihin olen tottunut muuten vaan sukulaisten vuoksi enemmän. En tiedä olenko kissamies sen vuoksi. Koirista en ole koskaan erityisemmin välittänyt tosin. Ehkä jos tapaan mukavan koiranaisen jonkinlainen arvojen erilaisuus voi kummitella taka-ajatuksena. Tosin lukiossa mitä mukavimmalla tytöllä oli koira eikä se kyllä vaikuttanut hänen persoonaansa.

Voi olla kyllä, että ajatus koiran kanssa asumisesta kaikkine velvoitteineen on liian kaukainen tällä hetkellä... ja haluan että tulevalla lapsellani on mahdollisimman vähän uhkakuvia.

• on kissa ja asuu kaupungissa (joka ei oo jääny jostain ex-jutusta) niin se äijä on 99% todennäköisyydellä homo :-) Mä en tiiä yhtään ainutta miestä kenellä ois ihan ite ja yksin hankittu kissa,en oo ikinä edes kuullut moisesta ja epäilen ettei sellasta (heteroa) miestä oo edes olemassa :-)

• SimStim

yhden jätkän, jolla on kaks kissa. Itse hankittuja, eikä se ole homo.
        Tai siis niistä naisten määrästä mitä se pyörittää ni päättelen.

Mut nyt ku sanoit ton... hmm... No toisaalta, se ja sama, oli homo tai ei. Tosin hetero väittää olevansa, hyvä tyyppi vaikka homoksi paljastuisikin. Tosin epäilen.

• se vähän
        SimStim kirjoitti:

yhden jätkän, jolla on kaks kissa. Itse hankittuja, eikä se ole homo.
        Tai siis niistä naisten määrästä mitä se pyörittää ni päättelen.

Mut nyt ku sanoit ton... hmm... No toisaalta, se ja sama, oli homo tai ei. Tosin hetero väittää olevansa, hyvä tyyppi vaikka homoksi paljastuisikin. Tosin epäilen.

epäilytä

"Tai siis niistä naisten määrästä mitä se pyörittää ni päättelen."

että jätkä voi olla piilohomppeli jos pyörittää paljon naisia, eikös Valentinosta tai jostain gigolostakin väitetty että se olis todellisuudessa homo vaikka sillä niitä naisia olikin paljon. Kulissia hyvät ihmiset kulissia. Heteron ei tarvitse todistaa olevansa hetero, ainakaan isolla määrällä naisia pyörittämällä.

Eri asia tietysti on jos sitä oikeaa etsii ja ei vaan natsaa niinku naisen puolelta (yleensä naiset on niin nirsoja että ne tavoittelee täydellistä miestä ja se aiheuttaa että joutuu jatkaa etsintää).

• oo tullu

tollastakaa koskaan mietittyä. No ei oo koiralla sellasten asioien kanssa mitään tekemistä. Sellasen tilanteen tullen sitä saa vaikka kissa muuttaa jos haitaks kävis. Kummia kysymyksiä.

• murmur

Hmmmm.
      Voisiko siis syy olla koirassani, että olen sinkku. Velvoitteinen elämä ja yhteisten lapsien hankinta koirakotiin esteenä, että suhteeni loppuvat lyhyeen??
      Koira on vielä pentu, mutta isokokoinen otus ja tottelevaisuuskoulutus totaalikesken :) mut OIKEESTI voiko se tosiaan olla esteenä, että kanssani voisi ajatella jotain vakavampaa, kuin tapailua 2-4 kk ajan? vaiko helppo selitys niin ei tarvitse mennä henk.kohtaisuuksiin. Minussahan ei tietenkään ole mitään vikaa ;) Mutta olen 26vee, nätti, söpö, isot silmät,ok kroppa, hauska, fiksu, yliopiston läpi taistellut :), elämänkokemusta ja mieskokemusta parista piiitkästä suhteesta ja useammista lyhyistä ;), työpaikka, asunto, auto ja niin se koira sekä paljon muitakin ilmeisesti pienempiä vikoja ja puutteita löytyy. Ehkä se on niin, että miehinen mies tykkää isoistakin koirista ja niiden omistajasta...?? Sillä yhdyn yrmiöön? että jotain naismaista on miehessä, jolla on kissa (itse hankittu) ... jotain perinoutoa.
      Ja totta tietysti on sekin, että kertoohan tuo koiranomistaminen jollain lailla elämäntyylistä eli tykkään liikkua, olla ulkona, ulkoilla, olla sosiaalinen mm. MUTTA se että omistaa koiran ei tarkoita, että enkö pitäisi kotiani siistissä kunnossa, laiskottelisi, matkustelisi, kävisi yössä, haluaisi lapsia tai ajattelisi, että lapsille tulee uhkakuvia koirista???? (kissat hyökkii pientenlasten kimppuun useammin kuin koirat) tai että uroskoirani olisi miehen korvike tms. mitä aina väliin saa kuulla....
      mutta eikö vain miehet--nainen jolla on iso koira on pelottava?

• ainoastaan

se koira on pelottava.

• milton

ketään sellaista miestä jolla olisi kissa (voi johtua siitä että kaveripiirissä on vain ns. tervejärkisiä hemmoja). Yleensä miehillä on aika vastenmielinen suhtautuminen tyttökaverin mahdollisiin kissaeläimiin ja ymmärtäähän sen: eihän sitä helvetinmoista hajua mikä siitä kämppään jää siedä kukaan. Tosin niinkuin sanottu mun kaverit ovat muutenkin varsin mukavuudenhaluisia, rajoittuneita ja ylipäätäänkin liian järkeviä että lähtisivät mukaan johonkin eläintarhatouhuihin.

• gunhild

Ja tuntevia ja miehekkäitä... En voi sille mitään, että pientä koiraa taluttava mies näyttää hintiltä tai tossun alla elelevältä miekkoselta.
      Suuren koiran omistajasta (mies tai nainen) taas saan käsityksen, että itsetunto on hiukan retuperällä, kun pitää kuljettaa petoa narunjatkeena...

• milton

gunhild, mitä sinulle tulisi mieleen kissaa taluttavasta miehestä? =)

• gunhild
        milton kirjoitti:

gunhild, mitä sinulle tulisi mieleen kissaa taluttavasta miehestä? =)

Siis seksikäs, tunteva ja miehekäs...kissan kanssa pärjäävän miehen täytyy osata arvostaa myös niitä kissan hienoja itsellisiä ominaisuuksia; tyhmää koiraa saa kuka tahansa punaniska pomottaa miten tahtoo...

• mies täällä

en pitä kissoista koska haisevat kuselle,kynsivät, ovat kateissa jne.

koiristakaan en välitä ihmeemmin, vituttaa ihminen joka kadulla tulee buldogin kanssa vastaan ja antaa sille niin paljon narua että se saatanan kuolamoottori tulee ja likaa lahkeet housuista tai kengät....paria tämmöistä junttia on tullut kopattua käkättimeen....vitun idiootit ei enää osaa koiriaankaan ulkoiluttaa, yhdenkin mulkun rakki hyökkäsi just kohdalla hampaat irvessä päälle ja puri lahkeeseen no minä siitä paljon hätkähdä, ensin koira ruotuun ja sitten omistaja....molemmat vinkui lähtiessään....
      ja sekös vituttaa kun menet kylään ystäville ja siellä se saatanan buudeli alkaa keittiön kahvipöydän alla nylkyttää jalkaa...hyi saatana kun ihmiset on tyhmiä, eikö sitä kiimasta koiraa saa vaikka jonnekin toiseen huoneesee?

ja ihan vaan tiedoksi että itselläni oli dalmatialainen aikanaan....koira ei mennyt kenenkään lähelle ennenkuin ihminen siihen luvan antoi...ja paskatus tapahtui metsässä ei toisten rivarin ovella....

ja sitten siihen asiaan mitä kysyit....ei vois vähempää kiinnostaa onko sulla koira vai ei, jos olet naitavan näköinen niin sitten mennään koiraa katsomaan...oliko tarpeeksi selventävä?

• Omakohtaiset kokemukset koiran omistavista naisista eivät ole kovin mairittelevia. Muutamia "vaatimuksia" mitkä täytyy täyttyä, jotta mies kelpaa "koiranaiselle":

- Miehen pitää pitää HÄNEN koirasta (olkoon kuinka huonotapainen ja ruma tahansa).
      - Miehen tulee olla kiinnostunut/innostunut HÄNEN koirasta (sitä pitäisi rapsutella ja silitellä ensi tapaamisesta alkaen).
      - Miehen tulee ulkoiluttaa ja ruokkia koiraa kuin omaansa (viimeistään kuukauden yhdessä olon jälkeen).
      - Miehen tulee aina muistaa ja tiedostaa, että koira on ykkönen (lapsen kohdalla tämä toki on itsestään selvä asia, mutta koira?).

• vuhwuh

no höpö höpö...
        en koskaan ole vaatinut vaadittuja asioita.mutta ihan meidän yhteiselon kannalta on tietenkin hyvä, että mies tykkää mun koirasta, mut ainakin tapailun alussa tärkeintä on että se mies tykkäis musta...tutustuis koiraan aivan rauhassa. en koskaan ole ajatellut, että miehen tulisi lenkittää tai ruokkia sitä. rapsuttelu ja silittely...se kuuluu tietysti eläinmaailmaan luontaisesti ja mitä enemmän mies sitä tekee niin sen paremmin tulee toimeen rontin kanssa....mutta silti enemmän tulisi silitellä ja rapsutella minua :) mutta niin, naisia, miehiä ja koiria on moneen lähtöön vaatimuksineen ja kykyinä vastata vaatimuksiin ja toiveisiin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe