Miksei suoraa voi sanoa??

Että evvk vai

Jos oon yhden uuden miestyypin kans viestelly, ei mitään maratoonia mutta yleensä joka pvä viesti tyyliin mites menee jne. Homma ei ota lähteäkseen, syykin siinä kun vaan viihteellä nähdään.
No nyt se kyl vastaa jos jotain laitan, mut siihen se jää. Ja mulla ottaa päähän koska tää on tätä ollu jo muutaman viikon..!

ELi miksi suoraan ei voi sanoa jos EI NAPPAA?! Kyllä sen huomaa viesteistäki, onko kiinnostunu kunnolla vai ei!

MITEN SIIS NÄPÄYTÄN TÄTÄ MIESTÄ? Minähän en ala tähän hommaan!

21

7804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näpäyttäminen kuulostaa rankaisulta. Mitä pahaa mies on tehnyt? Ei ole laonnut eteesi? Mikset itse tee aloitetta? Jos vastausta ei kuulu tai se on kielteinen, hommahan on sillä selvä. Eikö olekin helppoa?

      • koska....

        se mies on koko ajan antanut olettaa että on kiinnostunut, vielä viikon alussa oli halukas näkemään. Laitoin että no ilmoittelehan koska hänelle sopii (kummallakin paljon töitä) No, laitoin sitten ihan tavallisen viestin parin päivän päästä, vastas ihan normaalisti. Mutta EI MITÄÄN siihen viittaavaa, että koska nähtäis!

        Sen ainaki päätin, että minä en ala enää hänen perään viestittään ja kyseleen kuulumisia. Jos tietäisin, ettei hällä oikeasti kiinnosta, en edes vaivautuisi tänne kirjoittaan.

        Ihmettelen vain.... ??


    • mitä tasa-arvolle tapahtui ?

      Aha, sekin on miesten syytä, ettet saa itsestäsi irti selkeää tapaa tehdä aloitetta. Mitäs jos kuitenkin olisit vaan ihan itseksesi.

    • Löydät paremman

      Eipä tollasen miehen perään kannata haikailla, anna olla, löydät viellä paljon paremman miehen, joka sanoin ja teoin osoittaa, että on kiinnostunut, eikä sun tarvitse ihmetellä onko vai ei. Usko mua, olen kokenut saman:)

    • Sepe.

      miksi näpäytät? Siksikö, koska asiat eivät ole menneet, niin kuin sinä haluat/ olet odottanut?

      Ei kuule näpäytys on lapellista ennen kommunikointia, että mitkä on molempien ajatukset koko jutusta. Jos nyt ihan aikuismaiseen tapaan puhut sille miehelle suoraan ja selvität, miten ja mihin tässä mennään.

      Näpäuyttäminen ei kuulu tuohon kuvioon millään tavalla, koska ei siinä ole ketään syyllisiä, eikä syyttömiäkään. Ei sun tarvi näpäyttää, mutta kuten totesit, ettet ala tuohon hommaan, niin lopeta se. Piste.

      Miks ei sitten voi kysyä suoraan, että EIKÖ NAPPAA.

    • vili

      pahempaa paskahousua olla kuin sinä. anna se numero ni minä soitan ja kysyn haluaako se selvinpäin tavata sua vai ei. tajuatko kuinka v-mäistä on vastailla tekstiviesteihin. jos itse et edes viitsi soittaa ja kenties kysyä onko kiinnostusta tai missä mennään...se on aika turha valittaa yhtään mitään...huvittavinta on tämä, et sua ottaa päähän!!

      • alkup...

        asiahan on niin, että olen jo kysynyt että vieläkö hän haluaa tavata. Vastasi että kyllä. Kun molemmilla on kiireensä, niin laitoin että kun hänelle sopii, niin ilmoittelee.Onko tämä nyt minun homma kysellä koko ajan perään missä mennään? Ei, itseä ainakin alkaisi ahdistaa.

        Kuitenkin tilanne on se, ettei hän silti ole ilmoittanut että nyt voitaisiin tavata, niin mietin että kauanko sitäkin pitää odottaa? Ainakin itse jos olisin jostain kiinnostunut ja haluan nähdä, niin varmasti järjestäisin siihen aikaa! Mun mielestä pallo on nyt hänellä ??


      • Charles
        alkup... kirjoitti:

        asiahan on niin, että olen jo kysynyt että vieläkö hän haluaa tavata. Vastasi että kyllä. Kun molemmilla on kiireensä, niin laitoin että kun hänelle sopii, niin ilmoittelee.Onko tämä nyt minun homma kysellä koko ajan perään missä mennään? Ei, itseä ainakin alkaisi ahdistaa.

        Kuitenkin tilanne on se, ettei hän silti ole ilmoittanut että nyt voitaisiin tavata, niin mietin että kauanko sitäkin pitää odottaa? Ainakin itse jos olisin jostain kiinnostunut ja haluan nähdä, niin varmasti järjestäisin siihen aikaa! Mun mielestä pallo on nyt hänellä ??

        Soita sille. Olen sitä mieltä, että tuollaisessa tilanteessa tekstiviestein viestittely on saatanasta. Yhdellä puhelinsoitolla saat sovittua tapaamisen, sen ajan ja paikan. Tuollainen tekstiviestittely on ihan perseestä, jos näin suoraan sanotaan. Soitolla se selviää eikä sinun sen jälkeen tarvitse miettiä.


      • SimStim
        Charles kirjoitti:

        Soita sille. Olen sitä mieltä, että tuollaisessa tilanteessa tekstiviestein viestittely on saatanasta. Yhdellä puhelinsoitolla saat sovittua tapaamisen, sen ajan ja paikan. Tuollainen tekstiviestittely on ihan perseestä, jos näin suoraan sanotaan. Soitolla se selviää eikä sinun sen jälkeen tarvitse miettiä.

        välttämättä haluaa kirjoittaa ni mielestäni sulla on jokunen vaihtoehto.

        A) unohda se
        b) jatka tota samaa leikkiä
        c) Laita sielle viesti, nähdään huomenna kello xx paikassa xx jos ei käy niin ehdota toista aikaa ja paikkaa.

        Miks ihmeessä tästä pitää tehdä jotain raketti tiedettä....


    • tyyppi:

      ei kannata haaskata energiaa mihinkään näpäytyksiin.

      Muuten tuo teidän homma jatkuu viihteen merkeissä kunnes loppuu kokonaan.

      Jos tuon miehen ihannenainen saapuisi kaupunkiin, niin työ- ja muut kiireet unohtuisivat samantien. Ei väliä sillä tekstailetko sille vai soitat: hän ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut.

    • NoJust

      että miksi peräänkuulutetaan suoraan sanomista, jos kerran - kuten sinunkin tapauksessasi - myös rivien välit toimivat?

      Mikä siinä suoraan sanomisessa on sitten niin hienoa ja upeeta, jos totuuden tiedät kumminkin?

      Minusta pääasia on se, että tulee ymmärretyksi puolin ja toisin ja "suoraan sanominen" on äärikeino, jota käytetään vain idiootteihin.

      Miksi sinun pitäisi näpäyttää? Jos ei nappaa niin ei nappaa, pitääkö häntä rankaista siitä? Varmasti hänellä on tukalaa muutenkin kun miettii että miten saisi viestin hellävaraisesti perille jos et hienovaraisista vinkeistä osaa ottaa onkeesi. Ei se vika välttämättä ole sinussa. Ja vaikka olisikin niin sekään ei ole sen miehen vika. Miksi kostaa ihmisille asioita, joista he eivät ole vastuussa, kuten esim. "nappaaminen"?

      • alkup.

        Juuri näin. Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa. Jos minä suoraan laitoin viestiä tälle miehelle, että vieläkö se haluaa mennä mun kans sinne, sanotaanko vaikka piknikille kun siitä aikaisemmin oli ollut puhetta, ja mies vastaa. kyllä, lähdetään vaan joku päivä, niin mitä tuosta ajattelen? Sillä siis kiinnostaa ??

        Eri asia, josta minäkin olisin yskän ymmärtänyt olisi ollut viesti tyyliin, "on tässä vähän kiireitä" yms tai olla vastaamatta kokonaan. Sitten en minäkään olisi jäänyt enää miettimään.

        Mites nyt suu pannaan? Mun mielestä on tyyppi aika kusipää jos noin vastaa eikä edes tarkoita sitä. ja jos ei nappaa, niin johan laitoin esimerkit, mitä siihen olis voinu vastata (niin minäki teen jos mulla ei joku kiinnosta, on muka kiirettä yms tai en vastaa mitään)


      • etkö tajua?
        alkup. kirjoitti:

        Juuri näin. Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa. Jos minä suoraan laitoin viestiä tälle miehelle, että vieläkö se haluaa mennä mun kans sinne, sanotaanko vaikka piknikille kun siitä aikaisemmin oli ollut puhetta, ja mies vastaa. kyllä, lähdetään vaan joku päivä, niin mitä tuosta ajattelen? Sillä siis kiinnostaa ??

        Eri asia, josta minäkin olisin yskän ymmärtänyt olisi ollut viesti tyyliin, "on tässä vähän kiireitä" yms tai olla vastaamatta kokonaan. Sitten en minäkään olisi jäänyt enää miettimään.

        Mites nyt suu pannaan? Mun mielestä on tyyppi aika kusipää jos noin vastaa eikä edes tarkoita sitä. ja jos ei nappaa, niin johan laitoin esimerkit, mitä siihen olis voinu vastata (niin minäki teen jos mulla ei joku kiinnosta, on muka kiirettä yms tai en vastaa mitään)

        Mies ei selvästi ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut, se on aivan selvää. Jos hän ei ehdota tapaamista/ota itse yhteyttä, sinä et kiinnosta häntä tarpeeksi. Hän ei vaan kehtaa sanoa sitä sinulle suoraan. Lopeta jo kysely ja itsesti tyrkyttäminen. Keskity miehiin, jotka ovat kiinnostuneita sinusta.


      • alkup.
        etkö tajua? kirjoitti:

        Mies ei selvästi ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut, se on aivan selvää. Jos hän ei ehdota tapaamista/ota itse yhteyttä, sinä et kiinnosta häntä tarpeeksi. Hän ei vaan kehtaa sanoa sitä sinulle suoraan. Lopeta jo kysely ja itsesti tyrkyttäminen. Keskity miehiin, jotka ovat kiinnostuneita sinusta.

        MELKO raukkamaista käytöstä! Sitten hänkään ei enää kiinnosta minua jos on tuommoinen kieroilija eikä ole pokkaa sanoa asioita niinkö ne on vaan kierrellä ja ANTAA OLETTAA muuta! Aluksi luulin, että ehkä hän on vaan vähän ujo eikä viitsi suoraan ehdottaa mutta no... antaapa sitten olla!

        Seuraavan kerran kun näen häntä jossain, moikaan vaan mutta en todella mene edes jutteleen! Inhoan kyllä tämmöstä ettei voi asioita puhua, kun kyseessä ei ollut kuitenkaan mikään yhden illan juttu!


      • aikaa
        alkup. kirjoitti:

        MELKO raukkamaista käytöstä! Sitten hänkään ei enää kiinnosta minua jos on tuommoinen kieroilija eikä ole pokkaa sanoa asioita niinkö ne on vaan kierrellä ja ANTAA OLETTAA muuta! Aluksi luulin, että ehkä hän on vaan vähän ujo eikä viitsi suoraan ehdottaa mutta no... antaapa sitten olla!

        Seuraavan kerran kun näen häntä jossain, moikaan vaan mutta en todella mene edes jutteleen! Inhoan kyllä tämmöstä ettei voi asioita puhua, kun kyseessä ei ollut kuitenkaan mikään yhden illan juttu!

        Mulla alkoi kerran 6 vuoden suhde just tuollaisella alulla. Aluksi siis tökki tosin kovin, vaikka mies ihan selvästi antoi pieniä vinkkejä kiinnostuksesta ihan sinun kertomallasi tavalla. Tosiasiassa hänellä ihan oikeasti oli niin kiirettä, eli paljon töitä harrastukset päälle,ettei hän vain ehtinyt olemaan yhteyksissä. Oma sitkeyteni johti siihen että itseasiassa puolen vuoden kuluttua olimme avopari, joten ÄLÄ LUOVUTA!Mutta vinkiksi, jätä puhelin nyt vähän aikaa, ja jää katsomaan , milloin mies itse laittaa tekstaria tai soittaa.Ole hänelle haaste, siitä miehet tykkää.


      • tuttua!
        aikaa kirjoitti:

        Mulla alkoi kerran 6 vuoden suhde just tuollaisella alulla. Aluksi siis tökki tosin kovin, vaikka mies ihan selvästi antoi pieniä vinkkejä kiinnostuksesta ihan sinun kertomallasi tavalla. Tosiasiassa hänellä ihan oikeasti oli niin kiirettä, eli paljon töitä harrastukset päälle,ettei hän vain ehtinyt olemaan yhteyksissä. Oma sitkeyteni johti siihen että itseasiassa puolen vuoden kuluttua olimme avopari, joten ÄLÄ LUOVUTA!Mutta vinkiksi, jätä puhelin nyt vähän aikaa, ja jää katsomaan , milloin mies itse laittaa tekstaria tai soittaa.Ole hänelle haaste, siitä miehet tykkää.

        tässä nyt muutaman vuoden sinkkuilleena oon viimein oppinut, että jos mies ei oma-aloitteisesti ehdota tapaamista mies ei ole TARPEEKSI kiinnostunut. hän voi haluta seuraa joskus jos ei parempaa ole tarjolla, siinä kaikki. vaikka se tuntuu epäreilulta, niin se vaan on :( säästyt vaan suruilta ja loukkaantumisilta kun unohdat tollaset venkoilijat heti alkuun, vaika ei se helppoa ole kun itse on kiinnostunut.


    • voi olla näin outo

      Miten ihmeessä te olette yleensäkään tavanneet, molemmat niin helvetin kiireisiä ettei kerkeä kuin tekstarin laittamaan, nainen kun ei tavoistaan poikkea ja itse ehdota tapaamisia tai yleensäkään iske miehiä niin miten tekin olette tavannut. Unohda ne hiton mitä kuuluu tekstarit ja soita, sano että viikonloppuna tavataan, jollei sittenkään tapaamiset onnistu niin unohda.

      Pakko laittaa vielä linkki naapuripalstalta erään naisen logiikkaa, uskomatonta..=)

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000018716933

    • Anonyymi

      Näpäytä vaan

    • Anonyymi

      No et laita sille enää viestiä? Jos et kerta rupee tähän?
      (Vai tajusinko tän sun kysymyksen jotenkin väärin?)

      Jos puhutaan siis jostain muutamasta viikosta ja oot jo tossa kunnossa tunteinesi, niin päästä miesrukka mieluummin pälkähästä.

      Ja miksi se soittaminen on jotenkin niin vaikeeta sulle; sillä selviäisi vastaukset varmasti nopeammin kuin joillain pissistekstareilla joissa ei ole oikeastaan edes mitään oikeaa sisältöö.

      PS. jos oot tavannu sitä vaan viihteellä, voi olla että kannattaa pysyä sillä linjalla jatkossakin. Ei mee niinku liian vakavaksi.

    • Anonyymi

      Tämä aloitus on vuodelta 2006!
      Tuskin se mies enää 14 vuoden odottelun jälkeen vastaa :).

    • Anonyymi

      Suomi ja varsinkin Helsinki on suistumassa ojaan näiden kansainvälisten viranomaisten, lääkärien, virkamiesten ja vastaavien takia. Kaunis ajatus, että etniset kansainväliset hoitaisivat omien ryhmiensä asioita ei vain onnistu.

      Nämä etniset, kun hoitavat myös Suomalaisten asioita varsinkin Helsingissä ja omasta kulttuurisesta näkökulmastaan suhtautumisessaan Suomalaisiin ja heidän ongelmiinsa. Olen huomannut omalla kohdallani tämän ongelmaksi varsinkin lääkärissä asioidessani. Homma ei toimi . He tulkitsevat kaiken oman kulttuurinsa näkökulmasta ja heidän kanssaan seuraa sietämätöntä vääntöä koska he eivät halua ymmärtää Suomalaista kulttuuria eivätkä sopeutua siihen vaan haluavat sopeuttaa Suomalaiset omiin tapoihinsa ja odottavat meidän käyttäytyvän heidän tavallaan. Tästä ei valitettavasti mediassa puhuta mutta olen kantapään kautta oppinut kansainvälisten edellämainittujen kanssa asioidessani, että kaikki kirjoittamani on ikävää totuutta. Helsingissä Suomalainen voi joutua jo vaatimaan itselleen erikseen vaikka Suomalaisen lääkärin. Näin tässä saa jo Suomalainen tuntea itsensä entiseksi


      Äänestä

      Kommentoi

      Default user icon
      Kommentoi aloitusta...
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Takaisin ylös
      LUETUIMMAT KESKUSTELUT

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe