kertokaas

Nimetön

kertokaas mitä te syötte yövuoroissa?mietin aina että mitähän sitä ottaisi evääksi.kun välillä menee sitten vatsa sekaisin.. ja monen aikoihin. n. syötte. mul on tullu tavaks niin että 01-02 syön jotain, vaikka jugurttia ja sit klo.04 on "ruokaaika"... ja jotain makeeta popsin läpi yön, tai lähinnä alkuyöstä...

8

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pippuripate

      Aika vähän tulee syötyä yön aikana. Ei ole oikein edes nälkä useinkaan. Yleensä olen kuitenkin varannut jonkin valmiskeiton tai vastaavaa, että tulisi syötyä edes jotain. Yleensä vedän sen poskeeni siinä yhden kahden aikoihin. neljän viiden maissa saatan ottaa leipää tai mitä olenkaan varannut keiton kanssa. On ollut öitä, jolloin en ole syönyt yhtään ja silti ei ole ollut nälkä.

      Ettei sun vatsa menisi sekaisin siitä makeasta, jota syöt?

    • Vuorotyömies

      Eipä öisin tule paljon syötyä. Olen huomannut ajan saatossa, että jos syö "raskaasti" yöllä se rupeaa vaan väsyttämään enemmän. Pari voileipää, hedelmiä, jogurttia tms. pikkupurtavaa kyllä riittää. Tämä reilun 20 v. kokemuksella vuorotöistä.

      • yökyöpeli3

        mulla on ainaki yöllä karmea nälkä..!. johtuen varmaan siitäkin että en ole päivällä syönyt mitään, paitsi lähtiessäni töihin,muutaman leivän. se voi kyllä johtua siitä että vatsa menee sekaisin kun syö makeaa...kiitos kun vastailitte=)


    • Pippuripate
      • Keskeytymätöntä tekevä

        Ja aika paljon syön.Lähinnä ruokaa (normaalia perusruokaa) ja leipää. Se on mulle aivan sama milloin syön ,mut jos olen hereillä on syötävä n.2-3 tunnin välein.Nukun n.8-13 ja sit alkaa jo tankkaus syön koko illan ja yöllä taas aina tauoilla! Kahvi vaan on tosi myrkkyä ja sen huomaa kyllä ,kun sitä aina koskee.


    • RUNS.VETTÄ

      Ja hedelmiä popsin sekä kasviksia.
      N.klo: 1 syön ruisleipää pari palaa ja kahvia 2 kp. Sitten klo:5 syön myös jogurttia ja mysliä ja hyvin on vatsa ja elimistö kaikkinensa kestänyt.
      Makean syömistä en voi ajatellakaan yötyössä. Se pitää verensokerin liian vähän aikaa korkealla.

    • wäsympi

      Valitettavasti yölläkin on nälkä.Puoli 12 juon kahvit ja kolmen aikaan pari leipäviipaletta,jugurtin ja ompun,hyvin sillä jaksaa noin fyysisesti,mutta valvominen väsyttää aina,varsinkin klo:4 on pahin aika..

    • et moni

      ei syö paljon mitään tai vaan jotain terveellistä. Mulle likat on aina jättäny jos jonkunlaisia herkkuja ja ja omat "eväät" päälle.

      Eli syön täytekakusta, kinkkukiusauksista lähtien ihan kokoajan ja paljon. Kahvia juon ehkä yhden kupin. Syöminen pitää mut virkeenä, kun on jotain tekemistä kokoajan. (lihomisvaara tietty...) onneksi mulla on hyvä ruuansulatus. Leipää nakerran niin tummaa kun vaaleetakin, riippuu kumpoaa tekee mieli, 5-8 palaa yössä. Juustoa ja kinkkua napsin suoraan paketista suuhun aina keittiössä käydessäni ja kaakao on ihan must.

      Tänäyönä tosin join litran joghurtin pois, ku menee huomenna vanhaksi. (minun päivä vaihtuu vasta kun olen nukkunut ja herään.)että jotain terveellistäkin? hmm. ehkä olisi aika tehdä jonkinlainen tarkistus tähän asiaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe