Missä iässä nainen kauneimmillaan

Suomen neito 17 v.

Suomen neidoksi valittiin 17-vuotias nainen. Hän oli siis valitsijoiden mielestä kaunein.

Minkä ikäisenä (suojaikäraja unohtaen) nainen on kauneimmillaan?

115

17676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisesta itsestään.

Toisilla kauneus saattaa olla katovaista hyvin varhain, toisille luoja on antanut enemmän sisäistä kuin ulkoista kauneutta, toiset saavat "kauneuttaan" plastiikkakirurgin kautta, toiset kaunistuvat ja löytävät tyylinsä vanhemmiten jne.

• Ei se katso IKÄÄ !!!

"Sophia Loren löi Diazin
        Julkaistu: 13.08.2006

Italialainen elokuvataivaan kiintotähti Sophia Loren on valittu Internet -äänestyksen perusteella "maailman luonnollisella tavalla kauneimmaksi ihmiseksi".

Loren, joka täyttää lähi aikoina 72 vuotta, on tunnettu siitä, ettei ole suostunut kauneuskirurgien leikeltäväksi, vaan tyytynyt mm. huomattavan suureen nenäänsä.

Äänestyksen kakkoseksi nousi amerikkalainen näyttelijä, elokuvaohjaaja George Clooney, jonka charmi ja hiusten harmaus on luonnollinen asia jos mikä.

Kumppanukset jättivät selkänsä taakse mm. Johnny Deppin ja Cameron Diazin. "

• väittänytkään, että
        Ei se katso IKÄÄ !!! kirjoitti:

"Sophia Loren löi Diazin

Italialainen elokuvataivaan kiintotähti Sophia Loren on valittu Internet -äänestyksen perusteella "maailman luonnollisella tavalla kauneimmaksi ihmiseksi".

Loren, joka täyttää lähi aikoina 72 vuotta, on tunnettu siitä, ettei ole suostunut kauneuskirurgien leikeltäväksi, vaan tyytynyt mm. huomattavan suureen nenäänsä.

Äänestyksen kakkoseksi nousi amerikkalainen näyttelijä, elokuvaohjaaja George Clooney, jonka charmi ja hiusten harmaus on luonnollinen asia jos mikä.

naisen kauneus/kauneudettomuus olisi mistään iästä kiinni. Kuitenkin jos naisella on terve omanarvontunto ja hän on sinut oman itsensä kanssa kaikin puolin ja on ryhdikäs, niin sillä perusteella voisi sanoa, että nainen on kaunis. Ulkoisesti virheetön nainen ei välttämättä ole kaunis ja kauneushan on katsojan silmässä, eikö vain?

• Anonyymi
        Ei se katso IKÄÄ !!! kirjoitti:

"Sophia Loren löi Diazin

Äänestyksestä huomataan ettei kauneus komeus ole iästä kiinni. Heidät nähdään sellaisina iästä riippumatta. Yksinkertaisesti valovoimaisuus ja persoona jyrää iän.

• minavuaaan

17-vuotiaana 17-vuotiaat oli kauneimmillaan. nyt 25-vuotiaana 17-vuotiaat näyttää vähän nuorilta. Monet rupsahtaa 20-vuotiaana, jotkut näyttää parhaimmiltaan 30-vuotiaana. rypyt ei kaunista se on fakta.

• se siinä

parikymppisenä on...sitten alkaa loiva alamäki...

• idän ihme

joo, siinä 23v ympärillä keskimäärin parhaimmillaan, 25 alkaa alamäki.

Osa latinoista ja persialaisista näyttää rysähtävän kurpitsaksi melkein päivän sisällä, siinä alle kolmikymppäsenä. Lienee sikäläisen auringon vaikutus. Kumma kyllä esmes itänaapurit tuppaa pysymään kuosissa yli kolmikymppisiksi. Suomalaisilla nyt geenit on sitä työhevosluokkaa, ei niin dramaattisia muutoksia 0-100v välillä.

Täysin eriasia sitten on pään sisältö, joka taitaa olla parhaimmillaan 40-50v välillä. 23v naisen pää on kyllä vielä kaatistavaraa, aivan liian itseriittoisia.

• 17-30
        idän ihme kirjoitti:

joo, siinä 23v ympärillä keskimäärin parhaimmillaan, 25 alkaa alamäki.

Osa latinoista ja persialaisista näyttää rysähtävän kurpitsaksi melkein päivän sisällä, siinä alle kolmikymppäsenä. Lienee sikäläisen auringon vaikutus. Kumma kyllä esmes itänaapurit tuppaa pysymään kuosissa yli kolmikymppisiksi. Suomalaisilla nyt geenit on sitä työhevosluokkaa, ei niin dramaattisia muutoksia 0-100v välillä.

Täysin eriasia sitten on pään sisältö, joka taitaa olla parhaimmillaan 40-50v välillä. 23v naisen pää on kyllä vielä kaatistavaraa, aivan liian itseriittoisia.

Ulkoisen naisellisuuden hyvä mittapuu on teinien kiihottaminen: siinä iässä ulkoisesti erottuu jyvät akanoista, ja teinin mielipiteeseen on hyvä luottaa. Tosin usein vasta teini-iän jälkeen erottuva kypsyys antaa mahdollisuuden nähdä syvällisempi kauneus, naisellisuus ja seksikkyys.

• Parhaiten.

Aasialainen kauneus kestää parhaiten. On vaikea sanoa onko nainen 18 vaiko 38 vuotta.

Johtuu kait ruoastakin; riisiä, hedelmiä, vihanneksia, kanaa ja vettä.

Suomessa; perunaa, lihaa, rasvaa, sokeria, suolaa, lisäaineita, makeisia, herkkuja, maitoa ja tähän päälle vielä vähäinen liikunta. :(

• ei ole totta

no tuo ei kyllä pidä paikkaa.
        Tunnen monta ennen niin kauniita 17 vuotiaita aasialaisia kakaroita (joo 17 vuotiaat ovat vielä kakaroita )
        jos näkisit heidät nyt , niin et tuntisi takaisin, jotkut ovat vanhan näköisiä vaikka ovat nyt VASTA siinä 22-30 v naamat niin muuttunut.

• piuukkuus ei tärkein

no kuka on kaunis joo en välitä nin tummista hirveen näköstä...vaaleempaaa..kyl suominainenki osaa huolehtia ittestään.

• Marmeladi

Joku tuossa yläpuolella sanoi,että rypyt ei kaunista. Olen eri mieltä... Minusta kypsemmät naiset ja miksei miehetkin, ovat useimmiten kauniimpia kuin sellaiset nuoret "raakileet":) Eräs tuttavani sanoi minulle kerran, kun olin noin 22 vuotias,että olet ihan sievä,mutta odotas kun tulet naisen ikään eli noin 30 vuotiaaksi,niin sitten vasta kukoistatkin.Ehkä totta. En kommentoi sitä sen enempää omalta kohdaltani,mutta pätee mielestäni moniin ihmisiin. Sitäpaitsi kaikki juonteet,rypyt, ynnämuut elämänjäljet tuovat "katu uskottavuutta" ja ne on ansaittuja:)

• neitonen 20 v.

Itse vielä parikymppisenä arvioisin, että siinä kolmenkympin paikkeilla. Ainakin luonteenpiirteet ja persoonallisuus tulee itsellä päivä päivältä paremmin esille. Se on kaunista. Naururyppyjä unohtamatta :)

• Marmeladi
        neitonen 20 v. kirjoitti:

Itse vielä parikymppisenä arvioisin, että siinä kolmenkympin paikkeilla. Ainakin luonteenpiirteet ja persoonallisuus tulee itsellä päivä päivältä paremmin esille. Se on kaunista. Naururyppyjä unohtamatta :)

Minusta tämä on hyvä vertaus: Jos ajateltaisiin, että nuori nainen on keskeneräinen taulu,missä on vasta ääriviivat ja pientä hahmotelmaa, niin kypsä nainen on melkein valmis taulu väreineen ja viivoineen ja iäkäs nainen on kaunis valmis taulu.

• russian love

venäläiset naiset ovat kauniita 16 ikävuodesta yli 70 ikävuoteen :o

• kiima--mies

Teinipillu on parasta. sitten alkaa perse levenemään ja naama, tissit ja maha roikkumaan kun yli 20v.

• 19n.

Nono.. eiköhän tuo ole ihan ihmisestä kiinni alkaako perse levenemään 20 vuotiaana. Kyllähän se levenee jo niillä "teinipilluillakin" jos mättää roskaruokaa minkä kerkeää eikä harrasta liikuntaa. Tissen roikkumisesta en tiedä, riippuu aika paljon myös rintojen koosta.

Minusta perusterve, tupaikoimaton, tarpeeksi nukkuva ja kohtuudella juova nainen alkaa menettämään sitä luonnollista kiinteyttään vasta 27-32 -vuotiaana.

• kauneus ei iästä kiinni

Lukematta viestiketjua, vastaan, että mahdoton kysymys.

Mitä kukin kauneudella käsittää? Toisille se on vain tuo ulkoinen, naaman ja kropan yhteenliittymä. Toisille se on sisäistä.
      Joillekin se on kokonaisuus, joillekin se on ulkoisen olemuksen tasapainoisuus ja liike.

Itse olen sitä mieltä, että nyt 4-kymppisenä olen kauneimmillani. En ole ulkoisesti ruma, mutta en myöskään huomiota herättävän kaunis.

Nyt tiedän ja tunnen itseni, minun ei tarvitse esittää mitään. Kun meikkaan, meikkaan itselleni, kun laitan seksikkäät alusvaatteet, siihen päälle jotain kaunista, on se itseäni varten. Minulla itselläni on hyvä olla. Kyllä, tunnen itseni kauniiksi. Ja se näkyy ulospäin.

• joo^

hyvä, että olet edes omasta mielestäsi kaunis, fakta kuitenkin on että nainen on kauneimmillaan siinä 16 - 25v iässä

• tyttö25
        joo^ kirjoitti:

hyvä, että olet edes omasta mielestäsi kaunis, fakta kuitenkin on että nainen on kauneimmillaan siinä 16 - 25v iässä

Sitten mulla menee hyvin! Olen täyttänyt 25 tänä vuonna ja paperit kysytään kaikkialla (alko etc). Kävisin hyvin 16-vuotiaasta. Aiemmin raivostutti, enää ei ;)

• !!!
        tyttö25 kirjoitti:

Sitten mulla menee hyvin! Olen täyttänyt 25 tänä vuonna ja paperit kysytään kaikkialla (alko etc). Kävisin hyvin 16-vuotiaasta. Aiemmin raivostutti, enää ei ;)

mulla täysin sama juttu...25 v ja papereita lähes joka paikassa:)

• mikkoMainio25w

Paremmin ei voi vastata tähän kysymykseen.Olen kanssasi täysin sama mieltä,huomaa vastauksestasi että olet fiksu aikuinen nainen.:)kaikkea hyvää sinulle:)

• Vilkki
        !!! kirjoitti:

mulla täysin sama juttu...25 v ja papereita lähes joka paikassa:)

No minä olen 31 ja edelleen kysytään papereita Alkossa. Joskus kaupan kassallakin, vaikka ostaisi tavallista kolmosolutta. Minua papereiden kysyminen alkaa jo enemmänkin turhauttaa kuin ilahduttaa.

• Vilkille
        Vilkki kirjoitti:

No minä olen 31 ja edelleen kysytään papereita Alkossa. Joskus kaupan kassallakin, vaikka ostaisi tavallista kolmosolutta. Minua papereiden kysyminen alkaa jo enemmänkin turhauttaa kuin ilahduttaa.

"Kaupat alkavat ensi vuoden alusta alkaen tarkistaa kaikkien alle 30-vuotiailta vaikuttavien ihmisten iän heidän ostaessaan tupakkaa tai alkoholia. Aiemmin vastaava "ikäraja" on ollut 23 vuotta."

http://www.hs.fi/kotimaa/Kauppa alkaa tarkistaa alle 30-vuotiaiden paperit/a1305606395692

• alright1

• kauheimmillaan

17 vuotiaana kauneimmillaan, jotenkin näin se menee : )

• ei ymmärrä

No jos joku pitää pulleita lapsenomaisia enkelikasvoja kauniina niin voi hyvänen aika, nainen on kauneimmillaan silloin kun alkaa näyttämään naiselta eli 25-30 on se paras ikä, ehdottomasti

• joo^
        ei ymmärrä kirjoitti:

No jos joku pitää pulleita lapsenomaisia enkelikasvoja kauniina niin voi hyvänen aika, nainen on kauneimmillaan silloin kun alkaa näyttämään naiselta eli 25-30 on se paras ikä, ehdottomasti

Hei sun kannattaisi mennä silmälääkärin kautta kotiin 25v jälkeen naiset vain rupsahtaa noin pääsääntöisesti, mutta jos tykkäät niin mikäs siinä kyllähän heillekkin ottajia pitää olla :)

• Nyt-
        joo^ kirjoitti:

Hei sun kannattaisi mennä silmälääkärin kautta kotiin 25v jälkeen naiset vain rupsahtaa noin pääsääntöisesti, mutta jos tykkäät niin mikäs siinä kyllähän heillekkin ottajia pitää olla :)

tuntuu siltä että et näe ihan kaikkea kauneutta, oletko tavannut vain tietynlaisia naisia? Et nuorekkaampia fyysisesti ja mieleltään? Miten on oman olemuksesi laita, entä vanhenetko fyysisesti?

Olen tähän mennessä ollut onnekas, ikääni veikataan paljon alemmaksi. Vielä. Silti on vaan tosiasia että jokainen vanhenee ja on tökeröä toitottaa sellaista asiaa mille kukaan ei voi mitään -paitsi kuntoilun tai muun merkeissä vähän. Mene sitten alle 25v päiväunelmiesi kanssa ja älä ruikuta täällä. Voi jäädä joku yli 25 hyväkroppainen ja sisältä kaunis tapaamatta. Kaikki on onnellisia silloin.

Mun mielestä sisäiseen kannattaa kiinnittää huomiota, vaikka jokaisella onkin ulkoisen suhteen joku oma mieltymys. Kaikki alle 25veet eivät ole kypsiä henkisesti, jotkut voi olla.

• Nyt-
        Nyt- kirjoitti:

tuntuu siltä että et näe ihan kaikkea kauneutta, oletko tavannut vain tietynlaisia naisia? Et nuorekkaampia fyysisesti ja mieleltään? Miten on oman olemuksesi laita, entä vanhenetko fyysisesti?

Olen tähän mennessä ollut onnekas, ikääni veikataan paljon alemmaksi. Vielä. Silti on vaan tosiasia että jokainen vanhenee ja on tökeröä toitottaa sellaista asiaa mille kukaan ei voi mitään -paitsi kuntoilun tai muun merkeissä vähän. Mene sitten alle 25v päiväunelmiesi kanssa ja älä ruikuta täällä. Voi jäädä joku yli 25 hyväkroppainen ja sisältä kaunis tapaamatta. Kaikki on onnellisia silloin.

Mun mielestä sisäiseen kannattaa kiinnittää huomiota, vaikka jokaisella onkin ulkoisen suhteen joku oma mieltymys. Kaikki alle 25veet eivät ole kypsiä henkisesti, jotkut voi olla.

Sileää ihoa on kiva ihailla, mutta jokainen vanhenee :/ Taivaan puolella voi olla eri tsäännssi. Maapallo ei paljoa lupaa kaikille sen suhteen.

• mimmu

Melkein jokainen on jossain vaiheessa ns. kaunis
        joku nuorempana joku vamhempana.Terve kokonaisuus
        jolla on varaa edes vähän laittautua on aina kaunis siis mitä terveempi sitä kauniimpi ja sieltä se lähtee.

• naisista pitävä

missä iässä nainen kauneimmillaan,tähän on helppo vastata,hän on kauneimmillaan sen ikäisenä kuin hän on,nuorta,keskiikää ja vanhenevaa tai joltakin siltä väliltä,mitä tää suomi olisi ilman naisia,suomen friidut on maailman parhaita

• eino mälli

ihan rehellisesti vastaisin seuraavasti.
        Kyllä suurin osa naisista on kauneimmillaan 17-25vuotiaana.
        Mutta olen samaa mieltä myös erään kirjoittajan kanssa että kyse on myös geeneistä.
        Myöskin asiaan vaikuttaa naisen luonne,säilyykö se tyttömäisenä vai muuttuuko se mammamaiseksi.
        Kerron pari esimerkkiä.
        Tunsin erään 20vuotiaan naisen,hän oli kenties kaunein näkemäni nainen,hänestä moni poika näki märkä unelmia.
        Tapasin tuon saman naisen neljä vuotta myöhemmin,ja en tiedä mitä hänelle oli tapahtunut mutta hänestä koko kauneus oli kadonnut,hänestä oli tullut turpea kanaemo.

Tunsin myös nuorena miehenä erään itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen joka oli puoleensa vetävä pakkaus,tosi seksikäs kaunis aikuinen nainen.
        Kuljeskelin maailmalla parikymmentä vuotta kunnes palasin takaisin kotikaupunkiini jossa tuo nainen oli edelleen tarjoilijana.
        Tuttuun ravinteliin kävellessäni ajattelin että se seksipommi on jo mummo iässä ja varmaan rupsahtanut,laskeskelin mielessäni paljonkohan mahtaa olla hänellä ikää tänä päivänä,arvelin 46-50 .
        Mutta kun saavuin tuttuun kantaravintolaan huomasin ilokseni että tuo tarjoilitar oli vaan kaunistunut ja keräsi entistä enemmän ihailevia katseita..hänessä oli sitä jotain..

• ne imee ihmisestä
        eino mälli kirjoitti:

ihan rehellisesti vastaisin seuraavasti.
        Kyllä suurin osa naisista on kauneimmillaan 17-25vuotiaana.
        Mutta olen samaa mieltä myös erään kirjoittajan kanssa että kyse on myös geeneistä.
        Myöskin asiaan vaikuttaa naisen luonne,säilyykö se tyttömäisenä vai muuttuuko se mammamaiseksi.
        Kerron pari esimerkkiä.
        Tunsin erään 20vuotiaan naisen,hän oli kenties kaunein näkemäni nainen,hänestä moni poika näki märkä unelmia.
        Tapasin tuon saman naisen neljä vuotta myöhemmin,ja en tiedä mitä hänelle oli tapahtunut mutta hänestä koko kauneus oli kadonnut,hänestä oli tullut turpea kanaemo.

Tunsin myös nuorena miehenä erään itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen joka oli puoleensa vetävä pakkaus,tosi seksikäs kaunis aikuinen nainen.
        Kuljeskelin maailmalla parikymmentä vuotta kunnes palasin takaisin kotikaupunkiini jossa tuo nainen oli edelleen tarjoilijana.
        Tuttuun ravinteliin kävellessäni ajattelin että se seksipommi on jo mummo iässä ja varmaan rupsahtanut,laskeskelin mielessäni paljonkohan mahtaa olla hänellä ikää tänä päivänä,arvelin 46-50 .
        Mutta kun saavuin tuttuun kantaravintolaan huomasin ilokseni että tuo tarjoilitar oli vaan kaunistunut ja keräsi entistä enemmän ihailevia katseita..hänessä oli sitä jotain..

kaiken elämänhalun ja voimat. Olin vielä 20-vuotiaana kaunis ja seksikäs, mutta sitten hankin pari lasta ja no lapset ei selvästikään ollut sitä mitä elämältä sitten halusinkaan ja masennuin ja lihoin yli 40kg muutamassa vuodessa. Eipä juuri kukaan enää ole päin katsonut ja saa olla ihan rauhassa. Nyt vihdoinkin päälle 30v kun lapsetkin lähestyy varhaisteini-ikää ja elämänhalua alkaa taas löytyä niin olen alkanut etsiä itseäni ja aloittanut matkan takaisin vanhaan kuosiin. Kroppa on kyllä totaalisen tuhottu. Kunhan saan massiivisen ylipainon pois niin löytyy varmasti veitselle töitä.

• rumin

Olen aina ollut ruma joten voin sanoa, että kauneus on katoavaa, mutta rumuus senkun lisääntyy.

• Kaunein vaihe...

Nainen on kauneimmillaan 18-vuotiaana. Jokainen mies haluaisi 18-vuotiaan naisen. Tietenkään se ei ole aina mahdollista, mutta näin asia silti on.

• ja viaton

20v on jo vähän rupsahtanut . 40v on kuin ylikypsä päärynä kun ottaa kiinni sisältö turskahtaa pellolle pers reijästä . ehdotan että viedään naiset 45v maisemaa rumentamasta siperiaan .

• Hakki81_

Nainen on kauneimmillaan 25- 30 ikävuoden välissä. Tosin huomattavasti kypsemmätkin naiset hivelevät silmää- miellyttävästi. Ehkä se on juuri sitä, että nainen puhkeaa, jossain vaiheessa ns. " kukkaansa ".

• defective

ulkonäkö risteää käyttäytymisen ja juttujen kanssa. Edellinen menee menee alaspäin ja jälkimmäinen ylöspäin - usemmiten.

• ..........

17-25 vuotiaana joo.

• iästä vaan

Kasvonpiirteistä, minkälainen luusto on ja ennenkaikkea minkälainen maku yleensäkkin ulkonäköasioihin on. Rypyt ei ole rumia, vaan luonnollisia, itse odotan ensimmäisiä lappalaisnaururyppyjä silmäkulmiin. Makunsa kullakin, itse olen 18 ja luulisin että olen parhaimmillani aina tästä hetkestä eteempäin

• ukkomies_46

Vaimoni on nyt 44-vuotiaana kauniimpi kuin koskaan, kääntää 15-60 -vuotiaiden urosten päät. Tiedän useampia 35-50 -vuotiaita naisia, jotka ovat kauniimpia kuin parikymppisinä olivat. Yhteistä heille on liikuntaharrastus ja terveehköt elämäntavat.

• kaunis aina

silloin kun sillä on rahaa paljon ja se muistaa antaa persettä!

• adrianleewerkuhn

Täysin subjektiivinen mielipide: Kolmekymppisenä nainen on ehdottomasti kauneimmillaan.

• oiiuiouio

Elintasolihavat suomalaiset nykynaiset ovat keskimäärin kauneimmillaan aikuistumisen kynnyksellä, jolloin vielä melko suuri osa tytöistä ei ole kovin pahasti levähtäneitä. Mutta viimeistään siinä 18-20 ikävuoden kynnyksellä hyvin, hyvin suuri osa naisista tässä maassa levähtää. Joko paljon tai vähän, mutta levähtää kumminkin. Aika moni tosin jo paljon aiemminkin.

Eli ehkäpä se vanha sanonta pitää hyvinkin paikkaansa... "17-vuotiaana on tyttö kauneimmillaan."

Ja jos rehellisiä ollaan, niin kyllähän nainen voi PYSYÄ kauniina iänkin karttuessa, jos pitää itsestään huolta, mutta harva kuitenkaan KAUNISTUU. Alamäki on naisella melko väistämätön, eli viehätysvoima väkisinkin karisee iän karttuessa, vaikka toki kaunis hän voi vanhempanakin olla. Mutta tuskinpa yhtä kaunis kuin nuorempana.

• Kaljamahaihopoimu

Puhumattakaan miehistä.

• Tomppa83

Nainen on kauneimmillaan 23-30vuotiaana,silloin se ylimääräinen lapsekkuus on hävinnyt ja tilalle on tullut aimo annos naisellisuutta.
      Esim.Tyttökaverini on 26 vuotias(häntä luullaan aina n,20vuotiaaksi)ja täytyy sanoa että hän on tällä hetkellä paljon kauniimpi kuin parikymppisenä!!

• olla vähemmän

PINNALLISIA, kaikki me olemme kauniita, oli ikä mikä tahansa.

• nautiskellijäM

15-17v nainen kauneimmillaan kun kroppa naisistunut ja estrogeenit tapissaan. Ei ole vielä läskit tullet naamaan tai perään ja kaikki paikat timminä.

• suomalainen.

Suomalainen nainen on kauneimmillaan 25-30-vuotiaana. Babyfaceulkonäkö ei ole kaunista, vaan sievää tai söpöä. Jokaisen vanheneminen on yksilöllistä, mutta siihen voi itsekin vaikuttaa. 15-17-vuotias on teini-ikäinen ja aniharva tyttö on silloin naisistunut naisen tavalla. Murrosikäiset eivät ole naisellisia, vaan tyttömäisiä. Joillakin alkaa kuukautisetkin vasta tässä iässä, joten ihan lapsista puhutaan. Estrogeenit eivät voi olla huipussaan, jos ei ole edes kuukautisia. Kasvoihin ei yleensä tule ollenkaan niin paljon rasvaa kuin vaikka takapuoleen tai vyötärölle. Vanheneminen ei myöskään tarkoita lihomista. Mistäköhän sinulle on tullut sellainen käsitys. Kannattaa ottaa selvää, mistä kirjoittaa.

• kaikki ovat

kuinka moni muistaa yli 23v missiä? Missit olisivat todennäköisesti alle 18 vuotiaita jos länsimainen pedofiili-peikko ja ikärajat ei rajoittaisi.

• 3*hiusväriä.

Se on niin yhteisösosiaalista,mutta lukion jäiset hymyhuulet,jotka ovat vain niitä sankaripoikia kohtaan ylväitä,ne on aina merkkivaatemannekiinejä.Lähestulkoon aina joka lukiossa on 1 vaalea, 1 ruskeatukkainen ja 1 etninen (italialaisen tai englantilaisen hiusvärinen,punatukat on teininä tosi pop).
      Vaaleat 16-19-veet osaavat aika hyvin myös tuoda esiin kurvikkuuden,kiitos sen,että vaaleilta naisilta odotetaan kulttuurissamme sitä monroemäistä kikatusta.Ruskeahiuksinen on vähän itseään kypsemmän näköistä, ja sit se etninen colori on usein ihan oikeasti mallin näköinen.Supisuomalaishenkisissä lukioissa saattaa olla 3 kertaa vaaleaa voittajanaista.
      Kuitenkin heidän laajat jenginsä muodostuvat toinen toisiaan kauniimmista,yhtä vetovoimaisista tytöistä.Nämä semi-julkkikset ovat vain jossain über.Eli blondilta odotetaan Giséleä, suihkugeelimainos-tissit, ja ruskeaverikkövoittajalta Formula1-kisojen edustuskauneutta á la Suvi Miinalaa.

• Normaali

nainen ei ole kaunis ainakaan vielä alle 25 v, koska lapsellisuus näkyy vielä naamasta.

• naishenkilö

kauneus on suhteellista. Nuori mies katselee nuoria naisia ja eläimiä kun ollaan, symmetrisyys on kaunista ja tervettä- tuottaa eläviä jälkeläisiä parhaiten.( biologiaa, esim vyötärölihavuus aiheuttaa lapsettomuutta ja epäsymetriset kasvot voivat kertoa geenivirheestä tai jostain sairaudesta) Luulen, että tasapainoiset, kehittyneet miehet hakiessaan vaimoa huomioivat myös henkisen tasapainon, sekin kun näkee kasvoista ja kehon kielestä.
      Itse olen kohta 40 v., suht hyvännäköinen enkä vielä ryppyinen. Saan kamalan paljon seksi- ehdotuksia, luulen että minusta näkyy että pidän siitä hommasta ja luulen olevani aika kiva ja mutkaton. Pukeudun peittävästi enkä puhu rivoja, olen aika tavallinen luulisin.
      Minusta kaunetta on monenlaista, olin erillä lailla kaunis parikymmentä vuotta sitten, nyt olen mielestäni kylläkin kauniinpi koska olen itsevarmempi ja persoonallisempi.

• hra 39

on katsojan silmissä. Jo nelikymppisenä miehenä minusta kauniita naisia ovat 30 -40 v. aikuiset naiset. Ok, onhan nuo 20 vuotiaatkin ihan söpöjä mutta jotenkin niitä ei enää katso sillä silmällä. Niissä on jotain lapsenomaista.

• ajw

Ehdottomasti 19-21v.

Myös ne myöhäis kypsyneet 25-27v näyttävät itseasiassa juuri tuon ikäisiltä.

• AKKEkikkeli

Nainen on kauneimmillaan 18-24 vuotiaana, paras vaihe siinä 21 vuotiaana. Alle 18 vuotiaat ovat vielä liian pikkutyttömäisiä teinejä. 25-vuotis syntymäpäivänä alkaa kuitenkin loiva alamäki, joka kiihtyy siinä 30 vuoden paikkeilla, ja nelikymppinen ei ole yleensä enää millään tavalla haluttava, ja 50 vuotias on jo vanha haahka. 25-30 vee nainen on vielä kuitenkin hyvä ja nuoruuden kaunis, kuitenkin koko aika lievästi vähenevässä määrin. Oikealla kauneuden hoidolla ja tervellisillä elämän tavoilla alamäen jyrkkenemistä voidaan lieventää ja nainen voi voi siten vielä 35 vuotiaana olla nuorekkaan seksikäs. Kuitenkin normaalisti seksikkyys katoaa kokonaan, kun nainen täyttää sen 30. Itsensä hyvässä kuosissa pitävät naiset ehkä menettävät vanhempina seksikkyytensä, mutta he vanhenevat arvokkaasti ja säilyvät vielä pitkään tietyllä tapaa kauniina, muttei haluttavina sinne 60. vuoden ikäänkin saakka.

Miehillä on hieman eri asetelma. Mies on parhaan näköinen 24-30 vuotiaana, eli naista myöhemmin. alle 21 vuotiaat ovat POIKIA, ei miehiä, ja 22-23 vuotiaat vasta miehuuden rajalla. Alamäen alussa mies ei ala menettää seksikkyyttään vaan aluksi se vain lisääntyy, jos mies pitää itsensä kuosissa, ja se säilyy sinne 35 vuotiaaksi, kunnes ensimmäiset harmaat hiukset ilmestyvät. Miehet jotka eivät jaksa pitää itsestään huolta, alkavat olla käyttöpäivänsä nähneitä jo siinä 30 vuotiaana. 35 vuotiaana kuitenkin itsensä hyvässä kunnossa pitävillä alamäki jyrkkenee ja yli 40 vuotiaat miehet ovat aina pelkkiä keski-ikäisiä. Ei siis mitään snuoruuden eksikkyyttä yleensä jäljellä.

• no terse

Voi kun vituttaa nämä iänkaikkiset ikäjutut, miksei ikinä kysytä missä iässä mies on komeimmillaan? Parhautta on niin monenmuotoista, nuoruudessa omat puolensa ja varttuneisuudessa omansa. Jotkut ikääntyy kauniisti, toiset ei, toiset ei ole nuorinakaan kauniita ja toiset koko ikänsä. Huoh.

Ps. Ehkä siihen että 17-v. valittiin ei ollut syy siinä että hän oli juuri 17, vaan se millaiset piirteet hänellä on, jos hän olisi sattunut olemaan 19-vuotias, niin eiköhän hänet olisi silti valittu siitä joukosta.

• mousta

"...suojaikäraja unohtaen" - siis eikö tässä puhuttu naisista eikä tytöistä? Vaan joku kieroutunut tyyppi voi sanoa vaikka 14-v. naiseksi. En nyt sanois et toi 17-veekään on nainen. Moniko sanoisi 17-vuotiasta poikasta mieheksi.

• 8+9

Tämä on tietysti yksilöllistä mutta keskimäärin
      nainen on kauneimmillaan 30-40 vuotiaana.

• Jormaperttipena

Riippuu tietysti naisesta, mutta hyvin usein voi kyllä sanoa, ettei nainen ainakaan kaunistu noin 20 ikävuoden jälkeen. Hän voi toki ylläpitää jo olemassaolevaa kauneuttaan vaihtelevalla menestyksellä, mutta se onkin sitten eri juttu.

Vanhan sanonnan mukaan tyttö on kauneimmillaan 17-vuotiaana, ja kyllä tässä sanonnassa on mielestäni vinha perä. Se on sitten ihan tytöstä itsestään kiinni, kuinka kauneuttaa "kantaa" ja hyödyntää. Ei se kroppa siitä todennäköisesti enää mihinkään "parane" kun vuosia tulee lisää. Korkeintaan akne helpottaa, jos siitä on kärsinyt.

• riippuu

on harvoin kauniit. täysin naturelli on kaunis mikäli on ilman meikkejä. vedestänousseena. 16-17v- toisaalta sinne 35v asti

• Puuropoju

Minä olen huomannut, että moni nainen on vielä 17v:nä tyylitön, hajuton, mauton ja monilla ei edes peppu ja lantio ole kasvaneet naisen mittoihin (tosin kaikilla ei niin käy koskaan).

Nainen on kauneimmillaan siinä 22-vuotiaana mutta ei ruma sen jälkeenkään.

• Minusta naiset

ovat ehdottamasti kauneimmillaan about 25- 35 välillä.. Tullut sopivasti sellaista aikuismaisuutta olemukseen, ja ehkä asenteetkin jo vähän muuttuneet nuoruus vuosista..

Ja toi oli sit 25-v ja rapiat ikäisin miekkosen mielipide.

• AGAGAGA

Nainen on kauneimmillaan siinä 17-27 vuotiaana, sitten tapahtuu vain rumenemista/lösähtämstä. Alle 17 vuotiaat ovat murrosikäisiä tyttöjä, eli vasta nupullansa. Mies on komeimmillaan 22-32 vuotiaana ja sen jälkeen alkaa puhti hiipua. Alle 22 vee on useimmiten babyface ja yli 32 vuotiailla alkaa näkyä jo harmaita hiuksia/esiintyy enemmän kaljuuntumista. Sukupuolesta riippumaton, optimaalisin paras fyysinen ikä lienee 25.

• M39v

Yleisesti ottaen ehkä 25-30v

• assertiivinen

En kyllä lähtisi lukitsemaan ikää. Näitä tyrmääviä tapauksia kun löytyy niin hiukan yli 20 -vuotiaista aina tuonne kuudenkympin korville saakka.
      Se riippuu niin paljon yksilöstä: jotkut säilyttävät puoleensavetävyyden vielä paljon vanhempinakin.
      Jos sanotaan, että keskimäärin 25-35 -vuotiaana, niin silloinhan lähestulkoon kaikki ovat vielä enemmän tai vähemmän kauniita (poislukien ne tietoisesti mummolookia etsivät 'kunnolliset', mutta itsestään huolehtimattomat). Toiset vain säilyttävät hyvännäköisyytensä vielä vuosikymmenienkin päästä: siinä vasta ihailtavaa tyylitajua!

• 25 vuotiaana

Tai jos laajemmin sanoo, niin yleensä 20-30 välissä, 25 on aika hyvä keskiarvo.. nuoremmilta puuttuu oikeanlainen itseluottamus ja vanhemmilta ulkonäkö, elleivät sitten satu harrastamaan säännöllisesti jotain kuntoilua.

• Anonyymi

Nuoret miehet on parhaimmillaan 20-30-vuotiaana.

Alle 20-vuotiailta pojilta puuttuu itseluottamus: pelkäävät että heillä on liian pieni penis tai jotain.

Nuoret pojat ovat vielä lapsellisia...

• Kaunis....

Itse naisena vastaisin, että tunnen nyt aikuisena naisena itseäni kauniimmaksi, kuin nuorena, toki olin silloinkin nätti, mutta en ollut löytänyt omaa tylliäni, ja ihoni ei ollut täydellinen. Nyt 48 vuotiaana, voin sanoa, että tunnen itseäni kauniiksi joka päivä. Olen säilyttänyt elämänilon, hoikan vartalon, hyvän ryhdin, rypyt eivät vielä ole ilmestyneet (kiitos hyvät geenit) kiinnostus vaatteisiin on vain lisääntynyt ja oma tyyli on löytynyt täysin.
      Uskoisin, että minusta näkee että voin hyvin, koska saan paljon katseita myös
      paljon nuoremmilta miehiltä. mutta myös naiset katsovat perääni. Katson toki itsekin jos näen hyvinpuettu, hyvinsäilynyt, tyylikäs aikuinen nainen, niitä kun ei mahdu kolmeatoista tusinaan.

• Anonyymi

Nuori mies ei ole vielä aikuinen mies...

• Anonyymi

Nuoremmat miehet eivät ole myöskään varmaan löytäneet tyyliään samalla tavalla kuin "aikuiset miehet".
        Sinä olet aikuinen,toivottavasti ne nuoremmat miehetkin ovat aikuisia, eivätkä jotain lapsellisia pikkupojan näköisiä...

Aikuisen naisen ja aikuisen miehen määritelmän pitää olla tietenkin sukupuolten välisen tasa-arvon nimissä samanlainen; aivan kuten täysi-ikäistymisen määritelmä on sama Miehille ja naisille.

• äijä-77

Jonkun kv.tutkimuksen mukaan 18-vuotiaana,mutta sehän on ihan mielipidekysymys?

• Mies23231

nainen on kauneimmillaan niin ulkoisesti kuin sisäisesti 30-50 vuotiaana,mikäli on pitänyt itsestään huolta syönyt terveellisesti ja harrastanut liikuntaa.

• komiamiäs

18-25 -vuotiaina, sitä vanhemmat eivät ole enää mun mielestä kauniita.

• fhkfkfyk

n. 23-26 v. on kauneimmillaan

• naisfani

36

Kun on nainen naisen näköinen eikä tytön, ja pitänyt itsestään huolta, 36 on aika lailla se ikä, minkä ikäisenä nainen on kaunein.

Oikeastaan miehillä aika sama ikä

• Anonyymi

Kun mies on miehen näköinen eikä pojan, ja pitänyt itsestään huolta...

• rprgjogjrgop

Olen samaa mieltä, paitsi ikähaarukassa.

Nainen on parhaimmillaan jo elämää hiukan kokeneena, negatiivisine liitännäisvaikutuksineen yms, yms. Noin 28- 35- vuotiaana.

Koska naisen tekee vain eletty elämä kauniiksi, siis suola ja etikka...
      Viattomuudesta en pidä,
      Olen 28-vuotias mies.

• mies 35,5v

32 vuotta, 5 kuukautta ja kolme päivää. Tuossa iässä nainen on vastustamaton!!!

• Asiantuntija69

Suomalainen nainen on keskimäärin kauneimmillaan noin 16-19 -vuotiaana, vähän riippuen siitä, että missä iässä kukin päättää levähtää täysin. Monilla se levähtäminen sattuu juuri tuohon ikähaarukkaan ja 20v jälkeen useimmat ovat jo auttamattoman levähtäneitä ja epähaluttavia.

Missit ovat osoitus siitä, että sen kauneimman iän tavallaan "haluttaisiin" osuvan noin 19-24 ikävuoteen, ja ehkä se näiden missien kohdalla osuukin juuri siihen, mutta jos puhutaan naisista keskimäärin, niin normaali suomalaisnainen on kauneimmillaan jo muutaman vuoden aikaisemmin, kun kiloja on hieman vähemmän.

• Iät-ön

Kaiken ikäisenä. Nuorena pinta on nätti, kaunis ja / tai hyvän näköinen. Kun ikää karttuu, niin henki, jos sitä on, alkaa näkyä myös ulkonäöstä; tieto, taito, varmuus, itsetunto ja kunto. En vaihtaisi osia parikymppisen kanssa mistään hinnasta.

• Nuori römpsä paras

Kuulut vähemmistöön, sillä nuoruuden tavoittelu on miljardibisnes.

Ja vaikket sinä vaihtaisikaan osia parikymppisen kanssa, niin moni mies kyllä vaihtaisi vaimonsa parikymppiseen, jos vaan voisi (ja kehtaisi ja jaksaisi). Kyllä nuori römpsä on lähes aina parempaa kuin vanha römpsä, vaikka käytännön kannalta vanhaan römpsään "tyytyminen" saattaakin olla ihan järkevää ja usein myös ainoa vaihtoehto.

• Tavoitteet muualla
        Nuori römpsä paras kirjoitti:

Kuulut vähemmistöön, sillä nuoruuden tavoittelu on miljardibisnes.

Ja vaikket sinä vaihtaisikaan osia parikymppisen kanssa, niin moni mies kyllä vaihtaisi vaimonsa parikymppiseen, jos vaan voisi (ja kehtaisi ja jaksaisi). Kyllä nuori römpsä on lähes aina parempaa kuin vanha römpsä, vaikka käytännön kannalta vanhaan römpsään "tyytyminen" saattaakin olla ihan järkevää ja usein myös ainoa vaihtoehto.

Kuulunen vähemmistöön kaikilla muillakin elämän aihealueilla ja sun kannattaa kasvaa ja kehittyä ensin, ennen kuin arvioit muitten puolesta. Elämä on muutakin kuin "römpsä", ehkä se selviää sullekin jonain päivänä, jos jaksat ja viitsit paneutua aiheeseen etkä vain tyydy luulottelemaan.

• Surullista

Joku yksittäinen nainen saattaa periaatteessa olla kauneimmillaan vaikka 13-vuotiaana, jos tuon jälkeen tapahtuu nopea ja huomattava levähtäminen XL-kokoon, ja hän myös siinä koossa pysyy koko loppuikänsä. Surullista mutta totta.

Elopaino on vähintään 50% naisen ulkonäöstä. Jos tuo homma ei ole kunnossa, niin pakettia ei saa enää kuntoon mitenkään.

• Tietämättömyys on

13-v. on lapsi tai puberteetti-iässä oleva nuori, lähempänä kuitenkin vielä lapsuutta kuin aikuisuutta ja naiseutta.

Paino on tärkeä asia terveyden kannalta, mutta ihminen on muutakin kuin vaatekokonsa. Ulkonäköä ja kokoa voi osoitella sormella, oikeaa ihmistä, sisintä, ei voi. - Ainoastaan asenteesi tässä jutussa on surullinen.

• Ulkonäöstä on puhe
        Tietämättömyys on kirjoitti:

13-v. on lapsi tai puberteetti-iässä oleva nuori, lähempänä kuitenkin vielä lapsuutta kuin aikuisuutta ja naiseutta.

Paino on tärkeä asia terveyden kannalta, mutta ihminen on muutakin kuin vaatekokonsa. Ulkonäköä ja kokoa voi osoitella sormella, oikeaa ihmistä, sisintä, ei voi. - Ainoastaan asenteesi tässä jutussa on surullinen.

Ulkonäöstä eli kauneudestahan tässä nimenomaan on puhe, eikä mistään sisäisistä ominaisuuksista.

Ja vielä mitä ikään tulee, niin nuori tyttö voi olla "nätti" ja vähän vanhempi tyttö voi sitten olla jo "kaunis", ja ehkäpä se raja menee juuri siinä jossain teini-iän alkuvaiheilla. Näin ollen esim. 13-vuotias voi ehkä juuri ja juuri olla jo "kaunis" siinä mielessä kuin aikuisten maailmassa asiaa ajatellaan. Yleensä hän toki kaunistuu siitä yhä edelleen lisää iän hieman karttuessa, mutta jos käykin niin, että tyttö hommaa itselleen "mäkkipäkin"/siideripömppiksen tms., niin se 13v saattaakin olla se ikä, jolloin hän oli kaikkein kauneimmillaan koko elämänsä aikana.

Ja hyvinkin yleisesti tämä pätee johonkin 16-17 -vuotiaisiin, jotka tyypillisesti turpoavat huimaa vauhtia 2-kymppiin mennessä ja siitä yhä eteenpäin.

Eli vanha sanonta "17-vuotiaana on tyttö kauneimmillaan" varmasti pätee nykyään vähintään yhtä paljon kuin ennenkin, ja tuosta voi kohta suorastaan pudottaa vuoden tai pari vielä pois, kun useimmilla tytöillä on nopea ja huomattava turpoaminen edessä tuota pikaa.

• Tyhjä kuoriko ?
        Ulkonäöstä on puhe kirjoitti:

Ulkonäöstä eli kauneudestahan tässä nimenomaan on puhe, eikä mistään sisäisistä ominaisuuksista.

Ja vielä mitä ikään tulee, niin nuori tyttö voi olla "nätti" ja vähän vanhempi tyttö voi sitten olla jo "kaunis", ja ehkäpä se raja menee juuri siinä jossain teini-iän alkuvaiheilla. Näin ollen esim. 13-vuotias voi ehkä juuri ja juuri olla jo "kaunis" siinä mielessä kuin aikuisten maailmassa asiaa ajatellaan. Yleensä hän toki kaunistuu siitä yhä edelleen lisää iän hieman karttuessa, mutta jos käykin niin, että tyttö hommaa itselleen "mäkkipäkin"/siideripömppiksen tms., niin se 13v saattaakin olla se ikä, jolloin hän oli kaikkein kauneimmillaan koko elämänsä aikana.

Ja hyvinkin yleisesti tämä pätee johonkin 16-17 -vuotiaisiin, jotka tyypillisesti turpoavat huimaa vauhtia 2-kymppiin mennessä ja siitä yhä eteenpäin.

Eli vanha sanonta "17-vuotiaana on tyttö kauneimmillaan" varmasti pätee nykyään vähintään yhtä paljon kuin ennenkin, ja tuosta voi kohta suorastaan pudottaa vuoden tai pari vielä pois, kun useimmilla tytöillä on nopea ja huomattava turpoaminen edessä tuota pikaa.

Miten kuoren ja sisällön voi erottaa ? Kaunis kuori ei ainakaan kovin kauan peitä mätää sisältöä hedelmässäkään ja sama koskee ihmistäkin. Sisällön täydellisyys sen sijaan peittoaa pintavirheet moninkertaisesti, jos ajatellaan ihan oikeaa, kunnon realistista elämää eikä pintaliitolaiffii ja tyhjyyttään kolisevia palstakyssäreitä.

• Satumaailma*
        Tyhjä kuoriko ? kirjoitti:

Miten kuoren ja sisällön voi erottaa ? Kaunis kuori ei ainakaan kovin kauan peitä mätää sisältöä hedelmässäkään ja sama koskee ihmistäkin. Sisällön täydellisyys sen sijaan peittoaa pintavirheet moninkertaisesti, jos ajatellaan ihan oikeaa, kunnon realistista elämää eikä pintaliitolaiffii ja tyhjyyttään kolisevia palstakyssäreitä.

Kysymys on nyt tästä maailmasta, eikä mistään satumaailmasta.

Tässä maailmassa ulkonäöllä on väliä.

• Herää urvelo
        Satumaailma* kirjoitti:

Kysymys on nyt tästä maailmasta, eikä mistään satumaailmasta.

Tässä maailmassa ulkonäöllä on väliä.

Väärin: satumaailma on se, jossa ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Oikeassa tässä muolimassa on oikeasti väliä sillä, mitä, mikä, kuka, millainen ... ihminen on - OIKEASTI. Ja oikea ihminen ei ole pelkkä kuori.

• awake & alert
        Herää urvelo kirjoitti:

Väärin: satumaailma on se, jossa ei ole väliä kuin ulkonäöllä. Oikeassa tässä muolimassa on oikeasti väliä sillä, mitä, mikä, kuka, millainen ... ihminen on - OIKEASTI. Ja oikea ihminen ei ole pelkkä kuori.

Kaunis teoria, mutta todellisuudessa ihmiset katsovat ulkonäköä ensin ja "sisintä" vasta sitten. Ja jos vain pikaista paineiden poistoa on vailla, niin sillä "sisimmällä" ei ole oikeastaan yhtään mitään merkitystäkään.

• Hah !
        awake & alert kirjoitti:

Kaunis teoria, mutta todellisuudessa ihmiset katsovat ulkonäköä ensin ja "sisintä" vasta sitten. Ja jos vain pikaista paineiden poistoa on vailla, niin sillä "sisimmällä" ei ole oikeastaan yhtään mitään merkitystäkään.

Hups ! Siitäkö tässä ketjussa olikin kyse ?

Mutta ok, pane sinä kuorta, toivottavasti sulla käy flaksi, eikä se 'kuori' ala kiusaamaan elämääsi sitten myöhemmin. Vaikka se taitaisi olla laisillesi aika oikein, ihmisyydestä ei näytä olevan paljon tietoa ja käsitystä eikä ihmisyydellä mitään väliä. Yöäks.

• Lukutaito
        Hah ! kirjoitti:

Hups ! Siitäkö tässä ketjussa olikin kyse ?

Mutta ok, pane sinä kuorta, toivottavasti sulla käy flaksi, eikä se 'kuori' ala kiusaamaan elämääsi sitten myöhemmin. Vaikka se taitaisi olla laisillesi aika oikein, ihmisyydestä ei näytä olevan paljon tietoa ja käsitystä eikä ihmisyydellä mitään väliä. Yöäks.

Tässä ketjussa on kyse KAUNEUDESTA eli ULKONÄÖSTÄ. Lue vaikka otsikko ja ensimmäinen postaus.

• Hölmö(kö)
        Lukutaito kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyse KAUNEUDESTA eli ULKONÄÖSTÄ. Lue vaikka otsikko ja ensimmäinen postaus.

No katos h-i, huomasitko siekin. Nimenommaan siellä puhutaan ulkokuoren kauneuvesta, ei panoista.

• Buahhhaa

Minä ainakin kaunistun vuosi vuodelta eikä tavarakaan ole kyllä löystynyt. Että näin. :D

• M23

Väittäisin, että 26-32 on se ikä, MIKÄLI ovat pitäneet itsensä kunnossa ja tietysti riippuu ihmisestä, mutta kauneimmat naiset jotka tiedän osuvat tuohon haarukkaan. Olen huomannut, että ne tytöt, jotka olivat kauneimmillaan siinä 16-18-vuoden paikkeilla rupsahtavat nopeammin kuin ne, jotka luokittelin vain "söpö"-kategoriaan siinä iässä.

• ffffffgggggggggr

fffffffff

• hrymy

Monella käsitys on,, että varmaan jotkut parikymppiset "naiset" ovat kauneimpia, mutta mun mielestä monet ton ikäset on sisäisesti niin kusipäitä, että se pilaa kauneuden kaikin puolin,, vaikka sattuiskin olemaan ulkoiset avut kunnossa. Ne luulevat aina että joka jätkä kuolaa niiden perään ja se heidän itse omassa pääkopassaan kehittämä kuvitelma tekee ton ikäsistä naisista - tai siis tytöistä - kusipää pissiksiä.

Eikä muutenkaan ton ikäset säväytä, sanoisin että kyllä naisen pitää näyttää naiselta. Mun mielestä nainen on parhaimmillaan niin henkisesti kuin fyysisesti 25- vuotiaasta eteenpäin, sitten on yksilöstä kiinni kuinka vanhana voi olla kaunis. Nainen voi olla kaunis vaikka 60-vuotiaana, jos pitää itsestään huolen ja on hyvä geenit.

• -JanneJokinen.

30-40v varmasti kauneimpia ja näteimpiä.

• Hyi saatana!

Eikös jossain miestenlehdessä poseerannut joku nuori pimu, joka myöhemmin paljastui 13-vuotiaaksi? Oli väärentänyt henkilötietonsa.

• -Janne34.

Sanotaanpa nyt totuus:

-18 vuotiaana ne ei ole edes naisia, vaan pikkulikkoja joilta puuttuu naisellisuus ja naisekas kauneus. Kun puhutaan naisesta niin unohdetaan ne alle 25 vuotiaat sinne teinien sarjaan.
      - 30 vuotiaana ja 40 vuotiaan välillä nainen on parhaimmillaan... tämä lienee itsestään selvää.

MIksi täällä jotkut esittää näkemyksiään jopa 17v tytöistä? Mitä jakoa sen ikäisellä olisi 30v naista vastaan? vastaus on ei mitään.

Oppikaa erottamaan tytöt naisista. Itseäni ei ainakaan alle 25v pikkuv*tut kiinnosta sen enempää mitä pikkulapsetkaan.

"18-25 -vuotiaina, sitä vanhemmat eivät ole enää mun mielestä kauniita. "

Eli pidät pikkutytöistä ja annat kauniiden naisten mennä menojaan ?
      Aika outo heitto jäbältä kieltämättä.... et taida olla koskaan naiselta pillua edes saanutkaan.

• Anonyymi

Sanotaanpa nyt totuus:

18-vuotiaana pojat eivät ole miehiä,vaan pikkupoika,joilta puuttuu miehekkyys ja miehekäs komeus. Kun puhutaan miehistä,niin unohdetaan ne alle 25-vuotiaat sinne teinipoikien sarjaan.
        30 vuotiaana ja 40 välillä mies on parhaimmillaan.

Oppikaa erottamaan pojat miehistä.
        Itseäni ei ainakaan kiinnosta alle 25-vuotiaat pienet munat sen enempää kuin mitä pikkulapsetkaan.

" 18-25-vuotiaina,sen jälkeen eivät ole yhtä hyvännäköisiä."

Eli pidät pikkupojista ja antaa komeiden miesten mennä menojaan? Aika outoa.

• firmogm

Naisen elämänkaari on ulkoäön suhteen oikeastaan nelivaiheinen, siis noin keskimäärin. Ensin nainen on tyttö, siis toukka. Sitten tulee puberteetti (10-15v aikana se tapahtuu kokonaisuudessaan tytöillä) ja sen myötä tytöstä kasvaa biologisesti nuori nainen, ja tässä vaiheessa ulkonäkö pysyy hyvin samannäköisenä n. 16-26-vuotiaana, jos nainen pitää itsensä kunnossa. Tuossa vaiheessa nainen on mielestäni kauneimmillaan.
      Tämän vaiheen perään moni nainen tekee lapsia. Ja tämä muokkaa monen ulkonäköä tanttamaisempaan suuntaan.
      Seuraava kynnys alemmas ovat vaihdevuodet 45-55-vuotiaana, kun paikat alkavat lopullisesti riippua. 55-vuoden jälkeen nainen voi olla vielä arvokas vanhus ryypyineen, muttei todellakaan ulkonäöllisesti parhaimmillaan =DDD

• tälläinen totuus

16-18. Ja silloin ei ole vielä siinä lapsentekoiässäkään eikä haluta avioliittoon. Jo yli 20-v muijat on aika toivottomia tapauksia kun eivät anna ennen kuin lupaat muuttaa yhteen, hankkia lapsia ja hoitaa puutarhaa säännöllisesti! Jotenkin iso osa naisista muuttuu vaan siinä noin 20 vuoden iässä tylsiksi muijiksi jotka eivät tunne sanaa hauskanpito. Ja myöskin yli 20-v muijat tulee liian ylpeiksi eivätkä enää anna pillua.

• tiedetään

Johtuu siitä, että tytöistä tulee vastuuntuntoisia aikuisia naisia. Toisin kun teistä pojista suurin osa pysyy ikuisina vastuuttomina lapsina, "namia" vaan pitäisi olla aina saatavissa. :D Mutta kun sitä leipääkin kun pitäisi olla...

• JaskaJokunen9

40 naisilla on sisäinen ja ulkoinen kauneus sopivasti tasapainossa. Sisäinen kauneus vaikuttaa myös ulkoiseen habitukseen ja päinvastoin. 40 nainen on naisellinen, tuntee itsensä ja on tasapainossa ympäristön kanssa. Todellinen herkkupala!

• tuskin ikuista

Se kauneus kun on katsojan silmässä. Se riippuu myös katsojan iästä ja henkisestä kypsyydestä. Se, että nainen on nuorena kauneimmillaan, on mainostajien, meikkiteollisuuden ja väittäisinpä, että amerikkalaisten luoma harha....

• .....

9-13v.

• uythgjghjg

Jotkut ovat kauneimmillaan ennen täysi-ikäisyyttä. Sanoisin 25-vuotiaana miehenä, että nainen on kauneimmillaan 18-25 vuotiaana.

• TheOtus

Riippuu, mutta sanoisin että yleisesti ottaen reilu 20 vuotta. Unelmieni nainen oli parhaimmillaan 23 - 24-vuotiaana, tosin nytkin 29-vuotiaana hän on upeampi kuin mitä tämä 24-vuotias tulee ikinä edes näkemään kasvotusten.

• AlterEgo40

Kauniita naisia on kaiken ikäisiä :) Usein kauneus on katsojan määrittelemää. Joten siitä riippuu paljolti myös tuo ikämääritelmä = kaiken ikäisissä naisissa on paljon kauniita naisia!!!!! :)

Kun katselen maailmaa reilun 40-v iässä, niin edelleen ne round 20-v kauniit naiset on oikeasti kauniita naisia :)
      Monet naiset puhkeaa kukkaan vasta 30-v iässä. Se on jännää, mutta se vaan on niin totta! Parikymppisinä he eivät ole vielä löytäneet itseään, ovat epävarmoja, jne. Mutta 10 vuotta tekee ihmeitä ja ah... 30-vuotiaina he ovat esim. seksuaalisesti niin maailman kauneimpia naisia! :)
      Sitten on geneettisesti maaiman onnekkaimmat ihmiset, joilla genetiikka kestää edelleen 40-v ikään asti ilman läskiperseitä, riipputissejä tai tuplaleukia. Näitäkin on. Ja ei ollenkaan harvinaisia :) Hitto - suomalaiset naiset ovat kauniita :)
      Jotkut löytävät eron kautta itsensä vasta viidenkympin tienoilla ja sitten on kuulkaas nainen kaunis, hieman eri tavalla ehkä, mutta se hehku, halu, kiima, patoutumat, jne. Käsittämätöntä!!!
      Ei tuohon ole mitään yksiselitteistä suoraa vastausta.

Itsestä oikeataan nykyiset missit ovat menneet rumempaan suutaan, mutta sen täytyy olla riippuvainen omasta ikääntymisestä.

Joten, 80-v pappa tunnistaa kauniin 20-vuotiaan oikeasti kauniin naisen, 40v mielestä samainen kauneus on myös kaunis ja 20v mielestä maailman napa/tms.
      Miehen ikääntyessä on se hyvä puoli, että joka kevät kuoriutuu talvivaatteiden alta aina vaan enemmän ja enemmän kauniita naisia kesäasuihin :)

• Anonyymi

Saman ikäisenä kuin milloin mies on komeimmillaan...

• Minusta kauneus on venyvä ja epämääräinen käsite, joka riippuu siitä yhteydestä jossa tarkastelu suoritetaan. Seksikkyys on paljon kouriintuntuvampi käsite, joten, hetekan reunalla istuskeleva läpeensä paljaana oleva kaunotar on seksikkäimmillään siinä 13 - 15 vuoden iässä.

• Anonyymi

Ai niinkö taas, hahmotuskykysi on varsin heikko ja kauneuskäsitys erityisen vähän venyvä, älä siis puhu asioista josta et todellakaan tunnu olevan perillä

• Anonyymi

Somalituttavani sanoi, että somalinainen on juuri tuossa iässä parhaimmillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      140
      4422
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      350
      2230
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2114
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1891
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1820
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1787
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1479
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      488
      1363
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1338
    Aihe