tehostepperi

minä..

hei!
en tiedä mihin palstalle tämä kuuluisi muuta minua kiinostaisi tietää jos joku on käyttänyt tuota tv-shopissa mainostettavaa tehostepperiä,että jos joku on sitä käyttänyt niin minkälaisia mielipiteitä,onko niin hyvä ja tehokas kun mainostaa?

12

12055

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursuliini

      En oo tv-shopin stepperii käyttänyt mutta omistan toisaalta tilatun twist stepperin; olen sitä vasta viikon käyttänyt mutta kyllä siinä hiki tulee jo 5min:ssa (riippuen toki säädöistä) ja puoli tuntia kyllä tuntuu jaloissa.
      Voithan tilata esim. NetAnttilasta ja kokeilla; jos ei mielytä niin senkun palautat. Ei kannata ostaa sikaa säkissä.

      • hftfhty

        Oon ite aatellu tilata saman stepperin. mutta aattelin kysästä että tuntuuko se oikeesti myös reiden sisä ja ulko lihaksissa. kerro muutenkin tuntemuksia laitteesta sen tehosta. onko se kestävän tuntunen


      • mursuliini
        hftfhty kirjoitti:

        Oon ite aatellu tilata saman stepperin. mutta aattelin kysästä että tuntuuko se oikeesti myös reiden sisä ja ulko lihaksissa. kerro muutenkin tuntemuksia laitteesta sen tehosta. onko se kestävän tuntunen

        Käyttökokemukseni on vasta viikon ajalta; tähän mennessä olen kyllä ollut tyytyväinen. Laitteella on painoraja (100kg) ja en kyllä 90kg henkilönkään suosittelisi sitä käyttävän; saattaa "polkimien" osat kulua nopeammin. Itse ajattelin käyttää laitetta joka toinen päivä vielä ehkä 1,5vk ennenkuin päätän pidänkö sen; eiköhän siinä ajassa laitteen teho ja kestävyys selviä. Käsituet kestävät kyllä jos haluat ottaa tukea treenatessa (ei ehkä kuitenkaan kannata koko painolla nojata :p ). Polkimet pitävät kitisevää ääntä mutta ovat kyllä tukevat (itse poljen kengät jalassa).

        Mitä itse treenaamiseen tulee niin kyllä se kohtalaisen rankkaa on ja erityisesti pohkeet ovat kovilla. Liike on alkanut myös tuntua ala-sisäreisissä (polvien vieressä). Mitä suurempi liike -> sitä laajempi vaikutusalue. Sykemittari on hyödyllinen kapistus -> voit kontrolloida vauhtia paremmin eli tiedät milloin pitää lisätä vauhtia ja milloin vauhti alkaa oleen "liikaa" (liika vauhti=voi tulla kramppeja). Itse olen vasta 35min kerrallaan treenannut ja hiki on kyllä lentänyt; pää ja rinta märkä kuin suihkusta olis tullut :D
        Lisäksi laitteessa on se hyvä puoli, että voit treenatessa vaikka katsoa telkkarista mielisarjaasi/elokuvaasi -> aika menee huomaatta


      • se maksaa??
        mursuliini kirjoitti:

        Käyttökokemukseni on vasta viikon ajalta; tähän mennessä olen kyllä ollut tyytyväinen. Laitteella on painoraja (100kg) ja en kyllä 90kg henkilönkään suosittelisi sitä käyttävän; saattaa "polkimien" osat kulua nopeammin. Itse ajattelin käyttää laitetta joka toinen päivä vielä ehkä 1,5vk ennenkuin päätän pidänkö sen; eiköhän siinä ajassa laitteen teho ja kestävyys selviä. Käsituet kestävät kyllä jos haluat ottaa tukea treenatessa (ei ehkä kuitenkaan kannata koko painolla nojata :p ). Polkimet pitävät kitisevää ääntä mutta ovat kyllä tukevat (itse poljen kengät jalassa).

        Mitä itse treenaamiseen tulee niin kyllä se kohtalaisen rankkaa on ja erityisesti pohkeet ovat kovilla. Liike on alkanut myös tuntua ala-sisäreisissä (polvien vieressä). Mitä suurempi liike -> sitä laajempi vaikutusalue. Sykemittari on hyödyllinen kapistus -> voit kontrolloida vauhtia paremmin eli tiedät milloin pitää lisätä vauhtia ja milloin vauhti alkaa oleen "liikaa" (liika vauhti=voi tulla kramppeja). Itse olen vasta 35min kerrallaan treenannut ja hiki on kyllä lentänyt; pää ja rinta märkä kuin suihkusta olis tullut :D
        Lisäksi laitteessa on se hyvä puoli, että voit treenatessa vaikka katsoa telkkarista mielisarjaasi/elokuvaasi -> aika menee huomaatta

        siis se Anttilan twist stepperi?


      • mursuliini
        se maksaa?? kirjoitti:

        siis se Anttilan twist stepperi?

        Ei Anttilassa ole kuin yksi twist stepperi tällä hetkellä myynnissä joten et voi erehtyä :p
        No se maksaa 79,90e 5,90e toimituskulut eli ei mielestäni ole kovin kallis.


      • Zeepra
        mursuliini kirjoitti:

        Ei Anttilassa ole kuin yksi twist stepperi tällä hetkellä myynnissä joten et voi erehtyä :p
        No se maksaa 79,90e 5,90e toimituskulut eli ei mielestäni ole kovin kallis.

        Mulla on kans toi Anttilan twist stepperi ja kyllä mullakin hiki lentää jo 5 minuutin jälkeen!! Toivottavasti näkyy jossain vaiheessa tuloksiakin! Ja kannattaa ainakin kokeilla tota ennemmin kun sitä TV-shopin stepperiä, koska on halvempi, mutta varmasti hyvin samanlainen kun toi Anttilan. Ei muuta kun eka steppaileen ja sitten kuppaileen!! =)


      • Red Dragon

        Onkos kukaan käyttänyt Hobby Hall:in Raleigh Fitness Twist -stepperiä?

        Se on vähän edullisempi kuin net.anttilan stepperi. Ja itse olen ajatellut hankkia kyseisen tuotteen. Mutta onko kenelläkään kyseisestä tuotteesta omakohtaista kokemusta?


      • kuntoilija1

        Onko tuossa hobby hallin stepperissä pakko tehdä samalla niitä käsijuttujakin vai voiko vain polkee stepperiä ?


    • minä vain

      hei vain.
      Minulla on stepperi, mutta se ei ole tuollainen tv-shopitin steppis. Että on ihan kaupasta ostettu, maksoi n.70e. On todella mahtava. Mukavantuntuinen jaloille, ja siinä kyllä saa vaan vähän aikaa stepata niin hiki virtaa. Tosi mukava! suosittelen ostoa ennemmin kaupasta:)

    • mursuliini

      .. teille hyötyä tai avuksi esim. laihduttamiselle? Vai oletteko käyttäneet stepperii?

      Itse olen osittain tyytyväinen... Pohkeiden ympärys on 1,2cm kavennut (jee kohta voin alkaa kokeileen erilaisia saappaita :D ) painoa ei kuitenkaan ole pudonnut eikä tulokset näy missään muualla; ei vaakassa eikä mittanauhalla :(

      • samassa veneessä

        Eiköhän sitä stepperiä kannata käyttää kuukauden ja sit vasta tsekkailla tuloksia. Jos ja kun hiki lentää hyvin niin en näe mitään syytä miksei myös tuloksia tulisi säännöllisellä käytöllä. Maltti on valttia!

        Itse olen käyttänyt twist stepperiä vasta puolitoista viikkoa joten en pysty kertomaan mahtavanupeita tuloksia, mut ainakin tulee todella energinen olo steppailusta ja tehokkaalta tuntuu liike.


    • katumi

      Kysyisin kauanko jaksaa stepperillä putkeen stepata? Toki kuntosalillakin hiki on päässä jo 5min jälkeen mutta askeltaminen ei ole silti niin raskasta etteikö sitä jaksaisi 20-30min jos vain sietää hikoilua. Entinen ministepperini oli niin raskas askeltaa ettei siinä jaksanut kuin 10min jos sitäkään, koska vastusta ei pystynyt säätämään eikä edes askeltamistaan hidastamaan jalkojen väsyessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe