tehostepperi

minä..

hei!
en tiedä mihin palstalle tämä kuuluisi muuta minua kiinostaisi tietää jos joku on käyttänyt tuota tv-shopissa mainostettavaa tehostepperiä,että jos joku on sitä käyttänyt niin minkälaisia mielipiteitä,onko niin hyvä ja tehokas kun mainostaa?

12

12107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursuliini

En oo tv-shopin stepperii käyttänyt mutta omistan toisaalta tilatun twist stepperin; olen sitä vasta viikon käyttänyt mutta kyllä siinä hiki tulee jo 5min:ssa (riippuen toki säädöistä) ja puoli tuntia kyllä tuntuu jaloissa.
      Voithan tilata esim. NetAnttilasta ja kokeilla; jos ei mielytä niin senkun palautat. Ei kannata ostaa sikaa säkissä.

• hftfhty

Oon ite aatellu tilata saman stepperin. mutta aattelin kysästä että tuntuuko se oikeesti myös reiden sisä ja ulko lihaksissa. kerro muutenkin tuntemuksia laitteesta sen tehosta. onko se kestävän tuntunen

• mursuliini
        hftfhty kirjoitti:

Oon ite aatellu tilata saman stepperin. mutta aattelin kysästä että tuntuuko se oikeesti myös reiden sisä ja ulko lihaksissa. kerro muutenkin tuntemuksia laitteesta sen tehosta. onko se kestävän tuntunen

Käyttökokemukseni on vasta viikon ajalta; tähän mennessä olen kyllä ollut tyytyväinen. Laitteella on painoraja (100kg) ja en kyllä 90kg henkilönkään suosittelisi sitä käyttävän; saattaa "polkimien" osat kulua nopeammin. Itse ajattelin käyttää laitetta joka toinen päivä vielä ehkä 1,5vk ennenkuin päätän pidänkö sen; eiköhän siinä ajassa laitteen teho ja kestävyys selviä. Käsituet kestävät kyllä jos haluat ottaa tukea treenatessa (ei ehkä kuitenkaan kannata koko painolla nojata :p ). Polkimet pitävät kitisevää ääntä mutta ovat kyllä tukevat (itse poljen kengät jalassa).

Mitä itse treenaamiseen tulee niin kyllä se kohtalaisen rankkaa on ja erityisesti pohkeet ovat kovilla. Liike on alkanut myös tuntua ala-sisäreisissä (polvien vieressä). Mitä suurempi liike -> sitä laajempi vaikutusalue. Sykemittari on hyödyllinen kapistus -> voit kontrolloida vauhtia paremmin eli tiedät milloin pitää lisätä vauhtia ja milloin vauhti alkaa oleen "liikaa" (liika vauhti=voi tulla kramppeja). Itse olen vasta 35min kerrallaan treenannut ja hiki on kyllä lentänyt; pää ja rinta märkä kuin suihkusta olis tullut :D
        Lisäksi laitteessa on se hyvä puoli, että voit treenatessa vaikka katsoa telkkarista mielisarjaasi/elokuvaasi -> aika menee huomaatta

• se maksaa??
        mursuliini kirjoitti:

Käyttökokemukseni on vasta viikon ajalta; tähän mennessä olen kyllä ollut tyytyväinen. Laitteella on painoraja (100kg) ja en kyllä 90kg henkilönkään suosittelisi sitä käyttävän; saattaa "polkimien" osat kulua nopeammin. Itse ajattelin käyttää laitetta joka toinen päivä vielä ehkä 1,5vk ennenkuin päätän pidänkö sen; eiköhän siinä ajassa laitteen teho ja kestävyys selviä. Käsituet kestävät kyllä jos haluat ottaa tukea treenatessa (ei ehkä kuitenkaan kannata koko painolla nojata :p ). Polkimet pitävät kitisevää ääntä mutta ovat kyllä tukevat (itse poljen kengät jalassa).

Mitä itse treenaamiseen tulee niin kyllä se kohtalaisen rankkaa on ja erityisesti pohkeet ovat kovilla. Liike on alkanut myös tuntua ala-sisäreisissä (polvien vieressä). Mitä suurempi liike -> sitä laajempi vaikutusalue. Sykemittari on hyödyllinen kapistus -> voit kontrolloida vauhtia paremmin eli tiedät milloin pitää lisätä vauhtia ja milloin vauhti alkaa oleen "liikaa" (liika vauhti=voi tulla kramppeja). Itse olen vasta 35min kerrallaan treenannut ja hiki on kyllä lentänyt; pää ja rinta märkä kuin suihkusta olis tullut :D
        Lisäksi laitteessa on se hyvä puoli, että voit treenatessa vaikka katsoa telkkarista mielisarjaasi/elokuvaasi -> aika menee huomaatta

siis se Anttilan twist stepperi?

• mursuliini
        se maksaa?? kirjoitti:

siis se Anttilan twist stepperi?

Ei Anttilassa ole kuin yksi twist stepperi tällä hetkellä myynnissä joten et voi erehtyä :p
        No se maksaa 79,90e 5,90e toimituskulut eli ei mielestäni ole kovin kallis.

• Zeepra
        mursuliini kirjoitti:

Ei Anttilassa ole kuin yksi twist stepperi tällä hetkellä myynnissä joten et voi erehtyä :p
        No se maksaa 79,90e 5,90e toimituskulut eli ei mielestäni ole kovin kallis.

Mulla on kans toi Anttilan twist stepperi ja kyllä mullakin hiki lentää jo 5 minuutin jälkeen!! Toivottavasti näkyy jossain vaiheessa tuloksiakin! Ja kannattaa ainakin kokeilla tota ennemmin kun sitä TV-shopin stepperiä, koska on halvempi, mutta varmasti hyvin samanlainen kun toi Anttilan. Ei muuta kun eka steppaileen ja sitten kuppaileen!! =)

• Red Dragon

Onkos kukaan käyttänyt Hobby Hall:in Raleigh Fitness Twist -stepperiä?

Se on vähän edullisempi kuin net.anttilan stepperi. Ja itse olen ajatellut hankkia kyseisen tuotteen. Mutta onko kenelläkään kyseisestä tuotteesta omakohtaista kokemusta?

• kuntoilija1

Onko tuossa hobby hallin stepperissä pakko tehdä samalla niitä käsijuttujakin vai voiko vain polkee stepperiä ?

• minä vain

hei vain.
      Minulla on stepperi, mutta se ei ole tuollainen tv-shopitin steppis. Että on ihan kaupasta ostettu, maksoi n.70e. On todella mahtava. Mukavantuntuinen jaloille, ja siinä kyllä saa vaan vähän aikaa stepata niin hiki virtaa. Tosi mukava! suosittelen ostoa ennemmin kaupasta:)

• mursuliini

.. teille hyötyä tai avuksi esim. laihduttamiselle? Vai oletteko käyttäneet stepperii?

Itse olen osittain tyytyväinen... Pohkeiden ympärys on 1,2cm kavennut (jee kohta voin alkaa kokeileen erilaisia saappaita :D ) painoa ei kuitenkaan ole pudonnut eikä tulokset näy missään muualla; ei vaakassa eikä mittanauhalla :(

• samassa veneessä

Eiköhän sitä stepperiä kannata käyttää kuukauden ja sit vasta tsekkailla tuloksia. Jos ja kun hiki lentää hyvin niin en näe mitään syytä miksei myös tuloksia tulisi säännöllisellä käytöllä. Maltti on valttia!

Itse olen käyttänyt twist stepperiä vasta puolitoista viikkoa joten en pysty kertomaan mahtavanupeita tuloksia, mut ainakin tulee todella energinen olo steppailusta ja tehokkaalta tuntuu liike.

• katumi

Kysyisin kauanko jaksaa stepperillä putkeen stepata? Toki kuntosalillakin hiki on päässä jo 5min jälkeen mutta askeltaminen ei ole silti niin raskasta etteikö sitä jaksaisi 20-30min jos vain sietää hikoilua. Entinen ministepperini oli niin raskas askeltaa ettei siinä jaksanut kuin 10min jos sitäkään, koska vastusta ei pystynyt säätämään eikä edes askeltamistaan hidastamaan jalkojen väsyessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1369
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      87
      1245
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      985
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      913
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      837
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      823
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      757
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      754
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      744
    Aihe