Mallitoimistot???

Nez

Mut kutsuttiin käymään tänään mallitoimisto Fashion Teamissa.. Eli lähetin muutaman kuvan ja hakemuksen, ja he kutsus visiitille. Siellä sitten kehuttiin päästä varpaisiin ja luvattiin kuulta taivaalta! Aikaisempaa mallinkokemusta ei ole (periaatteessa) ja he haluaisivat minut ammattimallkurssille (maksaa 550€.. kolmessa erässä -jee- O_o).

Kannattaako mennä??? Ei? Joo? Missiksi EN halua, lavalla tekohymy kasvoilla kävely EI kiinnosta.. mutta voiko tämän kautta saada vaikka mainosvaatemallien töitä?

Mun mitat on 91-64-97.. ja ikääkin on "jo" 19 vuotta.. Lontoossa pari mallitoimistoa tuli kyselemään kadulta kuvauksiin, mutta ei aikaa silloin riittänyt.. joten huh.. Mulla alkaa opiskelu tässä elokuun lopussa, eli en KAUHEAN vakavasti ottaisi mallintöitä.. mutta palkkioiden toivossa.. ;)

Kokemuksia???? Ja NOPEITA vastauksia kiitos! Meinaan eka mallikurssin oppitunti olis jo maanantaina!

13

5719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaaaotao

siis lantiosiko on 97cm? se on mallilta liikaa. ellei kysees oo joku plussize..?tuskin.

mallin 'ihannemitat' ois jotain 85-63-89 tai jotain tuota luokkaa..

fashion team ei liene kauheen luotettava toimisto. paparazzi ainaki on hyvä. :)

eli en osaa kysymyksees vastata. mut noi sun mittas epäilyttää.

• Leija_

Minä en mallihommista tiedä yhtään mitää mitä nyt olen niitä telkkariohjelmia katsonut, mutta ->

Kävin katsomassa ne Fashion teamin sivu: http://www.fashionteam.fi/

Niillähän on ihan Suomessa kuuluisia malleja, joten kyse ei ole ainakaan ihan mistä tahansa turhasta toimistosta.

Tiedätkö miten paljon tytöt itseään tyrkyttävät tuollaisiin juttuihin mukaan ja vain murto-osalla on mahdollisuuksia! Mallikurssin hinta saattaa tuntua suurelta, mutta ajattele jos saat töitä sitä kautta! Voit saada uusia ystäviä ja uusia kokemuksia, joihin vain harvalla on mahdollisuuksia ja ehkä tehdä töitä opiskelun ohessa. Kerta olet jo 19, niin nyt jos koska, koska myöhemmin voi olla liian myöhäistä.

Mene ihmeessä sinne kurssille ja onnea paljon! :)

• hmmklööö

Itse olisin epäluuloinen, koska keikkaa ei tarjota vaan yritetään myydä sinulle kurssia. Kävelepä Paparazziin ja kysy oikeat mahdollisuudet.

• Nez

ku asuis hesassa ;)

• New face

Ei kannata mennä! Tule käymään Helsingissä ja näyttäydy Paparazzille, Modelboomille ja Fondille, sit saat tietää sovitko malliksi. Kyl tuon lantion varmaan saat hoikemmaksi? Myös turusta löytyy hyviä valokuvaajia joiden kautta voit päästä eteenpäin; Jenni Virta, Nana Simelius, Henrik Karlberg, Seilo Ristimäki.

• ldok

kurssit on vaan silkkaa rahastusta.Kukaan ei takaa että saat sen jälkeen työtä.

• samaa kokeillut

ei kannata mennä, itse tein juuri tuon virheen vuosia sitten. ja kyseessä oli sama toimisto. jos toimisto haluaa sinut oikeasti niin mistään kursseista ei tarvi maksaa, ekoista kuvista korkeintaan.

itselläni kurssi meni hauskasta harrastuksesta mutta mitään töitä sitä kautta ei kyllä tullut. kokeile ennemmin vaikka just paparazzia tai muita oikeita toimistoja.

• mallllli

hei. miks lähetit kuvasi sinne jos et halua tekohymyillä? sitä tehdään myös niissä mainoskuvauksissa... ja jos sulla ei oo aikaa niin miks lähetit kuvat? ja toi on muutenki melko roska firma. Itse olen malli ja mulle maksettiin nuo kaikki firman puolesta... ehkä tää ei oo sun juttu

• jasso jaa on merkki jollaki...

Tule mun kursseille kans. Maksaa 800e ja saat kahvit ja piparit päälle. Voin kyllä kehua sua ja vaikka esittää pikku tempun kun tiedä n että saan sulta noinkin paljon rahaa pelkistä puheista. HUOM! malliksi synnytään, ei tulla yhdenkään kurssin kautta;)

• pettynyyyt

välttäkää ainaki mallitoimisto Emodelsia. Sieltä saa kinuta saataviaan useita kuukausia.
      paska lafka.

• surffailija3

Samaa mieltä. Onkohan kukaan ollut poliisiin päin yhteydessä ko. toimistoon liittyvissä asioissa? Ongelmia paljon ollut...

• whoknows?
        surffailija3 kirjoitti:

Samaa mieltä. Onkohan kukaan ollut poliisiin päin yhteydessä ko. toimistoon liittyvissä asioissa? Ongelmia paljon ollut...

onko tietoa eModelsin kuvaajasta? siis tyyppi, joka ottaa kuvia malleista??

• a

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, ja vähän myöhässä tähän viestiin kirjoitan, mutta... Mallitoimisto Fashion Team otti kaverini (kehuivat, että hänestä saa tehtyä hyvän mallin) mallikurssille (en tiedä oliko kyseessä ammattilmallikurssi) mutta saman hinnan maksoi. Kaverini ei mielestäni sovellu kasvonpiirteiltään malliksi, ja se mitä hän siellä on oppinut ei ole kovin korkea tasoista. Kuvat jotka siellä otettiin, ovat kuin kotona otettuja kuvia. Meikit tehdään itse ja vaatteet ovat omia, en ole varma käytetäänkö muissa mallikouluissa mallikoulun vaatteita vai omia, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että käytettäisiin... En ole kuitenkaan varma asiasta.

En usko, että tuosta mallikoulusta ainakaan huippumalliksi pääsee, mikäli siksi tavoittelee.

Suosittelen Paparazzia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe