Power metal ja Thrash metal

~Nemesis~

elikkäs saksalaisia power metal -bändejä kaipaisin jos niitä näiden lisäksi on: Helloween, Blind guardian, Gamma ray, Freedom call. Saksalainen power mrtalli vaan on yksinkertaisesti parasta. Thrash metalliakin kaipaisin. Sepultura,Anthrax,Sodom,Destruction,Kreator.. noi on suosikkejani. Löytyykö muita?

7

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOTCFUARTD

      Stormwarrioria lämpimästi suosittelisin, vaikka - jos tarkkoja ollaan - kyseinen ryhmä lipsahtaakin viikinkimetallin puolelle. Ne lyriikat, you know...

      • ...

        Running Wild & Grave Digger


    • Myös tutustua Rageen. Loistava Saksalainen Powermetalbändi. Ja noita Thrash pumppujahan löytyy vaikka kuinka että kannattaa ihan netistä kattoa. Esim täällä on niitä vaikka kuinka http://www.classicthrash.com/reviews.html

    • tontza

      Kandee tsekata TestAmenT, Slayer, Venom, Megadeth Pantera ja Machine head. Kaks vikaa on sitten vähän uudempaa tavaraa ja toooosi hyvää.

    • Saksan parasta rässimetallia

      WWW.TANKARD.ORG

      Loistava yhtye kerta kaikkiaan.

      • ~Nemesis~

        Pantera, megadeth, S L A Y E R, ja testament! tankardia hakekaa ihmeessä! zombie attack varmaan paras levy, vai? thrash till death ja alcohol on biisit jota olen tuolta levyltä kuullut! erinomaista...


      • Känniskelyyn ainakin
        ~Nemesis~ kirjoitti:

        Pantera, megadeth, S L A Y E R, ja testament! tankardia hakekaa ihmeessä! zombie attack varmaan paras levy, vai? thrash till death ja alcohol on biisit jota olen tuolta levyltä kuullut! erinomaista...

        Mutta ei tämä uudempikaan huonoa ole, levyltä beast of bourbon löytyy kasapäin hittejä: Under friendly fire, Slipping from reality, Die whit a beer in your hand, Endless pleasure, dead men drinking ja tietysti alien revenge. Vanhoista levyistä iskee The meaning of life, zombie attack ja chemical invasion.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      132
      2018
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1980
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1856
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      88
      1772
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      36
      1648
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      74
      1351
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      91
      1088
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1085
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1042
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      958
    Aihe