Maiharit naisella?

Sopiiko maiharit naisille ollenkaan?
173166
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

makukysymyshän tuo on :)

Äänestä

kyllä mä ainakin käytän maihareita :D sopi tai ei. mut kyllä ne musta sopii naisille kans, riippuu tietty vähän kantajasta.

Äänestä
  • Miksi maihareita kannetaan eikä pidetä jalassa?

Äänestä

heh. mä oon vasta 13 vuotta ja mulla on maiharit miesten puolelta yli mageet farkut ja huppari :D

Äänestä

miehekkäältä / sotilaalta kenttätilanteessa / ...

Naiselliset ne eivät ole.

Äänestä
  • Naiselliset ne eivät ole, mutta sitä ominaisuutta en kaipaa klo 07 aamulla kun kävelen duunipaikalle hirveässä räntäsateessa. Ei tarvi paljoa varoa mihin astuu, pitävät vettä.

Silloin kun haluan olla naisellinen, en sitten taasen niitä pue ylleni. Niin yksinkertaista sekin on.

Äänestä

• Mullapas onkin naiselliset maiharit,,,valkoiset ja erittäin söpöt!!!

Äänestä

Ja pidänkin niitä, ovat kävellessä todella hyvät, sekä kesin että talvin. Talvisin toki kunnon pohjalliset. Näin siis arkena. Tottakai tätini viis kymppisille laitan ne avokkaat.

Ja olen ihan normaali hetero nainen.

Äänestä

itekkin käytän maihareita. IHANIAA.

Äänestä

minusta ne on seksikkäät jopa jos on muuten tyyli hallussa. nehän korostaa kauniisti siroja pohkeita!

Äänestä

Minä ainakin käytän, turvajalkineita joissa on kärkisuoja, lämmin vuori ja antistaattinen pohja.

Äänestä

Riippuu miten on muuten pukeutunut. Kunnon punkkarimimmi tai muu vaihtoehtomisu ei mihinkään muihin kenkiin voisikaan pukeutua, silloin maiharit iskee kuin nyrkki silmään. Mutta jos muija on joku perusbööna niin pinkin t-paidan ja henkkamaukan bootcuttien kanssa maiharit näyttää vain kömpelöiltä ja typeriltä.

Äänestä

Miks ei sopis???

Äänestä

Jo käytössä eri pituisilla varsilla ja kärkivahvikkeilla jo vuodesta -83. Toki kaapista muitakin kenkiä löytyy, mutta maiharit ne parhaat jalassa...Ja tyylillisesti istuu ainakin tämän tädin päälle:)

Äänestä
  • Maiharistyle oikein yhdisteltynä viimeisteltyyn ulkonäköön on aika sexyä!

Äänestä

juu toki, itse henkilökohtaisesti tykkään :3 ja siis sellaisethan itsekin pitäis hankkia kun oon palokunnassa ja menossa tänä vuonna palokuntariparille, niin konffikseen ajattelin hankkia maiharit = yksinkertaiset, mustat, siistit kengät ;)

Äänestä

Ihanat,, mie pidän ainaski

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ruinrose kirjoitti:

Sopiiko maiharit naisille ollenkaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu