Olisko sellasta tallentavaa mp3-soitinta joka toimis myös Linuxin kanssa? Nuo uusimmat soittimet, ainakin kiintolevysoittimet, käyttää jotain MTP-protokollaa eli Media Transfer Protocol joka löytyy vain Windows XP:stä enkä mä sitä romua itselleni aio ostaa. Eli käsittääkseni niitä ei voi vanhaan tapaan vaan heittää tietsikkaan kiinni ja käyttää normaalina levyasemana vaan käyttiksen pitäis tukea tuota MTP:tä. Lisäksi tuossa alempana joku neuvoi hankkimaan Pixmaniasta iRiver T20 mutta siinä näyttäis olevan tuki vain XP:lle.
Kaipais jotain laajempaa käyttistukea..linuxia ym.
Tallentavista MP3-soittimista
vielä kyssäri
2
386
Vastaukset
Creative Zen Nano Plus tallentaa line-in:stä MP3:ksi ja mikrofonista sekä radiosta WAV:ksi (rupuäänellä). Se näkyy levynä, joten sen pitäisi toimia Linuxissa.
- ja kumarrus
Kiitos neuvosta, laitan vinkin talteen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845