Haluan,mutta häpeän rintojani.

Abh

Haluaisin kokeilla yhden yön juttuja tai pelkkää seksisuhdetta, mutta häpeän hirmuisesti rintojani. Koko on 75C, mutta ne roikkuvat rumasti ja nännipihakaan ei ole pyöreä vaan soikea. Liivit päällähän se ei näy, mutta ilman liivejä häpeän hirveästi. Rintojen päällä on myös raskausarvet ja roikkuminen varmaan johtuu siitä kun laihduin 40kg vajaassa 3 vuodessa. Voiko niille tehdä mitään, tai haittaako se hirveästi miehiä? Muuten kyllä pidän muodoistani, mutta rinnat pilaavat kaiken. Selälläni kun makaan ilman liivejä, rinnat valahtavat sivulle. En ole ollut kuin yhden miehen kanssa, enkä tiedä miten miehet suhtautuvat niihin.

35

12691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä-

      Miksi haluat jotain panojuttuja, mikset mieluummin etsisi samantien omaa miestä, jonka kanssa harrastaisit niin seksiä kuin kaikkea muutakin?

      • Abh

        Minulla oli mies, jonka kanssa olin yhdessä 4 vuotta. Seksiä oli ehkä kerran 3 kuukauden välein, mies ei halunnut ja lopulta minultakin katosi halut kokonaan. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa joten tarvitseeko kysyä, miksi haluan kokeilla???


      • mihin halut hävisi
        Abh kirjoitti:

        Minulla oli mies, jonka kanssa olin yhdessä 4 vuotta. Seksiä oli ehkä kerran 3 kuukauden välein, mies ei halunnut ja lopulta minultakin katosi halut kokonaan. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa joten tarvitseeko kysyä, miksi haluan kokeilla???

        jos rinnat roikkuu kyllä halut häviää . jos ei haluja ei seksiä eikä panoa . kannattaa harkita kirurkia sama pätee toisiinkin naisiin joilla roikkuu . ei tarvitse ihmetellä jos mies lähtee vieraisiin . mut voithan olla ilmankin ei siihen kuole . tai mene kaupungin räkälään sieltä saat riittäväti kännisen miehen joka ei vahtaa tissejäsi panokin saattaa sujua . pukeudut aamulla ennenkuin mies herää .


      • Kysyjä-
        Abh kirjoitti:

        Minulla oli mies, jonka kanssa olin yhdessä 4 vuotta. Seksiä oli ehkä kerran 3 kuukauden välein, mies ei halunnut ja lopulta minultakin katosi halut kokonaan. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa joten tarvitseeko kysyä, miksi haluan kokeilla???

        että mikset sitten etsi jotain miestä, joka haluaa seksiä kanssasi usein, mutta myös seurustelusuhteen?

        En tiedä ymmärrätkö, mutta sinulla on vielä valttikortit käsissä. Et ole muuttunut sellaiseksi halveksittavaksi jakorasiaksi, mitä niin moni nainen nykyään on. Sinä et sellainen ole, ja siksi miehet arvostavat sinua. Jokainen mies. Ymmärrätkö, jokainen. :)

        Mutta jos menet paaduttamaan ja kyynistämään itsesi, ja alat jakorasiaksi, tulee olemaan paljon vaikeampaa löytää mukava mies rinnalle, jonka kanssa harrastaa sekä seksiä että kaikkea muuta kivaa. Jakorasiana sinulla nimittäin ei enää ole sitä, mitä sinulla nyt on, arvostusta miesten puolelta. Omapahan on päätöksesi, mutta uskoisin, ettet oikeasti halua tuota itsekään :)


      • yksi monen puolesta
        mihin halut hävisi kirjoitti:

        jos rinnat roikkuu kyllä halut häviää . jos ei haluja ei seksiä eikä panoa . kannattaa harkita kirurkia sama pätee toisiinkin naisiin joilla roikkuu . ei tarvitse ihmetellä jos mies lähtee vieraisiin . mut voithan olla ilmankin ei siihen kuole . tai mene kaupungin räkälään sieltä saat riittäväti kännisen miehen joka ei vahtaa tissejäsi panokin saattaa sujua . pukeudut aamulla ennenkuin mies herää .

        Ettäs sitten kehtaat noin dorkasti vastata ihmiselle jolla selvästi nyt vaan sattuu oleen jonkinlainen ongelma omanitsensä kanssa.
        Mä väitän että miehille kelpaa millaset ryntäät vaan ja väitän että myös sulle.


      • fsjfl
        yksi monen puolesta kirjoitti:

        Ettäs sitten kehtaat noin dorkasti vastata ihmiselle jolla selvästi nyt vaan sattuu oleen jonkinlainen ongelma omanitsensä kanssa.
        Mä väitän että miehille kelpaa millaset ryntäät vaan ja väitän että myös sulle.

        varmasti mies. Ü Niiden puheista ei kannata välittää pätkän vertaa. Ü


      • fsfj
        Kysyjä- kirjoitti:

        että mikset sitten etsi jotain miestä, joka haluaa seksiä kanssasi usein, mutta myös seurustelusuhteen?

        En tiedä ymmärrätkö, mutta sinulla on vielä valttikortit käsissä. Et ole muuttunut sellaiseksi halveksittavaksi jakorasiaksi, mitä niin moni nainen nykyään on. Sinä et sellainen ole, ja siksi miehet arvostavat sinua. Jokainen mies. Ymmärrätkö, jokainen. :)

        Mutta jos menet paaduttamaan ja kyynistämään itsesi, ja alat jakorasiaksi, tulee olemaan paljon vaikeampaa löytää mukava mies rinnalle, jonka kanssa harrastaa sekä seksiä että kaikkea muuta kivaa. Jakorasiana sinulla nimittäin ei enää ole sitä, mitä sinulla nyt on, arvostusta miesten puolelta. Omapahan on päätöksesi, mutta uskoisin, ettet oikeasti halua tuota itsekään :)

        on mies, joten ei kannata uskoa. Jos mies rakastuu naiseen, niin se viis veisaa siitä kuinka monen kanssa se on ollut. Samoin kuin naiset rakastuessaan viis veisaavat siitä kuinka monen naisen kanssa mies on ollut. Minähän en periaatteessa ota miestä joka nai kaikkia vastaantulevia naisia, mutta jos kuitenkin sellaiseen rakastuisin, niin luulen että päätökseni joutuu romaukoppaan.


      • Amen
        fsfj kirjoitti:

        on mies, joten ei kannata uskoa. Jos mies rakastuu naiseen, niin se viis veisaa siitä kuinka monen kanssa se on ollut. Samoin kuin naiset rakastuessaan viis veisaavat siitä kuinka monen naisen kanssa mies on ollut. Minähän en periaatteessa ota miestä joka nai kaikkia vastaantulevia naisia, mutta jos kuitenkin sellaiseen rakastuisin, niin luulen että päätökseni joutuu romaukoppaan.

        Ai viis veisaa vai? Olet väärässä. Vaikka rakastuisi panomieheen, se häiritsee ja suhteella ei ole kauhean pitkää tulevaisuutta.


    • Aapeli P

      kaikkea mitä täällä höyrytään.
      Ihan varmasti sinulle löytyy mies joka pitää sinusta juuri tuollaisena kuin olet.
      Ei kaikki naiset ole missimitoissa tai miehet bodareita.
      Itse pidän juuri tuollaisesta naisesta millaiseksi itsesi kuvailet.
      Hienoa että olet pystynyt pudottamaan painoasi noin paljon.. Olet varmasti aivan upea ilmestys nyt.
      Varmasti se antaa itseluottamusta.
      Pidä itseluottamuksesi korkealla ja katsele ympärillesi" sillä silmällä".
      Jos joku vinoilee tms., muista että se on hänen huonoa itsetuntoaan.
      Tuskin tarvitset yhden yön juttuja tuon asian selvittäniseen.

    • tai enemmän

      paha mennä sanomaan mitä miehet niistä ajattelevat. luultavasti eivät ole itsekkään täydellisiä ja eivät näe asiaa yhtä suurena ongelmana kuin sinä? kukapa tietäis. jokaisella meillä on omat vikamme.

      muista kuitenki se, että jos yhden yön juttuja harrastat niin se on joskus tosi kovaa (tietty usein kivaakin!). kyllä ne miehet yöllä lirkuttelee mut entäs sitten aamulla... eli paskamainen käyttäytyminen on joskus ominaista miehelle (osa kyllä osaa käyttäytyäkkin) :) eli et sitten ala syyttämään rintojasi tai itseäsi jos mies onkin tosi tympee ja hölmö. älä ressaa. teet varmaan itse asiasta vaikeamman mitä se on. keskity hyviin piirteisiisi. :D

      ainii, pimeät syysillat varmaan helpottaa näin alkuun. hämärässä ei näe ihan kaikkee. ja jos et tee rinnoistasi numeroa, niin ei mies välttämättä huomaa. vai onko ne rinnat miehille muka niin suuri asia että heti tarkastetaan kun mahkut on???

    • häpeät

      Eivät kaikki miehet etsi mitään a-kuppisia mallityttöjä vaan kyllä monelle on enemmän mieleen kunnon nainen kunnon muodoilla.

      Mitä taas tulee yhden illan juttuihin, niin ehkä olisi kuitenkin helpompaa katsella rauhassa sitä omaa rakasta. Oma vaimoni on muodokas nainen ja synnyttnyt 4 lasta. Jaksan kuitenkin yhä uudestaan kiihottua hänestä ja hän minusta vaikka en mikään Brad Pitt olekaan.

      Isot rinnat, jotka roikkuvat ovat sitä paitsi monen miehen fantasia, että silleen.

    • Yks mies vaan

      Turhaan häpeät, eri miehet tykkäävät erilaisista rinnoista. Varmasti moni haluaisi mielellään sänkyyn kanssasi. :)

      Todennäköisesti häpeät enemmän sen vuoksi kun sinulla ei ole asiasta vielä paljoa kokemusta. Kokemuksen kautta saat rohkeutta ja itsetunto kasvaa, sitten ei enää hävetä vaikka joku ei rinnoistasi tykkäisikään.

    • paha , ,

      juttu tuo, kun tissit valuvat kainaloihin. Rintojen pitäisi kyllä olla kiinteät ja muutenkin käteen sopivat. Sellaiset tyhjät roikkuvat nahkapussit ovat melko pahat. Mutta tee sellainen temppu, että annat panna vain takaa päin. Silloin tyhjätkin tissit roikkuvat melko mukavasti alaspäin, ja niiden tyhjyys ei niin helposti tule esille.

    • Mr_Jerry

      Kuulostat ihanan naiselliselta naiselta. Kaikki möröt voi päästään päästää pihalle. Mies nimittäin on sen verran yksinkertainen olento, että kiihotuttuaan hän ei edes muista huomata kuvailemiasi seikkoja. Kauneus on katsojan silmissä, eli koskaan ei voi olettaa asioita. Ja TUNNEHAN se on tärkein asia - myös yhden illan jutuissa - TUNNET ja PIDÄT kohtaamastasi ihmisestä, hänen ajatuksistaan.. eihän sitä muuten sänkyyn.. eihän?

    • lemmikkiranta

      Meitä on monta miestä, jotka ymmärtävät isojen rintojen merkityksen. Siinä on jotakin fantastista, kun saa kaksin käsin otta ihanasta rinnasta kiinni ja imeä täydellisn naisn rinnan nänniä.
      Ole ylpeä, että olet saanut niin hyvin kehittyneet rinnat.
      Kaikkea hyvää sinulle. Selkä suoraksi ja tunne olevasi nainen.

    • mulle

      ainakin kelpaisit.olen mies joka on laihduttanut 70 kiloa ja mula on samanlaiset nahkapussit.miten on kelpaisinko sinulle?

    • muutama vuosi sitten

      Haaveilin uudesta miesystävästä, mutta inhosin rintojani, jotka vastaavat kuvaustasi - silloin koko 80 B nyt 80 D... Sitten tapasin miesystäväni, joka ensi kerran rintani nähdessäni kehui niitä ihaniksi, ja otin sen loukkauksena - luulin että hän pilaili=) Ja joka kerta kun nähdään, hän jaksaa niitä ihailla ja on tosi innoissaan niistä. Eli, makuja on monia. Ulkoista olemustani on kovasti kehuttu viime vuosina, vaikka painoa on tullut jonkin verran. Maailmassa on siis muitakin ihmisiä ja mielipiteitä, kun nämä typerät pikkupojat tällä palstalla. Jätä ne omaan arvoonsa. etsi kuitenkin ensin tunnetta, ja vasta sitten seksiä. Pelkkä seksi tuskin ihmiselle kovin paljon antaa?!

    • hieman...

      En jaksanut lukea yhtäkään vastausta viestiisi, mutta voisin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että loppupeleissä ei monenkaan miehen kohdalla merkitse rinnat juurikaan mitään.
      Minulla on syövän takia poistettu toinen rinta ja samaten loppui silloinen parisuhde, mutta toinen alkoi melkein samantein, tukattomana ja rinnattomana. Kuitenkin tämä ihminen rakastaa minua juuri tämmöisenä kuin olen, vaikka varmasti on saatavilla rintavaakin naista...

      • kuulla!

        Ja eikö joka mies toivoisi kuitenkin elämässään saavan kokea se ihmeellinen- naisen rakkaus.


      • Abh

        Mukava kuulla! On hienoa, että on sellaisiakin ihmisiä, jotka hyväksyvät toisen sellaisena kuin on. Sisinhän se loppujen lopuksi on tärkein parisuhteessa. Jos joku näyttää missiltä, voikin olla sisältä ihan päinvastainen. Tuntuu vaan, että nykyään ihmiset ovat niin pinnallisia, että pikkuvikojen takia jo kartetaan. Onnea sinulle, olen todella iloinen puolestasi!


    • Joka tyyppisille naisenrinnoille löytyy mies, jonka mielestä juuri sellaiset ovat ehdottomasti ihanimmat mahdolliset. Valitse vain oikea mies.

    • NiNi.

      Samaa sanon, kun löydät ihmisen jota rakastat ja joka rakastaa sinua omana itsenäsi, ei silloin katsota roikkuuko rinnat eikä välitetä toisen vioista. Voi olla että tämä vika on sitäpaitsi vain omissa silmissäsi. Makuja on monia. Itse olen kateellinen isorintaisille naisille. Mulla itselläni kun ei isoja rintoja ole. Ja voin sanoa että moni pienirintainen sellaiset varmaan haluaisi. Mutta ainakin oma poikaystäväni rakastaa rintojani ja se riittää minulle.
      Ja vielä; miksi lähteä kokeilemaan yhden illan juttuja, kun voisit etsiä itsellesi miehen jonka kanssa harrastaa säännöllistä seksiä.
      Yhden miehen kanssa kokee ja oppii sata kertaa enemmän kuin kymmenen eri miehen kanssa.
      Toisin kävi edellisessä suhteessasi, mutta älä anna sen toistua. Sinulle löytyy vielä joku jonka kanssa voit kokea kaikkea ihanaa.

    • Abh

      En todellakaan tarkottanut sitä, että rupeaisin miksikään jakorasiaksi, enkä halua sitä tehdäkään ihan tuntemattoman miehen kanssa. Olen tavannut yhden kivan miehen ja olen melko varma, että hän haluaisi vaan pelkkää seksiä. Välillämme on jännitettä ja hänen kanssaan haluaisin kokeilla. Ehdokkaita kyllä riittää ja toiset ehdottelee ihan suoraan, mutta sellanen ei minua kiinnosta. Ymmärrän se, että epävarmuuteni johtuu kokemattomuudesta ja sanon vielä, että olen 23- vuotias, en ole koskaan varsinaisesti seurustellut, enkä harrastanut seksijuttuja muiden kuin avomieheni kanssa. Kiitos vastauksista, joistakin oli todella apua ja uskon nyt, että ei kannata hävetä.

      • imettänyt

        Käytä seksikkäitä rintsikoita ja pidä ne päällä seksin aikana. Sellaisia, jotka kohottavat povea nätisti. Ei niitä liivejä ole mikään pakko ottaa pois.

        Ja ei kaikilla muillakaan naisilla ole mitkään kiinteät pallukat.


      • että mies
        imettänyt kirjoitti:

        Käytä seksikkäitä rintsikoita ja pidä ne päällä seksin aikana. Sellaisia, jotka kohottavat povea nätisti. Ei niitä liivejä ole mikään pakko ottaa pois.

        Ja ei kaikilla muillakaan naisilla ole mitkään kiinteät pallukat.

        hyväilee mun rintoja todella perusteellisesti, siksi toi liivijuttu ei ainakaan mulle kävis.
        Mutta eipä ole ongelmaa ollut ikinä. Kyllä on miehille kelvannut. Vaikka roikkuu ja arpia on. Mutta kaikkihan minunkaan tissejä ei pääse räpelöimään....


    • sopiva mies

      moi minä voin lohduttaa sinua sängys onko meseä??

      • Abh

        Ei kiitos! Ei kiinnosta tuntemattomat miehet, eikä oo meseä, kun ei oo tietokonettakaan kotona.


    • M-42

      Miksi haluat kokea yhdenillanjutun? Niissä juuri ulkoiset seikat painaa ja luultavasti saat osaksesi kuitenkin vain 'pussien' tyhjennyksen. Rintojen koko tai muoto ei merkitse juurikaan mitään, jos tapaat miehen joka haluaa kanssasi parisuhteen. Minä en ainankaan halua kumppanikseni DD-kupin rintoja tai peroksidi valkaistuja hiuksia vaan aidon ihmisen.
      Rakkaus ja kunnioitus kumppania kohtaan on sitä, että rakastaa juuri niitä raskausarpia, riippuvia rintoja tai mitä vaan toisessa olevia piirteitä.
      Kauneus on katsojan silmissä ja minusta ainankin rinnat ovat vähäpätöisin seikka naisessa. Itsekin tapasin juuri aivan ihanan ihmisen, jolla on AAA kuppikokoiset rinnat. Jos en olisi jo varattu saisi em. tyttö varautua tulisiin iskuyrityksiin. Kun henkinen yhteys on kunnossa ei ulkoiset seikat paina juuri mitään. Jos nyt kuitenkin haluat satunnaista seksiä, niin ei siinä paljoa paina rintojen muoto tai korkeusasema, jos mies seksiä vain haluaa. Haluatko sinä oikeasti vain seksiä?

    • itsenäni

      Tiedän tunteesi. Itse mietin samaa nyt kun erosta on vuosia ja haluaisin itselleni kumppanin. Sitten muistan menneestä. Kokoni on 80D ja roikkuu, mutta mieheni aina kehui rintojani. Uskon että jos toinen tykästyy sinuun itseesi hän pitää myös rinnoistasi eli koko paketista.
      Esimerkki. Omat mies kriteerini. Ei pitkä, eikä laiha, ei juo, ei polta, on koti-ihminen, osaa korjata kaikki pikku viat mm. Tapasin miehen joka kolahti. Ei tainneet mitkään asettamani kriteerit pitää ja silti on sydän sykkyrällä ja ajattelen vain häntä. Eipä muut kelpaa. Eli se on koko paketti :)

    • fsjflö

      jos ajattelit yhden yön juttuja niin sillä ei ole mitään väliä miltä näytät.. saat olla vaikka kädetön ja jalaton, kunhan värkki löytyy. Miehille kelpaa kaikki eikä niillä ole aikaa katsella miltä näytät.

    • HÄLLÄVÄLIÄ

      KYL se on kiihoitavaa kun takaa panee naisen ollessa nelinkontin.Ja tissit keinuu tahdissa sen kivemat minkä veltomat

    • HOVIt

      anna takaapäin moni mies tykkää siitä myös minä,silloin ei rintasi näy sinäkin saatat nauttia sexistä

      • Tietysti, tietysti

        on se etu, ettei naisen tarvitse katsella miehen rumaa naamaa. Mietipä sitä.


    • Ben Jaffa-appelsiini

      onkin jo näemmä hyviä ja sympaattisia vastauksia, mutta lisään silti vielä yhden hölmömmänlaisen siltä varalta että välttämättä astua turmion poluille..

      Pidä rintaliivit päällä jos olet epävarma siitä että miten SATUNNAINEN kumppanisi suhtautuu niihin.
      Sano suoraan että olet neuroottinen niiden takia tjs. On sitä miehiäkin jotka on neuroottisia jostain asioista ja kuulemani mukaan peittelevät asioita eri tavoin.

      Itselle tuli kerran pari vastaan tapauksia jotka pitivät liivit päällä. sanattomasti asian laidan ymmärsin ja hommat hoitui hyvin asiaa enempää mietitty.

      Olen varma ettei se menoa haittaa jos muuten olet ok.

      • x

        itse olen taas laihduttanut rintani olemattomiin, ei ole edes mitä roikkua ;). olen harrastanut yhdenyönjuttuja nyt neljä kertaa ja vain kaksi näistä halusi ehdottomasti imeä rintojani. ja toinen näistäkin sitten kun oltiin jo lähdössä, niin sitten vasta toppini ja rintsikkani pois. kahden muun kanssa sextattiin siis rintsikat ja toppi päällä. en siis estele jos mies haluaa rintani nähdä mutta en riisu paitaa jos ei ole pakko. ja varmasti näistä kahdestakin toinen olisi uskonut jos olisin sanonut etten halua riisua toppia. yksi vain oli semmoinen että piti heti heittää kaikki vaatteet pois eikä kieltäytyminen tullut kuuloonkaan :). rohkeasti vaan! ja vielä jeesustelijoille, nämä miehet ovat kyllä kiinnostaneet minua muutenkin kuin seksin vuoksi, mutta mistään ei ole vielä ainakaan suhdetta kehkeytynyt, yhdestä itse todella toivoisin...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe